abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147489746
Tja, iets kunnen meezingen vind ik niet per se positief. Kutnummers kunnen ook blijven hangen.
Koel en donker bewaren
pi_147489818
Albert vindt het fantástisch.
Koel en donker bewaren
  ESF Reporter donderdag 11 december 2014 @ 18:43:19 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_147490029
Ik kwam hier om te zeggen dat ik het kut vind maar net in zijn geheel gehoord en ik vind het eigenlijk best catchy een oorwormerig en niet geheel kansloos. :o

Dus dat gaat niks worden want ik zit er al-tijd naast. _O-
pi_147490281
Waarom moet ik denken aan
:@
dag
pi_147490324
Naast Ed en Anita ook dat nog _O-
Koel en donker bewaren
pi_147490336
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Tja, iets kunnen meezingen vind ik niet per se positief. Kutnummers kunnen ook blijven hangen.
Het gaat er ook niet om of jij het mooi vindt, natuurlijk. Het gaat er om of het kansrijk is.
pi_147490436
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:56 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Het gaat er ook niet om of jij het mooi vindt, natuurlijk.
Jawel.
Koel en donker bewaren
  donderdag 11 december 2014 @ 19:00:52 #108
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_147490499
Zojuist de Radio 2-opname gehoord. Ik vind het he-le-maal niks. Niks om het lijf. Duidelijk een afdankertje uit de krochten van Anouks harde schijf. Een belediging voor Trijntjes talent.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_147490557
Ik heb al in jáááren geen mooi nummer meer gehoord wat we naar het Songfestival hebben gestuurd. Birds was de enige die ik prachtig vond. De rest is volkomen bagger.

Ik vind dit ook niet mooi, maar ik kan heel veel vakjes afkruisen op de Songfestivalbingo. Alleen die van aansprekende artiest blijft open :') En die van de 'mooie jurk' zal ik in mei ook niet af kunnen strepen, ben ik bang :')
  donderdag 11 december 2014 @ 19:04:15 #110
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_147490609
Dit is zon liedje wat waarschijnlijk net niet doorgaat afhangend van of er veel troep in die halve finale staat. Het is te standaard , hopelijk maken ze de act spectaculair. Niet trijntje in een iets te sexy jurk en een heupwiegend koortje erachter.
pi_147492055
Ik vind het nummer eerlijk gezegd wel aanstekelijk. Blijft hangen, ze kan goed zingen en he hoeft niet echt te groeien om het in je kop te houden.. Alleen mis ik hier ook een hoogtepunt/climax waar naartoe gewerkt wordt :@.
dag
pi_147492287
Het is geen slechte zangeres in die zin dat ze netjes en zuiver zingt.

Het heeft alleen - voor mij - helemaal niks. Ik heb haar nog nooit een nummer horen zingen waarvan ik dacht 'ja, dit is nu prettig om naar te luisteren'. Of dat nu ligt aan de nummers of de stijl van zingen ben ik niet uit. Ik denk allebei.

Hoe dan ook zijn Anouk en Ilse allebei van een heel andere klasse.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_147492303
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Peter het volgende:
Ik vind het nummer eerlijk gezegd wel aanstekelijk. Blijft hangen, ze kan goed zingen en he hoeft niet echt te groeien om het in je kop te houden.. Alleen mis ik hier ook een hoogtepunt/climax waar naartoe gewerkt wordt :@.
Net als dit dus:

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_147492746
Zo hey, wat meer positiviteit kunnen ze hier ook gebruiken :P Reacties hier verbazen me in iig niet _O-

Persoonlijk ben ik niet van mn stoel geblazen en dat vind ik jammer, ik had een knaller verwacht en dat is dit zeker niet, maar ik vind het wel een erg lekker nummer, een feel good song! Een soort nummer dat misschien niet meteen opvalt, maar op de avond zelf aanslaat en verrassend goed kan scoren.

Ik wil'm nog een keer beluisteren *O* Ik zie het al voor me. In het begin zit ze op een kruk samen met die gitarist van Anouk (met dat bos haar), dan gaat ze tijdens 2e couplet staan en draait (ja daar is ie weer) de camera om haar heen, dan komt het rustige stukje en kunnen ze de lichten dimmen en dan bam een gloed van warme lichten en eindige we met confetti...(een uithaal erbij was ook tof geweest, maar dat kan nog? immers hebben ze nog maanden om eventueel wat aanpassingen te doen).

Blij ook dat Pannekoek weer meedoet, of is dit slechts een gerucht? Die man weet hier wel raad mee.

Eerste, veel te vroege voorspelling: finale, JA! Daarna? Met de juiste staging top 10. Trijntje kan dit nummer naar een hoger niveau tillen, live is ze gewoon erg goed.

[ Bericht 8% gewijzigd door grazz op 11-12-2014 20:09:52 ]
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 20:06:05 #115
375570 crew  Cyan9
pi_147492965
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:00 schreef grazz het volgende:
Zo hey, wat meer positiviteit kunnen ze hier ook gebruiken :P Reacties hier verbazen me in iig niet _O-

Persoonlijk ben ik niet van mn stoel geblazen en dat vind ik jammer, ik had een knaller verwacht en dat is dit zeker niet, maar ik vind het wel een erg lekker nummer, een feel good song! Een soort nummer dat misschien niet meteen opvalt, maar op de avond zelf aanslaat en verrassend goed kan scoren.

Ik wil'm nog een keer beluisteren *O* In het rustige stukje kunnen ze de lichten dimmen en dan bam een gloed van warme lichten....(een uithaal erbij was ook tof geweest, maar dat kan nog? immers hebben ze nog maanden om eventueel wat aanpassingen te doen).

Blij ook dat Pannekoek weer meedoet, of is dit slechts een gerucht? Die man weet hier wel raad mee.

Eerste, veel te vroege voorspelling: finale, JA! Daarna? Met de juiste staging top 10. Trijntje kan dit nummer naar een hoger niveau tillen, live is ze gewoon erg goed.
Grazz heeft ook gezegd! _O_
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_147493189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Grazz heeft ook gezegd! _O_
Heb er gewoon een goed gevoel bij, maar oh wat ga ik baaaalen als het toch zo is dat we de finale missen...maar dat kan ik me eerlijk gezegd toch niet voorstellen met iemand als Trijntje :{
pi_147493251
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het is inderdaad generiek. Bijna alles wat ik vorig jaar over The Common Linnets zei, kan ik ook over dit nummer zeggen. En we weten hoe dat nummer het uiteindelijk deed.

Ik deel dus niet je conclusie. Ze kan er misschien best ver mee komen.
The Common Linnets deden iets afwijkends, ze kwamen met een ingetogen countryliedje. Dat is een gok, kan goed uitpakken, of juist niet. Maar het nummer zat goed in elkaar.

Dit nummer van Trijntje is duidelijk geschreven om een songfestival-hit te zijn, terwijl het gewoon niet goed en te standaard is. Pin me er maar op vast, dit nummer haalt de finale niet.
pi_147493643
Het nummer begint heel hoopgevend, maar zodra de eerste whyyy ai ai ai's inzetten is ze me kwijt eigenlijk. Vooral de bridge slaat nergens op. Het is meer een kreten-nummer. Jammer, hoop dat er nog wat aan gesleuteld wordt. Mijn verwachtingen waren hoger.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2014 @ 20:23:45 #119
43556 miss_dynastie
pi_147493688
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

The Common Linnets deden iets afwijkends, ze kwamen met een ingetogen countryliedje. Dat is een gok, kan goed uitpakken, of juist niet. Maar het nummer zat goed in elkaar.

Dit nummer van Trijntje is duidelijk geschreven om een songfestival-hit te zijn, terwijl het gewoon niet goed en te standaard is. Pin me er maar op vast, dit nummer haalt de finale niet.
Nee joh, dit nummer stond gewoon al jaren in de computer van Anouk. Die vindt het niet voor niks zo kansloos _O-
pi_147493939
Ik loop al de hele dag te whyhyhy'en _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 11 december 2014 @ 20:32:44 #121
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_147494043
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop al de hele dag te whyhyhy'en _O-
_O-
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2014 @ 20:32:44 #122
43556 miss_dynastie
pi_147494044
De kat jankte vandaag en ik dacht 'klinkt bekend'. Ik hoop maar dat ik de enige ben met die associatie :')
  donderdag 11 december 2014 @ 20:33:23 #123
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_147494076
Heb bewust gewacht met overbodige kritiek voordat het nummer bekend was en had niet al teveel hoop, maar het resultaat is nog magerder dan ik had verwacht..Nu was ik ook teleurgesteld na die dwdd uitzending van the common linnets vorig jaar maar de studio versie maakte behoorlijk wat goed.
Dit nummer vind ik na 1 keer luisteren al irritant. Ja, het is catchy maar shalalie en zoveel andere songfestivalnummers waren dat ook. Hopelijk maakt ze er live nog wat van en het inhuren van belgische pannekoek kan wel wat goedmaken misschien. Voor mij persoonlijk de slechtste nederlandse inzending sinds de toppers.
pi_147494525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:33 schreef MuscleLover29 het volgende:
Heb bewust gewacht met overbodige kritiek voordat het nummer bekend was en had niet al teveel hoop, maar het resultaat is nog magerder dan ik had verwacht..Nu was ik ook teleurgesteld na die dwdd uitzending van the common linnets vorig jaar maar de studio versie maakte behoorlijk wat goed.
Dit nummer vind ik na 1 keer luisteren al irritant. Ja, het is catchy maar shalalie en zoveel andere songfestivalnummers waren dat ook. Hopelijk maakt ze er live nog wat van en het inhuren van belgische pannekoek kan wel wat goedmaken misschien. Voor mij persoonlijk de slechtste nederlandse inzending sinds de toppers.
De slechtste sinds het jaar jaar voordat Anouk meedeed. ;)
Ze hebben nog tijd genoeg om voor een ander liedje te kiezen, als ze verstandig zijn dan luisteren ze goed naar de mening van het Nederlandse publiek, en dan met name dat deel van het publiek wat verstand heeft van muziek.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147494600
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee joh, dit nummer stond gewoon al jaren in de computer van Anouk. Die vindt het niet voor niks zo kansloos _O-
Denk niet dat ze het kansloos vindt als ze heeft aangegeven het waarschijnlijk op een later moment zelf uitgebracht te hebben als Trijntje het niet had gekozen. En kan me ook niet voorstellen dat ze het zou toestaan Trijntje een kansloos lied te laten zingen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')