Dat niet, maar ik moet wel zeggen dat op twee uitzonderingen na alle vrouwen waar ik mee gezoend heb ook met me in bed beland zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan liever zelf ontdek
Op dat moment nog wel. Al heb ik nog steeds geen officiële bevestiging van mijn afstuderen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Fera het volgende:
En volgens mij moet je in maanden tellen yats. Je bent toch geen student meer?
Wat weet jij dat goed.quote:
Nou als je niet kan pijpen dan maakt een tongpiercing ook niet meer uit hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met de plezierige voordelen van een tongpiercing?
O, dat is fucked up.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Op dat moment nog wel. Al heb ik nog steeds geen officiële bevestiging van mijn afstuderen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als je niet kan pijpen dan maakt een tongpiercing ook niet meer uit he
Er is er wel een op bezoek geweest die haar broek niet uitdeedquote:
Was het maar waar dat het maar 2,5 week geleden was.quote:
Dat dus. Al geeft het toch een apart gevoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou als je niet kan pijpen dan maakt een tongpiercing ook niet meer uit he
Ja, en wel steeds geld bij me af proberen te schrijven. Kut-universiteitquote:
Dat was er maar één. Tot nu toe een best goede score dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is er wel een op bezoek geweest die haar broek niet uitdeed
De bastaarden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het maar 2,5 week geleden was.
[..]
Dat dus. Al geeft het toch een apart gevoel.
[..]
Ja, en wel steeds geld bij me af proberen te schrijven. Kut-universiteit
Ow wacht, 2. Ik telde er al eentje mee die dat pas de volgende keer gaat doen. :$quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was er maar één. Tot nu toe een best goede score dus.
Hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, 2. Ik telde er al eentje mee die dat pas de volgende keer gaat doen. :$
Je hebt een vaste relatiequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn bezoek gaan zelden broekloos. Wat doe ik fout?
Stuur je dickpic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
"WIl je nou neuken, of wat?" Helpt ook niet echt
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hehe.
Mijn bezoek gaan zelden broekloos. Wat doe ik fout?
Ik had het wel verwachtquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow wacht, 2. Ik telde er al eentje mee die dat pas de volgende keer gaat doen. :$
Het is maar een broek. :S Ik hoef er toch niks mee te doen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt een vaste relatie
In een uithoek wonen van Nederland waardoor iedereen blijft slapen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ik had het wel verwacht
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Maar het zijn FOK!kers. Als zij niet broekloos willen gaan weet ik het ook niet meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Stuur je dickpic.
[..]
Ik weet het niet.
Misschien nodig je niet de juiste mensen uit.
Vooruit dan maar, ik trek de volgende keer als ik op bezoek kom mijn broek wel uit...quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is maar een broek. :S Ik hoef er toch niks mee te doen?
Komt door Bogie denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het zijn FOK!kers. Als zij niet broekloos willen gaan weet ik het ook niet meer.
Laat maar hoor. Als het zo moet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik trek de volgende keer als ik op bezoek kom mijn broek wel uit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |