Wow DJMO, zijn we alweer een half jaar zwanger

. Glitterrozen van Nikoos!

Even schrikken NTS! Gelukkig is het gezakt, even opletten dat het zo blijft en misschien toch even melden bij vk voor de zekerheid?
Mellie 20 weken

Sticker voor Lijnloos en het hartje gehoord!

Dat heb ik ook al een paar keer gehad, dat ie precies daar ligt waar ze de Dopler zetten

Knipper voor Fuente

Heb vannacht goed geslapen na de slechte nacht ervoor. Ik ben trouwens geen rugslaper, sliep altijd op m'n zij, maar sinds de zwangerschap word ik regelmatig op m'n rug wakker! Had gelezen dat je na een tijdje beter niet meer op je rug kan slapen, maar het gaat automatisch in m'n slaap nu. Vannacht bleef ik op m'n zij, waardoor ik een paar keer met heuppijn wakker werd. Na omdraaien kon ik weer verder slapen.
Werd helaas nog steeds met hoofdpijn en beetje duizeligheid wakker, maar paracetamol hielp toen ik ging werken. Was erg druk en voelde me niet super. Maar te weinig mensen en iemand die nog wat ziek was en minder kon, terwijl ik wat emotioneel was en weinig kon hebben.. Kwam er wel even uit, maar moest gelijk weer door vanwege de drukte en daardoor wat meer over m'n grens gegaan dan ik wilde.. Hoop dat het snel weer rustig word daar!!
Wel lekker nog kunnen dansen vanavond, dat hielp wel