Het gaat er ook niet om of jij het mooi vindt, natuurlijk. Het gaat er om of het kansrijk is.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Tja, iets kunnen meezingen vind ik niet per se positief. Kutnummers kunnen ook blijven hangen.
Jawel.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om of jij het mooi vindt, natuurlijk.
Net als dit dus:quote:Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Peter het volgende:
Ik vind het nummer eerlijk gezegd wel aanstekelijk. Blijft hangen, ze kan goed zingen en he hoeft niet echt te groeien om het in je kop te houden.. Alleen mis ik hier ook een hoogtepunt/climax waar naartoe gewerkt wordt.
Grazz heeft ook gezegd!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:00 schreef grazz het volgende:
Zo hey, wat meer positiviteit kunnen ze hier ook gebruikenReacties hier verbazen me in iig niet
![]()
Persoonlijk ben ik niet van mn stoel geblazen en dat vind ik jammer, ik had een knaller verwacht en dat is dit zeker niet, maar ik vind het wel een erg lekker nummer, een feel good song! Een soort nummer dat misschien niet meteen opvalt, maar op de avond zelf aanslaat en verrassend goed kan scoren.
Ik wil'm nog een keer beluisterenIn het rustige stukje kunnen ze de lichten dimmen en dan bam een gloed van warme lichten....(een uithaal erbij was ook tof geweest, maar dat kan nog? immers hebben ze nog maanden om eventueel wat aanpassingen te doen).
Blij ook dat Pannekoek weer meedoet, of is dit slechts een gerucht? Die man weet hier wel raad mee.
Eerste, veel te vroege voorspelling: finale, JA! Daarna? Met de juiste staging top 10. Trijntje kan dit nummer naar een hoger niveau tillen, live is ze gewoon erg goed.
Heb er gewoon een goed gevoel bij, maar oh wat ga ik baaaalen als het toch zo is dat we de finale missen...maar dat kan ik me eerlijk gezegd toch niet voorstellen met iemand als Trijntjequote:
The Common Linnets deden iets afwijkends, ze kwamen met een ingetogen countryliedje. Dat is een gok, kan goed uitpakken, of juist niet. Maar het nummer zat goed in elkaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is inderdaad generiek. Bijna alles wat ik vorig jaar over The Common Linnets zei, kan ik ook over dit nummer zeggen. En we weten hoe dat nummer het uiteindelijk deed.
Ik deel dus niet je conclusie. Ze kan er misschien best ver mee komen.
Nee joh, dit nummer stond gewoon al jaren in de computer van Anouk. Die vindt het niet voor niks zo kansloosquote:Op donderdag 11 december 2014 20:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
The Common Linnets deden iets afwijkends, ze kwamen met een ingetogen countryliedje. Dat is een gok, kan goed uitpakken, of juist niet. Maar het nummer zat goed in elkaar.
Dit nummer van Trijntje is duidelijk geschreven om een songfestival-hit te zijn, terwijl het gewoon niet goed en te standaard is. Pin me er maar op vast, dit nummer haalt de finale niet.
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik loop al de hele dag te whyhyhy'en
De slechtste sinds het jaar jaar voordat Anouk meedeed.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:33 schreef MuscleLover29 het volgende:
Heb bewust gewacht met overbodige kritiek voordat het nummer bekend was en had niet al teveel hoop, maar het resultaat is nog magerder dan ik had verwacht..Nu was ik ook teleurgesteld na die dwdd uitzending van the common linnets vorig jaar maar de studio versie maakte behoorlijk wat goed.
Dit nummer vind ik na 1 keer luisteren al irritant. Ja, het is catchy maar shalalie en zoveel andere songfestivalnummers waren dat ook. Hopelijk maakt ze er live nog wat van en het inhuren van belgische pannekoek kan wel wat goedmaken misschien. Voor mij persoonlijk de slechtste nederlandse inzending sinds de toppers.
Denk niet dat ze het kansloos vindt als ze heeft aangegeven het waarschijnlijk op een later moment zelf uitgebracht te hebben als Trijntje het niet had gekozen. En kan me ook niet voorstellen dat ze het zou toestaan Trijntje een kansloos lied te laten zingenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee joh, dit nummer stond gewoon al jaren in de computer van Anouk. Die vindt het niet voor niks zo kansloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |