Ik zweer het je, jij praat meer over Candan dan ik praat over cheesecake.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef xaban06 het volgende:
Beyaz show acin sanatci gorun.
Candan Ercetin
Oh nice. Weet je al wat je wilt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
Ja, wat ik noemde is ook zoiets. Je kunt kiezen uit cadeaus maar ook ici paris, hema, bol.com etc. cadeaubonnen.
Ze hebben vandaag die blaadjes uitgedeeld voor het ophalen van dat boekje maar ik begon iets later dus heb het net gemist. Is gewoon een straf.![]()
Mjah ik krijg het volgende week zeggen ze.
Huh, apart. Bij ons stond nergens op=op ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Vorig jaar was ik daar veels te laat mee en toen was er niets leuks meer overgebleven, dus het bedrag uiteindelijk maar gedoneerd aan een goed doel.
Mensen die een TV + turkse schotel thuis hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef xaban06 het volgende:
Beyaz show acin sanatci gorun.
Candan Ercetin
Geen idee. Te veel keus. Ik denk dat ik voor een geurtje ga. Tenzij ze hier thuis nog iets nuttigs nodig hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga wss voor een bol.com cadeaubon zodat ik een nieuwe agenda kan kopen.
Jij?
Uit welke geurtjes kun je kiezen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef Peunage het volgende:
[..]
Geen idee. Te veel keus. Ik denk dat ik voor een geurtje ga. Tenzij ze hier thuis nog iets nuttigs nodig hebben.
Nee, kan geen cadeaubon kiezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Uit welke geurtjes kun je kiezen?
En kun je geen cadeaubon kiezen?
Jammer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, kan geen cadeaubon kiezen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou wel dat waterijsje willen zijn. Snap je.
Zou Jan ook wel die zaadjes door willen zien slikken. Nomsayin'.![]()
CRIPP.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef Che_ het volgende:
Heb zoveel gegeten en nog steeds honger. Lintwormen
2 cheeseburgers en 1 pizza. En dan noem ik alleen alles na 21:00quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
CRIPP.![]()
Dit is de oplossing. Fuck dieeten, boulimia & anorexia.
Lang en groot?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:43 schreef Landysh het volgende:
Jij bent lang en van wat ik heb gezien op tc ook best groot. Dus zo raar is dat niet.
Dat veel vindenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
2 cheeseburgers en 1 pizza. En dan noem ik alleen alles na 21:00
Hier ook niet, maar toen ik later inlogde waren de duurste producten al weg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh, apart. Bij ons stond nergens op=op ofzo.
Mijn moeder noemde me altijd een haai.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:43 schreef Landysh het volgende:
Jij bent lang en van wat ik heb gezien op tc ook best groot. Dus zo raar is dat niet.
Op vrijdag 12 december 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Ehu ehu yesinler.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde me altijd een haai.
Ik ben meer een killer whale
Valt me tegen van je.quote:
Ben nog niet zo gevorderdquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valt me tegen van je.
Betekent zoiets als 'ja ja zal wel'. Slechte vertaling maar ik weet even niet hoe anders.
Kan ik me niet meer herinneren. Waarschijnlijk niets interessants genoeg ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 12 december 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hier ook niet, maar toen ik later inlogde waren de duurste producten al weg.
[quote]
Geen kortingsbonnen bij jou?
Wat een pauper stages/werkgevers hebben jullie.
260g abrikozenvlaaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:05 schreef Landysh het volgende:
Even serieus, ik word niet snel jaloers maar als ik kijk naar wat jullie allemaal kunnen eten. . .
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:28 schreef Deuce92 het volgende:
Heb dringend hulp nodig.
Ik ben in mei begonnen met bulken. Vier maanden lang heb ik rond de 3000 kcal per dag gegeten, en ik kwam tijdens die periode geleidelijk aan in gewicht, zo'n 400 gram per week, zelfs tijdens de laatste week.
Een maand later kwam ik er (vrij laat) achter dat mijn gewichttoename al een maand daarvoor opeens gestopt was. Ik kwam niet langzamer bij zoals ik verwachtte, het was van de ene op de andere week helemaal gestopt, en na enkele weken begon ik zelfs af te vallen. Ik at nog steeds rond de 3000 kcal. Ik heb toen mijn inname verhoogd naar 3500 kcal, waarna ik enekele weken weer leek aan te komen.
De afgelopen weken heb ik rond de 3700 kcal per dag binnengekregen, en ik ben de afgelopen tweede weken weer niet aangekomen.
Lang verhaal kort:
Drie maanden geleden kwam ik nog ~400g per week aan van 3000 kcal per dag, inmiddels ben ik slechts 2,5kg zwaarder, maar kom ik helemaal niet aan van 3700 kcal per dag.
Mijn vraag:
Wat is dit?
Mijn maintenance kan toch niet in drie maanden tijd en met 2,5kg extra lichaamsgewicht met meer dan 1000 kcal omhoog zijn gegaan?
Lintworm een optie?
Engelse jeugd is wel wat apart anders, dus zou op zich niet heel wereldschokkend zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:00 schreef Landysh het volgende:
6 op 10 studentes keert slipje nog eens om
Hier geloof ik dus echt geen fuck van. Zes op de tien!
Hoe kunnen mensen dat doen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:00 schreef Landysh het volgende:
6 op 10 studentes keert slipje nog eens om
Hier geloof ik dus echt geen fuck van. Zes op de tien!
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
260g abrikozenvlaai
75g melkchocolade
170g banketstaaf
300g spaghettisaus/vlees, 50g kaas
60g brood, 55g kaas, 25g appelstroop
En dan noem ik alleen alles na 01:00 uur.Ik begin de ochtend vaak al met 2000kcalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent toch mijn vriendje?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of laat je vriendje een vinger in je anus steken en misschien voelt hij dan wat kriebelendanweet je het ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |