quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.
Kan niet als we eerste worden in de poule.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als we dit niet winnen.![]()
Liverpool loten de volgende ronde zou echt ziek zijn. Al vind ik het ook niet erg om tegen een (relatief voor Feyenoordbegrippen dan) slechte tegenstander te spelen en dan de volgende rondes pas de grote jongens te krijgen. Als het in ieder geval maar niet zo'n oerdegelijk Oostblok team is waar we 100% van gaan verliezen en wat ook nog eens een kut affiche is.
Geld verliest, ja? Werkelijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad, met hoeveel. We kunnen natuurlijk al uitkijken naar de hattrick van Kazim Kazim, maar tikken onze andere toppers er genoeg in om de tien te halen?
Hij zit toch? weer niet goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missen
Nee, tuurlijk is het niet goed. Juist daaraan kan je zien dat het geen spits is. Als je zulke ballen al bijna het stadion uit trapt dan kan je je afvragen of je wel de man bent voor in de spits. Dat hij er nou op goed geluk een keer wél invliegt na al die missers maakt niet ineens dat het een goede spits is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij zit toch? weer niet goed.
Hij staat er om doelpunten te maken, en dat deed hij. Van mij part schiet hij 6x op de paal en hem er vervolgens in, als hij maar zit. Niemand geeft overigens aan dat het een goede spits is, maar als we nu ook al gaan klagen waarop hij scoort gaat het wel erg ver.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk is het niet goed. Juist daaraan kan je zien dat het geen spits is. Als je zulke ballen al bijna het stadion uit trapt dan kan je je afvragen of je wel de man bent voor in de spits. Dat hij er nou op goed geluk een keer wél invliegt na al die missers maakt niet ineens dat het een goede spits is.
Als je nu thuis van AZ wint maar vooral ook uit bij PSV doe je automatisch volop mee om het kampioenschap. Het elftal draait goed, veel posities dubbel bezet en gezonde concurrentie, achterin zit het dicht en mettertijd moet Kazim zijn rol ook wel beter gaan invullen langzaamaan. Hij zal nooit een topscorer worden maar moet meer spits worden en ook als aanspeelpunt. Dit laatste is al redelijk op momenten. Heb er vertrouwen in dat ondanks dat ie helemaal geen spits is zijn rol wel beter gaat invullen naar gelang het seizoen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.
En doet hij dat? Nee. Of leg jij de lat bij 1x scoren op goed geluk tegen Go Ahead en 1x na een blunder tegen Excelsior? Als we daar al de lat gaan leggen voor onze spitsen dan kunnen we iedere jandoedel wel daarvoor gaan gebruiken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij staat er om doelpunten te maken, en dat deed hij. Van mij part schiet hij 6x op de paal en hem er vervolgens in, als hij maar zit.
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet als we eerste worden in de poule.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.
Prachtig ingeschoten juist.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missen
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.
Als hij de bal bewust zo inschoot dan heeft Madrid al die jaren zitten slapenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig ingeschoten juist.
[..]
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.
Een Feyenoord dat groepswinnaar wordt stelt toch wel weer wat puntjes veilig hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.
En dat zeggen als Feyenoorder, tering hej...quote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig ingeschoten juist.
[..]
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dat zeggen als Feyenoorder, tering hej...
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij plaatst hem mooi.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij de bal bewust zo inschoot dan heeft Madrid al die jaren zitten slapen
Hij moet het vanavond ook nog maar eens doenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij plaatst hem mooi.
komt goedquote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Ik hoop van niet, is toch wel een drama als hij een gehele wedstrijd een klassieke rechtsbuiten kort moet dekken.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |