zijn er zat die ik best goed vind/vond door de jaren heen, maar nooit het extremequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zeker, maar ik bedoel in positieve zin. En dat terwijl ik echt een muziekliefhebber ben.
Ik krijg niet snel kippenvel maar ik vond er dit jaar toch wel een paar tussen zitten die het heel erg goed deden. Het was nu veel beter dan vorig jaar en overall ook wat beter dan twee jaar geleden (het jaar waarin Tessa en Sandra van Nieuwland meededen en waarin Leona won).quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
Vind het altijd zonde dat er in dit soort programma's nog nooit iemand is langsgekomen waar ik kippenvel van kreeg als hij/zij ging zingen
Leonaquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik krijg niet snel kippenvel maar ik vond er dit jaar toch wel een paar tussen zitten die het heel erg goed deden. Het was nu veel beter dan vorig jaar en overall ook wat beter dan twee jaar geleden (het jaar waarin Tessa en Sandra van Nieuwland meededen en waarin Leona won).
Ja ik weet niet wat het is. Misschien komt het ook door de sfeer er omheen, het is mij allemaal wat te commercieel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik krijg niet snel kippenvel maar ik vond er dit jaar toch wel een paar tussen zitten die het heel erg goed deden. Het was nu veel beter dan vorig jaar en overall ook wat beter dan twee jaar geleden (het jaar waarin Tessa en Sandra van Nieuwland meededen en waarin Leona won).
Kippenvelmomentjes:quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er zat die ik best goed vind/vond door de jaren heen, maar nooit het extremegevoel inderdaad
ummm ik heb het over XFactor dan hequote:
Dat sowieso, je moet dat helaas op de koop toe nemen. Ik ben al blij dat ze het dit jaar wat minder extreem hebben gedaan, vorig jaar en het jaar daarvoor liep het enorm uit de hand. Mede de oorzaak van het dalende aantal kijkers?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat het is. Misschien komt het ook door de sfeer er omheen, het is mij allemaal wat te commercieel.
Lastige vraag, want ergens zou ik dat ook weer paradoxaal vinden aangezien commerciële programma's het vaak ook goed doen omtrent kijkcijfers .quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat sowieso, je moet dat helaas op de koop toe nemen. Ik ben al blij dat ze het dit jaar wat minder extreem hebben gedaan, vorig jaar en het jaar daarvoor liep het enorm uit de hand. Mede de oorzaak van het dalende aantal kijkers?
Zij is het complete plaatje: stemgeluid, zang, X-factor, uiterlijk, spelen met het publiek. Als zij niet bekend zou zijn geweest en mee had gedaan aan zo'n talentenprogramma dan zou ze gegarandeerd minstens de halve finale hebben gehaald.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ummm ik heb het over XFactor dan he
Leona is natuurlijk wel een veel betere zangeres. Voor mij was Iris de minst terechte winnares maar dat Leona won in plaats van SvN of TB slaat m.i. nergens op. Dat heeft nog niet eens met de zang of de zangtechniek te maken, het complete plaatje was bij hen beide beter. Vorig jaar won ook niet de beste maar vorig jaar was m.i. sowieso een zwakke editie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
LeonaNet zo'n failure winnares als Iris Kroes
Het heeft misschien ook wat met de subtiliteit, of in dit geval het gebrek daaraan, te maken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lastige vraag, want ergens zou ik dat ook weer paradoxaal vinden aangezien commerciële programma's het vaak ook goed doen omtrent kijkcijfers .
Maar misschien dat muziek en teveel commercie toch wat afschrikt, dat kan.
terwijl iedereen lyrisch was van Julia vond ik d'r direct een saaie potquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:39 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Leona is natuurlijk wel een veel betere zangeres. Voor mij was Iris de minst terechte winnares maar dat Leona won in plaats van SvN of TB slaat m.i. nergens op. Dat heeft nog niet eens met de zang of de zangtechniek te maken, het complete plaatje was bij hen beide beter. Vorig jaar won ook niet de beste maar vorig jaar was m.i. sowieso een zwakke editie.
Ik weet niet, ergens denk ik dat de gemiddelde kijker dat niet veel boeit (zonder denigrerend te willen doen naar de gemiddelde kijker).quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het heeft misschien ook wat met de subtiliteit, of in dit geval het gebrek daaraan, te maken?
precies, continue maar Samsung, tablets, Vodafone etc in beeld gaat irriteren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het heeft misschien ook wat met de subtiliteit, of in dit geval het gebrek daaraan, te maken?
met die stelling had ie Ferry moeten laten winnen nuquote:Op zaterdag 13 december 2014 04:35 schreef WhiteBeard het volgende:
Leona moest winnen van John de Mol, omdat ze een kleurling was en een pot
Ik denk dat het gehype van de zusjes de belangrijkste reden is voor de dalende kijkcijfers. Daarmee hebben ze namelijk het concept gesloopt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat sowieso, je moet dat helaas op de koop toe nemen. Ik ben al blij dat ze het dit jaar wat minder extreem hebben gedaan, vorig jaar en het jaar daarvoor liep het enorm uit de hand. Mede de oorzaak van het dalende aantal kijkers?
Ik denk dat het er niets mee te maken heeft en volgens mij daalden die veronderstelde kijkcijfers - niet echt accuraat gemeten - vorig jaar al.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gehype van de zusjes de belangrijkste reden is voor de dalende kijkcijfers. Daarmee hebben ze namelijk het concept gesloopt.
Emmaly er in.quote:
Niet mee eens, ik kon die David niet aanzien. Ik vind Guus z'n stem ook prettiger om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:32 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Emmaly er in.![]()
Ilse heeft verkeerd gegokt.
De enige faal van de avond is dat Guus doorging in plaats van David aangezien het stemsysteem hartstikke corrupt is.
Het zijn wat oppervlakkige motieven bij een zangwedstrijd. Maar goed, ik durf er grof geld op in te zetten dat als enkel mensen van 23+ zouden mogen stemmen dat David dan met twee vingers in de neus had gewonnen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik kon die David niet aanzien. Ik vind Guus z'n stem ook prettiger om naar te luisteren.
Nee, dat is een diep motief. Stop eens met het onnodig afbreken van iemands mening, sommige mensen kijken er gewoon anders naar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het zijn wat oppervlakkige motieven bij een zangwedstrijd. Maar goed, ik durf er grof geld op in te zetten dat als enkel mensen van 23+ zouden mogen stemmen dat David dan met twee vingers in de neus had gewonnen.
Ik breek jouw mening niet af, ik stel dat je bij een zangwedstrijd op basis van de zang moet winnen of verliezen, niet omdat je een leuk kopje hebt, je sympathiek wordt gevonden of omdat je toevallig een mooier stemgeluid hebt (maar technisch gezien slechter en mogelijk zelfs licht vals zingt). Los van jouw mening en mijn mening, de enige reden dat Guus door is is dat veel tienermeisjes niet 1 keer maar tig keer op hem stemden. Kijk eens op de Facebookpagina van TVoH, bijna niemand vindt het terecht dat David er uit ligt. Als je wat verder zoekt (blogs) dan zie je dat David gisteren zelfs als favoriet voor de eindoverwinning werd gezien als Og3ne het niet zou worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee, dat is een diep motief. Stop eens met het onnodig afbreken van iemands mening, sommige mensen kijken er gewoon anders naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |