abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147512307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Jian het volgende:

[..]

Zijn niet mijn woorden, wat overigens niet perse betekent dat ik het er niet mee eens ben. :)
Weet ik dat het jouw woorden niet waren. Alleen ben ik wel nieuwsgierig waarom er wordt gedenkt dat ik dat zou hebben, net zoals bij jou la ma zeggen. :D
pi_147512329
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Weet ik dat het jouw woorden niet waren. Alleen ben ik wel nieuwsgierig waarom er wordt gedenkt dat ik dat zou hebben, net zoals bij jou la ma zeggen. :D
Gedenkt. :D
wooblabalurg
pi_147512336
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Yeah wow babu de master, doe je dit ook bij pezu ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_147512357
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:

[..]

:P

ik waardeer je juist als user, maar ik helaas zit ik hier te typen tegen een aantal mensen die puur en alleen reageren op mij om mij te ''pakken''
En dan vliegen er idd opmerkingen tussen door, te hard ongemeend, mijn excuus

Neemt niet weg dat ik hoop dat je nog eens inziet dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen.
Excuus aanvaard.
En nog steeds doe je een aanname in je laatste zin. Lees mijn eerste post na je vraag over waarom ik het infantiel vond, nog maar eens goed :P
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:16:16 #30
241662 Jian
Well, well, well
pi_147512366
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Je UI _O-
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatje :+
pi_147512371
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ja, laten we weer op de spelling gaan letten want daar draait alles om in het leven, wel netjes tikken op een forum anders.... o|O
pi_147512376
quote:

[..]

Fuck it WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_147512377
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Pavement het volgende:

[..]

Yeah wow babu de master, doe je dit ook bij pezu ?
Die zit er meestal een letter naast, en heeft typtyfus, dus dat is allemaal te begrijpen. :D
Dit is een pure denkfout, maar toch leuk hoe je jezelf opwerpt als beschermer, nobele boy. _O_
wooblabalurg
pi_147512387
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Voxs het volgende:

[..]

Excuus aanvaard.
En nog steeds doe je een aanname in je laatste zin. Lees mijn eerste post na je vraag over waarom ik het infantiel vond, nog maar eens goed :P
nee ik hoop iets, en jij zei zelf ergens (waar weet ik niet meer) dat Jian niet zo is.... maar dan moet ik ff terug zoeken en ik moet eigenlijk werken :D
pi_147512405
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Jian het volgende:

[..]

Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatje :+
Yeah, het nieuwe woordje van de dag wordt gebruikt *O*

:+
pi_147512407
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Jian het volgende:

[..]

fuck wat een reactie snelheid, tering man woooooooooooooooop
sneuneus
pi_147512420
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Die zit er meestal een letter naast, en heeft typtyfus, dus dat is allemaal te begrijpen. :D
Dit is een pure denkfout, maar toch leuk hoe je jezelf opwerpt als beschermer, nobele boy. _O_
ja ja :)
pi_147512447
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Maar ik ga er vanuit dat anderen nu ook in jouw naam mogen zeggen dat Choco zei dat ze aan automutilatie moeten doen, dus da's prima toch. :D
Dit is onzin, toen ik hier net poste werd dit meerdere keren tegen mij gezegd. Dat ik maar even lekker moest gaan snijden of krassen.
Wat ik tegen isa zei was gewoon een geintje en een onderonsje, dat jij er andere dingen van maakt. tja. :')
pi_147512449
sneuneus
pi_147512452
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Pavement het volgende:

[..]

nee ik hoop iets, en jij zei zelf ergens (waar weet ik niet meer) dat Jian niet zo is.... maar dan moet ik ff terug zoeken en ik moet eigenlijk werken :D
Ik had het over jouw opmerking dat hij jaloers zou zijn. Ik zei: zo opereert Jian niet.
Ik zei niets over hoe hij wel opereert. :P
pi_147512470
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef Voxs het volgende:

[..]

Ik had het over jouw opmerking dat hij jaloers zou zijn. Ik zei: zo opereert Jian niet.
Ik zei niets over hoe hij wel opereert. :P
dan heb ik te snel gelezen, ik probeer iedereen in tegenstelling tot andere netjes te beantwoorden
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:19:46 #42
241662 Jian
Well, well, well
pi_147512484
quote:

[..]

:P

ik waardeer je juist als user, maar ik helaas zit ik hier te typen tegen een aantal mensen die puur en alleen reageren op mij om mij te ''pakken''
En dan vliegen er idd opmerkingen tussen door, te hard ongemeend, mijn excuus

Neemt niet weg dat ik hoop dat je nog eens inziet dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen.
Ha ha ha ha ha omg ik rol van m'n stoel, tel eens even terug hoe vaak je mijn naam en los daarvan mijn UI hebt gebruikt, je ben gewoon geobsedeerd en het wordt alleen maar erger want je hebt op mij in elk geval geen enkel houvast, niet een stumper zoals jij. En maar door janken en hetzelfde riedeltje afdraaien. Ik ga zowat verlangen naar wat sperma, pies, poep en kontneuk posten van je.
pi_147512497
Alleen zooooooooooo jammer dat Jian het altijd maar laat afweten als hij er met zn zeer beperkte verstand niet meer uitkomt
pi_147512504
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:

[..]

dan heb ik te snel gelezen, ik probeer iedereen in tegenstelling tot andere netjes te beantwoorden
Wel goed lezen voordat je reageert anders kan je het misschien verkeerd opvatten. ;)
pi_147512514
Hell, die twee UI's ik raak geheel in de war :D
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:21:07 #46
241662 Jian
Well, well, well
pi_147512533
quote:
11s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Mensen die je willen pakken, ga je nu in een slachtofferrol zitten. :o
Ho ho, geen intelligente opmerkingen gaan maken nu hè, jij moet voor hem cheeren ongeacht wat ie zegt, denk daaraan
pi_147512535
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ja, laten we weer op de spelling gaan letten want daar draait alles om in het leven, wel netjes tikken op een forum anders.... o|O
Het viel me op, kon me niet inhouden, foutje meer of minder maakt niet uit dus, tof.

Om inhoudelijk op je in te gaan denk ik dat ik het niet eens hoef te noemen, maar bij deze, je hebt jezelf een geweldig imago aangemeten waardoor alles wat ongepast zou kunnen zijn uitgelegd wordt als 'onze Choco die weer eens onhandig bezig was, hihi, kusje, kroel, kroel, je hoort erbij'. Soort van levende Tamagotchi. :D Je zal het vast ontkennen, maar dat veranderd er weinig aan.
wooblabalurg
pi_147512536
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Hell, die twee UI's ik raak geheel in de war :D
Ik ook, Best vervelend. :D
Moet ikzelf ook weer eerst beter lezen voordat ik reageer. _O-
pi_147512538
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Jian het volgende:

[..]

Ha ha ha ha ha omg ik rol van m'n stoel, tel eens even terug hoe vaak je mijn naam en los daarvan mijn UI hebt gebruikt, je ben gewoon geobsedeerd en het wordt alleen maar erger want je hebt op mij in elk geval geen enkel houvast, niet een stumper zoals jij. En maar door janken en hetzelfde riedeltje afdraaien. Ik ga zowat verlangen naar wat sperma, pies, poep en kontneuk posten van je.
Dude, jij reageerd op mij :D

Ik weet wel dat je stiekem op me valt en je op je heftruukje suf rukt als je aan me denkt maar
doe jezelf een plezier en begrijp dat ik echt niet door jouw geobsedeerd ben.
pi_147512556
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef Pavement het volgende:

[..]

ja ja :)
Ze willen je pakken, allemaal. :D
wooblabalurg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: