10 dagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel schelen wij ook alweer qua leeftijd?
Moedig haar niet aanquote:
Oudquote:
nu spoor je me aan zelf onderzoek te doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 dagen.
[..]
Moedig haar niet aan
[..]
Oud
Dat was het idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu spoor je me aan zelf onderzoek te doen
Leugensquote:
Dat is dus niet oud.quote:
Hangt van de staat van mijn baard af.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word je ouder of jonger geschat.
Sowieso moet je geen baard nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de staat van mijn baard af.
Zonder baard jonger, met baard ouder.
"Van ijzer word je wijzer" Goeie tekenfilmserie was datquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de staat van mijn baard af.
Zonder baard jonger, met baard ouder.
Die baard komt vanzelf welquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen baard nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Van ijzer word je wijzer" Goeie tekenfilmserie was dat
Pasgeleden weer eens gekeken
Jawel, is minder werk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel! mannen met baarden!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze in die ruimte komen met al die ijzeren beeldjes![]()
Is niets man, en je wordt er zo oud van.quote:
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waardquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man, en je wordt er zo oud van.
Had laatst beetje baard toen ik met m'n moeder in London was en toen dachten mensen dat we een stel waren.
Nu neem ik nooit meer een baard.
Buiten dat het er bij 9 van de 10 mannen nog lelijk uit ook.
http://www.mirror.co.uk/n(...)-witness-end-4797030quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gehoord.
[..]
Jawel, is minder werk.
Pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waard
Ga je naar Syrië dan dat het de moeite waard is ? :squote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waard
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze:Filmpje is bekend, maar de tekst totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze in die ruimte komen met al die ijzeren beeldjesEven lezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)-witness-end-4797030
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sorry. Ze maakt je vast kapotquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 dagen.
[..]
Moedig haar niet aan
[..]
Oud
Zeg, wie van ons valt er nou op mannen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man, en je wordt er zo oud van.
Had laatst beetje baard toen ik met m'n moeder in London was en toen dachten mensen dat we een stel waren.
Nu neem ik nooit meer een baard.
Buiten dat het er bij 9 van de 10 mannen nog lelijk uit ook.
Zo oud dat je met asbest gebouwd bent jonguhquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef artelligence het volgende:
Bouwjaar '84 was een goed bouwjaar.
Ah ik snap het, ze hebben zijn paspoort ook in beslag genomen zeker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn baard is tijdelijk met vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik mag graag knappe mannen beoordelen (no homo)quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg, wie van ons valt er nou op mannen?
Mannen met baarden dus
hehequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo oud dat je met asbest gebouwd bent jonguh
Ik ben immer 25.quote:
Nee, ik heb hem met verlof gestuurdquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ik snap het, ze hebben zijn paspoort ook in beslag genomen zeker.
Allebei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Schijnbaar zijn er meer mannen die hun borsthaar verwijderen dan die hun okselhaar verwijderen, so confused.
Mooi was die tijdquote:
Borsthaar is eerder zichtbaar en heeft geen nut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Schijnbaar zijn er meer mannen die hun borsthaar verwijderen dan die hun okselhaar verwijderen, so confused.
Blijkbaar heb je er geen verstand vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag graag knappe mannen beoordelen (no homo)
Okselhaar vind ik als enige lichaamshaar echt vervelend om wel te hebben. Borsthaar lijkt me niet heel vervelend eigenlijk, maar dat zou ik fout kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Borsthaar is eerder zichtbaar en heeft geen nut.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
pff is iedereen hier zo oud
kaneelstokje je bent nog een jonge god hier joh
Yup, en soms voel je je oud, dat kan. Maar ik laat me er niet door tegenhouden om nog alle leuke dingen te doen in het levenquote:
Krap 20.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dan?
Kan iemand ff een lijstje voor mij maken?
Jazekerquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
pff is iedereen hier zo oud
kaneelstokje je bent nog een jonge god hier joh
Borsthaar is niet vervelend. Je merkt het amper.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Okselhaar vind ik als enige lichaamshaar echt vervelend om wel te hebben. Borsthaar lijkt me niet heel vervelend eigenlijk, maar dat zou ik fout kunnen hebben.
Zo oud ben je toch niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Californium het volgende:
Zelfs ik ben dan nog redelijk jong terwijl ik mezelf eigenlijk al oud vind!
Maar jij bent dan ook een sappig groen blaadje dat net aan een boom groeitquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef Californium het volgende:
Zelfs ik ben dan nog redelijk jong terwijl ik mezelf eigenlijk al oud vind!
26quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef yats het volgende:
[..]
Zo oud ben je toch niet?
p.s. hoe ging het gesprek?
26 is niet oudquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:52 schreef Californium het volgende:
[..]
26
Goed wel! Voor hoeverre dat kan natuurlijkGing met een goed gevoel weer naar huis dus dat is vaak positief.
Wat een stomme SC ditquote:
Ik merk wel verschil in hoeveel ik ga zweten tijdens het fietsen, er staat dan toch een laagje stilstaande lucht in je oksels zodat het niet goed kan luchtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jazeker
[..]
Borsthaar is niet vervelend. Je merkt het amper.
Al vind ik okselhaar ook niet storend of iets.
Ik haalde het vroeger wel eens weg voor vriendin, verder niet.
komt er dan iemand die ouder is voor terug?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo ik kan weggaan als je wilt
Ik moest lachen om dat stuk over Brand. Mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo ik kan weggaan als je wilt
Harde strugglesquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik merk wel verschil in hoeveel ik ga zweten tijdens het fietsen, er staat dan toch een laagje stilstaande lucht in je oksels zodat het niet goed kan luchten
24equote:Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef yats het volgende:
[..]
26 is niet oud
Wanneer 'moet' je nu weer langs?
Hoe oud is oud.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
komt er dan iemand die ouder is voor terug?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard was vies lang.
Nu is het nog dit:Nah ziet er nog enigsinds netjes uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik voel me niet oud hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, en soms voel je je oud, dat kan. Maar ik laat me er niet door tegenhouden om nog alle leuke dingen te doen in het leven
gewoon iets om de balans hier een beetje goed te trekken! Barb doet zijn best...quote:
Ik zeg toch soms! Gaan je ogen al zo hard achteruit met de jaren?quote:
Ik kan mijn vader vragen wat te posten, hij is wel een internethosselaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon iets om de balans hier een beetje goed te trekken! Barb doet zijn best...
Geen vrouw hebben om dat te regelenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Winkel is tot half 7 open. Ik moet echt eens gaan nu![]()
![]()
IKR! Ik bedoel duh waarom zijn vrouwen anders op deze wereldquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Geen vrouw hebben om dat te regelen
Misschien kan ik van hem leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan mijn vader vragen wat te posten, hij is wel een internethosselaar.
De huidige stopt ermee? Dat is wel te hopen,het is welk iemand waar je een klik mee moet hebben wil het werken.Misschien werkte het bij mij daarom ook niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Californium het volgende:
[..]
24eHeb elke 2 weken. Daarna krijg ik een nieuwe
ben benieuwd of het daarmee ook zo goed klikt...
Vrouwen kunnen dat toch niet beter, die winkelen met hun gevoel en jouw pinpas, dan beter zelf doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn prima, het is mijn puberbrein wat bewust bepaalde dingen niet meekrijgt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zeg toch soms! Gaan je ogen al zo hard achteruit met de jaren?
Tuurlijk, al die vrouwen van nog geen 50 willen hem. Echt verbazend datquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien kan ik van hem leren.
So I noticed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn prima, het is mijn puberbrein wat bewust bepaalde dingen niet meekrijgt.
Ik shop liever zelf eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mijn papa had eens iets met een vriendin van een vriendin van mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, al die vrouwen van nog geen 50 willen hem. Echt verbazend dat
Ik heb liever iemand die iets jonger is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tuurlijk, al die vrouwen van nog geen 50 willen hem. Echt verbazend dat
Dat is wel awkwardquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn papa had eens iets met een vriendin van een vriendin van mijHeel euhm... gezellig?
Nu is ie gelukkig weer terug bij mensen van zijn eigen leeftijd
Ach er was er ook een die ons steeds door de war haalde met de kinderen van zijn beste vriend. Stond ze bij de verkeerde te slijmenquote:
Oja daar ben ik ook in meegesleurdquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Secret Santa cadeautje is aangekomen, ow yeah
Is een internationaal iets. Dat woord kennen ze daar niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:05 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Oja daar ben ik ook in meegesleurd. Noem het dan gewoon een suprise
.
Wat heb je trouwens gekregen danquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is een internationaal iets. Dat woord kennen ze daar niet.
Chew volume 1: tasters choice.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:13 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Wat heb je trouwens gekregen dan?
Dat klinkt best wel als een leuke comicquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chew volume 1: tasters choice.
Een comic over een politiemedewerker die een psychische sensatie krijgt als hij dingen eet, die hem vertellen wat er met dat voorwerp gebeurd is.
Klopt, bijna alles wat Image uitbrengt is zo "anders". Dat komt omdat de schrijvers en tekenaars zelf de rechten houden ipv alles afstaan aan de uitgever, waardoor ze niet geremd worden in hun creatieve processen en er niemand is die zegt dat ze het niet mogen printen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:18 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat klinkt best wel als een leuke comic. Beetje anders dan 'normaal'
.
Dat is wel vet jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, bijna alles wat Image uitbrengt is zo "anders". Dat komt omdat de schrijvers en tekenaars zelf de rechten houden ipv alles afstaan aan de uitgever, waardoor ze niet geremd worden in hun creatieve processen en er niemand is die zegt dat ze het niet mogen printen.
Ik weet niet, ik lees dat eigenlijk nooit meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:21 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Dat is wel vet ja! Dan heb je niet van die generieke marvel en DC praktijken
. Dont get me wrong. Het is meer van dat held wordt sterker blijkt een nemesis nog sterker te zijn. Enfin touwtrekkerij tot er een nieuwe universe ontstaat.
Klopt dan voelt het ook niet als een chore om die comics te lezen. Je weet gewoon bijna wat er komt. Ik merk ook gewoon dat de franse en frans sprekende belgen meestal comics maken die origineel zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik lees dat eigenlijk nooit meer.
Als je een karakter of idee al sinds 1940 gebruikt, krijg je veel dezelfde verhalen. Dan lees ik liever iets nieuws en origineels
Klopt, hier zijn ze wat origineler omdat er anders aan wordt gekeken tegen franchises en copyright.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:26 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Klopt dan voelt het ook niet als een chore om die comics te lezen. Je weet gewoon bijna wat er komt. Ik merk ook gewoon dat de franse en frans sprekende belgen meestal comics maken die origineel zijn.
Ik zag vandaag een foto van nieuwjaar vorig jaar. Mijn haar groeit echt snel! Toen was het op mijn schouder, nu raakt het al weer bijna mijn elleboog!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik baal echt elke dag meer dat ik zo'n stuk van mijn haar heb laten knippen.Bij de kapper zelf zat het wel leuk, maar nu vind ik het echt totaal hopeloos. Dan maar weer 2 jaar laten groeien.
Of een pruik dragenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik baal echt elke dag meer dat ik zo'n stuk van mijn haar heb laten knippen.Bij de kapper zelf zat het wel leuk, maar nu vind ik het echt totaal hopeloos. Dan maar weer 2 jaar laten groeien.
Bij mij gaat dat niet zo hard, ik haalde iets van 86cm in 6 jaar ofzoquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een foto van nieuwjaar vorig jaar. Mijn haar groeit echt snel! Toen was het op mijn schouder, nu raakt het al weer bijna mijn elleboog!
Of ik heb bizar korte armpjes![]()
Dat moet ik nodig weer doen. Exposities bezoekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even een leuke kunstexpositie bezocht.
Mooi spul. Alleen beetje bizar duur. Mooi schilderij, 2000 euro
Wat voor exposities hou je van?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat moet ik nodig weer doen. Exposities bezoeken
Dadelijk naar de dierenarts. In dit geval zeker whoehoequote:
Ik ook niet, ik wacht nog op de dierenarts.quote:
Moderne kunst met als basis fotografie en video/geluid, maar ook persfotografie. Abstracte schilderwerken en illustraties. Beeld met sociaal maatschappelijke onderwerpen. Etcquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat voor exposities hou je van?
Hahaha, awww.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik zit gewoon te janken om een fornuis.Wat is deze.
Eerlijk zeggen dat je er niet mee om kunt gaan en dit fornuis inruilen voor een fornuis waar je wel goed mee kunt werken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Wat zouden jullie doen.
Ik heb dus dat fornuis gekregen, vind ik onwijs lief. Maar eigenlijk irriteer ik me nu al aan dat ding. En dan voel ik me een enorm ondankbaar verwend kreng, maar aan de andere kant is dit niet iets wat je in een hoek zet en klaar. Ik moet dit gewoon dagelijks gebruiken en best fanatiek ook nog eens, al zeg ik het zelf.
Maar gewoon mee leren leven en waarderen dat je dit gewoon hebt gekregen? Of eerlijk zeggen dat hij gewoon niet zo fijn werkt en er zelf eentje kopen?
kun je hem niet omruilen voor een andere?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Wat zouden jullie doen.
Ik heb dus dat fornuis gekregen, vind ik onwijs lief. Maar eigenlijk irriteer ik me nu al aan dat ding. En dan voel ik me een enorm ondankbaar verwend kreng, maar aan de andere kant is dit niet iets wat je in een hoek zet en klaar. Ik moet dit gewoon dagelijks gebruiken en best fanatiek ook nog eens, al zeg ik het zelf.
Maar gewoon mee leren leven en waarderen dat je dit gewoon hebt gekregen? Of eerlijk zeggen dat hij gewoon niet zo fijn werkt en er zelf eentje kopen?
Misschien kun je hem ruilen? Ik zou je niet ondankbaar vinden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef Myraela het volgende:
Wat zouden jullie doen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wacht nog op de dierenarts.
Vanwege je paard?quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik wacht nog op de dierenarts.
Ja, hij zou na de middag komen, het is nu avond en nog niksquote:
Nee, gelukkig niet, die heeft dit jaar alweer genoeg gekost. Één van de paarden op 't werk.quote:
Er lekt gas? Erm.....zou je er dan even heel snel iemand naar laten kijken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:11 schreef Myraela het volgende:
Ruilen zou wel kunnen ja, maar ik moet sowieso een stapje duurder.
Nouja, ik ben nu vooral gefrustreerd omdat hij nog met een losse aansteker aangestoken moet worden. En wij hadden er eentje, maar die stopt er net mee terwijl ik alles heb gesneden en net mijn pan op het vuur wilde zetten.
Maar ook op de lange termijn wil ik gewoon niet elke keer met een aansteker stuntelen. En het is een conventionele oven en geen hete lucht, dat is ook niet ideaal.
En op dit moment staat die volgens mij ook gewoon niet goed aangesloten. Heb het gevoel dat mijn pannen eraf glijden en sowieso lekt er gas, want dat ruik ik.
Ik heb de gaskraan gewoon dicht gedaan. Zou mijn stiefvader er anders naar laten kijken, maar dan moet ik wel eerst weten of ik hem ga houden of niet. Straks maar met twi overleggen als die van zijn borrel terug komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er lekt gas? Erm.....zou je er dan even heel snel iemand naar laten kijken?
Dan vraag ik me altijd af hoe zoiets ontstaat, want dan moet je toch een drempel over van jewelste?!quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mijn papa had eens iets met een vriendin van een vriendin van mijHeel euhm... gezellig?
Nu is ie gelukkig weer terug bij mensen van zijn eigen leeftijd
Oh. Je werkt op een manege?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hij zou na de middag komen, het is nu avond en nog niks. Maar goed, ik weet hoe fucking druk dierenartsen het hebben.
[..]
Nee, gelukkig niet, die heeft dit jaar alweer genoeg gekost. Één van de paarden op 't werk.
Nee, ik werk op een privé dressuurstal voor twee professionele dressuurruiters.quote:
Hoe doe je die test?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Testuitslag: 97% zeker geen glutenintolerantie.
Is dat in ieder geval zo goed als uitgesloten.
Top!Dat scheelt al iets.Wat zou het nog meer kunnen zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Testuitslag: 97% zeker geen glutenintolerantie.
Is dat in ieder geval zo goed als uitgesloten.
quote:
Wat voor klachten heb je allemaal dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je kopen in de winkel.Gluten check bloedtest.
Geen idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Top!Dat scheelt al iets.Wat zou het nog meer kunnen zijn?
Oh, met bloed dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je kopen in de winkel.Gluten check bloedtest.
Gaaf.quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik werk op een privé dressuurstal voor twee professionele dressuurruiters.
Ben jij nog met dat ene jongetje van fok?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
In de trein naar het hoge noorden.
Duurt lang.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Duurt lang.
Nee dat ging een week geleden uitquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ben jij nog met dat ene jongetje van fok?
Wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
Duurt lang.
Aaah nee echt? Wat kut voor je! Sterktequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee dat ging een week geleden uit
Ja, moest in mijn vinger prikken met een automatische lancet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, met bloed dus.
Ik vroeg me al af waar het in zat.
#edgequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, moest in mijn vinger prikken met een automatische lancet.
Succesquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was vergeten dat ik vanavond nog een feestje heb. Dus een in DH en een hier.
Hm, moet wel ongeveer weg dan nu om de trein te halen.
Nooit iets van gemerkt, doe mij het wilde zuiden maarquote:
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, moest in mijn vinger prikken met een automatische lancet.
Woehoequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Ow, en by the way, 'the Sir' is weer thuis
Fijn Yats!quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Bij de Mac kwam een kat naar me toe die op de jouwe leekquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef yats het volgende:
quote:
Thxs! Ik ben er blij mee. Nog een week een gipsen kraag om houden en rust in de bench en dan mag hij weer vrolijk het hele huis door.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Goed te horen yatsquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Thxs! Ik ben er blij mee. Nog een week een gipsen kraag om houden en rust in de bench en dan mag hij weer vrolijk het hele huis door.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrienden studeren daar, avondje shotjesbar
Houd 'm nu eens daarquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Als dat maar goed gaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrienden studeren daar, avondje shotjesbar
Dat is wel de bedoeling. Ik ben door iets lulligs inmiddels al bijna 500 euro armer. Maar ik heb het met liefde voor die bolle rooie over.quote:
Inderdaad: weekend!quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:10 schreef artelligence het volgende:
Zo, trainingsbroek en sweater aan. Lekker chill op de bank.
Schoenen, das en jasje gingen al snel uit. Ik heb geen plannen meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:18 schreef yats het volgende:
Ik zit hier nog in pak, al is het jasje wel uit. Maar ik moet straks misschien nog even de deur uit.
Vind je het niet vervelend om thuis met je jas aan te zitten?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Jas hier. Scheelt me wat energiekostenDit jaar 800 euro teruggekregen
Oeiquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ik kan dus echt niet tegen drank
GWL inclusief hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:31 schreef -Deluzion- het volgende:
Jas hier. Scheelt me wat energiekostenDit jaar 800 euro teruggekregen
Iemand zonder mayonaise onder de pan, zoals Mama D. zou zeggenquote:
Het is ook rustig daar. We zijn alleen Samzz. Kom zo wel op het fietsje jouw kant op.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Rustig hier. Iedereen is naar SEX verkast, zeker.
Gezellig. Ik zal de wijn alvast koud zetten. Of heb je liever rood?quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is ook rustig daar. We zijn alleen Samzz. Kom zo wel op het fietsje jouw kant op.
Ik ben meer van de roodquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig. Ik zal de wijn alvast koud zetten. Of heb je liever rood?
Ik heb nog wel een lekkere cabernet sauvignon.quote:
Ben er nog hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
Rustig hier. Iedereen is naar SEX verkast, zeker.
Heerlijk, 'zet maar op kamertemperatuur'quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een lekkere cabernet sauvignon.
Dat staat alle rood sowiesoquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heerlijk, 'zet maar op kamertemperatuur'
Ik heb geen kelderquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha goed zo! Kon zijn dat je ze in een kelder had liggen
Die lag al volquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha goed zo! Kon zijn dat je ze in een kelder had liggen
Ripquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb rare jeukende bultjes op mijn dijbeen. Ze doen bij aanraking pijn
.
Stom.
Je treft het wel hequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
.
Stom.
Aww samzz gaat doodquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
.
Stom.
kusje op je bultjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
.
Stom.
quote:
Ik weet niet wat het is, de bultjes kijken op muggenbulten.quote:
quote:
Misschien gaan ze daardoor wel wegquote:
Ik heb nog wel een zalfjequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ik weet niet wat het is, de bultjes kijken op muggenbulten.
[..].
[..]
Misschien gaan ze daardoor wel weg.
Zoutzuurkusjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..].
[..]
Ik weet niet wat het is, de bultjes kijken op muggenbulten.
[..].
[..]
Misschien gaan ze daardoor wel weg.
Ik wil niks op me dat jij spuitquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zalfje [ afbeelding ]
Nice! Ik ga zo House of Cards kijken. En pak een nieuw biertje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ga straks lekker relaxed op bed liggen tv kijken, daar heb ik echt zin in. Niks doen behalve naar de tv staren
.
Is dat leuk? Ik ken de naam, maar geen idee waar het over gaat.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nice! Ik ga zo House of Cards kijken. En pak een nieuw biertje.
Hier nog zo enequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ga straks lekker relaxed op bed liggen tv kijken, daar heb ik echt zin in. Niks doen behalve naar de tv staren
.
Ja ik wist eerst niet of het iets voor me zou zijn, maar hoorde veel mensen er over.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dat leuk? Ik ken de naam, maar geen idee waar het over gaat.
Kevin Spaceyquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst niet of het iets voor me zou zijn, maar hoorde veel mensen er over.
Nu vijf afleveringen gezien en ik vermaak me prima.
Het is een dramaserie over een afgevaardigde in Het Witte Huis die door vieze politieke spelletjes probeert hogerop te komen. Een vileine persoon met narcistische trekjes.
Ik bij aflevering drie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ik wist eerst niet of het iets voor me zou zijn, maar hoorde veel mensen er over.
Het is een dramaserie over een afgevaardigde in Het Witte Huis die door vieze politieke spelletjes probeert hogerop te komen. Een vileine persoon met narcistische trekjes.
Het eerste seizoen is fantastisch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarvan moest je afkicken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het eerste seizoen is fantastisch.
In 1 dag gekeken in de afkickkliniek.
Series missen vaak een bepaalde authenticiteit vind ik. Veel is te snel en gelikt. Sowieso iets teveel Hollywood vaak naar mijn zin.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, wij zouden zo niet bij elkaar passen.
Nee, dat was verder ook de enige keer dat ik geduld had om series te kijken.quote:
Aflevering 4. Laatste scene. Zorgt voor weke knietjes bij sommige users hier. Ik weet het zeker.quote:
Te hoog bloedsuiker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef Faxie het volgende:
Godver ik blijf drinken hier. Heb aan een stuk dorst
Jij bent een oude user he.quote:
Wat dan wat dan wat dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Aflevering 4. Laatste scene. Zorgt voor weke knietjes bij sommige users hier. Ik weet het zeker.
Crapquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent een oude user he.
Nee, dan zal je een andere bedoelen.
Rukken is geen sportquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Uitdroging door sport denk ik eerder
Ik ben nieuwsgierig, stuur mij maar via de app.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik DM het even. Ik wil niet spoileren voor anderen
Ik heb het je al via app gestuurd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig, stuur mij maar via de app.
Hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb het je al via app gestuurd.
Smoothquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Godver art...nu ben ik weer geil. Do want to do that.quote:
Verkeerde topic art, dit moet in SEX.quote:
En nu moet ik zeker zeggen 'maar je hebt mijn nummer niet' en dan zeg jij 'daar kunnen we wel wat aan doen'?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hm, zo diep had ik er niet over nagedacht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En nu moet ik zeker zeggen 'maar je hebt mijn nummer niet' en dan zeg jij 'daar kunnen we wel wat aan doen'?
Bij mij.quote:
Jij wou niet mee uitgaan...quote:
Had ik achteraf gezien beter wel kunnen doen.quote:
Iemand die toch biseksueel bleek te zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Fascination het volgende:
Soms zo frustrerend dat je altijd door een man wordt afgetroefd. Adem in adem uit.
Eigen schuld.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:28 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Had ik achteraf gezien beter wel kunnen doen.
Meestal eerder panseksueel dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:29 schreef yats het volgende:
[..]
Iemand die toch biseksueel bleek te zijn?
Word je liever door een andere vrouw afgetroefd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:24 schreef Fascination het volgende:
Soms zo frustrerend dat je altijd door een man wordt afgetroefd. Adem in adem uit.
Hmm goede vraag. Dan zou ik me wel meer serieus genomen voelen iig en niet kansloos.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Word je liever door een andere vrouw afgetroefd?
Mjeh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm goede vraag. Dan zou ik me wel meer serieus genomen voelen iig en niet kansloos.
Hoe moet ik mjeh interpreteren?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mjeh.
'Genomen voelen' is dan wel weer een heerlijke Fas opmerking. Onbedoeld.
wat is er gebeurd met d'rquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Yolanthe verspookt bij RTL late night. Ooit was ze mooi.
Als in: 'that sucks'quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe moet ik mjeh interpreteren?
O hai!quote:
quote:
Welterusten dan, en slaap lekkerquote:
Alsof jij niet kan concurreren met een vent.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm goede vraag. Dan zou ik me wel meer serieus genomen voelen iig en niet kansloos.
She wants the D.quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alsof jij niet kan concurreren met een vent.Tenzij het een vrouw is met toch meer een voorkeur voor mannen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dirk? Dennis? Daniël? Danny?
Dino?quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dirk? Dennis? Daniël? Danny?
hoe denk je over lange chicks?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hallo Ino hier.quote:
Nijmegenquote:Op zaterdag 13 december 2014 10:11 schreef Californium het volgende:
O hai. Zo, adrenaline rush is weer voorbij...
Straks naar Nijmegen
jaquote:
Je bent discovery aan het kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:49 schreef Samzz het volgende:
Oh, wat heb ik een schijthekel aan visprogramma's waarbij ze het beest levend boven water houden en dan ellenlange verhalen af gaan steken over hoe mooi en prachtig het dier wel niet is terwijl het geen adem kan halen.
Tering. En dat noemt zich liefhebbers.
Jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent discovery aan het kijken?
Ik dacht hetzelfde.
Is "sport" hequote:Op zaterdag 13 december 2014 12:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja.
Nu snap ik vissen sowieso niet wanneer je ze niet wilt opeten.
Goed excuus om een saaie relatie te ontvluchten. Onder het mom van sportief bezig zijn toch slap kunnen ouwehoeren met vrienden terwijl je een biertje drinkt. Nieuwerwetse invulling van een oeroude instinct om te jagen. Etc. Etc.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:52 schreef Samzz het volgende:
Ja.
Nu snap ik vissen sowieso niet wanneer je ze niet wilt opeten.
Ja dahaagquote:
Ga dan lekker Wii hengelen of zo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed excuus om een saaie relatie te ontvluchten. Onder het mom van sportief bezig zijn toch slap kunnen ouwehoeren met vrienden terwijl je een biertje drinkt. Nieuwerwetse invulling van een oeroude instinct om te jagen. Etc. Etc.
En dan verslagen worden door dat 5-jarige mormel dat je ooit met je partner hebt geproduceerd?quote:
Ja ik vind het ook geen sportquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dahaag.
[..]
Ga dan lekker Wii hengelen of zo.
Die schop je toch de keet uit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan verslagen worden door dat 5-jarige mormel dat je ooit met je partner hebt geproduceerd?
Zeggen dat hij of zij niet van jou is en beide de keet uitschoppen. Haar van vreemdgaan betichten en dat kleine kutkind van valsspelen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan verslagen worden door dat 5-jarige mormel dat je ooit met je partner hebt geproduceerd?
De vrouw? Het mormel? De Wii? Allemaal?quote:
De vrouw en het mormel. Je wilde toch vissen met je mattiesquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De vrouw? Het mormel? De Wii? Allemaal?
Als ik ooit in bezit kom van een hond, is dat omdat de vrouw en/of het mormel dat wilde. die gaat dus mee met hen de deur uit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:03 schreef Samzz het volgende:
De vrouw en het mormel. Je wilde toch vissen met je matties? De hond mag uiteraard blijven.
Oh dat snap ik niet. Een huisdier nemen terwijl een gezinslid het niet wil.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik ooit in bezit kom van een hond, is dat omdat de vrouw en/of het mormel dat wilde. die gaat dus mee met hen de deur uit.
Eens, daarom komt hier in de praktijk ook nooit een hond, al wil mijn vrouw er wel één.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:15 schreef Samzz het volgende:
Oh dat snap ik niet. Een huisdier nemen terwijl een gezinslid het niet wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |