Denken dat een studie iets zegtquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef MAHL het volgende:
- Sinosappel. 8/10 meid die nog geneeskunde studeerde ook.
Goed punt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoe weet je uberhaupt dat het vrouwen zijn?
Zeker! Maar die telt niet echt want die lurkt nog af en toe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Meloewa, had ook altijd wel lekkere tieten en een goed figuurtje. D'r kop heb ik nooit gezien.
11 posts in 9 maanden en de enige in KLB is deze? Wel verdacht, niet?quote:
Hmm, klopt. Hoewel die geloof ik wel redelijk wat emotionele en psychologische bagage met zich mee had.quote:
Je post hier nooit en opeens wel nu het over Juminelle gaat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef Mariaatje het volgende:
Wat is er nou weer verdacht aan.. Ik ben meer een lezer dan een poster.
Ik voel je mang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:27 schreef Gulmez het volgende:
Je hebt gelijk man rosepetals weg , marokkaansekip weg, oostblokker weg, me mattie amenth weg RIP allemaal ik gooi vannacht wat whiskey van de balkon ter nachtenadis
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:17 schreef PausNicolaas het volgende:
Hoe weet je uberhaupt dat ze allemaal echt weg zijn
Bron?quote:
ze woonde bij mij in de wijk heb er 1 keer bij kruidvat gezien toen ze lipstift ging halen, is echt een heel mooi meisjequote:
Ok sorryquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef Aberella het volgende:
[..]
Oh God niet tegelijk posten straks denken ze weer dat we elkaars kloon zijn.
ik zit veel in de SC, krijg je weleens iets mee..quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bron?
Verdorie is als de dag dat er ik achter kwam dat Sinterklaas niet bestond... Kunnen jullie nou niets heel laten
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef MAHL het volgende:
- Rosepetals. sinepedraap 9/10 schat van een meid. Mooi roodbruin haar met schattige sproetjes. Zou zeker doen.
ik weet niet, maar jij begon er nog een topic over?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bron?
Verdorie is als de dag dat er ik achter kwam dat Sinterklaas niet bestond... Kunnen jullie nou niets heel laten
Vast , die kerel is lijp als 300 manquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
misschien was rosepetals gewoon een kloon van slaap_zak
mij boeit het niet, ik bezorg alleen half KLB nachtmerries nuquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef ZarB het volgende:
Mensen die zich bezig houden met het geslacht van een mede-fokker
Who caresssss? Srs
ik ben geen hommo, ik moet toch weten of je een chickie bent als ik je ga hosselenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef ZarB het volgende:
Mensen die zich bezig houden met het geslacht van een mede-fokker
Who caresssss? Srs
Oh ja is waar ook. Volgens mij was de conclusie dat ik haar het voordeel van de twijfel gunde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ik weet niet, maar jij begon er nog een topic over?
KLB / Rosepetals een man?!
Oké.quote:
Nee, het was een grapje, Toradora is vies. (Max. 3,5/10)quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, klopt. Hoewel die geloof ik wel redelijk wat emotionele en psychologische bagage met zich mee had.
Aan de andere kant, welke user hier niet.
ewaa even een vraag okee? ik denk al jaren dat je van marokkaanse komaf ben klopt dit/? of heb ik dit al die jaren verkeerd gedachtquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef ZarB het volgende:
Sowieso he. Hoe weten jullie hoe die chicks eruit zien? Posten ze foto's in US? Dan is het toch sowieso al het vermelden niet waard? US
Ja man, want ik ga dat allemaal onderzoeken en shit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat iemand in die kloon trapte
volgens nuttie nutz is rosepetals een manquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef MAHL het volgende:
Dus ik zo... Ach laat ik maar mijn oninteressante gewauwel voor mij houden en meteen met de deur in huis vallen. Zeggen waar het op staat. Geen blad voor de mond nemen. Geen nuances. Gewoon huppa meteen eruit wat eruit moet.
Welnu, ik wil deze users terug hebben:
- Sinosappel. 8/10 meid die nog geneeskunde studeerde ook. Prima gevoel voor humor ook nog, voor zover dat natuurlijk überhaupt kan bij een vrouw.
- Rosepetals. 9/10 schat van een meid. Mooi roodbruin haar met schattige sproetjes. Zou zeker doen.
- Ziba. 10/10 Perzische schoonheid. Zou me voor haar bekeren. En dat zegt wat. Heeft bovendien destijds Juminelle ontmaskerd. Wel een beetje borderline maar dat heeft stiekem ook wel wat.
Maar deze users zijn dus van de aardbodem verdwenen...
Nog meer nominaties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |