Genee is met name presentator en dat is iets wat hij uitstekend doet en waarin hij een van de beste in Nederland is.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Sked het volgende:
Genee die de journalistieke capaciteiten van Maijer belachelijk maakt. Heerlijk.
Genieten jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Sked het volgende:
Genee die de journalistieke capaciteiten van Maijer belachelijk maakt. Heerlijk.
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Fey kan Sevilla toch ook niet loten?
kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Club Brugge aub.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Salzburg weer?
Napoli lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Salzburg weer?
Dikgedrukt is te pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Salzburg weer?
Vitesse.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigk?
Idd, punten moeten we pakken dus zwakste team.quote:
Niks mis mee hoor. Al word ik hier uitgelachen omdat ik zeg dat Vitesse het beste voetbal van de Eredivisie speelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse.
Laat de grappen en beledigingen maar komen.
Ik denk dat een Gladbach makkelijker te pakken is dan een Zenit of Everton hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Brammess het volgende:
Dikgedrukt valt te winnen, met valt te winnen bedoel ik dat we gewoon minimaal 1/3e kans hebben om van ze te winnen
Gladbach gaan we gewoon niet van winnen geloof ik
Als het even meezit wel, maar ik heb me ook zitten ergeren als de tering.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Al word ik hier uitgelachen omdat ik zeg dat Vitesse het beste voetbal van de Eredivisie speelt.
Everton draait ook niet zo geweldig in de Premier League hoor. Is gewoon een clubje wat je thuis verslaat als het lekker gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Gladbach makkelijker te pakken is dan een Zenit of Everton hoor.
Die Oostblokploegen zijn altijd wel geslepen, Ajax loopt daar vaak in het mes.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Everton draait ook niet zo geweldig in de Premier League hoor. Is gewoon een clubje wat je thuis verslaat als het lekker gaat.
Zenit is echt niet zo goed. Je heb Hulk en Danny die echt goed zijn maar voor de rest is dat hele team niet echt denderend
Het liefst een ploeg: niet oostblok, enigszins voetballend, en zo zwak mogelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Oostblokploegen zijn altijd wel geslepen, Ajax loopt daar vaak in het mes.
En Everton is natuurlijk wel gewoon een goede ploeg. Al denk ik dat Ajax iedereen kan pakken als ze gewoon scherp zijn.
En de verdediging (gewoon) normaal doet....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Everton is natuurlijk wel gewoon een goede ploeg. Al denk ik dat Ajax iedereen kan pakken als ze gewoon scherp zijn.
Dat is precies wat ik bedoel. Als het allemaal meezit win je gewoon van ze over 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een voetballende ploeg ja. Dan krijgt Ajax zelf ook ruimte om te spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het liefst een ploeg: niet oostblok, enigszins voetballend, en zo zwak mogelijk.
Moisander is met een beetje mazzel weg in de winter dus dat scheelt al.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de verdediging (gewoon) normaal doet....
En eerst uit spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een voetballende ploeg ja. Dan krijgt Ajax zelf ook ruimte om te spelen.
Als het een ploeg is die terug gaat zakken en counteren krijgt Ajax het lastig. In de eerste helft tegen die Cyprioten kwam Ajax er al nauwelijks doorheen.
Ik zou Salzburg ook niet erg vinden. Al is het maar om revanche te nemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Als het allemaal meezit win je gewoon van ze over 2 wedstrijden.
Als ik moest kiezen, kies ik, opvallend genoeg Salzburg
Boilessen is dan wel weer terug, toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander is met een beetje mazzel weg in de winter dus dat scheelt al.
Dus word het verdedigend ook een stuk minder.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Boilessen is dan wel weer terug, toch?
In de EL is daar toch geen regel voor?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen en Ajax en PSV sowieso eerst thuis.
Volgens mij is dat daar ook standaard geregeld hoor. De pot 1 en beste CL deelnemers mogen altijd het beslissende duel thuis spelen volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de EL is daar toch geen regel voor?
even kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat daar ook standaard geregeld hoor. De pot 1 en beste CL deelnemers mogen altijd het beslissende duel thuis spelen volgens mij.
klopt, geplaatste status is eerst uitspelenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat daar ook standaard geregeld hoor. De pot 1 en beste CL deelnemers mogen altijd het beslissende duel thuis spelen volgens mij.
Ajax en een gunstige lotingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarom belangrijk dat je sowieso ff brugge loot
Klopt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Brugge heeft Timmy Simons, het slot op de deur. Zie daar maar eens langs te komen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste twee seizoenen was het nou ook niet heel ongunstig wat we kregen in de EL hoor.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brugge heeft Timmy Simons, het slot op de deur. Zie daar maar eens langs te komen.
Salzburg van vorig jaar was een beetje een machine hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De laatste twee seizoenen was het nou ook niet heel ongunstig wat we kregen in de EL hoor.
Toen hadden we ook zwaarder kunnen loten hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:29 schreef Brammess het volgende:
[..]
Salzburg van vorig jaar was een beetje een machine hoor
Maar je hebt wel gelijk
Gaat ook gebeuren tegen een Zenit of Kiev.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker eruit gecounterd worden
Maxi Kruse tegen Veltmanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Herrmann tegen Bolussen of Viergever, Kramer op Serano. Lachen man.
Zenit is een verzameling sterretjes wat amper samen kan spelenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat ook gebeuren tegen een Zenit of Kiev.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen hadden we ook zwaarder kunnen loten hoor.
En Salzburg was gewoon net in een bloedvorm toen en Ajax had geen goed tactisch plan.
Als Hulk het op zijn heupen krijgt dan word Ajax alsnog geslacht.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zenit is een verzameling sterretjes wat amper samen kan spelen
Dan gaat het sjenant worden jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Hulk het op zijn heupen krijgt dan word Ajax alsnog geslacht.
Als Hulk het op zijn heupen krijgt schiet ie elke bal vanaf 30 meter met 300 km/u in de kruising, maar dat doet ie al jaren niet meerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Hulk het op zijn heupen krijgt dan word Ajax alsnog geslacht.
Lekker tegen Boilesen die weer voorin aan het rennen was.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan gaat het sjenant worden ja
Zal je net zien dat hij dat tegen Ajax weer doet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Hulk het op zijn heupen krijgt schiet ie elke bal vanaf 30 meter met 300 km/u in de kruising, maar dat doet ie al jaren niet meer
Dan komt die zwakke Moisander tegen (als die blijft) Die moet dan waarschijnlijk jankenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker tegen Boilesen die weer voorin aan het rennen was.
[..]
Wist je dat Timmy Simons vandaag jarig is? 38 jaar!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Brugge heeft Timmy Simons, het slot op de deur. Zie daar maar eens langs te komen.
Die is dan wel weg hoop ikquote:Op donderdag 11 december 2014 23:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan komt die zwakke Moisander tegen (als die blijft) Die moet dan waarschijnlijk janken
Romantiek van de sport.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef MouzurX het volgende:
Gewoon geen geschiedenis schrijven omdat de scheids een klootviool is.
Ik heb mijn traanbuizen al op laten drogen toen Sigthorsson contractverlenging kreeg.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die blijft ga ik zelf janken
Als hij nou twee seizoenen echt meesterlijk heeft gespeeld snap ik dat. Maar hij speelde niet meer dan degelijk, en dan moet je gewoon doorgeselecteerd worden als je dit jaar KEIHARD faalt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ach, iedereen geeft weer het kredietargument.
Maar dat had ik wel verwacht , dat het lulletje mag blijven.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn traanbuizen al op laten drogen toen Sigthorsson contractverlenging kreeg.
[..]
kan nietquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwiedettie terug in de Kuip
Moet je m gratis weg laten lopen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat had ik wel verwacht , dat het lulletje mag blijven.
Te eigenwijs om hun verlies te nemen
Wie moet er spelen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn traanbuizen al op laten drogen toen Sigthorsson contractverlenging kreeg.
[..]
Als hij nou twee seizoenen echt meesterlijk heeft gespeeld snap ik dat. Maar hij speelde niet meer dan degelijk, en dan moet je gewoon doorgeselecteerd worden als je dit jaar KEIHARD faalt.
Als je er maar vanaf bentquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet je m gratis weg laten lopen dan?
Heel wat beter dan die KPN troep.quote:
Dan is het nog wel om te jankenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar dat had ik wel verwacht , dat het lulletje mag blijven.
Te eigenwijs om hun verlies te nemen
Ja. Op laten rotten die gozer.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Moet je m gratis weg laten lopen dan?
Denswil, Viergever, Riedewald, een zak aardappelen.quote:
Ik heb hem nog niet gezien vandaag .quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel wat beter dan die KPN troep.
Gelukkig zat ik te schijten toen die kutreclame er was vandaag
Is dat met die iPad in de klas?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel wat beter dan die KPN troep.
Gelukkig zat ik te schijten toen die kutreclame er was vandaag
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat met die iPad in de klas?
Het is gewoon een trauma . Komt nog erbij dat Frankie het helemaal in hem ziet zittenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is het nog wel om te janken
[..]
[..]
haha...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Brammess het volgende:
Kishna - Milik - El Ghazi
Andersen - Klaassen
Serero
Boil Dens Velt Rhijn
Cillessen
Duidelijk dat we zo moeten spelen en dan kunnen we elk team in de EL verslaan
We hebben zoveel geld. We hebben een speler die iedereen een trauma bezorgt. Hij heeft een aflopend contract. Toch maar verlengen ook al belemmert hij de vooruitgang. Want MONEY MONEY MONEY. Alle kleine beetjes helpen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon een trauma . Komt nog erbij dat Frankie het helemaal in hem ziet zitten
LOLquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Brammess het volgende:
Andersen - Klaassen
Serero
Boil Dens Velt Rhijn
Cillessen
Financieel gaat gewoon boven het voetbal dat is wel duidelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben zoveel geld. We hebben een speler die iedereen een trauma bezorgt. Hij heeft een aflopend contract. Toch maar verlengen ook al belemmert hij de vooruitgang. Want MONEY MONEY MONEY. Alle kleine beetjes helpen.
Oohja dat is een bloedirritante reclame jaquote:
En die van bol.com?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja dat is een bloedirritante reclame ja
Maar er zijn sowieso veel irritante reclames. Nu al een bloedhekel aan dat kerstlied van Jumbo
God mag weten waarom.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is gewoon een trauma . Komt nog erbij dat Frankie het helemaal in hem ziet zitten
En met een beetje pech ook van iedereen verliezenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Brammess het volgende:
Andersen - Klaassen
Serero
Boil Dens Velt Rhijn
Cillessen
Stichting Doe Een Wens voor Sigthorssonquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Financieel gaat gewoon boven het voetbal dat is wel duidelijk.
Alsof je er meer dan een miljoen voor krijgt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We hebben zoveel geld. We hebben een speler die iedereen een trauma bezorgt. Hij heeft een aflopend contract. Toch maar verlengen ook al belemmert hij de vooruitgang. Want MONEY MONEY MONEY. Alle kleine beetjes helpen.
Hier een wens : kop erafquote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stichting Doe Een Wens voor Sigthorsson
Beter houden ze een prijsvraag voor supporters om een wedstrijdje basisspeler van Ajax te winnen. Daar heb je nog meer aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stichting Doe Een Wens voor Sigthorsson
met flappiequote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ik me niet zo voor de geest halen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die ken ik niet ben ik bang.
Kijk ook niet zo heel veel tv
Dit is al de 4e keerquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef Sked het volgende:
Zo kan RTL ook een uitzending vullen. Gewoon een samenvatting van PSV tig keer uitzenden
Stop dan gewoon met de uitzending als alle hoogtepunten zijn geweest, wat twintig minuten geleden al kon als je alle dubbele onzin eruit haaltquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dit is al de 4e keer![]()
En de rest van de wedstrijden raggen ze zo door heen. Niet dat die heel boeiend zijn maar toch.
Een gehuurde speler?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je er meer dan een miljoen voor krijgt.
Laat Milik spelen en je verkoopt hem voor 20/25 miljoen
Die we mogen kopen voor een vastgesteld bedrag van 2,5 miljoen euro ja. En ook al een contract met hem hebben.quote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:32 schreef KingRoland het volgende:
Geen gladbach aub alles maar geen gladbach
Bijna goed!quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord-Celtic
PSV-Brugge
Ajax-Everton
Rudi Garcia (Trainer AS Roma) heeft gezegd dat hij de Serie A als prioriteit ziet. Ach, dat B-elftal van AS Roma zal ook wel stikken van de kwaliteit.quote:Op maandag 15 december 2014 15:24 schreef Elan het volgende:
Ajax niet geheel kansloos lijkt me de rest wel, Legia speelt de return in Polen in een leeg stadion trouwens wegens eerdere ongeregeldheden er zijn ook geen bezoekers van Ajax welkom.
Feyenoord dus sowieso en Ajax ook wel, want meer fans. Al is Zenit wel een aantrekkelijkere tegenstander dan Legia.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Muto het volgende:
Wie zal RTL uitzenden is de grote vraag.
Ajax.quote:Op maandag 15 december 2014 16:47 schreef Muto het volgende:
Wie zal RTL uitzenden is de grote vraag.
Volgens psv.nl is Zenit-PSV al 6 uur.quote:Op maandag 15 december 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Leg 1 - 19 februari 2014
19:00 AS Roma - Feyenoord
21:05 PSV - Zenit St. Petersburg
21:05 Ajax - Legia Warschau
Leg 2 - 26 februari 2014
19:00 Zenit St. Petersburg - PSV
19:00 Legia Warschau - Ajax
21:05 Feyenoord - AS Roma
klopt is altijd bij Russische ploegen in Rusland.quote:Op maandag 15 december 2014 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens psv.nl is Zenit-PSV al 6 uur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |