Mist, je vergeet mist. Wanneer was dat? Jaar of 4 geleden ofzo? Dichte mist sowieso al vermeng met kruitdampen.. je zag letterlijk maximaal 1 meter voor je, in Arnhem centrumquote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Het enige wat nieuwjaar verpest is regen en wind.
Dus kou is beter
klopt ja! In de jaren 90 was toen ook een jaarwisseling met mist. Zeldzaam zoiets...vijf meter zicht was al veel!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mist, je vergeet mist. Wanneer was dat? Jaar of 4 geleden ofzo? Dichte mist sowieso al vermeng met kruitdampen.. je zag letterlijk maximaal 1 meter voor je, in Arnhem centrum
Haha inderdaad!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:14 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Mist, je vergeet mist. Wanneer was dat? Jaar of 4 geleden ofzo? Dichte mist sowieso al vermeng met kruitdampen.. je zag letterlijk maximaal 1 meter voor je, in Arnhem centrum
Mist in combinatie met fijnstof van al dat vuurwerk, ik moest iemand meehelpen om de auto van de weg te krijgen, ik moest bijna met de hand voelen waar de stoep wasquote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef aloa het volgende:
[..]
klopt ja! In de jaren 90 was toen ook een jaarwisseling met mist. Zeldzaam zoiets...vijf meter zicht was al veel!
Zit nu redelijk structureel in de kaarten al een tijdje toch voor rond die periode?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:23 schreef aloa het volgende:
Na de kerst kans op sneeuw
[ afbeelding ]
Schijt aan nieuwjaar, laat maar komen die kou!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, opgeflikkerd met die kou... het weer gaat niet weer nieuwjaar verpesten...
ja dat was echt slecht zicht. We zijn toen snachts echt kruipend naar huis geredenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:06 schreef hangtime het volgende:
[..]
Haha inderdaad!
Volgens mij heb je het over de mist van oud en nieuw 2007-2008!
Ik heb toen vóór de auto gelopen, je zag echt he-le-maal niks meer. Wat een nacht was datquote:Op donderdag 18 december 2014 10:28 schreef WEST het volgende:
[..]
ja dat was echt slecht zicht. We zijn toen snachts echt kruipend naar huis gereden
Leuk, blijft het ook liggen?quote:Op donderdag 18 december 2014 08:23 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil het!quote:Op donderdag 18 december 2014 08:23 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Knmi heeft code geel staan voor de kust.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:37 schreef hangtime het volgende:
Er staat meer wind in het land dan vorige week met die 'storm'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |