Mwah.... Iets kouder zal t idd wel worden, daar kan ik nog wel vrede mee hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef aloa het volgende:
Pluim gaat voor winter en sneeuw.![]()
[ afbeelding ]
Jup. I feel ya....quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef er dan wel niet doorheen te fietsen iedere dag door 'vakantie', fijn is anders
Ik wel!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mwah.... Iets kouder zal t idd wel worden, daar kan ik nog wel vrede mee hebben.
Maar nog net geen 50% kans op sneeuw noem ik niet "de pluim gaat voor sneeuw"
En met temps van +3 a +4 zal het ook niet blijven liggenquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik wel!
Sneeuwbuien, ik denk niet dat er veel sneeuw zal vallen. We zullen zien, is nog onzeker allemaal.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoef er dan wel niet doorheen te fietsen iedere dag door 'vakantie', fijn is anders
Half 5 al donker hierquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:31 schreef GekkePoes het volgende:
21 december begint de astronomische winter. dan mag het wel even gaan vriezen hoor.
(daarna worden de dagen weer langer)
Ah, zie je wel. Ik had een koude rug, dan komt er vaak een week later sneeuw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:25 schreef aloa het volgende:
Pluim gaat voor winter en sneeuw.![]()
[ afbeelding ]
Gwywen de meteorugquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ah, zie je wel. Ik had een koude rug, dan komt er vaak een week later sneeuw.
Nu kijken of 't echt uitkomt.
Eigenlijk moet ik 't elke keer gewoon melden hier hè, en dan kijken of ik 't eerder weet dan de pluimquote:
Dus op welke dag gaat het volgens jouw rug sneeuwen?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:47 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik 't elke keer gewoon melden hier hè, en dan kijken of ik 't eerder weet dan de pluim
Tweede kerstdag.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Dus op welke dag gaat het volgens jouw rug sneeuwen?
En waar?quote:
Fuckmistquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het schuift weer een dag op
en oudjaaravond zeker weer regen en wind... of fuckmist
Of gewoon sneeuw...quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het schuift weer een dag op
en oudjaaravond zeker weer regen en wind... of fuckmist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |