abonnement Unibet Coolblue
pi_150307429
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:49 schreef Claudia_x het volgende:
Die Bill, dat is pas een creep. Als dat mannelijk is, doe mij dan maar een knulletje.

Crap, nu ik 30+ ben klinkt dat wat dubieus.
Nou, als ik Bill gewoon over straat zou zien lopen, zou ik wel even omkijken hoor. Man met charisma. Zijn streken maken hem een beetje creep ;)
Ook leeg
pi_150308016
Ik vind Bill opzich wel een knappe man maar ik vind zijn loopje wat vreemd.
Die O-benen. :') Lijkt wel een cowboy.
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:03:03 #278
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150309761
Op facebook zag ik Don aka Bill zonder baardje en snor. Onherkenbaar vind ik hemop die foto.
pi_150310287
Ja idd, heb ff gegoogled.
Onherkenbaar :o



Ik vind Bill te gladjes 'not my kind of thing' en idd een beetje bull-achtig hehe.. maar zijn badass uitstraling vind ik dan wel weer sexy :P

Ik zie hem liever met :



Ik zeg er doen ;)
The secret of getting ahead is getting started
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:53:07 #280
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150311244
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja idd, heb ff gegoogled.
Onherkenbaar :o

[ afbeelding ]

Ik vind Bill te gladjes 'not my kind of thing' en idd een beetje bull-achtig hehe.. maar zijn badass uitstraling vind ik dan wel weer sexy :P

Ik zie hem liever met :

[ afbeelding ]

Ik zeg er doen ;)
Yeps dit is het jammer 😞
Ja onderste foto vind ik leuker en zie ik hem liever zo👌
pi_150492895
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja idd, heb ff gegoogled.
Onherkenbaar :o

[ afbeelding ]

Ik vind Bill te gladjes 'not my kind of thing' en idd een beetje bull-achtig hehe.. maar zijn badass uitstraling vind ik dan wel weer sexy :P

Ik zie hem liever met :

[ afbeelding ]

Ik zeg er doen ;)
Ziet er niet uit die eerste foto :')
pi_150494159
Wyatt, die zegt dat hij dan ineens nu 'de broer' is en dat ze niks aan hem vragen. Kom nou toch _O-

Eerlijk is eerlijk, met een grijpgrage jongen kun je wel een hoop doen qua rol.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 14:02:57 #283
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150494696
Ik volg sinds een paar weken ook The Bold en lees hier sindsdien ook mee hier, maar ik vind Wyatt ook echt zo'n sulletje..
Maar Hope , nog erger bijna, verwend, kickt er op dat die Wyatt haar ook wel ziet zitten..

En ik erger me echt aan Brooke, pfff... wel hele tijd zeggen tegen Katie dat ze hoopt dat het goed komt tussen Bill en Katie, maar ondertussen het bed delen met Bill..

Die actie van die camera's was ook niet zo slim van Katie, maar dat Bill direct daarna meteen wil scheiden , is ook wat overdreven. Ik snap Katie wel, ze deed het niet op een slimme manier misschien, maar als je man vreemdgaat en ook nog eens met je zus, dan zou ik ook willen zien of hij het echt meent dat hij haar weer terug wilde.

En Bill komt er achter en meteen is ineens Brooke de ware en wil hij alleen maar bij haar zijn.. wat Katie al wel doorhad natuurlijk..

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen verder tussen Liam en Hope, stiekem hopend dat Liam haar toch dumpt en weer verder gaat met Steffy ( dat was die ex toch, die nu in Parijs zit, zolang volg ik het ook niet )
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150536737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 14:02 schreef Miss_paraplu het volgende:
Ik volg sinds een paar weken ook The Bold en lees hier sindsdien ook mee hier, maar ik vind Wyatt ook echt zo'n sulletje..
Maar Hope , nog erger bijna, verwend, kickt er op dat die Wyatt haar ook wel ziet zitten..

En ik erger me echt aan Brooke, pfff... wel hele tijd zeggen tegen Katie dat ze hoopt dat het goed komt tussen Bill en Katie, maar ondertussen het bed delen met Bill..

Die actie van die camera's was ook niet zo slim van Katie, maar dat Bill direct daarna meteen wil scheiden , is ook wat overdreven. Ik snap Katie wel, ze deed het niet op een slimme manier misschien, maar als je man vreemdgaat en ook nog eens met je zus, dan zou ik ook willen zien of hij het echt meent dat hij haar weer terug wilde.

En Bill komt er achter en meteen is ineens Brooke de ware en wil hij alleen maar bij haar zijn.. wat Katie al wel doorhad natuurlijk..

Ik ben ook benieuwd hoe het gaat lopen verder tussen Liam en Hope, stiekem hopend dat Liam haar toch dumpt en weer verder gaat met Steffy ( dat was die ex toch, die nu in Parijs zit, zolang volg ik het ook niet )
Ja das zijn ex :Y
Show is natuurlijk een groot succes zegt eric dalijk :')
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:36:11 #285
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150541673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 18:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:


Ja das zijn ex :Y
Show is natuurlijk een groot succes zegt eric dalijk :')
Ik vond vandaag en gisteren de afleveringen niet veel aan niets als over de mode. En Caroline en Maya over Rick.
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:20:23 #286
251975 kissaa
fka: kissa
pi_150547209
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 07:49 schreef Claudia_x het volgende:
Die Bill, dat is pas een creep. Als dat mannelijk is, doe mij dan maar een knulletje.

Crap, nu ik 30+ ben klinkt dat wat dubieus.
Ik vind Bill ook eng en veel te dominant, de rillingen lopen over mijn rug bij de gedachte dat hij mijn hoofd zo in de houdgreep zou nemen bij het zoenen.
Morgen even kijken, ben vanavond in slaap gevallen.
  vrijdag 13 maart 2015 @ 12:29:45 #287
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150595061
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 22:20 schreef kissaa het volgende:

[..]

Ik vind Bill ook eng en veel te dominant, de rillingen lopen over mijn rug bij de gedachte dat hij mijn hoofd zo in de houdgreep zou nemen bij het zoenen.
Morgen even kijken, ben vanavond in slaap gevallen.
Ja Bill is ook dominant, constant ook zeggen tegen brooke dat ze bij elkaar horen, dat ze van elkaar houden... ik zou gek worden als mijn man dat constant zegt.. pfff..

Rick is ook wel een aparte... van de eerlijkheid houden en zijn vriendinnetje Maya heeft natuurlijk gezoend met Carter en dat was niet goed, maar dat Rick meteen volop op Carolines aandacht ingaat , is ook niet echt goed te noemen..
En de volgende ochtend praat Maya met Rick en ik dacht constant toen zij zei dat Caroline beter bij hem paste , zeg het Rick, zeg het, zeg dat het ook een vergissing was met Caroline en dat je echt verder wil met Maya... maar hij liet haar gewoon gaan..
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150820559
Nog even en Caroline heeft gelijk, dat het Maya meer om status ging. _O- Wat een simpel grietje.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_150875351
Ik keek na weken van afwezigheid 1 minuut van BB en zag dat Maya en Carter ineens verloofd zijn. :')
Gelijk weer uitgezet. Dat tempo is belachelijk.
pi_150880076
Ik vind Wyatt zo schattig O+
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zaterdag 21 maart 2015 @ 16:47:00 #291
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150885112
Misschien een beetje domme vraag, maar Rick is toch de broer van Hope? En als dat klopt, is Eric de vader van Rick en dan dus toch ook van Hope? Want Hope noemt Eric altijd bij zijn naam, niet als vader.
En Wyatt vind ik gewoon een betweter, ik zou echt moe worden van zo'n gast.
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150886146
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef Miss_paraplu het volgende:
Misschien een beetje domme vraag, maar Rick is toch de broer van Hope? En als dat klopt, is Eric de vader van Rick en dan dus toch ook van Hope? Want Hope noemt Eric altijd bij zijn naam, niet als vader.
En Wyatt vind ik gewoon een betweter, ik zou echt moe worden van zo'n gast.
Deacon is de vader van Hope. Hope en Rick hebben dezelfde moeder.

Wyatt is een irritant pubertje, qua uiterlijk en innerlijk.
Wel is het leuk dat Liam eens na moet denken. :Y

Katy had het over Ridge, ik ben ook benieuwd wanneer hij in de serie komt en of dat iets voor Brooke-Bill gaat betekenen :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 18:11:15 #293
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_150887593
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:21 schreef Pisces29 het volgende:


Deacon is de vader van Hope. Hope en Rick hebben dezelfde moeder.

Wyatt is een irritant pubertje, qua uiterlijk en innerlijk.
Wel is het leuk dat Liam eens na moet denken. :Y

Katy had het over Ridge, ik ben ook benieuwd wanneer hij in de serie komt en of dat iets voor Brooke-Bill gaat betekenen :D
Ik zeg niks erover Pisces☺️
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:33:47 #294
251975 kissaa
fka: kissa
pi_150889957
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 18:11 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ik zeg niks erover Pisces☺️
+1 ;)
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:25:59 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:04:52 #296
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_150906607
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 17:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Deacon is de vader van Hope. Hope en Rick hebben dezelfde moeder.

Wyatt is een irritant pubertje, qua uiterlijk en innerlijk.
Wel is het leuk dat Liam eens na moet denken. :Y

Katy had het over Ridge, ik ben ook benieuwd wanneer hij in de serie komt en of dat iets voor Brooke-Bill gaat betekenen :D
Thanks voor in de informatie, dan snap ik het weer een beetje :)
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_150910101
Zit ik een beetje series te zoeken op Netflix, zie ik dat "Pam" vroeger in The Wonder Years zat :o



Wat leuk :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151027760
Quin, wat een geldwolf. _O- Ziet de dollartekens in haar ogen. En jaagt Wyatt naar Hope, álles om bij Forrester te mogen blijven werken :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:22:17 #299
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_151035538
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:21 schreef Pisces29 het volgende:
Quin, wat een geldwolf. _O- Ziet de dollartekens in haar ogen. En jaagt Wyatt naar Hope, álles om bij Forrester te mogen blijven werken :')
Naar mens👎
pi_151432447
Gaat Hope ooit nog echt trouwen met Liam of Wyatt whatever. Ben het nogal beu allemaal. Man en vrouw worden verliefd, dan komt er een ander in het spel en wil de een niet meer. Dan na veel drama wil diegene toch weer maar heeft die andere net weer een ander gevonden... En dat herhaalt zich tig keer :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')