Uiteraard, ik heb het verkeerd begrepen. Je hebt al eerder van dat soort insinuerende beschadigende opmerkingen gemaakt, mja het is Choco hè. Lekker doen alsof het niet gebeurt is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet alsof, ik weet heus wel wat ik getikt heb en bedoelde, dat jij het dan verkeerd leest of opvat, dat ligt niet aan mij.
Je kan gewoon ook niet begrijpend lezen hè, snap je nu een beetje dat mensen niet altijd inhoudelijk op je ingaan, je begrijpt het toch nietquote:
Sterker nog dat was in overleg met Gert als ook gemeld toen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt , dacht ik , alleen gemeld dat Yvonne je vervroegd heeft los gelaten en niet erbij gemeld dat zou zijn omdat zij jouw zijde zou staan ofzo
Heb ik beschadigende opmerkingen gemaakt? dat kan helemaal niet want ik ben Choco, je weet wel die jullie zo dom vinden en niet verbaal sterk is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb het verkeerd begrepen. Je hebt al eerder van dat soort insinuerende beschadigende opmerkingen gemaakt, mja het is Choco hè. Lekker doen alsof het niet gebeurt is.
Zou ik ook zeggen als ik geen antwoord zou hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan gewoon ook niet begrijpend lezen hè, snap je nu een beetje dat mensen niet altijd inhoudelijk op je ingaan, je begrijpt het toch niet
Want het staat je niet aan wat ze zegtquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan moet je je er ook niet mee bemoeien en verder gaan neuzelen met pezu
Snel ga huilen in de fbquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Sterker nog dat was in overleg met Gert als ook gemeld toen.
Nu doe je alsof je intelligentie nodig hebt om iets verkeerd te interpreteren of om een misplaatste grap te maken, da's een beetje dom van je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik beschadigende opmerkingen gemaakt? dat kan helemaal niet want ik ben Choco, je weet wel die jullie zo dom vinden en niet verbaal sterk is.
Je UIquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Snel ga huilen in de fb
hop hop
sterke boy
Het punt dat je mij weg bonjourt met een opmerking die getuigd van wat kinderachtigheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja op een opmerking de relevant is in de discussie en betrekking heeft op meerdere andere opmerkinge/situaties
En je punt is mij niet duidelijk, maar neem er genoegen mee.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu doe je alsof je intelligentie nodig hebt om iets verkeerd te interpreteren, da's een beetje dom van je.
Jaaaaa, een beetje dom welquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nu doe je alsof je intelligentie nodig hebt om iets verkeerd te interpreteren of om een misplaatste grap te maken, da's een beetje dom van je.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het punt dat je mij weg bonjourt met een opmerking die getuigd van wat kinderachtigheid.
Maar oke, ik begrijp dat op deze stormachtige dag de gemoederen wat verhit zijn.
Ik mag een ieder hier even graag. Dus mij zal je niet zo snel mensen zien afbranden of veroordelen En ik laat me daar dus niet toe uitlokken.
Fuck it WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:11 schreef isax het volgende:
ik wil wel graag een wapenstilstand zo rond de feestdagen
Zijn niet mijn woorden, wat overigens niet perse betekent dat ik het er niet mee eens ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de voorkeursbehandeling die pave en zijn kutjes krijgt, waar is dat dan op gebaseerd?
hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lach me helemaal suf.![]()
Mensen die serieus met elkaar gaan praten over een soap en elkaar daarom helemaal de tyfus gaan schelden en daarnaast het gevecht om de hoogste plek op de apenrots is gewoon te grappig....elke keer weer.
Maar ik ga er vanuit dat anderen nu ook in jouw naam mogen zeggen dat Choco zei dat ze aan automutilatie moeten doen, dus da's prima toch.quote:
Mensen die je willen pakken, ga je nu in een slachtofferrol zitten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik waardeer je juist als user, maar ik helaas zit ik hier te typen tegen een aantal mensen die puur en alleen reageren op mij om mij te ''pakken''
En dan vliegen er idd opmerkingen tussen door, te hard ongemeend, mijn excuus
Neemt niet weg dat ik hoop dat je nog eens inziet dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen.
Nee want wie likt je poepertje dan schoon toch ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, wat overigens niet perse betekent dat ik het er niet mee eens ben.
oi anders komen we er nooit hèquote:
Weet ik dat het jouw woorden niet waren. Alleen ben ik wel nieuwsgierig waarom er wordt gedenkt dat ik dat zou hebben, net zoals bij jou la ma zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, wat overigens niet perse betekent dat ik het er niet mee eens ben.
Gedenkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik dat het jouw woorden niet waren. Alleen ben ik wel nieuwsgierig waarom er wordt gedenkt dat ik dat zou hebben, net zoals bij jou la ma zeggen.
Yeah wow babu de master, doe je dit ook bij pezu ?quote:
Excuus aanvaard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik waardeer je juist als user, maar ik helaas zit ik hier te typen tegen een aantal mensen die puur en alleen reageren op mij om mij te ''pakken''
Neemt niet weg dat ik hoop dat je nog eens inziet dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen.
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatjequote:
Ja, laten we weer op de spelling gaan letten want daar draait alles om in het leven, wel netjes tikken op een forum anders....quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fuck it WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Die zit er meestal een letter naast, en heeft typtyfus, dus dat is allemaal te begrijpen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeah wow babu de master, doe je dit ook bij pezu ?
nee ik hoop iets, en jij zei zelf ergens (waar weet ik niet meer) dat Jian niet zo is.... maar dan moet ik ff terug zoeken en ik moet eigenlijk werkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Excuus aanvaard.
En nog steeds doe je een aanname in je laatste zin. Lees mijn eerste post na je vraag over waarom ik het infantiel vond, nog maar eens goed
Yeah, het nieuwe woordje van de dag wordt gebruiktquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatje
fuck wat een reactie snelheid, tering man woooooooooooooooopquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatje
ja jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die zit er meestal een letter naast, en heeft typtyfus, dus dat is allemaal te begrijpen.![]()
Dit is een pure denkfout, maar toch leuk hoe je jezelf opwerpt als beschermer, nobele boy.
Dit is onzin, toen ik hier net poste werd dit meerdere keren tegen mij gezegd. Dat ik maar even lekker moest gaan snijden of krassen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ik ga er vanuit dat anderen nu ook in jouw naam mogen zeggen dat Choco zei dat ze aan automutilatie moeten doen, dus da's prima toch.
Ik had het over jouw opmerking dat hij jaloers zou zijn. Ik zei: zo opereert Jian niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee ik hoop iets, en jij zei zelf ergens (waar weet ik niet meer) dat Jian niet zo is.... maar dan moet ik ff terug zoeken en ik moet eigenlijk werken
dan heb ik te snel gelezen, ik probeer iedereen in tegenstelling tot andere netjes te beantwoordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over jouw opmerking dat hij jaloers zou zijn. Ik zei: zo opereert Jian niet.
Ik zei niets over hoe hij wel opereert.
Ha ha ha ha ha omg ik rol van m'n stoel, tel eens even terug hoe vaak je mijn naam en los daarvan mijn UI hebt gebruikt, je ben gewoon geobsedeerd en het wordt alleen maar erger want je hebt op mij in elk geval geen enkel houvast, niet een stumper zoals jij. En maar door janken en hetzelfde riedeltje afdraaien. Ik ga zowat verlangen naar wat sperma, pies, poep en kontneuk posten van je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wel goed lezen voordat je reageert anders kan je het misschien verkeerd opvatten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan heb ik te snel gelezen, ik probeer iedereen in tegenstelling tot andere netjes te beantwoorden
Ho ho, geen intelligente opmerkingen gaan maken nu hè, jij moet voor hem cheeren ongeacht wat ie zegt, denk daaraanquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen die je willen pakken, ga je nu in een slachtofferrol zitten.
Het viel me op, kon me niet inhouden, foutje meer of minder maakt niet uit dus, tof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, laten we weer op de spelling gaan letten want daar draait alles om in het leven, wel netjes tikken op een forum anders....
Ik ook, Best vervelend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Hell, die twee UI's ik raak geheel in de war
Dude, jij reageerd op mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha omg ik rol van m'n stoel, tel eens even terug hoe vaak je mijn naam en los daarvan mijn UI hebt gebruikt, je ben gewoon geobsedeerd en het wordt alleen maar erger want je hebt op mij in elk geval geen enkel houvast, niet een stumper zoals jij. En maar door janken en hetzelfde riedeltje afdraaien. Ik ga zowat verlangen naar wat sperma, pies, poep en kontneuk posten van je.
Nou, "poepertje schoonlikken", het is een begin, dat kan veel vulgairder, dat kan veel vulgairderquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee want wie likt je poepertje dan schoon toch ?
Boehoee boeheee
Ik cheer bijna voor iedereen, ook soms voor jou. That's me.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, geen intelligente opmerkingen gaan maken nu hè, jij moet voor hem cheeren ongeacht wat ie zegt, denk daaraan
jesus man je loopt zwaar achter, niet alleen letterlijk ook figuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, "poepertje schoonlikken", het is een begin, dat kan veel vulgairder, dat kan veel vulgairder
? waar lees je dat ik jouw uitnodig ?quote:
Ik weet wat mijn imago is, of ik er zelf nog steeds blij mee ben, tja. Is het mij ook deels aangemeten door sommige, absoluut. Blijf ik in mijn rol hier, ja, zoveel mogelijk. Waarom, omdat sommige niet zo goed tegen verandering kunnen en dan vals worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het viel me op, kon me niet inhouden, foutje meer of minder maakt niet uit dus, tof.
Om inhoudelijk op je in te gaan denk ik dat ik het niet eens hoef te noemen, maar bij deze, je hebt jezelf een geweldig imago aangemeten waardoor alles wat ongepast zou kunnen zijn uitgelegd wordt als 'onze Choco die weer eens onhandig bezig was, hihi, kusje, kroel, kroel, je hoort erbij'. Soort van levende Tamagotchi.Je zal het vast ontkennen, maar dat veranderd er weinig aan.
Ja, daar schrok ie even van, meer "vijanden" kan ie even niet gebruiken, dus dan maar excuusjes ..... mijn hemel wat een zwak mannetje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Excuus aanvaard.
En nog steeds doe je een aanname in je laatste zin. Lees mijn eerste post na je vraag over waarom ik het infantiel vond, nog maar eens goed
Jou.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
? waar lees je dat ik jouw uitnodig ?
Ik doe niet aan pork
Vijanden ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar schrok ie even van, meer "vijanden" kan ie even niet gebruiken, dus dan maar excuusjes ..... mijn hemel wat een zwak mannetje.
Tof einde. Ook op deze steek zal jij niet worden aangekeken. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet wat mijn imago is, of ik er zelf nog steeds blij mee ben, tja. Is het mij ook deels aangemeten door sommige, absoluut. Blijf ik in mijn rol hier, ja, zoveel mogelijk. Waarom, omdat sommige niet zo goed tegen verandering kunnen en dan vals worden.
Tuurlijk babuutje, lekker relevant ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jou.![]()
En je reageert op mijn post waar je kan zien op welke post ik reageer, dus doe niet alsof je onwetend bent.
Ik zie dat je geen antwoord van mij verwacht hè?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, daar schrok ie even van, meer "vijanden" kan ie even niet gebruiken, dus dan maar excuusjes ..... mijn hemel wat een zwak mannetje.
Uitnodiging ingetrokken dus. Slapjes, kan wel wat peper en zout bij hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tuurlijk babuutje, lekker relevant ook.
ik zal alleen achter blijven om voor pave blijven cheerenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hele mooie, je hebt goed je best gedaan.![]()
Ik ben nu eventjes weg. Tot later mede kutje.
Ik reageer op choco, je denkt toch niet dat ik verder aandacht heb voor een joker die een UI gaat kopiëren en aanpassen. Ik ben gvd geen kleuter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
fuck wat een reactie snelheid, tering man woooooooooooooooop
sneuneus
Nou zou ook wel leuk zijn als jij op hem reageertquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zie dat je geen antwoord van mij verwacht hè?
Pave, kom er maar in
Ik geniet van bijna alles. Dag lieve Babu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Tof einde. Ook op deze steek zal jij niet worden aangekeken. Geniet ervan.
Je bent altijd welkomquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uitnodiging ingetrokken dus. Slapjes, kan wel wat peper en zout bij hoor.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik reageer op choco, je denkt toch niet dat ik verder aandacht heb voor een joker die een UI gaat kopiëren en aanpassen. Ik ben gvd geen kleuter.
Ja tuurlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Je officiële titel, je gegeven door een "noob" met smaak.
wat zou je willen doen ?quote:
Als ik een beperkt verstand zou hebben dan zit jij echt onder aap-niveau hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Pavement het volgende:
Alleen zooooooooooo jammer dat Jian het altijd maar laat afweten als hij er met zn zeer beperkte verstand niet meer uitkomt
Krijg ik nu nog een antwoord slakquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik een beperkt verstand zou hebben dan zit jij echt onder aap-niveau hoor
vijanden op het internetquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef Pavement het volgende:
Wie zijn mijn vijanden Jian, je ontloopt continu de vragen kom op
Ik snap de toegevoegde waarde hiervan nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, nee, niet de spanning weghalen nu. Koester dit.
Maar je moet toegeven, zelfs huilend is ie stoerder dan een, komt ie weer, infantiel molletje, alhoewel dat z'n wezen wel beter weergeeft natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Hell, die twee UI's ik raak geheel in de war
ja ja JIan heeft ze blijkbaarquote:
Sterke weerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven, zelfs huilend is ie stoerder dan een, komt ie weer, infantiel molletje, alhoewel dat z'n wezen wel beter weergeeft natuurlijk.
could have fooled me en de meesten hier denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dude, jij reageerd op mij
Ik weet wel dat je stiekem op me valt en je op je heftruukje suf rukt als je aan me denkt maar
doe jezelf een plezier en begrijp dat ik echt niet door jouw geobsedeerd ben.
Je gaat toch ook geen trailers analyseren, je moet gewoon naar de bios gaan en je laten verrassen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik snap de toegevoegde waarde hiervan niet
In zn dure Audiquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef isax het volgende:
[..]
nou misschien moet die dan vaker naar buiten gaan.
Nah, maar als je homosex wil moet je ergens anders zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je gaat toch ook geen trailers analyseren, je moet gewoon naar de bios gaan en je laten verrassen.
Oh ok, meneer 'come get some'.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nah, maar als je homosex wil moet je ergens anders zijn
Ik moet ook af en toe m'n heftruckje bij sturen hé, kan je nagaan als ik m'n volle aandacht op je zou richten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus man je loopt zwaar achter, niet alleen letterlijk ook figuurlijk
Lol, Jian, ook hier hoef ik niet op te reageren hè? Gebruik mijn opmerkingen maar hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven, zelfs huilend is ie stoerder dan een, komt ie weer, infantiel molletje, alhoewel dat z'n wezen wel beter weergeeft natuurlijk.
pfff je ontwijkt als een malle de vragen, man man zet je lopende band ff stil en concentreer je een beetjequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik moet ook af en toe m'n heftruckje bij sturen hé, kan je nagaan als ik m'n volle aandacht op je zou richten.
dank jequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, Jian, ook hier hoef ik niet op te reageren hè? Gebruik mijn opmerkingen maar hoor.
By all means
* wijd armgebaar met buiginkje om de weg te banen voor meer van dit soort fraaie stukjes uitlokking
Wat dacht je nu, dat jij hier bepaalde wat en wanneer er iets gezegd werd, get real sneuneus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Krijg ik nu nog een antwoord slak
Hoover jij weleens over het kopje "forum" helemaal bovenaan? (tussen film en weblog)quote:
En nog een armgebaar voor jou ookquote:
waar ik benquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoover jij weleens over het kopje "forum" helemaal bovenaan? (tussen film en weblog)
Kun je zien wat de snelstlopende topics zijn op heel FOK! op dit moment.
In mijn statement stond dat niet voor niets tussen aanhalingstekens, je vriendje ging ermee aan de haal omdat ie nu eenmaal verder niet veel solide argumenten heeft ......quote:
cos weer een verdiende eerste plekquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoover jij weleens over het kopje "forum" helemaal bovenaan? (tussen film en weblog)
Kun je zien wat de snelstlopende topics zijn op heel FOK! op dit moment.
ja ja half uur later ff bedenken ff overleggen met je pb'er komt het antwoord, nou duw m nu maar terug in je reetquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
In mijn statement stond dat niet voor niets tussen aanhalingstekens, je vriendje ging ermee aan de haal omdat ie nu eenmaal verder niet veel solide argumenten heeft ......
razend, doe jij ook nog wat met je zgn "eigen bedrijfje" "ondernemer""quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef Pavement het volgende:
Zal wel druk zijn aan de lopende band
ja, dank je voor je interesse. Gaat buiten gewoon fucking goed, als ik een magazijn medewerker met een dikke audi nodig heb trek ik wel aan de bel, maar voorlopig is het heerlijk eigen baas zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef Jian het volgende:
[..]
razend, doe jij ook nog wat met je zgn "eigen bedrijfje" "ondernemer""
Ja hehe koffie, bier wijn geen sperma!quote:
zelfs tussen aanhalingstekens is hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef Jian het volgende:
[..]
In mijn statement stond dat niet voor niets tussen aanhalingstekens, je vriendje ging ermee aan de haal omdat ie nu eenmaal verder niet veel solide argumenten heeft ......
dit typeert jouw domheid eigenlijk, maar net als met schaken vooruit denken lukt je nietquote:
Uiteraard, dat bedoelde je, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja hehe koffie, bier wijn geen sperma!
Omdat je niet meer werkt voor een baas ben je nog geen eigen baas hè, je bent één van de velen jan lullen die het zelf willen maken, been there, done that, jij gaat het niet redden zoals velen, je hebt de mentaliteit gewoon niet, sorry.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja, dank je voor je interesse. Gaat buiten gewoon fucking goed, als ik een magazijn medewerker met een dikke audi nodig heb trek ik wel aan de bel, maar voorlopig is het heerlijk eigen baas zijn
Ow wat dacht jij dan ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Uiteraard, dat bedoelde je, geen twijfel over mogelijk.
nee, dat is het niet dommeling.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef isax het volgende:
[..]
zelfs tussen aanhalingstekens is het
Ga door.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ow wat dacht jij dan ?
En wat wil je precies ?
Dat feit staat los van de domheid van andere mensen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef isax het volgende:
en de meeste mij hebben bestempeld als dom
moet je ze zien gaan
blij dat je eindelijk toegeeft dat je mij alleen voor dom uitmaakt omdat je jezelf dan beter voelt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat feit staat los van de domheid van andere mensen.
Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat je niet dom bentquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef isax het volgende:
[..]
blij dat je eindelijk toegeeft dat je mij alleen voor dom uitmaakt omdat je jezelf dan beter voelt.
vergeleken met einstein is iedereen dom.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat je niet dom bent
knap dat je dat ziet, ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet eigenlijk, als ik tegen je zeg dat het super goed gaat geloof je het toch niet, als ik tegen je zegt dat mijn mentaliteit vrij goed is, geloof je het toch niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat je niet meer werkt voor een baas ben je nog geen eigen baas hè, je bent één van de velen jan lullen die het zelf willen maken, been there, done that, jij gaat het niet reden zoals velen, je hebt de mentaliteit gewoon niet, sorry.
ow en been there done that, kut voor je dat het mislukt is en dat mening ik nog oprecht ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
knap dat je dat ziet, ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet eigenlijk, als ik tegen je zeg dat het super goed gaat geloof je het toch niet, als ik tegen je zegt dat mijn mentaliteit vrij goed is, geloof je het toch niet.
Maar denk wat je wil denken![]()
Ik ga hier niet zoals jij lopen pochen over mijn privé levendat gaat je geen tyfus aan
Ja, je kan het wel zeggen, maar ik zie wat ik ziequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
knap dat je dat ziet, ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee aan moet eigenlijk, als ik tegen je zeg dat het super goed gaat geloof je het toch niet, als ik tegen je zegt dat mijn mentaliteit vrij goed is, geloof je het toch niet.
Maar denk wat je wil denken![]()
Ik ga hier niet zoals jij lopen pochen over mijn privé levendat gaat je geen tyfus aan
primaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, je kan het wel zeggen, maar ik zie wat ik zie
Auw ...quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
ow en been there done that, kut voor je dat het mislukt is en dat mening ik nog oprecht ook.
Wees nu eens duidelijk want ik snap het werkelijk nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hou je maar van de domme, zou ik ook doen. Feauteaux, anus, tering.
ik verdien wel meer, krijg het alleen nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:48 schreef isax het volgende:
ik heb dit jaar weer een dikke bonus verdient.
Als het allemaal te ingewikkeld is geworden voor je is het wellicht raadzaam om de volgende keer iets langer naar je eigen reacties te kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Wees nu eens duidelijk want ik snap het werkelijk niet
Wat wil je ?
Vraag maar aan PaveRuud waar je hem stoppen moet, die heeft vast wel wat ideetjesquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:48 schreef isax het volgende:
ik heb dit jaar weer een dikke bonus verdient.
Leg t ff uit, please.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:49 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als het allemaal te ingewikkeld is geworden voor je is het wellicht raadzaam om de volgende keer iets langer naar je eigen reacties te kijken.
dankquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:50 schreef Jian het volgende:
Het was gezellig, dank aan degenen van wie ik heb genoten, maar de lopende band of heftruck roept weer even.
moet paveruud eigenlijk belediging zijn?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Vraag maar aan PaveRuud waar je hem stoppen moet, die heeft vast wel wat ideetjes
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:49 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik verdien wel meer, krijg het alleen niet
Moet er vandoor, misschien een andere keer genoeg tijd om je eigen reacties aan je terug te koppelen.quote:
Jian weg jij wegquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet er vandoor, misschien een andere keer genoeg tijd om je eigen reacties aan je terug te koppelen.
Ciao.
Nee hoor, ik was gek op Ruud en Billy, jij toch ook!?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:50 schreef isax het volgende:
[..]
moet paveruud eigenlijk belediging zijn?
Laterquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gek op Ruud en Billy, jij toch ook!?
nu echt nog even inpakken ofzo.
ja. je bent te dom om slim te doen dus hou je op het anus niveaux.quote:
vergeet je handschoenen niet. schijnt dat het koud is op de heftruckerquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was gek op Ruud en Billy, jij toch ook!?
nu echt nog even inpakken ofzo.
ok ok ok , ik heb geen zin om terug te lezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:53 schreef isax het volgende:
[..]
ja. je bent te dom om slim te doen dus hou je op het anus niveaux.
dat staat er. denk ik.
naja ik ben ook dom he?
tijd verspillingquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
ok ok ok , ik heb geen zin om terug te lezen
gedaan snap het nog steeds niet,quote:
samen dom.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:57 schreef Pavement het volgende:
[..]
gedaan snap het nog steeds niet,
Maar zal wel aan mij liggen hè dom
En daar kom je verder meequote:
viespeukquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:59 schreef PeZu het volgende:
ik ben blij dat ik lekker ben gaan neuzelen
hier staat anusquote:
01110000 01101111 01100101 01110000quote:
01100100 01100001 01110100 00100000 01101011 01101111 01101101 01110100 00100000 01110101 01101001 01110100 00100000 01100100 01100101 00100000 01100001 01101110 01110101 01110011 00100000 01101010 01100001 00100000quote:
01110100 01101001 01100101 01101110 00100000 01110110 01101001 01101110 01100111 01100101 01110010 01110011 00100000 01101001 01101110 00100000 01101010 01100101 00100000 01101011 01101111 01101110 01110100 01100111 01100001 01110100quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
01100100 01100001 01110100 00100000 01101011 01101111 01101101 01110100 00100000 01110101 01101001 01110100 00100000 01100100 01100101 00100000 01100001 01101110 01110101 01110011 00100000 01101010 01100001 00100000
Niemand heeft een beschermde status.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:59 schreef Pavement het volgende:
Ow maar we hebben wel een beschermde status
zou dat zijn omdat we dom zijn ?
01101110 01100101 01100101 00100000 01100100 01100001 01110011 00100000 01110100 01100101 01110110 01100101 01100101 01101100 00100000 01100010 01100101 01100111 01101001 01101110 00100000 01101101 01100101 01110100 00100000 00110001 00100000 01100101 01101110 00100000 01100001 01101100 01110011 00100000 01100100 01100001 01110100 00100000 01100111 01101111 01100101 01100100 00100000 01100111 01100001 01100001 01110100 00100000 01101101 01101001 01110011 01110011 01100011 01101000 01101001 01100101 01101110 00100000 00110010 00100000quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:10 schreef PeZu het volgende:
01110100 01101001 01100101 01101110 00100000 01110110 01101001 01101110 01100111 01100101 01110010 01110011 00100000 01101001 01101110 00100000 01101010 01100101 00100000 01101011 01101111 01101110 01110100 01100111 01100001 01110100
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand heeft een beschermde status.
en de panda;s dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand heeft een beschermde status.
2.63296432344E+57quote:
Ik las een tijdje terug je betoog over waarom Panda's dom waren en was het geheel met je eens. Dus ook die niet.quote:
Het is maar een spelletje, neem het niet serieusquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Kijkertje het volgende:
Pfffff en dat terwijl ik al helemaal in de stemming was voor vanavond.
[ afbeelding ]
van deci naar binair en dan naar textquote:
Je UIquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef Kijkertje het volgende:
Pfffff en dat terwijl ik al helemaal in de stemming was voor vanavond.
[ afbeelding ]
Ja ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je UI![]()
Ik kijk er ook naar uit. Ik hoop dat ze het ook mooi in beeld kunnen brengen.
amai bravo, goe opgelet madamequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug je betoog over waarom Panda's dom waren en was het geheel met je eens. Dus ook die niet.
Varkens daarentegen behoren tot de intelligentse zoogdieren hier op aarde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug je betoog over waarom Panda's dom waren en was het geheel met je eens. Dus ook die niet.
Er zijn theorieën dat de aap net iets anders is dan de mens, en dat er altijd mensachtige zijn geweest, waarvan wij de overwinnaar zijn. Wel de zelfde voor vaderen als de apenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Varkens daarentegen behoren tot de intelligentse zoogdieren hier op aarde.
En ik wil ook nog even benadrukken (ivm met een opmerking over apen-niveau) dat wij mensen ook maar gewoon een apensoort zijn.
we zijn primatenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er zijn theorieën dat de aap net iets anders is dan de mens, en dat er altijd mensachtige zijn geweest, waarvan wij de overwinnaar zijn. Wel de zelfde voor vaderen als de apen
De mensachtigen (Hominidae) zijn een familie van de orde primaten (Primates) die de gorilla's, mensen, chimpansees, orang-oetans en enkele uitgestorven groepen omvatquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er zijn theorieën dat de aap net iets anders is dan de mens, en dat er altijd mensachtige zijn geweest, waarvan wij de overwinnaar zijn. Wel de zelfde voor vaderen als de apen
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het kwam er op neer, datquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De mensachtigen (Hominidae) zijn een familie van de orde primaten (Primates) die de gorilla's, mensen, chimpansees, orang-oetans en enkele uitgestorven groepen omvat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hominidae
quote:
We stammen idd niet af van huidige apensoorten. We hebben allemaal een gemeenschappelijke voorouder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:48 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar het kwam er op neer, dat
chimpansees, bonobo's en mensen uit een bepaalde tak ontstaan. We stammen dus niet af van apen maar moeten ze meer zien als neefjes en nichtjes.
Ja ik hou er wel van. Ook de klassieke balletten wel. Ooit eens Giselle gezien? zo'n prachtig verhaal ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Mooi he? Daar moeten we zuinig op zijn. Linkse hobby's
![]()
Ik kan t nergens meer vinden, dammit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We stammen idd niet af van huidige apensoorten. We hebben allemaal een gemeenschappelijke voorouder.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik hou er wel van. Ook de klassieke balletten wel. Ooit eens Giselle gezien? zo'n prachtig verhaal ook.
Belachelijke benaming; cultuurbarbaren zijn het![]()
Je presenteert het als een feit, maar het is een theorie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
We stammen idd niet af van huidige apensoorten. We hebben allemaal een gemeenschappelijke voorouder.
quote:
Ik ben nog nooit echt naar een balletvoorstelling geweest, het trekt me gewoon niet dat gehuppel in zo'n tutu, maar misschien werp ik wel een blik vanavond.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:19 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je UI![]()
Ik kijk er ook naar uit. Ik hoop dat ze het ook mooi in beeld kunnen brengen.
In de tijd van Darwin was praktisch iedereen er van overtuigd dat God de schepper was van de mens. Er was dus veel weerstand tegen zijn theorie en werd "belachelijk" gemaakt omdat we apen zijn. We zijn gewoon een apensoort!quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik kan t nergens meer vinden, dammit.
Wel had ik op school geleerd dat doordat er op een bepaald plaatje waar Darwin als aap is afgebeeld mensen zijn theorie verkeerd interpreteerde.
primatensoort geen apensoortquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In de tijd van Darwin was praktisch iedereen er van overtuigd dat God de schepper was van de mens. Er was dus veel weerstand tegen zijn theorie en werd "belachelijk" gemaakt omdat we apen zijn. We zijn gewoon een apensoort!
[ afbeelding ]
Dat zeg je van een gorilla ook niet dus waarom van een mens wel?quote:
Ik heb het al eens meer tegen je gezegd, maar mensen als jij zitten wat mij betreft in het zelfde hoekje als mensen die zonder enige twijfel overtuigd zijn van het bestaan van een god. Jullie presenteren beiden de theorie waarin je gelooft als een vaststaand feit, daar waar bijvoorbeeld echte wetenschappers en veel atheïsten praten over wel of niet logisch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In de tijd van Darwin was praktisch iedereen er van overtuigd dat God de schepper was van de mens. Er was dus veel weerstand tegen zijn theorie en werd "belachelijk" gemaakt omdat we apen zijn. We zijn gewoon een apensoort!
[ afbeelding ]
Er zijn natuurlijk verschillende soorten ballet. Het klassieke ballet met tutu's a la zwanenmeer is waar veel mensen aan denken als ze aan ballet denken. Modern ballet is veel strakker/stoerder etc/quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit echt naar een balletvoorstelling geweest, het trekt me gewoon niet dat gehuppel in zo'n tutu, maar misschien werp ik wel een blik vanavond.
Bewijzen zijn er in overvloed voor Darwin's evolutietheorie. Voor het bestaan van goden nul komma nul.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het al eens meer tegen je gezegd, maar mensen als jij zitten wat mij betreft in het zelfde hoekje als mensen die zonder enige twijfel overtuigd zijn van het bestaan van een god. Jullie presenteren beiden de theorie waarin je gelooft als een vaststaand feit, daar waar bijvoorbeeld echte wetenschappers en veel atheïsten praten over wel of niet logisch.
Maar goed, de heftruck staat nog te draaien ....broem broem
ja we zijn dus samen met de aapsoorten primatenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat wij mensen de neiging hebben om ons boven alle andere apensoorten te verheffenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja we zijn dus samen met de aapsoorten primaten
Er is geen sluitend bewijs, dat maak jij ervan, maar zelfs dat is niet helemaal het punt, het punt is dat er bij sommige mensen geen geen enkele ruimte meer is voor ongelijk van de THEORIE die ze aanhangen, dat betekent onbuigzaamheid en vaak onverdraagzaamheid en zelfs extremisme. Wellicht zou daar wat gepaste nederigheid van deze microben op een kiezel in een oneindig universum op zijn plaats zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:11 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Bewijzen zijn er in overvloed voor Darwin's evolutietheorie. Voor het bestaan van goden nul komma nul.
onzin, als het allemaal primaten zijn dan verhef je de mens er niet bovenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Omdat wij mensen de neiging hebben om ons boven alle andere apensoorten te verheffen
klopt en zelfs de evolutiethoerie van nu lijkt niet echt meer op die van darwin, hij zat er best vaak naast en ontdekte dingen per toeval en daarnaast heeft hij ook nog redelijk geleend van anderen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is geen sluitend bewijs, dat maak jij ervan, maar zelfs dat is niet helemaal het punt, het punt is dat er bij sommige mensen geen geen enkele ruimte meer is voor ongelijk van de THEORIE die ze aanhangen, dat betekent onbuigzaamheid en vaak onverdraagzaamheid en zelfs extremisme. Wellicht zou daar wat gepaste nederigheid van deze microben op een kiezel in een oneindig universum op zijn plaats zijn.
Dat zie ik anders. Iedereen moet geloven wat hij/zij wil geloven en dat gebeurt ook. Altijd sceptisch blijven is mijn motto. De onverdraagzaamheid en extremisme zie je juist voortvloeien uit geloven die niet gebaseerd zijn op wat "toetsbaar" is maar op indoctrinatie op jonge leeftijd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Er is geen sluitend bewijs, dat maak jij ervan, maar zelfs dat is niet helemaal het punt, het punt is dat er bij sommige mensen geen geen enkele ruimte meer is voor ongelijk van de THEORIE die ze aanhangen, dat betekent onbuigzaamheid en vaak onverdraagzaamheid en zelfs extremisme. Wellicht zou daar wat gepaste nederigheid van deze microben op een kiezel in een oneindig universum op zijn plaats zijn.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt en zelfs de evolutiethoerie van nu lijkt niet echt meer op die van darwin, hij zat er best vaak naast en ontdekte dingen per toeval en daarnaast heeft hij ook nog redelijk geleend van anderen.
Paradigma ook hier, over 1000 jaar kijken ze onze wetenschap terug zoals wij op die van 1000 jaar geleden terugkijken en toen waren er die volledig overtuigd waren van hun ultieme gelijk, zo niet de echte wetenschapper die altijd de onzekerheden en zwakheden van zijn theorie in het oog houdtquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt en zelfs de evolutiethoerie van nu lijkt niet echt meer op die van darwin, hij zat er best vaak naast en ontdekte dingen per toeval en daarnaast heeft hij ook nog redelijk geleend van anderen.
nee we zijn primaten en daar vallen ook apen onderquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Klopt helemaal. Maar het feit blijft dat de indeling zoals die gemaakt is, door mensen gemaakt is. We zijn en blijven een apensoort.
Ik ben in zekere zin atheïst, in zekere zin omdat je daar veel gradaties in hebt en ik ken er genoeg die zeer onverdraagzaam zijn als het op religie aankomt!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat zie ik anders. Iedereen moet geloven wat hij/zij wil geloven en dat gebeurt ook. Altijd sceptisch blijven is mijn motto. De onverdraagzaamheid en extremisme zie je juist voortvloeien uit geloven die niet gebaseerd zijn op wat "toetsbaar" is maar op indoctrinatie op jonge leeftijd.
Een goede wetenschapper blijft altijd sceptisch en houdt niet koste wat kost vast aan een theorie als deze door de nieuwe inzichten veranderd/aangepast moet worden. Ik begrijp niet waar je dat "ultieme" gelijk vandaan haalt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Paradigma ook hier, over 1000 jaar kijken ze onze wetenschap terug zoals wij op die van 1000 jaar geleden terugkijken en toen waren er die volledig overtuigd waren van hun ultieme gelijk, zo niet de echte wetenschapper die altijd de onzekerheden en zwakheden van zijn theorie in het oog houdt
Fixedquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee we zijn primaten en daar vallen ook andere apen onder
en door deze nieuwe inzichten, weten dat we primaten zijn, samen met de apen,quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een goede wetenschapper blijft altijd sceptisch en houdt niet koste wat kost vast aan een theorie als deze door de nieuwe inzichten veranderd/aangepast moet worden. Ik begrijp niet waar je dat "ultieme" gelijk vandaan haalt.
Beetje vreemd na ''sc vermaak stuk'' maar dit klopt als een bus,quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Paradigma ook hier, over 1000 jaar kijken ze onze wetenschap terug zoals wij op die van 1000 jaar geleden terugkijken en toen waren er die volledig overtuigd waren van hun ultieme gelijk, zo niet de echte wetenschapper die altijd de onzekerheden en zwakheden van zijn theorie in het oog houdt
nee verpestquote:
Sommige mensen betitelen een theorie als logisch en/of voor de hand liggend zonder dat daar echt sluitend bewijs voor is, anderen betitelen een theorie als een feit, zonder dat daar echt bewijs voor is. Er zit een significant verschil tussen die 2, de laatste is overtuigd van zijn/haar ultieme gelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Een goede wetenschapper blijft altijd sceptisch en houdt niet koste wat kost vast aan een theorie als deze door de nieuwe inzichten veranderd/aangepast moet worden. Ik begrijp niet waar je dat "ultieme" gelijk vandaan haalt.
Vreemd. Ik ken heel veel atheisten en geen van allen zijn onverdraagzaamquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in zekere zin atheïst, in zekere zin omdat je daar veel gradaties in hebt en ik ken er genoeg die zeer onverdraagzaam zijn als het op religie aankomt!
Nou leg dan maar eens uit waarin wij als mensen wezenlijk verschillen van die andere apensoortenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
en door deze nieuwe inzichten, weten dat we primaten zijn, samen met de apen,
dat heeft niks te maken met dat we dat als mens willen maar gewoon wetenschappelijk gezien
Dan delen ze niet eerlijk hun mening, een hoop atheïsten zijn meer anti geloof dan een gemiddelde gelovige.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik ken heel veel atheisten en geen van allen zijn onverdraagzaam
Dan moet je een keer naar buiten gaan, correctie, dat hoeft niet eens want hier op Fok barst het er ook van. No hard feelings, maar dan leven wij toch in heel verschillende werelden. Ik stap weer even op de heftruckquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Vreemd. Ik ken heel veel atheisten en geen van allen zijn onverdraagzaam
Hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dan delen ze niet eerlijk hun mening, een hoop atheïsten zijn meer anti geloof dan een gemiddelde gelovige.
Je beseft wel dat een theorie is het hoogst haalbare in de wetenschap?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Sommige mensen betitelen een theorie als logisch en/of voor de hand liggend zonder dat daar echt sluitend bewijs voor is, anderen betitelen een theorie als een feit, zonder dat daar echt bewijs voor is. Er zit een significant verschil tussen die 2, de laatste is overtuigd van zijn/haar ultieme gelijk.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
HahaDat is ook niet zo vreemd als je de zin letterlijk leest zoals je het schrijft
Maar duidelijk wat je bedoeld hoor.
Net had je het nog over feiten......quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je beseft wel dat een theorie is het hoogst haalbare in de wetenschap?
het feit al dat er steeds een nieuwe missing link wordt ontdekt die te verschillend is om met een andere soort voor nageslacht te zorgen zegt al we al eerder zijn afgesplitst dan we tot nu toe dachtenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nou leg dan maar eens uit waarin wij als mensen wezenlijk verschillen van die andere apensoorten
Als jij er een ander beeld van hebt leef je idd in een andere wereld. Wat dat heeft te maken met naar buiten gaan ontgaat me. Ik vind FOK daar niet echt een maatstaf voor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan moet je een keer naar buiten gaan, correctie, dat hoeft niet eens want hier op Fok barst het er ook van. No hard feelings, maar dan leven wij toch in heel verschillende werelden. Ik stap weer even op de heftruck
Cogito ergo sumquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Je beseft wel dat een theorie is het hoogst haalbare in de wetenschap?
Ik ben het er echter niet geheel mee eens. Misschien is de doorsnee huis-tuin en keuken-gelegenheidsgelovige niet zo fanatiek, maar er zijn vele gelovigen die zeer fel zijn tegen niet-gelovigen, zeer aanmatigend en zeer fanatiek in het opdringen en verdedigen van het geloof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef Pavement het volgende:
[..]
ja ik las het net ook
maar je snapte m
Gorilla's en chimps kunnen zich ook niet voortplanten maar het zijn allebei apen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
het feit al dat er steeds een nieuwe missing link wordt ontdekt die te verschillend is om met een andere soort voor nageslacht te zorgen zegt al we al eerder zijn afgesplitst dan we tot nu toe dachten
jouw dna komt ook 80% overeen met een banaan, ben je nu een banaan?
de blauwdrukken voor veel aanpassingen en mutaties, zitten door onze afkomst in onze dna, dat zegt niet dat we dezelfde soorten zijn, ook lijken we op elkaar
Ow ja zeker helemaal gelijk, maar de intolerantie jegens geloof is de laatste tijd behoorlijk aan het rijzen. Het heeft een wisselwerking, maar het ging mij er meer om dat ik een hoop ongelovige ken die geloof niet accepteren omdat ze er op neer kijken, zich moeten aanpassen of het hun eigen cultuurbeeld verstoord.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben het er echter niet geheel mee eens. Misschien is de doorsnee huis-tuin en keuken-gelegenheidsgelovige niet zo fanatiek, maar er zijn vele gelovigen die zeer fel zijn tegen niet-gelovigen, zeer aanmatigend en zeer fanatiek in het opdringen en verdedigen van het geloof.
Er zijn ook atheïsten die fel van leer kunnen trekken.
En dan heb je nog de gewone atheïsten/niet-gelovigen die best tolerant zijn naar gelovigen toe, maar tegelijkertijd wel sceptisch zijn/overtuigd zijn dat het bestaan van God niet bewezen is en God dus niet bestaat.
Echt laatst nu; Naar buiten gaan staat voor je ogen openen en om je heen kijken want ze zijn er echt, genoeg. En waarom is Fok geen maatstaf, er zitten geen atheïsten op Fok? die zo nu en dan, zeg maar vaak, hun onverdraagzaamheid richting religie tonen, hetgeen dus impliceert dat er onverdraagzame atheïsten zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Als jij er een ander beeld van hebt leef je idd in een andere wereld. Wat dat heeft te maken met naar buiten gaan ontgaat me. Ik vind FOK daar niet echt een maatstaf voor.
Omdat er maar weinig mensen op FOK doordacht iets roepen. Integendeel op een forum wordt er veel eerder ongenuanceerd iets neergezet omdat je er nou eenmaal anoniem opereert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt laatst nu; Naar buiten gaan staat voor je ogen openen en om je heen kijken want ze zijn er echt, genoeg. En waarom is Fok geen maatstaf, er zitten geen atheïsten op Fok? die zo nu en dan, zeg maar vaak, hun onverdraagzaamheid richting religie tonen, hetgeen dus impliceert dat er onverdraagzame atheïsten zijn.
Ik ben niet gelovig en begrijp waarom ze het geloof niet accepteren. Dat men niet accepteert dat een ander gelooft, ja daar geef ik je gelijk in, dat is kwalijk. Gewoon respect hebben dat een ander wel gelooft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:51 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ow ja zeker helemaal gelijk, maar de intolerantie jegens geloof is de laatste tijd behoorlijk aan het rijzen. Het heeft een wisselwerking, maar het ging mij er meer om dat ik een hoop ongelovige ken die geloof niet accepteren omdat ze er op neer kijken, zich moeten aanpassen of het hun eigen cultuurbeeld verstoren.
klopt maar zij lijken qua uiterlijk, gedrag en genetica veel meer op elkaar dan wij en andere primaten en daarom maak je die onderverdeling specifieker, ze lijken allemaal op elkaar maar zijn echt te verschillend om allemaal onder apen weg te duwen, van mij mag je mensen apen noemen hoor maar wetenschappelijk gezien is dat niet juist en doe je heel wat onderzoek tekort en anders dan roepen wij zijn geen apen omdat we dat niet willen is nu ook niet echt een steekhoudend argument.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Gorilla's en chimps kunnen zich ook niet voortplanten maar het zijn allebei apen.
Psies! En soms is dat ook zo.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en begrijp waarom ze het geloof niet accepteren. Dat men niet accepteert dat een ander gelooft, ja daar geef ik je gelijk in, dat is kwalijk. Gewoon respect hebben dat een ander wel gelooft.
Neemt niet weg dat het soms lekker is te roepen: Geloof is een massa-psychose
yup, ik geloof zelf ook niet tenminste er zal wel iets zijn, maar dat kan ik me niet bevatten en of de natuurkunde op dit moment zeker niet verklaren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben niet gelovig en begrijp waarom ze het geloof niet accepteren. Dat men niet accepteert dat een ander gelooft, ja daar geef ik je gelijk in, dat is kwalijk. Gewoon respect hebben dat een ander wel gelooft.
Neemt niet weg dat het soms lekker is te roepen: Geloof is een massa-psychose
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:02 schreef PeZu het volgende:
HAR1, HAR2, FOXP2, AMY1, ASPM en LCT zijn btw de exacte genetische verschillen tussen ons en een chimpansee, kun je daar meer dan?
een kip heeft er 78quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:04 schreef PeZu het volgende:
btw hebben wij mensen 46 chromosomen en apen 48, ook een redelijk wezenlijk verschil
gallus gallusquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:04 schreef PeZu het volgende:
btw hebben wij mensen 46 chromosomen en apen 48, ook een redelijk wezenlijk verschil
Ik heb er ooit over gelezen. Bijzonder hoe een combinatie van een natuur verschijnsel en geloof en verwachting de ervaring van mensen zo kan kleuren. ( of zoiets kom even niet uit mijn woorden)quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:01 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Psies! En soms is dat ook zo.Ken je "the miracle of the sun"?
http://en.wikipedia.org/wiki/Miracle_of_the_Sun
2a en bquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Idd. Een verandering die ooit heeft plaatsgevonden door het fuseren van chromosomen.
Ik vraag me dat ook wel eens af zonder stoned te zijn en dan raak ik al in trance. Met stoned zijn is helemaal een tripquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:03 schreef Pavement het volgende:
[..]
yup, ik geloof zelf ook niet tenminste er zal wel iets zijn, maar dat kan ik me niet bevatten en of de natuurkunde op dit moment zeker niet verklaren.
Ik vraag me altijd af en zeker als ik stoned ben waar nu eigenlijk het begin was van alles, maar ik kan me niet eens bevatten dat er iets is zonder begin als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vraag me dat ook wel eens af zonder stoned te zijn en dan raak ik al in trance. Met stoned zijn is helemaal een trip
ze weten soms te goed wat iets waard is ja, en dat voor spul wat ze gratis krijgen maar ja, aan de andere kant weren ze zo wel de mensen die het voor een prikkie scoren en op marktplaats met winst verkopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:21 schreef isax het volgende:
ik voel me steeds vaker opgelicht in de kringloop winkel
ja maar dit was best extreemquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze weten soms te geod wat iets waard is ja, en dat voor spul wat ze gratis krijgen maar ja, aan de andere kant weren ze zo wel de mensen die het voor een prikkie scoren en op marktplaats met winst verkopen
maar al sik de prijzen van glaswerk en prularia zie denk ik uhm dat isb bij de action en ikea goedkoper
Het lamplicht weerkaatst in de ruit een gestaltequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:29 schreef Baconbus het volgende:
kijk rusteloos door de ruiten
regent pijpenstelen buiten
geen mens is er te zien
aah ja, dat zijn hot itemsquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:31 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar dit was best extreem
zoiets maar dan anders(duh)
[ afbeelding ]
veel krassen, rijd nog wel goed.
dacht dat er 30 euro stond maar fucking 50 euro.
heet gewoon onzin. die shit daar hoort toch betaalbaar te zijn of wat?quote:
verschilt wel erg per kringloop en of het een stichting of particulier is btwquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:40 schreef isax het volgende:
[..]
heet gewoon onzin. die shit daar hoort toch betaalbaar te zijn of wat?
sowieso is alles extreem in prijs gestegen. vroeger betaalde je voor iets van 3 euro, 50 cent.
Vroeger betaalde ik een rijksdaalder voor een pakje sigaretten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:40 schreef isax het volgende:
sowieso is alles extreem in prijs gestegen. vroeger betaalde je voor iets van 3 euro, 50 cent.
toen ik begon met roken was een pakje 3.20quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vroeger betaalde ik een rijksdaalder voor een pakje sigaretten.
ik was ook bij de kringloop geweest (wij hebben 2 van die winkels hier)quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
verschilt wel erg per kringloop en of het een stichting of particulier is btw
maar duurder is het zeker geworden
veel meer toch, rattaplan heeft er alleen al 3quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik was ook bij de kringloop geweest (wij hebben 2 van die winkels hier)
EN GATVERDAMMEN
ok ok ik liep dus langs de kerstspullen (wtf 3 euro voor een bal met glitter)
zie ik CANDYCANES
niet zo maar!
fucking bedorven 10 jaar oud minstens.
durfde er ook nog 50 cent voor te vragen dus ik had even gezegt dat dat niet spoorde
ik moest bij mijn ouders zijn dus was in eindhovenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
veel meer toch, rattaplan heeft er alleen al 3die op de generatorweg is groot hee damn
ooh okquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:53 schreef isax het volgende:
[..]
ik moest bij mijn ouders zijn dus was in eindhoven![]()
in amsterdam moet je naar noord ofzo gaan. daar zitte nog wel kicken dingetjes.
Iemand die niet van kinderen houdt. Horror dingquote:
ik kan niet wennen aan je uiquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Iemand die niet van kinderen houdt. Horror ding
Yep,is een commercieel gebeuren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:21 schreef isax het volgende:
ik voel me steeds vaker opgelicht in de kringloop winkel
Hoeft ook niet want vanavond na de balletvoorstelling wordt het weer de oudequote:
Gelukkig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want vanavond na de balletvoorstelling wordt het weer de oude
Wb dan maar. Het was een topsfeertje hier. Veel plezier met teruglezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:50 schreef Gert het volgende:
Hey![]()
Weer terug van drie dagen cursus. Met veel introspectie en feedback en zo, dus lekker gesloopt.
De locatie lag direct aan zee, dat was wel leuk de afgelopen dagen met dat stormachtige weer.
[ afbeelding ]
En nu even bijlezen. Jullie hebben het vast weer rete gezellig gehad met elkaar.
ik haat hetquote:
nog 6.5 uurquote:
Dat is al bijna joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:33 schreef PeZu het volgende:
babu betrapt met 2 lekkere poesjes in bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooblabalurg
jij beestquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:37 schreef Laysa het volgende:
allejesus....wat een FB pagina...je blijft maar lezen...Tokkie nederland verenig u
die reacties en bedreigingen daar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
die reacties en bedreigingen daar ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |