Je hebt een vaste relatiequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn bezoek gaan zelden broekloos. Wat doe ik fout?
Stuur je dickpic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"WIl je nou neuken, of wat?" Helpt ook niet echt
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn bezoek gaan zelden broekloos. Wat doe ik fout?
Ik had het wel verwachtquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, 2. Ik telde er al eentje mee die dat pas de volgende keer gaat doen. :$
Het is maar een broek. :S Ik hoef er toch niks mee te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt een vaste relatie
In een uithoek wonen van Nederland waardoor iedereen blijft slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Maar het zijn FOK!kers. Als zij niet broekloos willen gaan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur je dickpic.
[..]
Ik weet het niet.
Misschien nodig je niet de juiste mensen uit.
Vooruit dan maar, ik trek de volgende keer als ik op bezoek kom mijn broek wel uit...quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar een broek. :S Ik hoef er toch niks mee te doen?
Komt door Bogie denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het zijn FOK!kers. Als zij niet broekloos willen gaan weet ik het ook niet meer.
Laat maar hoor. Als het zo moet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik trek de volgende keer als ik op bezoek kom mijn broek wel uit...
Hep vindt dit niet leuk. Hij claimt Bogie.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt door Bogie denk ik.
Geef hem maar aan mij
Geef Hep ook maar aan mij dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Hep vindt dit niet leuk. Hij claimt Bogie.
Dit kan ik bevestigen.quote:
Ik vind dit niet leuk. Ik claim Hep.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef Hep ook maar aan mij dan.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar hoor. Als het zo moet.Graag of niet.
Hebbert.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dit niet leuk. Ik claim Hep.
Heppert dan toch?quote:
Zeg jij. Meteen alles van me af willen pakken.quote:
2,5 maand toch? Je bent geen student-student meer. Dus 2,5 panda. Dat moet goed voor je gemoedsrust zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het maar 2,5 week geleden was.
[..]
Dat dus. Al geeft het toch een apart gevoel.
[..]
Ja, en wel steeds geld bij me af proberen te schrijven. Kut-universiteit
Ik let niet erg op.quote:
Wat zit er op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:42 schreef Fera het volgende:
Hep maakt trouwens de lekkerste broodjes. Gewoon een eigen Subway in huis.
Wow! Leuke droom! Ondanks het gemis van het broodjequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zit er op?
Ik droomde over de Subway vannacht. Ik twijfelde te lang en daardoor was ik te laat en had ik geen keuze meer. Kreeg ik slecht brood met sla en olijven.
Toen lachte men mij uit en droop ik af om iets geheims te doen.
Kom hier maak ik broodje voor jequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zit er op?
Ik droomde over de Subway vannacht. Ik twijfelde te lang en daardoor was ik te laat en had ik geen keuze meer. Kreeg ik slecht brood met sla en olijven.
Pistoletjes met ham en kaas, rucola melange, komkommer en tomaat. Geen mayonaise.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zit er op?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow! Leuke droom! Ondanks het gemis van het broodje
Okéquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kom hier maak ik broodje voor je
Hahaha.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat zit er op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |