quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Marianne is zeker weer druk met erwtensoep.
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je als redactie nog stukjes geschreven?
Weinig eetlust en erwtensoep is best heftig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Marianne is zeker weer druk met erwtensoep.
De erwtensoep was een metafoor, Tem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Weinig eetlust en erwtensoep is best heftig.
http://upload.wikimedia.o(...)wart_gat-article.oggquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
Wat moet ik nu dan niet gaan lezen?
Je was met lactacyd in de weer of wat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De erwtensoep was een metafoor, Tem.
[ afbeelding ]
3 seconden volgehouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)wart_gat-article.ogg
Wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
Even kijken of ik nog een helpende hand kan bieden in R&P.
Zulke topics komen wel regelmatig langs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben nu wat aan het lezen over een opdringerige vriendin.
Ik ben zelf ook in de war.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef Tem het volgende:
Al die dubbele bodems, snap er geen reet van.
Lees er niet vaak. Maar als ik het soms lees gaat het altijd over een relatie van 3 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zulke topics komen wel regelmatig langs.
Kalverliefde, schattig toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Lees er niet vaak. Maar als ik het soms lees gaat het altijd over een relatie van 3 maanden ofzo.
Is dat waar Kingstown met zijn GHB naar toe gaat om slachtoffers op te pikken?quote:
Tuurlijk schattig maar ik heb het geduld daar niet meer voor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kalverliefde, schattig toch?
Doen alleen vaak alsof ze al 25 jaar samen zijn.
Ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat waar Kingstown met zijn GHB naar toe gaat om slachtoffers op te pikken?
Hij deed vandaag nog een poging;quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat waar Kingstown met zijn GHB naar toe gaat om slachtoffers op te pikken?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
Hoi,
Zin om een keer te daten?![]()
Jij mag bepalen hoe, wat en waar en dan schrijf ik na afloop hier wel een verslag.
Ik vind dit een beetje eng, volgens mij heeft hij thuis ook een heel altaar van dat borderliner zangeresje in zijn UI.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij deed vandaag nog een poging;
[..]
Je quote er alleen niet bij dat je er nog op in ging ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij deed vandaag nog een poging;
[..]
Was het een Topshow bij VI?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje eng, volgens mij heeft hij thuis ook een heel altaar van dat borderliner zangeresje in zijn UI.
Er werden Hitler grapjes gemaakt dus ik kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Dat is privé.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je quote er alleen niet bij dat je er nog op in ging ook.
Is dat die grap van Bob Saget? Ik kreeg buikpijn van het lachen.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat die grap van Bob Saget? Ik kreeg buikpijn van het lachen.
Was een grapje. Ik date toch niet met andere mannen joh.quote:
Die man is mijn God.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik date toch niet met andere mannen joh.
Jon Lovitz was was ook erg goed in die roast.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man is mijn God.
Gewoon iemand recht in haar gezicht uitlachen dat ze is verkracht door haar vader.
Dat zie je niet bij de Lubach show.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon iemand recht in haar gezicht uitlachen dat ze is verkracht door haar vader.
Precies, dat heb ik inderdaad liever niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik date toch niet met andere mannen joh.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik inderdaad liever niet.
Dat betekent dat je een gezond mens bent.quote:
Ja goed idee, Flopshow en alles.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef Tem het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, geen spannende verhalen.
Banaan heeft wel veel vezels.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog wel een fruitmand.
Yolanthe is nog op tv.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:59 schreef Tem het volgende:
Tijd om naar bed te gaan, geen spannende verhalen.
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
En heeft ze haar kleren nog aan?
SHO / [Yo & Wes] #32: Yolanthe is er aan toequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler,![]()
.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:09 schreef Specularium het volgende:
Nee jij trekt volle zalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler,![]()
.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Had toevallig vandaag nog een foto gemaakt voor dat topic alleen nog niet gepost.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer iets in het wat draag je vandaag topic posten?
Ik vind er gewoon niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SHO / [Yo & Wes] #32: Yolanthe is er aan toe
Waarom steunen vrouwen elkaar niet? Al die haat altijd.
Is dat zo'n RealDoll?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler,![]()
.
Waarschijnlijk om dezelfde reden dat ik Albert Verlinde niet steun. Sommige mensen zijn gewoon pleureslijers, of ze nou net als ik een piemeltje hebben of nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
SHO / [Yo & Wes] #32: Yolanthe is er aan toe
Waarom steunen vrouwen elkaar niet? Al die haat altijd.
Dat is toch gewoon een graphic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even in een spoiler,![]()
.
Toch? TOCH???
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
Het niveau krijgt gelijk een enorme boost.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:28 schreef Specularium het volgende:
Jullie boffen, want daar ben ik weer.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:36 schreef timmmmm het volgende:
Kijk die yokikater de FP eens gevuld houden joh. Als een malle
Wat naar. Ik had gedroomd over cavia's die onder een trein kwamenquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:14 schreef Webschip het volgende:
Weer een poes dood in het doodtopic.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb er speciaal mijn wekker voor gezet
. Nee, ik zei toch.. het weekend is totaal geen probleem voor mij. Misschien dat ik er vanmiddag even tussenuit knijp maar dan ben ik er de hele avond gewoon. Ik heb te weinig leven.
Teddybeer in je hol, Speculaas.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een gaatje in je teddybeer gemaakt?
Cavia's,quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat naar. Ik had gedroomd over cavia's die onder een trein kwamen
Ik heb het gevoel dat het meestal katten zijn die daar doodgaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat naar. Ik had gedroomd over cavia's die onder een trein kwamen
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Op mijn fietsroute steek ik altijd twee keer het spoor over, in een soort bos waar de spoorboom maar tot de helft van het pad reikt, dus je kan er gewoon langs. Dan kan ik nooit de gedachte onderdrukken hoe het moet zijn om er per ongeluk of expres onder te komen.
Onder die spoorboom?quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Op mijn fietsroute steek ik altijd twee keer het spoor over, in een soort bos waar de spoorboom maar tot de helft van het pad reikt, dus je kan er gewoon langs. Dan kan ik nooit de gedachte onderdrukken hoe het moet zijn om er per ongeluk of expres onder te komen.
Zo bedoelde ik het niet, is gewoon iets wat in mijn hoofd komt als ik er zo vlakbij sta.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:32 schreef Specularium het volgende:
[..].
Wat is dit nou weer voor suicidale post?
Ok, ik heb dat soms na een uitzending van DWDD.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet, is gewoon iets wat in mijn hoofd komt als ik er zo vlakbij sta.
Ik heb het altijd bij uitzendingen van VI.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok, ik heb dat soms na een uitzending van DWDD.
Kijk jij naar VI? Wowowowowoquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij uitzendingen van VI.
Onzin, ik had 2 sexueel gefrustreerde vrouwtjes cavia's die constant op elkaar klommen maar ja, het lukte maar niet. Arme beestjes ze snapten er niks vanquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Cavia's,.
Dat zit alleen maar midden in zo'n kooi en doet helemaal niks.
Dat was wel leuk om te zien. Dat hij dat zo durft!quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zat met angst en beven naar Freek Vonk te kijken?
Ik heb het vanochtend teruggekeken. Uitstekend vermaakt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat was wel leuk om te zien. Dat hij dat zo durft!
Dat is dan weer minder, maar het programma is gewoon top.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het vanochtend teruggekeken. Uitstekend vermaakt.
Alleen weer die kutMathijs die doet alsof hij straks wordt gebeten en sterft.
Valt best mee. Al ligt het er natuurlijk wel aan wat voor slang. Een zwarte mamba zou ik niet aan beginnen.quote:
Die zijn super giftig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt best mee. Al ligt het er natuurlijk wel aan wat voor slang. Een zwarte mamba zou ik niet aan beginnen.
Zeker. Stukken beter dan die andere vrijdagtroep op NPO1.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder, maar het programma is gewoon top.
Over Border Collies gesproken;quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:21 schreef Webschip het volgende:
Maar dan nog. Ik zou liever een kat nemen.
Of een Border Collie natuurlijk.
Racist.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:19 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Valt best mee. Al ligt het er natuurlijk wel aan wat voor slang. Een zwarte mamba zou ik niet aan beginnen.
Die ellende moet je ook gewoon niet kijken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb het altijd bij uitzendingen van VI.
Er zaten nog 3 bakjes in de zak hoor hahaha!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je moet ook minimaal 4 bakjes saus nemen, Arie.
Zelfs bij 1 medium patat.
Zijn ze ook, tweedehands en heb ze nu zelf al meer dan vijf jaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je schoenen zien er een beetje oud uit.
Wie is honey boo boo?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:10 schreef YokiKater het volgende:
Zit je dus lekker te eten, denk ik zo van even kijken hoe het op de FP gaat.. lees ik dat ze de moeder van Honey Boo Boo een miljoen dollar willen geven om een sextape te maken.
Zo'n trailertrash meisje dat aan van die miss verkiezingen voor kids mee deed. Eigen real life soap en alles.. Google maar voor pics, ik ga ze niet posten. Ben nog van slag van de mental images.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo'n trailertrash meisje dat aan van die miss verkiezingen voor kids mee deed. Eigen real life soap en alles.. Google maar voor pics, ik ga ze niet posten. Ben nog van slag van de mental images.
Ja?quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar hebben ze in Eindhoven een mooi woord voor.
Miljoen voor sextape moeder Honey Boo Booquote:
Ik loop weer achter hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Specularium zou het downloaden denk ik.
quote:
Niks mis mee. Meestal mac ik met een groot big tasty menu en zes kipnuggetsquote:
Die onderkin lijkt wel een beetje op jouw reet denk ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Specularium zou het downloaden denk ik.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die onderkin lijkt wel een beetje op jouw reet denk ik.
Je favoriet, kaasfondue.quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Tem heeft vast weer een verantwoorde voedzame maaltijd op tafel gezet
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tenenkaas nom nom.quote:
Ik zou willen ik zou willen dat mijn konen zo dik waren als mijn billen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zijn konen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zou willen ik zou willen dat mijn konen zo dik waren als mijn billen.
Zeggen ze dat bij jullie ook?quote:
Neuh.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zeggen ze dat bij jullie ook?
Bij mij ook niet eigenlijk, maar mijn oma zei dat altijd en die kwam uit Rotterdam.quote:
Volgens mij is het oorspronkelijk Zeeuws.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij mij ook niet eigenlijk, maar mijn oma zei dat altijd en die kwam uit Rotterdam.
Ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:08 schreef Tem het volgende:
Ik wist niet dat het in de rest van Nederland niet bekend was.
Misschien is het Rotterdams.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord.
Zo zeg, echt waar?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien is het Rotterdams.
Er ging wat mis.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:21 schreef Fokker89 het volgende:
http://178.251.24.84:2082(...)ort=9960&request=asx
[..]
Hij is fijn!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:23 schreef timmmmm het volgende:
[pic] NOS: 'Moederneuken tijdens de wereldbeker'
Weer een prachtig staaltje kwaliteitsjournalistiek van de hand van uw trouwe verslaggever
En dat isquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef timmmmm het volgende:
Ireen Wüst is koploper bij het scharen, heb ik me laten vertellen
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)grote-genieten.dhtmlquote:Komen geliefde doden in het leven van alledag nog wel eens levendig in gedachten, met Kerst zijn ze doder dan ooit. Kerst maakt alles erger: de montere alleenstaande voelt zich tussen al die paren een kneus; in de wonden van verlatenen en kinderen van gescheiden ouders schrijnt het zout.
Gesofisticeerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ben net een uur op zoek geweest naar een quote die ik ooit eens in de Volkskrant gelezen dacht te hebben. En nog gevonden ook;
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)grote-genieten.dhtml
Vond ik wel mooi gezegd.
Die foto is al oud toch? Nu is hij nog vrouwelijker.quote:
Geen idee, mijn vriendin zei net of ik al wist dat hij een vrouw was geworden dus ging opzoek naar pics.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die foto is al oud toch? Nu is hij nog vrouwelijker.
Je weet wat je daar van krijgt he?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:16 schreef Tem het volgende:
Ik heb van die ovensnacks van Kwekkeboom op. Nu ben ik een beetje misselijk.
Apenaids?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je weet wat je daar van krijgt he?
Die geslachtsoperatie is niet bevestigd dacht ik, las in SHO dat het alleen op Nederlandse nieuwssites gemeld werd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee, mijn vriendin zei net of ik al wist dat hij een vrouw was geworden dus ging opzoek naar pics.
Lekker met Waaghals onder de kerstboom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Valt wel mee hoor, comfort and joy enzo.
In dat geval ook salmonella, word je ook misselijk van.quote:
Vind het niet zo leuk dat jij een foto van Corrie post.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef Tem het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt op Krystal Carrington uit Dynasty.
En dan ga ik dus dood. Mooi is dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
In dat geval ook salmonella, word je ook misselijk van.
Hij is gewoon blij dat hij niet de enige is die vette hap eet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Specularium het volgende:
Yoki zit in het verkeerde topic denk ik.
Ik zie al 2 weken elke dag een billboard met een big mac, ik ga een keer overstag.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is gewoon blij dat hij niet de enige is die vette hap eet.
Heb jij kinderen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:42 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin is het zat dat ik de knuffels van de kinderen van die laffe namen geef.
Eddie de Egel
Laurens de Leeuw.
Gerard de Giraf.
Simon de Slak.
Ze hebben ook nog een schaap maar die heet gewoon schaap.
Misschien is dit meer iets voor OUD.
Sander het Schaap, past er prima bij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:42 schreef Tem het volgende:
Mijn vriendin is het zat dat ik de knuffels van de kinderen van die laffe namen geef.
Eddie de Egel
Laurens de Leeuw.
Gerard de Giraf.
Simon de Slak.
Misschien heeft ze liever Eikel de egel, lamlul de leeuw (ook toepasbaar op Paul) gierende grafgiraf en a la corrie sukkel de slakquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:42 schreef Tem het volgende:
Eddie de Egel
Laurens de Leeuw.
Gerard de Giraf.
Simon de Slak.
Sorry dat had ik gewoon niet verwacht, nou ja hopelijk zijn het leuke kinderen.quote:
Mijn doel is dat ze apenaids gaan gebruiken. Op de creche als ze moeten gaan zingen ofzo dat er dan één zegt: Wat is dit voor apenaids, ik wil met de blokken spelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sander het Schaap, past er prima bij.
Dan moet je een aapje kopen en hem aids noemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn doel is dat ze apenaids gaan gebruiken. Op de creche als ze moeten gaan zingen ofzo dat er dan één zegt: Wat is dit voor apenaids, ik wil met de blokken spelen.
De naam is Apenaids, Razende Apenaidsquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je een aapje kopen en hem aids noemen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je een aapje kopen en hem aids noemen.
Kijken ze ook samen met jou DWDD? Dan komt de apenaids vanzelf.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn doel is dat ze apenaids gaan gebruiken. Op de creche als ze moeten gaan zingen ofzo dat er dan één zegt: Wat is dit voor apenaids, ik wil met de blokken spelen.
Kijk ik al een jaar niet meer. Spitsuur rond die tijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijken ze ook samen met jou DWDD? Dan komt de apenaids vanzelf.
Pff doe eens niet zo intellectueel op de zaterdagavondquote:
Heb je al muziekjes gedraaid?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pff doe eens niet zo intellectueel op de zaterdagavond
Ja tot half 12, nu is Kally muziekjes draaienquote:
Sander is wel een sexy naamquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sander het Schaap, past er prima bij.
Ik vind mensen met een standaard PI altijd verdacht, wist je dat Specularium vroeger ook een standaard PI had? Toen nam niemand hem serieus, en kijk nu!quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pff doe eens niet zo intellectueel op de zaterdagavond
Dan is het zo'n gooisch schaap, ik weet niet of dat in Rotterdam zo'n goed idee is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sander is wel een sexy naam
Sam-Frits past beter bij een schaap.
Ik dacht altijd dat hij heel verdrietig wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een standaard PI altijd verdacht, wist je dat Specularium vroeger ook een standaard PI had? Toen nam niemand hem serieus, en kijk nu!
Zover ik weet neemt niemand mij serieus...vandaar dat ik zoveel hier zit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een standaard PI altijd verdacht, wist je dat Specularium vroeger ook een standaard PI had? Toen nam niemand hem serieus, en kijk nu!
Zijn vriendin? Dan is het mama apenaids.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:50 schreef timmmmm het volgende:
Je kan ook een broer van jou of je vriendin vragen zijn naam te veranderen naar apenaids. Dan leert ie in ieder geval Ome Apenaids zeggen
Dit is toch ook een standaard PI, Arie?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze schapen hetenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Iemand in mijn familie heet Sander, komt wel erg dichtbij nu.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is toch ook een standaard PI, Arie?
Zijn dat ook knuffels?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onze schapen heten
Stampertje, Kale, Springer en Punky.
die heten toch wiebe of zoquote:
Ik begin ook de weg kwijt te raken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef Specularium het volgende:
Ik volg het nu niet meer jongens.
Nou dat viel wel mee, wanneer neem je nou eens een nieuwe UI?quote:
Ik ook, maar ik moest ook nog een muziekje doorsturenquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik begin ook de weg kwijt te raken.
Ik heb deze voor Kerst.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou dat viel wel mee, wanneer neem je nou eens een nieuwe UI?
Arie is een christen, perfecte December UI derhalve.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb deze voor Kerst.
[ afbeelding ]
Kryptonite is een eeuwige hit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:59 schreef Tem het volgende:
Ik hoor nu Loser van 3 Doors Down. Wel een goed nummer eigenlijk.
One direction?quote:
Was mijn verzoekje...dit overigens nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:59 schreef Tem het volgende:
Ik hoor nu Loser van 3 Doors Down. Wel een goed nummer eigenlijk.
Rammstein en Marilyn Manson vindt ze wel leuk. Maar dat gaat niet aan als ik thuis ben.quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat vindt je vriendin toch leuk?
Rammstein heb ik niets mee, Marilyn Manson kan ik wel goed naar luisteren.quote:Op zondag 14 december 2014 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Rammstein en Marilyn Manson vindt ze wel leuk. Maar dat gaat niet aan als ik thuis ben.
Ik heb Seemann van Rammstein aangrevraagd, dat is echt een prachtig nummer.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Rammstein heb ik niets mee, Marilyn Manson kan ik wel goed naar luisteren.
Ik heb meer met het verzoekje van Tem, gezien het feit dat dat ongeveer mijn favoriete nummers alltime is.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb Seemann van Rammstein aangrevraagd, dat is echt een prachtig nummer.
Allebei een beetje matig.quote:Op zondag 14 december 2014 00:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Rammstein en Marilyn Manson vindt ze wel leuk. Maar dat gaat niet aan als ik thuis ben.
Welke?quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb meer met het verzoekje van Tem, gezien het feit dat dat ongeveer mijn favoriete nummers alltime is.
spandau ballet - through the barricadesquote:
Ik dacht al wat een rare reactiesquote:
Multitasken bestaat geeneens....quote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef Specularium het volgende:
En dan zelf niet kunnen multitasken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |