abonnement Unibet Coolblue
pi_147532764
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:32 schreef Alovenac het volgende:
Ik krijg volgens mij iedere wedstrijd wel een tegendoelpunt uit een corner, is daar wat aan te doen?
Lastig. Misschien via tactics creator meer man naar achteren halen bij corners?
pi_147532937
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Lastig. Misschien via tactics creator meer man naar achteren halen bij corners?
Erg vervelend inderdaad, ik verlies nu ook met 1-0 bij Heerenveen. Kop zelf in de eerste minuut op de lat, en hun koppen even later weer eens raak uit een corner.
pi_147532996
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:38 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Erg vervelend inderdaad, ik verlies nu ook met 1-0 bij Heerenveen. Kop zelf in de eerste minuut op de lat, en hun koppen even later weer eens raak uit een corner.
Ik heb er eerlijk gezegd geen goed antwoord op. Kan aan concentratie liggen, kan aan spelinzicht liggen, of gewoon algehele defensieve kwaliteit (of gebrek daaraan)
  vrijdag 12 december 2014 @ 23:41:21 #54
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_147533024
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Willems bij Ajax :')
Dat. En hem dan ook nog verdedigend instellen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147533045
Gewonnen van Everton in de FA Cup met 1-3. *O*
Colchester staat daarnaast nog steeds bovenaan. Volgens de voorspellingen zou ik 24ste worden.
pi_147533086
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:41 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Dat. En hem dan ook nog verdedigend instellen :')
was me nog niet eens opgevallen. Ja dat is best sneu :')

Sowieso (en niks persoonlijks Binamin :P) kan ik weinig enthousiasme opbrengen voor Ajax-screenshots. Daar zijn de vorige topics echt mee doodgeslagen :P
pi_147533096
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewonnen van Everton in de FA Cup met 1-3. *O*
Colchester staat daarnaast nog steeds bovenaan. Volgens de voorspellingen zou ik 24ste worden.
_O_
pi_147533173
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:43 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

_O_
Trainer Martinez van Everton is mad. En Jelly.
pi_147533238
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Trainer Martinez van Everton is mad. En Jelly.
Ik heb echt in elke game die ik heb ruzie met hem :P
pi_147533323
Verdedigende instructie stond er nog in vanwege talent die ik tijd gaf in vorige wedstrijd (En verdedigend komt die beter uit de verf).

Wat een afgunst hier weer zeg. Ik zal jullie wel met rust laten aangezien je blijkbaar alleen meedoet als je LLM doet.
pi_147533374
Weer wat gesleuteld aan de taktiek, eens kijken of het tegen AZ tot zijn recht komt. Die staan namelijk ook maar tiende, dus op voorhand niet kansloos.
pi_147533383
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef Binamin het volgende:
Verdedigende instructie stond er nog in vanwege talent die ik tijd gaf in vorige wedstrijd (En verdedigend komt die beter uit de verf).

Wat een afgunst hier weer zeg. Ik zal jullie wel met rust laten aangezien je blijkbaar alleen meedoet als je LLM doet.
Nee joh. Gewoon posten. Laat het in ieder geval geen inpakt hebben op je besluitvorming.
pi_147533587
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef Binamin het volgende:
Verdedigende instructie stond er nog in vanwege talent die ik tijd gaf in vorige wedstrijd (En verdedigend komt die beter uit de verf).

Wat een afgunst hier weer zeg. Ik zal jullie wel met rust laten aangezien je blijkbaar alleen meedoet als je LLM doet.
Tuurlijk niet, zo bedoelde ik het niet, vandaar ook mijn opmerking dat het niks persoonlijk was. Maar 2/3/4 topics terug was echt -iedereen- met Ajax bezig. Ik heb ook elke FM een game met Liverpool, ook geen LLM. Maar na 9001 posts over Ajax interesseert het me gewoon wat minder, natuurlijke reactie denk ik.

Ga gerust door _O_ iedereen mag de ploeg kiezen die hij/zij wil. Ik bedoelde het niet negatief. Al snap ik niet helemaal waarom dat 'afgunst' zou zijn, maar enfin.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee joh. Gewoon posten. Laat het in ieder geval geen inpakt hebben op je besluitvorming.
Volgens mij heeft de FM-reeks op FOK! een nieuwe uitdrukking erbij :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 00:00:26 ]
pi_147533600
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee joh. Gewoon posten. Laat het in ieder geval geen inpakt hebben op je besluitvorming.
:') _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147533805
Persoonlijk lees ik liever over andere ervaringen met eredivisie clubs en vind ik de LLM posts niet zoveel aan.
pi_147533840
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:50 schreef Binamin het volgende:
Verdedigende instructie stond er nog in vanwege talent die ik tijd gaf in vorige wedstrijd (En verdedigend komt die beter uit de verf).

Wat een afgunst hier weer zeg. Ik zal jullie wel met rust laten aangezien je blijkbaar alleen meedoet als je LLM doet.
Maakt toch geen zak uit als je maar plezier hebt. Ik speelde tot vorige week ook nog met Ajax en zal dat waarschijnlijk nog wel een paar keer gaan doen.
Gewoon blijven posten, is leuk voor iedereen :)

(Behalve voor Vanillekwark :') )
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147533847
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:08 schreef Binamin het volgende:
Persoonlijk lees ik liever over andere ervaringen met eredivisie clubs en vind ik de LLM posts niet zoveel aan.
Ik ben met PSV steeds afgetekend kampioen geworden.
pi_147533855
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:08 schreef Binamin het volgende:
Persoonlijk lees ik liever over andere ervaringen met eredivisie clubs en vind ik de LLM posts niet zoveel aan.
Ok. Wegwezen nu.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147533961
Ik kan met een goed gevoel gaan slapen. Na een dramatische reeks moest er wat gebeuren, dus er maar even goed voor gaan zitten en de taktiek op de schop gegooid. Eerst volgende wedstrijd, gebeurd dit en spelen we de sterren van de hemel. Laten we hopen dat de weg omhoog ingezet is.

pi_147534060
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Alovenac het volgende:
Ik kan met een goed gevoel gaan slapen. Na een dramatische reeks moest er wat gebeuren, dus er maar even goed voor gaan zitten en de taktiek op de schop gegooid. Eerst volgende wedstrijd, gebeurd dit en spelen we de sterren van de hemel. Laten we hopen dat de weg omhoog ingezet is.

[ afbeelding ]
Mooie prestatie ja, al lijkt het me lastig om met NAC de weg naar boven te inzetten
pi_147534064
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Alovenac het volgende:
Ik kan met een goed gevoel gaan slapen. Na een dramatische reeks moest er wat gebeuren, dus er maar even goed voor gaan zitten en de taktiek op de schop gegooid. Eerst volgende wedstrijd, gebeurd dit en spelen we de sterren van de hemel. Laten we hopen dat de weg omhoog ingezet is.

[ afbeelding ]
Koekoek. Netjes.
pi_147534159
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:10 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Maakt toch geen zak uit als je maar plezier hebt. Ik speelde tot vorige week ook nog met Ajax en zal dat waarschijnlijk nog wel een paar keer gaan doen.
Gewoon blijven posten, is leuk voor iedereen :)

(Behalve voor Vanillekwark :') )
Nou zeg :') Ik veroordeel hem er niet voor, ik kan er gewoon niet zoveel interesse voor opwekken :') Ik speel ook met Liverpool, ook niet interessant voor jullie. Het is gewoon de zondvloed aan Ajax-managers die het voor me zo saai maken :P
pi_147534217
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:14 schreef Alovenac het volgende:
Ik kan met een goed gevoel gaan slapen. Na een dramatische reeks moest er wat gebeuren, dus er maar even goed voor gaan zitten en de taktiek op de schop gegooid. Eerst volgende wedstrijd, gebeurd dit en spelen we de sterren van de hemel. Laten we hopen dat de weg omhoog ingezet is.

[ afbeelding ]
Mooie uitslag hoor _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147534400
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Nou zeg :') Ik veroordeel hem er niet voor, ik kan er gewoon niet zoveel interesse voor opwekken :') Ik speel ook met Liverpool, ook niet interessant voor jullie. Het is gewoon de zondvloed aan Ajax-managers die het voor me zo saai maken :P
Het enige wat het dit jaar iets leuker maakt met Ajax is dat het zo extreem veel talent heeft en ook nog eens een aantal wereldtoppers in wording onder hen.
Maar of je nu koopt of niet, na 3/4 jaar moet je de CL kunnen winnen en dan is er de lol wel meteen vanaf :'(
Ik hoopte eigenlijk wat talent uit Nederland te kunnen halen wanneer ik de BPL bereik met Shrewsbury, als je ze tegen die tijd nog talenten kan noemen :') tot nu toe mag ik niet klagen :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147534415
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Het enige wat het dit jaar iets leuker maakt met Ajax is dat het zo extreem veel talent heeft en ook nog eens een aantal wereldtoppers in wording onder hen.
Maar of je nu koopt of niet, na 3/4 jaar moet je de CL kunnen winnen en dan is er de lol wel meteen vanaf :'(
Ik hoopte eigenlijk wat talent uit Nederland te kunnen halen wanneer ik de BPL bereik met Shrewsbury, als je ze tegen die tijd nog talenten kan noemen :') tot nu toe mag ik niet klagen :P
Dat maakt het in mijn mening juist minder leuk :P
pi_147534474
Speel nu met 2015 handheld

Hoe kan je met PSV meer scoren? Haal ongeveer 2 goals per wedstrijd en speel altijd met 4-1-2-1-2 of 4-3-3

Spitsen verschilt maar meestal Luiz Antonio, JM Martinez, Locadia, Depay, of Benschop
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147534526
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speel nu met 2015 handheld

Hoe kan je met PSV meer scoren? Haal ongeveer 2 goals per wedstrijd en speel altijd met 4-1-2-1-2 of 4-3-3

Spitsen verschilt maar meestal Luiz Antonio, JM Martinez, Locadia, Depay, of Benschop
Alle ballen op Depay _O_

En als je Depay als spits gebruikt moet je een schop onder je harses krijgen. AML's zijn moeilijker te vinden dan spitsen. Gebruik Depay gewoon op links man.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 00:38:36 ]
pi_147534647
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:30 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Dat maakt het in mijn mening juist minder leuk :P
Je hebt nu die standaardaankopen niet nodig om de 1e stap te zetten, iets wat vorig jaar wel het geval was vond ik.

Nu heb je voor de spits Zivko, op links/rechts Kishna en Cerny, Nouri, vd Beek en Bazoer voor het middenveld.
Riedewald in de defensie die de top kan halen alleen de rest van de verdediging zou je wat kunnen versterken maar is opzich niet eens nodig met Veltman, Denswil en Tete.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147534677
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:41 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Je hebt nu die standaardaankopen niet nodig om de 1e stap te zetten, iets wat vorig jaar wel het geval was vond ik.

Nu heb je voor de spits Zivko, op links/rechts Kishna en Cerny, Nouri, vd Beek en Bazoer voor het middenveld.
Riedewald in de defensie die de top kan halen alleen de rest van de verdediging zou je wat kunnen versterken maar is opzich niet eens nodig met Veltman, Denswil en Tete.
Hey, ieder z'n pleziertjes. Ik speel met LFC omdat ik er fan van ben, maar ik vind er eigenlijk geen bal aan. Paar standaard aankopen later ben je kampioen. In FM15 lukt het me zelfs regelmatig om het eerste seizoen de CL te pakken (LFC is deze versie -echt- overrated)

Ik wil niemand zijn plezier ontnemen, het is gewoon niet mijn ding :P
pi_147534694
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:43 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Hey, ieder z'n pleziertjes. Ik speel met LFC omdat ik er fan van ben, maar ik vind er eigenlijk geen bal aan. Paar standaard aankopen later ben je kampioen. In FM15 lukt het me zelfs regelmatig om het eerste seizoen de CL te pakken (LFC is deze versie -echt- overrated)

Ik wil niemand zijn plezier ontnemen, het is gewoon niet mijn ding :P
Daarom is het ook zo'n mooi spel _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_147534709
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:44 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Daarom is het ook zo'n mooi spel _O_
Precies ;) Daarom vond ik Binamin's reactie ook beetje overtrokken :P
pi_147534742
Eerste KO ronde van de Europa League Barca loten :')
pi_147534747
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:46 schreef Freire het volgende:
Eerste KO ronde van de Europa League Barca loten :')
Ik voel je pijn broeder.
pi_147534760
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Alle ballen op Depay _O_

En als je Depay als spits gebruikt moet je een schop onder je harses krijgen. AML's zijn moeilijker te vinden dan spitsen. Gebruik Depay gewoon op links man.
Daar speelt ie ook meestal maar speel nu met een half, daar is hij wat minder voor geschikt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147534824
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 00:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar speelt ie ook meestal maar speel nu met een half, daar is hij wat minder voor geschikt
Nja, voor de rest weinig ervaring met fm handheld, dus weinig tips om te geven :P
pi_147534906
24 wedstrijden - 46 goals, CL 6 wedstrijden, 1 supercup, 1 Europese supercup, 1 beker

Luis Adriano - 19-15-4
Benschop 13-9-3
JM Martinez 32-10-11 (Meestal AM)
Depay 18-5-5
Locadia 12-2-4
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_147534962


Mijn nieuwe topspeler _O_
pi_147535159
Tsjah zoals ik al eerder zei. Eerst wil ik rustig de CL pakken met Ajax. Waarschijnlijk wordt dat in seizoen 3. Daarna ga ik me ook wagen aan LLM. Vind het ook wel beetje jammer dat er zoveel potentiële wereldtoppers bij Ajax zitten op het moment. Maakt het wel heel erg makkelijk.
pi_147535181
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:20 schreef Binamin het volgende:
Tsjah zoals ik al eerder zei. Eerst wil ik rustig de CL pakken met Ajax. Waarschijnlijk wordt dat in seizoen 3. Daarna ga ik me ook wagen aan LLM. Vind het ook wel beetje jammer dat er zoveel potentiële wereldtoppers bij Ajax zitten op het moment. Maakt het wel heel erg makkelijk.
Dat is het enige wat ik bedoelde met mijn opmerking. Check paar topics geleden, 90% van dit topic speelde toen met Ajax :P voor de rest boeit jouw clubkeuze me weinig, het is gewoon eentonig :P
pi_147535273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Willems bij Ajax :')
Retro Willems _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147535314
Goed bezig, Twente:



_O-

edit: opzich is het wel een baasje:

Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147535360
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goed bezig, Twente:

[ afbeelding ]

_O-

edit: opzich is het wel een baasje:

[ afbeelding ]
Positie kiezen:1 :')
pi_147535408
Weet je waar ik echt de schijt van krijg? Ik zit ondertussen in 2021/2022, maar -elk seizoen- krijg ik van die persvragen/opmerkingen van andere managers dat ik blijkbaar aan het overachieven ben.

Kleine spoiler: ALS IK EEN RUWE ZEVEN JAAR OP RIJ AAN HET OVERACHIEVEN BEN, IS HET GEEN OVERACHIEVEN MEER, TYFUSLIJERS.

Zo. Dat ben ik kwijt.
pi_147535449


Echt fantastisch _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147535454
Begonnen met Crystal Palace

Schema eerste 5 wedstrijden:

Spurs, Arsenal, United, Sunderland en Chelsea

nice
pi_147535462
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:46 schreef Doublepain het volgende:
Begonnen met Crystal Palace

Schema eerste 5 wedstrijden:

Spurs, Arsenal, United, Sunderland en Chelsea

nice
Au :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147535466
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]

Echt fantastisch _O_
_O-

Overigens...Telvanni?
Related, of stom toeval? :P
pi_147535473
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:46 schreef Doublepain het volgende:
Begonnen met Crystal Palace

Schema eerste 5 wedstrijden:

Spurs, Arsenal, United, Sunderland en Chelsea

nice
Uiteindelijk moet je 2x tegen iedereen :P
pi_147535476
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:47 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

_O-

Overigens...Telvanni?
Related, of stom toeval? :P
Related, Morrowind en House Telvanni ftw _O_ O+ O+ O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_147535490
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Uiteindelijk moet je 2x tegen iedereen :P
Ik hoop het niet, misschien dat ik de FA kan omkopen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')