10 dagen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel schelen wij ook alweer qua leeftijd?
Moedig haar niet aanquote:
Oudquote:
nu spoor je me aan zelf onderzoek te doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 dagen.
[..]
Moedig haar niet aan
[..]
Oud
Dat was het idee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nu spoor je me aan zelf onderzoek te doen
Leugensquote:
Dat is dus niet oud.quote:
Hangt van de staat van mijn baard af.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Word je ouder of jonger geschat.
Sowieso moet je geen baard nemen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de staat van mijn baard af.
Zonder baard jonger, met baard ouder.
"Van ijzer word je wijzer" Goeie tekenfilmserie was datquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt van de staat van mijn baard af.
Zonder baard jonger, met baard ouder.
Die baard komt vanzelf welquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sowieso moet je geen baard nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gehoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
"Van ijzer word je wijzer" Goeie tekenfilmserie was dat
Pasgeleden weer eens gekeken
Jawel, is minder werk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel! mannen met baarden!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Deze:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze in die ruimte komen met al die ijzeren beeldjes![]()
Is niets man, en je wordt er zo oud van.quote:
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waardquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man, en je wordt er zo oud van.
Had laatst beetje baard toen ik met m'n moeder in London was en toen dachten mensen dat we een stel waren.
Nu neem ik nooit meer een baard.
Buiten dat het er bij 9 van de 10 mannen nog lelijk uit ook.
http://www.mirror.co.uk/n(...)-witness-end-4797030quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nooit gehoord.
[..]
Jawel, is minder werk.
Pics.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waard
Ga je naar Syrië dan dat het de moeite waard is ? :squote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn jihadbaard is anders wel de moeite waard
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Deze:Filmpje is bekend, maar de tekst totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ze in die ruimte komen met al die ijzeren beeldjesEven lezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.mirror.co.uk/n(...)-witness-end-4797030
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Sorry. Ze maakt je vast kapotquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
10 dagen.
[..]
Moedig haar niet aan
[..]
Oud
Zeg, wie van ons valt er nou op mannen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is niets man, en je wordt er zo oud van.
Had laatst beetje baard toen ik met m'n moeder in London was en toen dachten mensen dat we een stel waren.
Nu neem ik nooit meer een baard.
Buiten dat het er bij 9 van de 10 mannen nog lelijk uit ook.
Zo oud dat je met asbest gebouwd bent jonguhquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef artelligence het volgende:
Bouwjaar '84 was een goed bouwjaar.
Ah ik snap het, ze hebben zijn paspoort ook in beslag genomen zeker.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn baard is tijdelijk met vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik mag graag knappe mannen beoordelen (no homo)quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg, wie van ons valt er nou op mannen?
Mannen met baarden dus
hehequote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo oud dat je met asbest gebouwd bent jonguh
Ik ben immer 25.quote:
Nee, ik heb hem met verlof gestuurdquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ah ik snap het, ze hebben zijn paspoort ook in beslag genomen zeker.
Allebei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Schijnbaar zijn er meer mannen die hun borsthaar verwijderen dan die hun okselhaar verwijderen, so confused.
Mooi was die tijdquote:
Borsthaar is eerder zichtbaar en heeft geen nut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Lokasenna het volgende:
Schijnbaar zijn er meer mannen die hun borsthaar verwijderen dan die hun okselhaar verwijderen, so confused.
Blijkbaar heb je er geen verstand vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik mag graag knappe mannen beoordelen (no homo)
Okselhaar vind ik als enige lichaamshaar echt vervelend om wel te hebben. Borsthaar lijkt me niet heel vervelend eigenlijk, maar dat zou ik fout kunnen hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Borsthaar is eerder zichtbaar en heeft geen nut.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
pff is iedereen hier zo oud
kaneelstokje je bent nog een jonge god hier joh
Yup, en soms voel je je oud, dat kan. Maar ik laat me er niet door tegenhouden om nog alle leuke dingen te doen in het levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |