Davy, GGMM en Johannes vinden dit leuk.quote:
Wat moeten wij met deze informatie?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verminkte zielen.
Boom heeft pijn, komt door de tak
Boom is kwaad op tak.
Wat een aids weet jij toch uit je toetsenbord te krijgen.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verminkte zielen.
Boom is kwaad op tak.
Wat een bazen.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik krijg er een beetje hoofdpijn van, haha snap je em?
Was het Mark Knopfler?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef GGMM het volgende:
johannes en paxcon gaan naar deze musical.
Geweldig gedichtquote:Op donderdag 11 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verminkte zielen.
Boom is kwaad op tak.
Hou daar nou mee op.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Verminkte zielen.
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
En ik zie ze
Verminkte zielen.
twitter:OptaJohan twitterde op donderdag 11-12-2014 om 18:45:0223 - @PSV have played more Europa League home games than any other team (23) and have lost only three of those games (W12, D8). Fortress. reageer retweet
Prachtig, dat meen ik echtquote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Verminkte zielen.
Boom is kwaad op tak.
Ze stoot hem af.
Tak rot.
Ziekte kruipt erin.
Dan doodt de tak de boom.
En ik zie ze
Verminkte zielen.
quote:
Nog een wonder dat Ash nooit eerstegraads brandwonden heeft opgelopen.quote:
En dat hij nooit geëlektrocuteerd is, is ook een wonderquote:Op donderdag 11 december 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een wonder dat Ash nooit eerstegraads brandwonden heeft opgelopen.
Of dat Team Rocket gewoon een val van 3 kilometer hoogte kon overleven.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nog een wonder dat Ash nooit eerstegraads brandwonden heeft opgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |