Weet ik dat het jouw woorden niet waren. Alleen ben ik wel nieuwsgierig waarom er wordt gedenkt dat ik dat zou hebben, net zoals bij jou la ma zeggen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Zijn niet mijn woorden, wat overigens niet perse betekent dat ik het er niet mee eens ben.
Gedenkt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik dat het jouw woorden niet waren. Alleen ben ik wel nieuwsgierig waarom er wordt gedenkt dat ik dat zou hebben, net zoals bij jou la ma zeggen.
Yeah wow babu de master, doe je dit ook bij pezu ?quote:
Excuus aanvaard.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik waardeer je juist als user, maar ik helaas zit ik hier te typen tegen een aantal mensen die puur en alleen reageren op mij om mij te ''pakken''
En dan vliegen er idd opmerkingen tussen door, te hard ongemeend, mijn excuus
Neemt niet weg dat ik hoop dat je nog eens inziet dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen.
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatjequote:
Ja, laten we weer op de spelling gaan letten want daar draait alles om in het leven, wel netjes tikken op een forum anders....quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Fuck it WARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Die zit er meestal een letter naast, en heeft typtyfus, dus dat is allemaal te begrijpen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yeah wow babu de master, doe je dit ook bij pezu ?
nee ik hoop iets, en jij zei zelf ergens (waar weet ik niet meer) dat Jian niet zo is.... maar dan moet ik ff terug zoeken en ik moet eigenlijk werkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Excuus aanvaard.
En nog steeds doe je een aanname in je laatste zin. Lees mijn eerste post na je vraag over waarom ik het infantiel vond, nog maar eens goed
Yeah, het nieuwe woordje van de dag wordt gebruiktquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatje
fuck wat een reactie snelheid, tering man woooooooooooooooopquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Van een infantiliteit die zijn weerga bijna niet kent, maar dat is natuurlijk helemaal in jouw straatje
ja jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die zit er meestal een letter naast, en heeft typtyfus, dus dat is allemaal te begrijpen.![]()
Dit is een pure denkfout, maar toch leuk hoe je jezelf opwerpt als beschermer, nobele boy.
Dit is onzin, toen ik hier net poste werd dit meerdere keren tegen mij gezegd. Dat ik maar even lekker moest gaan snijden of krassen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Maar ik ga er vanuit dat anderen nu ook in jouw naam mogen zeggen dat Choco zei dat ze aan automutilatie moeten doen, dus da's prima toch.
Ik had het over jouw opmerking dat hij jaloers zou zijn. Ik zei: zo opereert Jian niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee ik hoop iets, en jij zei zelf ergens (waar weet ik niet meer) dat Jian niet zo is.... maar dan moet ik ff terug zoeken en ik moet eigenlijk werken
dan heb ik te snel gelezen, ik probeer iedereen in tegenstelling tot andere netjes te beantwoordenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had het over jouw opmerking dat hij jaloers zou zijn. Ik zei: zo opereert Jian niet.
Ik zei niets over hoe hij wel opereert.
Ha ha ha ha ha omg ik rol van m'n stoel, tel eens even terug hoe vaak je mijn naam en los daarvan mijn UI hebt gebruikt, je ben gewoon geobsedeerd en het wordt alleen maar erger want je hebt op mij in elk geval geen enkel houvast, niet een stumper zoals jij. En maar door janken en hetzelfde riedeltje afdraaien. Ik ga zowat verlangen naar wat sperma, pies, poep en kontneuk posten van je.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik waardeer je juist als user, maar ik helaas zit ik hier te typen tegen een aantal mensen die puur en alleen reageren op mij om mij te ''pakken''
En dan vliegen er idd opmerkingen tussen door, te hard ongemeend, mijn excuus
Neemt niet weg dat ik hoop dat je nog eens inziet dat sommige mensen niet zo zijn als ze zich voordoen.
Wel goed lezen voordat je reageert anders kan je het misschien verkeerd opvatten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
dan heb ik te snel gelezen, ik probeer iedereen in tegenstelling tot andere netjes te beantwoorden
Ho ho, geen intelligente opmerkingen gaan maken nu hè, jij moet voor hem cheeren ongeacht wat ie zegt, denk daaraanquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mensen die je willen pakken, ga je nu in een slachtofferrol zitten.
Het viel me op, kon me niet inhouden, foutje meer of minder maakt niet uit dus, tof.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, laten we weer op de spelling gaan letten want daar draait alles om in het leven, wel netjes tikken op een forum anders....
Ik ook, Best vervelend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Voxs het volgende:
Hell, die twee UI's ik raak geheel in de war
Dude, jij reageerd op mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha omg ik rol van m'n stoel, tel eens even terug hoe vaak je mijn naam en los daarvan mijn UI hebt gebruikt, je ben gewoon geobsedeerd en het wordt alleen maar erger want je hebt op mij in elk geval geen enkel houvast, niet een stumper zoals jij. En maar door janken en hetzelfde riedeltje afdraaien. Ik ga zowat verlangen naar wat sperma, pies, poep en kontneuk posten van je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |