verrek zeg .. en hier is de igloquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Veertje321 het volgende:
[..]
Ze hebben daar gewoon een skihal in een winkelcentrum
Regelen ze gewoon daar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet een beetje te warm daar voor een iglo?
MAHL creëert altijd een nogal aanhankelijke eenzijdige relatie met vrouwmensen in zijn hoofd, voor hem gaat dat zo makkelijk nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, het lijkt het agrarische leven wel.
Tja, sommigen hebben haar ontmoet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat iemand in die kloon trapte
Ik heb haar gezicht wel gezien. Ze is echt cute.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Meloewa, had ook altijd wel lekkere tieten en een goed figuurtje. D'r kop heb ik nooit gezien.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
misschien was rosepetals gewoon een kloon van slaap_zak
Geef toe dat het wel wat met je doet wanneer fanatieke users plotseling verdwijnen..quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, het lijkt het agrarische leven wel.
Braddie is er nog onder de naam vallend broodje banaan ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:45 schreef Aberella het volgende:
Ik mis Haywood, gerda_tolsteyn en Braddie nog elke dag
Dat is toch niet helemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 13 december 2014 13:15 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Braddie is er nog onder de naam vallend broodje banaan ofzo.
En die heeft allang weer een ban. RIP Braddie Tyros69 de dijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:15 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Braddie is er nog onder de naam vallend broodje banaan ofzo.
Toradora viel wel mee toch? OK het was geen Ziba of Meloewschka maar ook zeker geen Blondje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Nee, het was een grapje, Toradora is vies. (Max. 3,5/10)
Als Toradora aan deze lijst zou worden toegevoegd, is het t.o.v. de rest net zo'n scheve verhouding als Blondje_93.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |