abonnement Unibet Coolblue
pi_147494613
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:00 schreef grazz het volgende:
Zo hey, wat meer positiviteit kunnen ze hier ook gebruiken :P Reacties hier verbazen me in iig niet _O-

Persoonlijk ben ik niet van mn stoel geblazen en dat vind ik jammer, ik had een knaller verwacht en dat is dit zeker niet, maar ik vind het wel een erg lekker nummer, een feel good song! Een soort nummer dat misschien niet meteen opvalt, maar op de avond zelf aanslaat en verrassend goed kan scoren.
Ik vind het zelfs geen feelgood song. Het liedje heeft gewoon geen enkele hook, het kabbelt zonder dat het op de een of andere manier in een positieve zin opvalt. Geen sentimentaliteit, geen gevoel wat wordt opgeroepen, geen verrassingen, geen goede modulatie of brug. Het heeft niets interessants, niets wat je bij je strot grijpt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 20:45:16 #127
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_147494614
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De slechtste sinds het jaar jaar voordat Anouk meedeed. ;)
Ze hebben nog tijd genoeg om voor een ander liedje te kiezen, als ze verstandig zijn dan luisteren ze goed naar de mening van het Nederlandse publiek, en dan met name dat deel van het publiek wat verstand heeft van muziek.
Daar zou ik maar niet te hard op hopen. ;)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_147494630
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop al de hele dag te whyhyhy'en _O-
#teamwhywhywhwyhwy? :D
~The present is all there is~
pi_147494682
quote:
15s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:45 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Daar zou ik maar niet te hard op hopen. ;)
Ik hoop dat het ego dat niet in de weg staat. Anouk en Trijntje moeten hier de volgende keer dat ze elkaar zien maar eens over babbelen. :)
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147494706
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De slechtste sinds het jaar jaar voordat Anouk meedeed. ;)
Ze hebben nog tijd genoeg om voor een ander liedje te kiezen, als ze verstandig zijn dan luisteren ze goed naar de mening van het Nederlandse publiek, en dan met name dat deel van het publiek wat verstand heeft van muziek.
Dit riep men vorig jaar ook.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2014 @ 20:48:47 #131
43556 miss_dynastie
pi_147494724
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:45 schreef grazz het volgende:

[..]

Denk niet dat ze het kansloos vindt als ze heeft aangegeven het waarschijnlijk op een later moment zelf uitgebracht te hebben als Trijntje het niet had gekozen. En kan me ook niet voorstellen dat ze het zou toestaan Trijntje een kansloos lied te laten zingen ;)
Anouk heeft letterlijk gezegd dat Trijntje echt niet zo goed gaat presteren als TCL, laat staan dat ze eerste wordt. Ik heb niet gezegd dat ze het een slecht lied vond, maar wel dat ze kansloos is voor de overwinning.
pi_147494773
Ik heb nog eens geluisterd naar het liedje. Er valt best iets fatsoenlijks van te maken als je het een en ander zou aanpassen. Het begint helemaal niet zo slecht en die whywhywhy kan ik ook nog wel hebben, het eerste punt waarop ik me erger aan het liedje komt kort daarna, met een goede brug zou je het al interessanter kunnen maken.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147494827
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb nog eens geluisterd naar het liedje. Er valt best iets fatsoenlijks van te maken als je het een en ander zou aanpassen. Het begint helemaal niet zo slecht en die whywhywhy kan ik ook nog wel hebben, het eerste punt waarop ik me erger aan het liedje komt kort daarna, met een goede brug zou je het al interessanter kunnen maken.
Precies, of desnoods een acapella stukje whywhy met beat eronder....t kabbelt maar door...
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 20:52:08 #134
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_147494858
Ach, finale wordt het wel, en das ook wat waard :)

Want ik kan me indenken dat een live uitvoering t allemaal wat spannender maakt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_147494880
Ze heeft het liedje trouwens wel vakkundig ingezongen. Even los van de vraag of dat je van die oehoehoe houdt (te oudbollig naar mijn smaak).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  donderdag 11 december 2014 @ 20:54:06 #136
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_147494920
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De slechtste sinds het jaar jaar voordat Anouk meedeed. ;)
Ze hebben nog tijd genoeg om voor een ander liedje te kiezen, als ze verstandig zijn dan luisteren ze goed naar de mening van het Nederlandse publiek, en dan met name dat deel van het publiek wat verstand heeft van muziek.
Ik vond de 3js en Joan ook interessante nummers hebben. En geen ander lied kiezen nu, gewoon hiermee (af)gaan. Hopelijk heb ik het fout hoor al is het maar om goede Nederlandse resultaten en hoge populariteit van het songfestival te kunnen voortzetten maar ik zie het erg somber in dus. En ga dit nummer nooit echt leuk vinden, maar dat is kwestie van persoonlijke smaak.
Ik vind het wel typisch dat al die zogenaamde songfestivalkenners (cornald maas voorop) juist dit nu weer zo'n geweldig nummer vinden. Mja cornald is altijd wel quasi positief als hij commentator is. Alleen dit jaar weer eens in overdrive en denkt werkelijk dat we hiermee kunnen winnen.
pi_147494933
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Anouk heeft letterlijk gezegd dat Trijntje echt niet zo goed gaat presteren als TCL, laat staan dat ze eerste wordt. Ik heb niet gezegd dat ze het een slecht lied vond, maar wel dat ze kansloos is voor de overwinning.
Dat is het ook. Het is een nummer waarmee we de finale zeker moeten kunnen halen, maar een top 10 lijkt zo op het eerste oor al ontzettend lastig. Maar het gedrocht waar men het hier voor uitmaakt, dat is het zeker niet. Ik vind het een lelijk nummer, maar om het met de kansloosheid van de Toppers en de 3Js te vergelijken gaat toch echt te ver. In Songfestivaltermen is het best te pruimen.
pi_147494942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Precies, of desnoods een acapella stukje whywhy met beat eronder....t kabbelt maar door...
Dat doorkabbelen lijkt mij het grote probleem, dat was het eerste wat ik opmerkte na het luisteren. Een a capella stukje is ook een goed idee. Een echo zou op een bepaalde plaats in het liedje (1m07s) ook wel leuk kunnen zijn. Je moet op de een of andere manier een beetje verrassen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147494945
Ik wil wel een gospelkoor
pi_147494987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat doorkabbelen lijkt mij het grote probleem, dat was het eerste wat ik opmerkte na het luisteren. Een a capella stukje is ook een goed idee. Een echo zou op een bepaalde plaats in het liedje ook wel leuk kunnen zijn. Je moet op de een of andere manier een beetje verrassen.
Lees de topics van vorig jaar nog eens. Elke reply ging over het slaapverwekkende doorkabbelen van CATS. Geheel terecht ook. Daar wist men echter toch wat van te maken.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2014 @ 20:56:09 #141
43556 miss_dynastie
pi_147495001
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is het ook. Het is een nummer waarmee we de finale zeker moeten kunnen halen, maar een top 10 lijkt zo op het eerste oor al ontzettend lastig. Maar het gedrocht waar men het hier voor uitmaakt, dat is het zeker niet. Ik vind het een lelijk nummer, maar om het met de kansloosheid van de Toppers en de 3Js te vergelijken gaat toch echt te ver. In Songfestivaltermen is het best te pruimen.
Probleem zit hem ook in Trijntje volgens mij, da's nu eenmaal niet de populairste :)
pi_147495010
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef Unites het volgende:
Ik wil wel een gospelkoor
Ook een leuk idee! :Y
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147495030
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef Unites het volgende:
Ik wil wel een gospelkoor
Helaas, maximaal 6 man op het podium en alle zang moet live..
dag
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 20:57:09 #144
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_147495047
,
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Probleem zit hem ook in Trijntje volgens mij, da's nu eenmaal niet de populairste :)
Dat speelt ook wel mee, haha. Hoewel ze vandaag in de interviews een stuk leuker overkwam dan bijvoorbeeld in The Voice.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_147495078
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Probleem zit hem ook in Trijntje volgens mij, da's nu eenmaal niet de populairste :)
Ja, ik vind haar bijzonder onsympathiek. Ze is een beetje de Pol Pot van de Nederlandse popmuziek.
pi_147495103
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Lees de topics van vorig jaar nog eens. Elke reply ging over het slaapverwekkende doorkabbelen van CATS. Geheel terecht ook. Daar wist men echter toch wat van te maken.
Ik heb het zelf net ook aangegeven, ik denk dat dit liedje best wel te redden is maar het moet een beetje worden herschreven (brug, oehoe?) en wat anders worden geproduceerd. Ik hou wel van dat effect wat je op 0m56s hoort (kort een krachtigere toon met de facetstem), geen idee hoe dat heet, je hoort het de laatste tijd vaker.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147495183
Wel opmerkelijk dat ze altijd in The Voice roept dat men klein moet beginnen en de climax kort en krachtig moet houden, terwijl ze in dit nummer van begin tot einde doorschreeuwt.
pi_147495252
Nou moet ik zeggen dat trijntje met een 3/4 dames als achtergrondkoor er toch best een boel van kan maken. Zoals ook dit optreden goed klinkt ( ja, ik weet het, dit is voor de radio, ze leest het eerste stuk de tekst mee..)
dag
pi_147495347
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat is het ook. Het is een nummer waarmee we de finale zeker moeten kunnen halen, maar een top 10 lijkt zo op het eerste oor al ontzettend lastig. Maar het gedrocht waar men het hier voor uitmaakt, dat is het zeker niet.
We hebben twee jaar lang een heel erg goed liedje gehad. Ja, ook die van vorig jaar was in mijn ogen erg goed: het was naar de smaak van sommige mensen wat saaier maar het had iets bijzonders (het sentimentele). Dit liedje heeft potentie maar het is niet af.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147495366
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:02 schreef Peter het volgende:
Nou moet ik zeggen dat trijntje met een 3/4 dames als achtergrondkoor er toch best een boel van kan maken. Zoals ook dit optreden goed klinkt ( ja, ik weet het, dit is voor de radio, ze leest het eerste stuk de tekst mee..)
Over haar zang kan je niets slechts zeggen, laat dat duidelijk zijn.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')