Dat ja... hij is niet mooi maar hij heeft wel iets dat ik hem in bed zou willen trekkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:30 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is lelijk geil, dat heb je ook toch?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Smash-it het volgende:
Emmaly krijgt een hele viruele kathedraal.Guus krijgt 4 paraplu's..
Wat had je hem willen geven? Een virtuele boerka om ook de rest te verstoppen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Smash-it het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Smash-it het volgende:
Hij is Badr Hari geil.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ja... hij is niet mooi maar hij heeft wel iets dat ik hem bed zou willen trekken
Ik krijg echt jeuk van die nichterige danspasjes. Maar misschien is hij wel een echte vent in bed, hmmquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ja... hij is niet mooi maar hij heeft wel iets dat ik hem bed zou willen trekken
Sinds ik Badr bij die Tsjetsjeense president halfnaakt in bad heb zien zitten met een gepoetste Kalashnikov twijfel ik toch wel een tikkie over zijn geaardheidquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is Badr Hari geil.
Die is ook lelijk maar heeft toch wat, en is hetero
haha ja weird.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Smash-it het volgende:
Badr Hari trekt je ala Zlatan uit elkaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Hij is Badr Hari geil.
Die is ook lelijk maar heeft toch wat, en is hetero
Gay For Payquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds ik Badr bij die Tsjetsjeense president halfnaakt in bad heb zien zitten met een gepoetste Kalashnikov twijfel ik toch wel een tikkie over zijn geaardheid
Gooi dit op Twitterquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef Smash-it het volgende:
ik snap je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ja... hij is niet mooi maar hij heeft wel iets dat ik hem in bed zou willen trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |