Ik zit terug te denken of we voorheen (jaren terug) ook altijd meer dan 2 uur zaten...quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het wel zat eigenlijk. Ruim twee uur voor nog geen half uur muziek
en vergeet het hoogtepunt van zijn carrière niet, een programma op UPC on demand kanaal over welke films je kunt huren, ook 1 grote reclamespotquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef TheVulture het volgende:
Die Eric van Idols speelt tegenwoordig in 40 reclames tegelijk geloof ik
Maar ook niet zo spannend als vorige edities, het maakt me niet meer zoveel uit wie gaat winnen eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben het wel zat eigenlijk. Ruim twee uur voor nog geen half uur muziek
mee eens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:47 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar ook niet zo spannend als vorige edities, het maakt me niet meer zoveel uit wie gaat winnen eigenlijk
Moet eerlijk zeggen dat het hele seizoen me minder boeit...quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zit terug te denken of we voorheen (jaren terug) ook altijd meer dan 2 uur zaten...
Ik vind het dit jaar weer leuk, maar ik heb dan afgelopen seizoen geskipt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat het hele seizoen me minder boeit...
Wie weet dat nog van vroeger met Jamai, Jim, Floortje en die donkere boerin uit Emmen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |