Even opletten iddquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:35 schreef Smash-it het volgende:
Gaan ze dan zo ook zeggen dat Guus voorstaat in de tussenstand?
Onno Hoes is mooi?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar om hem lelijk te noemen nee. Ik vind dat mensen Veel te snel met lelijk gooien.
jij krijgt het woord vaak naar je toe gesmeten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar om hem lelijk te noemen nee. Ik vind dat mensen Veel te snel met lelijk gooien.
er gaat geen minuut voorbijquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij krijgt het woord vaak naar je toe gesmeten?
Zeven kleine mensen he...quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:38 schreef rvtm het volgende:
Wat een reus die Emily! Lijkt wel Sneeuwitje en de zeven dwergen daar op die bank.
1.55m vs 1.85 schat ik zo. Dat tikt wel aan op beeld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:38 schreef rvtm het volgende:
Wat een reus die Emily! Lijkt wel Sneeuwitje en de zeven dwergen daar op die bank.
martijn is maar 1.55?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1.55m vs 1.85 schat ik zo. Dat tikt wel aan op beeld.
Emmaly zit naast die oostblok meisjes.quote:
duncan heeft soms een irritant stemgeluidquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wtf, je vindt Duncan niets en Guus wel![]()
![]()
Op de Twitter van Emmaly.quote:Team Brownie retweeted
Wat maken ze in Nederland toch geweldige televisie. Het decor van #TVOH bij #Emmaly is absolute wereldklasse!
Ik vind het juist een heel herkenbaar stemgeluid. Hoewel hij zijn auditie nooit heeft overtroffenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
duncan heeft soms een irritant stemgeluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |