huehuehuequote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word elke ochtend stijf wakker
Hohohihiquote:
Kaal hoeft ook niet,bijgehouden wel. Maar ik hou het zelf ook bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Jelia het volgende:
Van die mannen die piepen over scheren of waxen, maar zelf alleen een kale poes willen bij een vrouw.
Ligt het aan mij dat ik niet weet wat merengue is?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Dr. Oetker heeft een nieuw product "Meringue mix"
![]()
Wat de fuck, simpeler dan meringue kan het niet worden, waarom maken ze daar een mix voor?
Herkenbaar, al kost het me veel moeite om in slaap te vallen doordat ik veel pieker.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik slaap comateus. Ik word elke ochtend stijf wakker en ik zet regelmatig mijn wekker uit zonder medeweten.... ook niet grappig.
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar de Hobbit geweest? Krijgt nogal gemengde recensies en ik wil niet 2,5 uur naar een computerspel kijken.
De eerste twee vielen tegen. Dus ik ga sowieso nietquote:Op donderdag 11 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.
Meringue zijn gewoon schuimpjes. Opgeklopte eiwitten met suiker, gedroogd in de oven.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:34 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij dat ik niet weet wat merengue is?
Ik vond het iets te kinderlijk (die grote trolquote:Op donderdag 11 december 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste twee vielen tegen. Dus ik ga sowieso niet
Goed punt, maar kan ook wachten op de Tim Kuik-release natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.
wat voor een koekjes bak je?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
De eerste koekjes liggen in mijn nieuwe oven, ben benieuwd.
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een koekjes bak je?
Heb je ook al een kerstboom?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.
Een mini boompje.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook al een kerstboom?
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een mini boompje.Meer een struik in de vorm van een kerstboom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |