Waarom zou iemand dat niet kunnen hebben?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die keer op keer moeten blijven herhalen dat darten geen sport is, kunnen het gewoon niet hebben dat mensen plezier hebben met het kijken naar darts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Er is echt níets nuttelozer dan het kijken van mannen die een paar pijltjes gooien. Het feit dat we dit blijven herhalen, is meer een soort steunbetuiging.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die keer op keer moeten blijven herhalen dat darten geen sport is, kunnen het gewoon niet hebben dat mensen plezier hebben met het kijken naar darts.
Ik vind het leuk, maar het is niet echt een sport.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind darts vermakelijk en kijk het met regelmaat, maar ik vind het geen sport. Hoe ik het anders moet noemen weet ik niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Die kunnen er dan ook niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daardoor zijn ze nog door ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag op anoniem
afgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, bagger. Ze hebben een stadion waar 2000 man in kanquote:
Jammer, een team minder van Oekraïne zou voor de coëfficiëntenlijst goed uitkomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |