Reign in blood man.. vfuck ik was erbijquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:59 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Vanuit zijn seasons in the abyss zeker?
kjaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Karig_Hutje het volgende:
Het is 21:00 zonde van je vrijdagavond als je nu al dronken bent.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:54 schreef FouteMensenStaff het volgende:
Ik vind het erger dat Dimebag dood is.
Wehehehe nee man...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef john-hert het volgende:
Dus je bent ook wel eens nuchter aan het FOK!en?![]()
Dacht dat je altijd dronken was op FOK!
ja mijn heel leven l mn dgovermoequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:06 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hoe komt het TS? Je bent toch niet depressief?
nou nou...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik heb fuk genoeg voor jullie allemaal gsoverdomme
flikker op man.. daar heb ik nou echt gen zin inquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
nou nou...
Drank maakt meer kapot dan je lief is!
[ afbeelding ]
[ [url=https://www.google.nl/search?q=drank+maakt+meer+kapot+dan+je+lief+is&rlz=1Y3GQQX_nlNL580NL580&espv=1&source=lnms&tbm=isch&sboxchip=Afbeeldingen&sa=X&ei=2UuLVOW3CsG6Ur_PgdAH&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=360&bih=559#facrc=_&imgrc=QsprsTx_oMK0xM%253A%3Beou8C7YmEFJh9M%3Bhttp%253A%252F%252Fmedia.dumpert.nl%252Ffoto%252F9114641a_Owend.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dumpert.nl%252Fmediabase%252F2799%252F9114641a%252Fdrank_maakt_meer_kapot_dan_je_lief_is.html%3B480%3B640]afbeelding[/url] ]
hij is gebeten door een spin en daardoor overledenquote:
Ik ben al jaren in rouw ma... ik weet hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef Thezappa het volgende:
[..]
hij is gebeten door een spin en daardoor overleden
hij had de ziekte van heinekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben al jaren in rouw ma... ik weet het
Bij elk willekeurig concert is er wel een dronken droppie in het publiek die dat scandeert!quote:
Ik ben te horen op een live plaat van Claw vboys vlawquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:15 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Bij elk willekeurig concert is er wel een dronken droppie in het publiek die dat scandeert!![]()
Of: SPEEEELUUUHH!
Ik had niet gedacht dat je het ook echt zou doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ah eindelijk lekker wijven in mijn topicc ik dm je mijn piemolpik zo
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat je het ook echt zou doen
meer een autoquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:16 schreef Pharkus het volgende:
Dat wordt morgen een blommetje kopen voor moeder de vrouw
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
god ... ik ga spijt krijgen van dit topic he.
stel je aan...wijf...poep in de gang er trek haar er door heenquote:
Als harem op je hoofdquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
god ... ik ga spijt krijgen van dit topic he.
ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
stel je aan...wijf...poep in de gang er trek haar er door heen
zal dr leren
jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja je hebt gelijkgdover.... ebn ik ga HOTH hosslene
Hoe dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ja je hebt gelijkgdover.... ebn ik ga HOTH hosslene
hij moet hem wel ff scheren..quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Piemelpic godver... geef toe beste veer
Nou. Het is wel mijn geluksdag vandaag.quote:
Kan je niet beter eerst langzaam in haar friendzone groeien?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Piemelpic godver... geef toe beste veer
Ik sta hier vooraan bij het podium in de moshpit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik ben te horen op een live plaat van Claw vboys vlaw
Al s een teennagel die tegenwerktquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je niet beter eerst langzaam in haar friendzone groeien?
Nieuwe kansen Slaapzak. Nofxbtrtr is erquote:
voor haar heb ik een zwakquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nieuwe kansen Slaapzak. Nofxbtrtr is er
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb al een punk gort jier man pfffff
Van de dickpic routine feilloos overgaan in de trouwenroutine. Wat bazenhosselmoves.quote:
jongeh... lere van mij.. hossdel kingquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Van de dickpic routine feilloos overgaan in de trouwenroutine. Wat bazenhosselmoves.
spineshank ja...god ben oudquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ik sta hier vooraan bij het podium in de moshpit.![]()
Maar niet alleen is het beeld en geluid slecht, de DVD is ook nooit uitgebracht.![]()
mehquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
nee een drol in bad.. net zo god doe jehm om je vngier
ik ben homquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef Thezappa het volgende:
kerel al heb ik 4 kratten op kan ik nog typen , wasmetjou
Weheheheh schijtende reiger.s ken je ndiequote:
gek wat een tyfus zegquote:
quote:
40 jaar muziek maken dat is nt zo oud ial ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:34 schreef Kiid het volgende:
Kanker herrie. Troep is niet eens muziek
en nog kan je niet drinkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
40 jaar muziek maken dat is nt zo oud ial ik
Om 22 uur kan ik ook beginnenquote:
balen man.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
ven ... ik ben dan wel drdonekn
maar ik hbe speed ne LSD afgeslage wel dus he... evne... mijn vrinden zijn u los aan het gnan en ik zit heir
Wel vreselijk irritant dat ze alles censureren..quote:
quote:Let me help you tie the rope around your neck,
Let me help to talk you the wrong way off the ledge,
Let me help you hold the glock against your head
Let me help you tie the rope around your neck,
Let me help to talk you the wrong way off the ledge,
Let me help you hold the glock against your head,
Let me help to chain the weights onto your legs
Get on the plank fuck
chille mix,quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
wat zou er gebeuren als je speed lsd en alcohol mixt
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
lijkt me nietquote:
heb sws nog nooit lsd gedaanquote:
nee pff , gek lsd en speed ...brrrquote:
jij je kans gemistquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:42 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij je kans gemist
nou lig je thuis in je eigen poep
ik zshen k nu inquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
drink je nog wel door, ? straight wodka
nee man , is ook niet echt je van het , maar kutmuziek ook nietquote:
Goed nummer en de clip is geweldig inderdaad.quote:
quote:
coolquote:
wist niet dat ze in belgie verstand van muzieken haddenquote:
Hebben wij zin in jouw topics dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
flikker op man.. daar heb ik nou echt gen zin in
nee... likt me nieyquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hebben wij zin in jouw topics dan?
ik welquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Hebben wij zin in jouw topics dan?
terpentine is the shitquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
gang nohg zssvon maarrr god.... mgrne spzijt dnken ik
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
gang nohg zssvon maarrr god.... mgrne spzijt dnken ik
Moet je uitproberen dan weet je het.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
Soms wel lekker, Toxic Holocaust pretendeert ook niet meer te zijn dan dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
AAGGHGGRRGGGRRRR AAAAAARRGGGHHHHHHHRRSSSTTTTHHHHHHAAAAAAA
Begeleidt door al even elegant gitaarspel, is dat wel de samenvatting van deze muziek.
Dit vind ik geweldig maar meer 'metal' dan dit moet het niet worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Soms wel lekker, Toxic Holocaust pretendeert ook niet meer te zijn dan dat.
Iron Maiden, ja, dat kan ik ook wel waarderen. Ghost of the Navigator!quote:
Mumford and Sons ben ik eigenlijk ook nooit zo weg van. Veel te traag. Er moet wel een beetje pit in zitten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:18 schreef BlueMage het volgende:
Ben Mumford & Sons aan het luisteren nu kun je wel samenvatten als "aaaoooiiieeooo" en dan banjo d'rbij.
(We Are) Augustines lijkt me wel wat voor jou:quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mumford and Sons ben ik eigenlijk ook nooit zo weg van. Veel te traag. Er moet wel een beetje pit in zitten.
Hoewel ik het idee krijg dat die lead zanger/gitarist er beter aan had gedaan een dagje extra te blijven liggen, vind ik het niet eens zo slecht. Ik vind het grappig eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
(We Are) Augustines lijkt me wel wat voor jou:
Prachtige tekst ook.
Whehe ik vind dat die drummer best wel gestoord uit z'n ogen kijktquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hoewel ik het idee krijg dat die lead zanger/gitarist er beter aan had gedaan een dagje extra te blijven liggen, vind ik het niet eens zo slecht. Ik vind het grappig eigenlijk.
Ja, ik vind het wel leuk. Nooit van gehoord trouwens. Zal het even in dat gedoe zetten, anders vergeet ik hetquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Whehe ik vind dat die drummer best wel gestoord uit z'n ogen kijktmaar goeie band wel eigenlijk.
Ja zet 't maar ff in je gedoequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel leuk. Nooit van gehoord trouwens. Zal het even in dat gedoe zetten, anders vergeet ik het.
Nee.... Nee nee, alles wat illegaal is doen we hier natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja zet 't maar ff in je gedoeof downloaden natuurlijk maar dat mag eigenlijk niet.
Nou niet echt vrolijk zo voor kerst zeg, jeetje.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:32 schreef Dagoduck het volgende:
March to the kingdom of the dead!!!!
Speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou niet echt vrolijk zo voor kerst zeg, jeetje.
Muziek Ankaquote:
gooi hier een slotje op alsjeblieftquote:Op zaterdag 13 december 2014 08:03 schreef Pharkus het volgende:
WAKKER WORDEN
Hup uit de veren slaap_zak
God zal je wat?quote:
Zullen we neuken dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:04 schreef BlueMage het volgende:
lueken muziekjes trouwens in dit topic
Of ook nog even neuken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:16 schreef Kotsdrol het volgende:
SSSLLLAAAAYYYEEEERRR!!
*en nu slapen*
Alci , leef je weer , nog in de gang geschetenquote:
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=29556quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef deadprez het volgende:
Heb je al goed ruzie gemaakt? Als ze poeslief doet dan komt er onverwachts een veel grotere uitbarsting.quote:
hm, lijkt me niet echt leukquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
https://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=29556
Die heb ik allemaal voorzien van steekpenningen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik heb de directie erbij gehaald he
Na zo'n topic nemen ze je niet meer serieus hoor, honingbeertje van me.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik ga er een officiële klacht van maken
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Na zo'n topic nemen ze je niet meer serieus hoor, honingbeertje van me.
Kan je het net zo goed meteen hier ONZ / Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6 posten. Scheelt me werk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik ga er een officiële klacht van maken
Mijn advocaat is een brief aan het opstellen...quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je het net zo goed meteen hier ONZ / Uit de mailbox van de (F)A's en mods #6 posten. Scheelt me werk.
Inderdaad, na zoveel tyfusmuziek is dit wel een goede 'cure'.quote:SquishyTheTitan7 months ago
I came here to recover from hearing Avril Lavigne's "Hello Kitty" at work
godverquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
Even een herinnering voor mezelf, als 'ie dadelijk vol zit, deeltje 2 openen.
Zo lang ik leef komt deze nooit vol.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
godver
ik zat te hopen dat ie vol raakte en vergeten zou worden
Nee zo dronken als gisteren ben ik zeldenquote:
Gekquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee zo dronken als gisteren ben ik zeldenik kwam al half lazarus thuis en ben toen overgegaan op vodka..
dat had ik niet moeten doen....
ben over mijn laptop gestruikeld
hij is een beetje ontzet nu
kutzooi
Knap beroerd geweest vandaag jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:14 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gekstond je niet op met barstende koppijn?
Ik las vandaag dat 22 sinaasappels helpen!quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Knap beroerd geweest vandaag ja
@ pakken appelsientje opquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat 22 sinaasappels helpen!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
@ pakken appelsientje open toen was ik misselijk en had ik nog steeds dorst
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:21 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon dronken worden dan vergeet je het weer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |