hahahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Bron?
Verdorie is als de dag dat er ik achter kwam dat Sinterklaas niet bestond... Kunnen jullie nou niets heel laten
Ja marokkaans/Turks/perzisch/grieksquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ewaa even een vraag okee? ik denk al jaren dat je van marokkaanse komaf ben klopt dit/? of heb ik dit al die jaren verkeerd gedacht
waauww geweldig, de mooiste vrouwen die ik ken zijn iraans perzisch en marokkaans! jij heb alles in 1 gewoon hahaquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:01 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ja marokkaans/Turks/perzisch/grieks
Algemeen bekend dat het een kloon van Frank was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja man, want ik ga dat allemaal onderzoeken en shot.
Post gewoon pics anders.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef ZarB het volgende:
Ik lijk een beetje op die ene van goede tijden met die hoofddoek. Gemixt met beyonce
Serieeeeus? Nuran?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef ZarB het volgende:
Ik lijk een beetje op die ene van goede tijden met die hoofddoek. Gemixt met beyonce
Als je geen gtst kijkt laat maar dannquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Serieeeeus? Nuran?
(ik kijk geen gtst maar zag is voorbij komen toen me zusje keek )
ik hoop ook ooit zo een droomvrouw tegentekomen met zo'n bijzonder uiterlijkik ga binnenkort naar dubai waar veel iraanse mensen zijn hopelijk zie ik daar een leuk iraanse meisje haha
=quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:10 schreef ZarB het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
oke oke ik kijk elke dag man ludo zit in gevangenis maar die ene janine die gaat naar boerderij kijken uit het spectrum of lucas er zit hahaquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Als je geen gtst kijkt laat maar dann
Spectrum is de krant van meerdijk!!11!1!1!!! Betraptquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Gulmez het volgende:
[..]
oke oke ik kijk elke dag man ludo zit in gevangenis maar die ene janine die gaat naar boerderij kijken uit het spectrum of lucas er zit haha
In Dubai zit alles. Wil je een eskimovrouw? Hebben ze daar gewoon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:10 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Serieeeeus? Nuran?
(ik kijk geen gtst maar zag is voorbij komen toen me zusje keek )
ik hoop ook ooit zo een droomvrouw tegentekomen met zo'n bijzonder uiterlijkik ga binnenkort naar dubai waar veel iraanse mensen zijn hopelijk zie ik daar een leuk iraanse meisje haha
ja he.. ben benieuwd, ervaringen mee?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Dubai zit alles. Wil je een eskimovrouw? Hebben ze daar gewoon.
niet een beetje te warm daar voor een iglo?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
In Dubai zit alles. Wil je een eskimovrouw? Hebben ze daar gewoon.
Ze hebben daar gewoon een skihal in een winkelcentrumquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet een beetje te warm daar voor een iglo?
verrek zeg .. en hier is de igloquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:21 schreef Veertje321 het volgende:
[..]
Ze hebben daar gewoon een skihal in een winkelcentrum
Regelen ze gewoon daar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
niet een beetje te warm daar voor een iglo?
MAHL creëert altijd een nogal aanhankelijke eenzijdige relatie met vrouwmensen in zijn hoofd, voor hem gaat dat zo makkelijk nog niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, het lijkt het agrarische leven wel.
Tja, sommigen hebben haar ontmoet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat iemand in die kloon trapte
Ik heb haar gezicht wel gezien. Ze is echt cute.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Meloewa, had ook altijd wel lekkere tieten en een goed figuurtje. D'r kop heb ik nooit gezien.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef deadprez het volgende:
misschien was rosepetals gewoon een kloon van slaap_zak
Geef toe dat het wel wat met je doet wanneer fanatieke users plotseling verdwijnen..quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, het lijkt het agrarische leven wel.
Braddie is er nog onder de naam vallend broodje banaan ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:45 schreef Aberella het volgende:
Ik mis Haywood, gerda_tolsteyn en Braddie nog elke dag
Dat is toch niet helemaal hetzelfdequote:Op zaterdag 13 december 2014 13:15 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Braddie is er nog onder de naam vallend broodje banaan ofzo.
En die heeft allang weer een ban. RIP Braddie Tyros69 de dijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:15 schreef MrKrabz het volgende:
[..]
Braddie is er nog onder de naam vallend broodje banaan ofzo.
Toradora viel wel mee toch? OK het was geen Ziba of Meloewschka maar ook zeker geen Blondje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Nee, het was een grapje, Toradora is vies. (Max. 3,5/10)
Als Toradora aan deze lijst zou worden toegevoegd, is het t.o.v. de rest net zo'n scheve verhouding als Blondje_93.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |