quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Marianne is zeker weer druk met erwtensoep.
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je als redactie nog stukjes geschreven?
Weinig eetlust en erwtensoep is best heftig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Specularium het volgende:
Marianne is zeker weer druk met erwtensoep.
De erwtensoep was een metafoor, Tem.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Weinig eetlust en erwtensoep is best heftig.
http://upload.wikimedia.o(...)wart_gat-article.oggquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:33 schreef Specularium het volgende:
Wat moet ik nu dan niet gaan lezen?
Je was met lactacyd in de weer of wat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De erwtensoep was een metafoor, Tem.
[ afbeelding ]
3 seconden volgehouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://upload.wikimedia.o(...)wart_gat-article.ogg
Wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef Tem het volgende:
Even kijken of ik nog een helpende hand kan bieden in R&P.
Zulke topics komen wel regelmatig langs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben nu wat aan het lezen over een opdringerige vriendin.
Ik ben zelf ook in de war.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef Tem het volgende:
Al die dubbele bodems, snap er geen reet van.
Lees er niet vaak. Maar als ik het soms lees gaat het altijd over een relatie van 3 maanden ofzo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zulke topics komen wel regelmatig langs.
Kalverliefde, schattig toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Lees er niet vaak. Maar als ik het soms lees gaat het altijd over een relatie van 3 maanden ofzo.
Is dat waar Kingstown met zijn GHB naar toe gaat om slachtoffers op te pikken?quote:
Tuurlijk schattig maar ik heb het geduld daar niet meer voor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kalverliefde, schattig toch?
Doen alleen vaak alsof ze al 25 jaar samen zijn.
Ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat waar Kingstown met zijn GHB naar toe gaat om slachtoffers op te pikken?
Hij deed vandaag nog een poging;quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat waar Kingstown met zijn GHB naar toe gaat om slachtoffers op te pikken?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef Kingstown het volgende:
Hoi,
Zin om een keer te daten?![]()
Jij mag bepalen hoe, wat en waar en dan schrijf ik na afloop hier wel een verslag.
Ik vind dit een beetje eng, volgens mij heeft hij thuis ook een heel altaar van dat borderliner zangeresje in zijn UI.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij deed vandaag nog een poging;
[..]
Je quote er alleen niet bij dat je er nog op in ging ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij deed vandaag nog een poging;
[..]
Was het een Topshow bij VI?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje eng, volgens mij heeft hij thuis ook een heel altaar van dat borderliner zangeresje in zijn UI.
Er werden Hitler grapjes gemaakt dus ik kwam niet meer bij van het lachen.quote:
Dat is privé.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je quote er alleen niet bij dat je er nog op in ging ook.
Is dat die grap van Bob Saget? Ik kreeg buikpijn van het lachen.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is dat die grap van Bob Saget? Ik kreeg buikpijn van het lachen.
Was een grapje. Ik date toch niet met andere mannen joh.quote:
Die man is mijn God.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik date toch niet met andere mannen joh.
Jon Lovitz was was ook erg goed in die roast.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die man is mijn God.
Gewoon iemand recht in haar gezicht uitlachen dat ze is verkracht door haar vader.
Dat zie je niet bij de Lubach show.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gewoon iemand recht in haar gezicht uitlachen dat ze is verkracht door haar vader.
Precies, dat heb ik inderdaad liever niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Was een grapje. Ik date toch niet met andere mannen joh.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat heb ik inderdaad liever niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |