hallooooooooooooowwwwwwwghhquote:Op donderdag 11 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 07-03-2011 om 17:35:12heeyy haalloooww, heb zin om te voetballen, want iemand wilt me aka geven enzo deaad maken duss jaa reageer retweet
Kishna sinds gisteren ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boëtius had dat beter gedaan.
Waar hebben ze die opgeleidquote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jozefzoon mist weer eens 'n kans.
Waarom staat die erin?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Jozefzoon mist weer eens 'n kans.
Jolgodquote:Op donderdag 11 december 2014 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij Ajax.
Martin Jol liet hem debuteren. Martin fucking Jol.
Ajax - Vitesse.
Het twitteraccount van de gemiddelde 15 jarige vmbo slet oogt nog intelligenterquote:
Doe eens normaal over Stijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Het twitteraccount van de gemiddelde 15 jarige vmbo slet oogt nog intelligenter
twitter:JetroWillems_15 twitterde op maandag 14-02-2011 om 23:06:49Yaaaww people wakj the same path but we have different shoes,, reageer retweet
Zag er lekker uit, duurde te lang, speler stond buitenspel, bal kwam niet eens aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
Briljant uitgespeeld door Maher.
Dat verbaast me niets.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Locadia heeft een schotconversie van 43%.
Daar hou ik niet van, wijzende spelers.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Locadia veel wijzen in het veld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker druk ook weer daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Dagoduck het volgende:
Blijft een ontwikkelingslandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Hou eens op met deze act.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Echt zwaar irritant dat Sierd bij elke redelijk kans roept dat bal er al in zit.
Tot zover mijn enige kritiek op Sierd.
Ik onterf je.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Echt zwaar irritant dat Sierd bij elke redelijk kans roept dat bal er al in zit.
Houd je bek over Sierdquote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
Als je een hond een bod geeft is afpakken het laatste dat je wil doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe ging die tweet nou precies van Jetro met dat bod?
Ik richt mij op de echte Jetro fans, die weten dat.
Was dat niet instagram?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:24 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is die tweet over dat sprinten nog te vinden eigenlijk
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe ging die tweet nou precies van Jetro met dat bod?
Ik richt mij op de echte Jetro fans, die weten dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |