SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zweer ik zit in zelfde positie maar dan met laarzen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik zit al de hele tijd te piekeren over deze broek. Maatje kleiner of niet, kleiner of niet.
Hij zit perfect bij mijn dijen alleen bij mn buik veel te los en bij mijn kuiten ook ietsjes te los.
fok it ik ga kleiner bestellen zit hij maar strak in pak.
/dagboek ik zweer dit is laatste post over mijn leren broek
Dankjewel, vrouwmensch.quote:
Die bewaar ik voor als ik om 1 uur 's nachts thuiskom. Morgen is het weer zover.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Matige quote, had er op zn minst 10 verwacht onder elkaar :c
vertel dan over je laarzen, had je ze zo snel binnen en wat bevalt er niet aanmquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zweer ik zit in zelfde positie maar dan met laarzen.
Ik heb blijkbaar dikke kuiten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertel dan over je laarzen, had je ze zo snel binnen en wat bevalt er niet aanm
moeten ze los danquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar dikke kuiten.![]()
Ze passen er wel in maar zitten niet los zeg maar.
Zijn ze van leer?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar dikke kuiten.![]()
Ze passen er wel in maar zitten niet los zeg maar.
ja is goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:53 schreef Landysh het volgende:
Ja, losser iig.
Wil je een beetje van mijn kuiten overnemen?
(Dit zijn overigens de enige laarzen waarbij ik dit heb, nooit eerder gedacht dat ik dikke kuiten heb(
Neee, het is rubber. Maar Hunter heeft ook huntress laarzen, die zijn iets losser maar ook korter. Speciaal voor vrouwen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef TheMagnificent het volgende:
Kan de schoenenmaker ze niet iets wijder maken of zoiets? Of hebben ze niet andere kuitmaten (weet niet of dat bestaat)?
gewoon net zo lang doorgaan met afvallen tot al je spieren ook verdwijnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:01 schreef Landysh het volgende:
Als ik dadelijk verander in een skinny bitch, zullen mijn kuiten dan ook afslanken? Ik heb hier nog nooit over hoeven na te denken. Heb geen idee over dit deel van mijn lichaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |