Maar als je de stap verder kijkt, veganisme. Dat kan op den duur écht niet neer gezond zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 08:44 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Sssst vertel dat nou niet!
En hun schoenen zijn ook gewoon van echt leder, ander krijgen ze stinkvoetjes.
Mensen die niet weten dat daar speciale supplementen voor zijnquote:Op maandag 15 december 2014 08:28 schreef GhpH het volgende:
Vegetariërs die capsules vreten die ook deels uit dierlijke producten gemaakt zijn
Als je gewoon je vlees eet heb je dat niet nodig. Zit vol met transvetten die pillen en chemische vitaminen + Algemene informatie:quote:Op maandag 15 december 2014 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat daar speciale supplementen voor zijn![]()
[ afbeelding ]
http://www.detuinen.nl/vi(...)en-en-mineralen.html
staat op de potjes of het geschikt is voor vegetariërs dombo
Moet je tegen al die vleeseters zeggen die supplementen slikkenquote:Op maandag 15 december 2014 09:36 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Als je gewoon je vlees eet heb je dat niet nodig. Zit vol met transvetten die pillen en chemische vitaminen + Algemene informatie:
Een evenwichtige voeding bevat voldoende vitamines. Een voedingssupplement is geen vervanging van een gevarieerde voeding.
Is ook niet nodig maar als vervanger is het zeker niet geschikt.quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je tegen al die vleeseters zeggen die supplementen slikken
Er zijn geen natuurlijk voorkomende bioactieve vormen van vitamine B12 uit plantaardige bronnen. Dat wordt gewoon uit dieren gehaald.quote:Op maandag 15 december 2014 09:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat daar speciale supplementen voor zijn![]()
[ afbeelding ]
http://www.detuinen.nl/vi(...)en-en-mineralen.html
staat op de potjes of het geschikt is voor vegetariërs dombo
Dat weet ik...quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Is ook niet nodig maar als vervanger is het zeker niet geschikt.
Een vegetariër is geen veganist, een vegetariër eet vaak gewoon kaas, eieren, boter, of drinkenquote:Op maandag 15 december 2014 09:39 schreef GhpH het volgende:
[..]
Er zijn geen natuurlijk voorkomende bioactieve vormen van vitamine B12 uit plantaardige bronnen. Dat wordt gewoon uit dieren gehaald.
Het wordt uit de lever van het dier gehaald.quote:Op maandag 15 december 2014 09:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Een vegetariër is geen veganist, een vegetariër eet vaak gewoon kaas, eieren, boter, of drinken
melk, dus dan is B12 helemaal geen probleem.
Moet je aan een veganist vragen, niet aan mij...quote:Op maandag 15 december 2014 09:46 schreef GhpH het volgende:
[..]
Het wordt uit de lever van het dier gehaald.
Dus zolang je maar ver genoeg blijft snijden is het op gegeven moment ok?
#vegetarian logic.
Geldt ook voor vegetariërs. Veganist is vegetariër plus producten zoals leer, melk, etc... vermijden.quote:Op maandag 15 december 2014 09:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Moet je aan een veganist vragen, niet aan mij...
Een vegetariër hoeft toch niet in een lever te prutsen als ze melk drinken, een eitje etenquote:Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef GhpH het volgende:
[..]
Geldt ook voor vegetariërs. Veganist is vegetariër plus producten zoals leer, melk, etc... vermijden.
Vegetariërs horen normaal gezien ook niet in de lever te prutsen. Maarja, zolang je maar de schijn vol kan houden is het goed.
Nee. Wat ik bedoelde is dat leverproducten ook onder vegetarisme vallen, niet alleen veganisme. Of maak je je eigen vorm ervanquote:Op maandag 15 december 2014 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Een vegetariër hoeft toch niet in een lever te prutsen als ze melk drinken, een eitje eten
of een broodje kaas, dus waar heb je het nou over, je bent nog irritanter dan die man
in het restaurant waar TS het over heeft.
Ik haak niet af hoor...quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Wat ik bedoelde is dat leverproducten ook onder vegetarisme vallen, niet alleen veganisme. Of maak je je eigen vorm ervanga voor het totaalpakket of doe het gewoon niet.
Vegetariërs zijn een van de grootste hypocrietenEn daarbij doe ik dit op een forum en niet in de openbare ruimte. Als je geen discussie wil, haak dan maar af
Of van die mensen die zeggen "ik eet geen paard want dat vind ik zielig" en ondertussen eten ze wel elke dag rund, kip of varken.quote:Op maandag 15 december 2014 09:58 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Wat ik bedoelde is dat leverproducten ook onder vegetarisme vallen, niet alleen veganisme. Of maak je je eigen vorm ervanga voor het totaalpakket of doe het gewoon niet.
Vegetariërs zijn een van de grootste hypocrietenEn daarbij doe ik dit op een forum en niet in de openbare ruimte. Als je geen discussie wil, haak dan maar af
Dat lever onder vlees valt is juist mijn argument dat je hypocriet bezig bent.quote:Op maandag 15 december 2014 10:11 schreef FANN het volgende:
En hoezo valt lever niet onder vlees?
Voor mij is lever gewoon vlees hoor, net als paté, je hebt trouwens heerlijke vegetarische paté
dus ik snap helemaal net waar je heen wilt.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef Totem_paal het volgende:
Het kan mij allemaal niet schelen waar het vlees vandaan komt.
Een dier is een dier! En elke dag moet ik een stuk dier eten! Heerlijk!
Bij voorkeur een plofkip! die zijn goedkoper dan biologische kippen.![]()
![]()
In elk topic wat over vegetariër gaat wordt deze opmerking wel een aantal keren voorbij...quote:Op maandag 15 december 2014 10:14 schreef Totem_paal het volgende:
Bij voorkeur een plofkip! die zijn goedkoper dan biologische kippen.![]()
![]()
Ik eet toch geen lever als ik melk drink of een ei eetquote:Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dat lever onder vlees valt is juist mijn argument dat je hypocriet bezig bent.
Nee maar wel als je B12 supplementen neemt.quote:Op maandag 15 december 2014 10:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik eet toch geen lever als ik melk drink of een ei eet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |