Ik zou De Betweters aankopen als ik SBS was.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Koert Westerman is wel een commerciële man, die gaat waarschijnlijk naar SBS6.
Met Ancilla in latex pakje.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou De Betweters aankopen als ik SBS was.
terugverhurenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Bilal moeten ze terugverhuren aan Heerenveen.
Dalijk weer zo'n gast stil krijgen die hem niks vondquote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
Locadia
Cavaliers davy en ik vinden hem een échte afmaker.
Vooral effectief.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
Locadia
Cavaliers davy en ik vinden hem een échte afmaker.
Dat willen we nietquote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Houd je bek anders strooi ik met haikus
aiiiaiaiaiaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Ay caramba, wij gaan winnen. WIJ ZIJN DE BESTEquote:
Ik krijg er een beetje hoofdpijn van, haha snap je em?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ay caramba, wij gaan winnen. WIJ ZIJN DE BESTE
GGMM en ik vinden dat we Nicki moeten vragen en sturen.quote:
Ik vind dat Nicki niet de Nederlandse nationaliteit heeft.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
GGMM en ik vinden dat we Nicki moeten vragen en sturen.
Dat maakt helemaal niet uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind dat Nicki niet de Nederlandse nationaliteit heeft.
Verminkte zielen.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat willen we niet
Stijn, je bent een dom varken
Hou daar nou mee op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |