Moet je uitproberen dan weet je het.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou er gebeuren als je speed lsd en alcohol mixt
Soms wel lekker, Toxic Holocaust pretendeert ook niet meer te zijn dan dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAGGHGGRRGGGRRRR AAAAAARRGGGHHHHHHHRRSSSTTTTHHHHHHAAAAAAA
Begeleidt door al even elegant gitaarspel, is dat wel de samenvatting van deze muziek.
Dit vind ik geweldig maar meer 'metal' dan dit moet het niet worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Soms wel lekker, Toxic Holocaust pretendeert ook niet meer te zijn dan dat.
Iron Maiden, ja, dat kan ik ook wel waarderen. Ghost of the Navigator!quote:
Mumford and Sons ben ik eigenlijk ook nooit zo weg van. Veel te traag. Er moet wel een beetje pit in zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:18 schreef BlueMage het volgende:
Ben Mumford & Sons aan het luisteren nu kun je wel samenvatten als "aaaoooiiieeooo" en dan banjo d'rbij.
(We Are) Augustines lijkt me wel wat voor jou:quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mumford and Sons ben ik eigenlijk ook nooit zo weg van. Veel te traag. Er moet wel een beetje pit in zitten.
Hoewel ik het idee krijg dat die lead zanger/gitarist er beter aan had gedaan een dagje extra te blijven liggen, vind ik het niet eens zo slecht. Ik vind het grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
(We Are) Augustines lijkt me wel wat voor jou:
Prachtige tekst ook.
Whehe ik vind dat die drummer best wel gestoord uit z'n ogen kijktquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee krijg dat die lead zanger/gitarist er beter aan had gedaan een dagje extra te blijven liggen, vind ik het niet eens zo slecht. Ik vind het grappig eigenlijk.
Ja, ik vind het wel leuk. Nooit van gehoord trouwens. Zal het even in dat gedoe zetten, anders vergeet ik hetquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Whehe ik vind dat die drummer best wel gestoord uit z'n ogen kijktmaar goeie band wel eigenlijk.
Ja zet 't maar ff in je gedoequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel leuk. Nooit van gehoord trouwens. Zal het even in dat gedoe zetten, anders vergeet ik het.
Nee.... Nee nee, alles wat illegaal is doen we hier natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja zet 't maar ff in je gedoeof downloaden natuurlijk maar dat mag eigenlijk niet.
Nou niet echt vrolijk zo voor kerst zeg, jeetje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
March to the kingdom of the dead!!!!
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou niet echt vrolijk zo voor kerst zeg, jeetje.
Muziek Ankaquote:
gooi hier een slotje op alsjeblieftquote:Op zaterdag 13 december 2014 08:03 schreef Pharkus het volgende:
WAKKER WORDEN
Hup uit de veren slaap_zak
God zal je wat?quote:
Zullen we neuken dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:04 schreef BlueMage het volgende:
lueken muziekjes trouwens in dit topic
Of ook nog even neuken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:16 schreef Kotsdrol het volgende:
SSSLLLAAAAYYYEEEERRR!!
*en nu slapen*
Alci , leef je weer , nog in de gang geschetenquote:
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=29556quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou er gebeuren als je speed lsd en alcohol mixt
Heb je al goed ruzie gemaakt? Als ze poeslief doet dan komt er onverwachts een veel grotere uitbarsting.quote:
hm, lijkt me niet echt leukquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=29556
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |