Genee is met name presentator en dat is iets wat hij uitstekend doet en waarin hij een van de beste in Nederland is.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Sked het volgende:
Genee die de journalistieke capaciteiten van Maijer belachelijk maakt. Heerlijk.
Genieten jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Sked het volgende:
Genee die de journalistieke capaciteiten van Maijer belachelijk maakt. Heerlijk.
Nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Fey kan Sevilla toch ook niet loten?
kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Brammess het volgende:
Club Brugge aub.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Salzburg weer?
Napoli lijkt me wel leuk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Olympiakos, Zenit, Sporting, Bilbao, Gladbach, Brugge, Besiktas, Salzburg, Dinamo Moskou, Inter, Everton, Napoli, Kiev, Fiorentina, Legia
Salzburg weer?
Dikgedrukt is te pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef MouzurX het volgende:
Ajax:
Salzburg weer?
Vitesse.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij eigk?
Idd, punten moeten we pakken dus zwakste team.quote:
Niks mis mee hoor. Al word ik hier uitgelachen omdat ik zeg dat Vitesse het beste voetbal van de Eredivisie speelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Vitesse.
Laat de grappen en beledigingen maar komen.
Ik denk dat een Gladbach makkelijker te pakken is dan een Zenit of Everton hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef Brammess het volgende:
Dikgedrukt valt te winnen, met valt te winnen bedoel ik dat we gewoon minimaal 1/3e kans hebben om van ze te winnen
Gladbach gaan we gewoon niet van winnen geloof ik
Als het even meezit wel, maar ik heb me ook zitten ergeren als de tering.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Al word ik hier uitgelachen omdat ik zeg dat Vitesse het beste voetbal van de Eredivisie speelt.
Everton draait ook niet zo geweldig in de Premier League hoor. Is gewoon een clubje wat je thuis verslaat als het lekker gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat een Gladbach makkelijker te pakken is dan een Zenit of Everton hoor.
Die Oostblokploegen zijn altijd wel geslepen, Ajax loopt daar vaak in het mes.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef Brammess het volgende:
[..]
Everton draait ook niet zo geweldig in de Premier League hoor. Is gewoon een clubje wat je thuis verslaat als het lekker gaat.
Zenit is echt niet zo goed. Je heb Hulk en Danny die echt goed zijn maar voor de rest is dat hele team niet echt denderend
Het liefst een ploeg: niet oostblok, enigszins voetballend, en zo zwak mogelijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Oostblokploegen zijn altijd wel geslepen, Ajax loopt daar vaak in het mes.
En Everton is natuurlijk wel gewoon een goede ploeg. Al denk ik dat Ajax iedereen kan pakken als ze gewoon scherp zijn.
En de verdediging (gewoon) normaal doet....quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Everton is natuurlijk wel gewoon een goede ploeg. Al denk ik dat Ajax iedereen kan pakken als ze gewoon scherp zijn.
Dat is precies wat ik bedoel. Als het allemaal meezit win je gewoon van ze over 2 wedstrijden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een voetballende ploeg ja. Dan krijgt Ajax zelf ook ruimte om te spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het liefst een ploeg: niet oostblok, enigszins voetballend, en zo zwak mogelijk.
Moisander is met een beetje mazzel weg in de winter dus dat scheelt al.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En de verdediging (gewoon) normaal doet....
En eerst uit spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker een voetballende ploeg ja. Dan krijgt Ajax zelf ook ruimte om te spelen.
Als het een ploeg is die terug gaat zakken en counteren krijgt Ajax het lastig. In de eerste helft tegen die Cyprioten kwam Ajax er al nauwelijks doorheen.
Ik zou Salzburg ook niet erg vinden. Al is het maar om revanche te nemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef Brammess het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel. Als het allemaal meezit win je gewoon van ze over 2 wedstrijden.
Als ik moest kiezen, kies ik, opvallend genoeg Salzburg
Boilessen is dan wel weer terug, toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander is met een beetje mazzel weg in de winter dus dat scheelt al.
Dus word het verdedigend ook een stuk minder.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Brammess het volgende:
[..]
Boilessen is dan wel weer terug, toch?
In de EL is daar toch geen regel voor?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij spelen en Ajax en PSV sowieso eerst thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |