Kan me niet voorstellen dat oudere vrouwen daarop letten.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je slanker bent tegenwoordig
Je uitstraling wel. Die is daardoor veranderd, denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat oudere vrouwen daarop letten.
Fijne avond yatsquote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
Tijd voor de sportschool. Fijne avond allen
Spotze! Tijd voor een drankje met vrienden hier.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
Hier bij de Appie lig je gewoon in 't schapquote:Op donderdag 11 december 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, in België hebben ze nog steeds soep naar me vernoemd.
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb van nature een chagrijnige kop. Ik baal daar echt van.
Je wordt ouder, ze gaan je als een van hun zienquote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
Stuur je nudiesquote:Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, shut up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachen![]()
Nee ik druk de soepdoosjes, doosquote:Op donderdag 11 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij drukt de tv-reclame voor soep?
Ja no shit. Kijk even wat je zelf neerzet, doos.quote:
Je wist heus wel wat ik bedoeldequote:Op donderdag 11 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Kijk even wat je zelf neerzet, doos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |