Ah ja, dat heb ik nooit gekeken. Ken hem enkel van "Alle kinderen zingen" een programma van 15 jaar geleden ongeveerquote:Op donderdag 11 december 2014 11:01 schreef Kluts het volgende:
Ik vond m altijd wel grappig met zijn programma op rtv Utrecht. Maar zijn (zang) stem, nee, geen fan idd.
Niks verkeerd aan. Nieuw en verbeterdtquote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent de verkeerd gespelde versie met DT
God is verleden tijd en jij bent gewoon tegenwoordige tijdquote:Op donderdag 11 december 2014 11:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks verkeerd aan. Nieuw en verbeterdt
Welke wil je CL?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God is verleden tijd en jij bent gewoon tegenwoordige tijd
Nou soms wel hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind SOA's echt zoiets dat je gewoon vergeet omdat je ze niet voelt, ziet, ruikt etc
Dan ben je toch echt een classless no-taste cheapslut als je dat op je trouwdag aandoet?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt een classless no-taste cheapslut als je dat op je trouwdag aandoet?
Die moeten er toch ook zijn?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan ben je toch echt een classless no-taste cheapslut als je dat op je trouwdag aandoet?
Ja maar ik bedoel dan doe je vanzelf een testquote:
You're so darkquote:Op donderdag 11 december 2014 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel dan doe je vanzelf een test
Terwijl het in sommige gevallen niet uit maakt om het gewoon af en toe te doen
Maar bij mij is het net zo als met de plantjes water geven, dat schuift steeds naar onder op mijn lijstje omdat dingen die ik actief zie/die mij storen boven aan komen (zoals de was doen omdat ik anders niets heb om aan te doen) en dan opeens zijn ze dood
Ik vind het ook intrigerend hoe het blijft zittenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.quote:
In dit geval is dat common knowledge. Ik kan er echt niet met m'n pet bij dat iemand dat ziet, in de sopiegel kjkt en denkt "Ja, leuke trouwjurk. Classy. Perfect voor deze gelegenheid." Of dat familie er iets van zegt. Prima dat je je eigen ding wil doen hoor. Power to you. But you're a no-class tasteless slut.quote:Ik ben het wel eens in dit geval hoor,maar ik vraag me altijd af wie bepaalt er eigenlijk wat stijlvol is?.
Wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee.
[..]
In dit geval is dat common knowledge. Ik kan er echt niet met m'n pet bij dat iemand dat ziet, in de sopiegel kjkt en denkt "Ja, leuke trouwjurk. Classy. Perfect voor deze gelegenheid." Of dat familie er iets van zegt. Prima dat je je eigen ding wil doen hoor. Power to you. But you're a no-class tasteless slut.
Je hebt mode-gevoelig en je hebt dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel.
Nalulmeningen dus, zoals altijd met "mode".
Ik vind het wel een geile jurkquote:Op donderdag 11 december 2014 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt mode-gevoelig en je hebt dit.
Het is onzin dat je de mode moet volgen. En dan is er dit.
Ligt eraan wie hem draagt.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het wel een geile jurk.
Uiteraard, sommige vrouwen kunnen Uggs hebben.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, sommige vrouwen kunnen Uggs hebben.
Nee.quote:
Welquote:
Da's omdat jij alleen d'r rode haren ziet.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel.
Er loopt er hier 1 rond die in een vuiliniszak nog sexy zou zijn, die draagt Uggs en het is niet eens erg.
Die werkt hier niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Da's omdat jij alleen d'r rode haren ziet.
Kan. Net als die hoerenjurk: Zal best iemand zijn die m sexy kan dragen. Maar dan nog is er geen mogelijkheid op aarde waarbij deze jurk geschikt is voor een bruiloft. Hoe sexy ie je ook kan staan eventueel.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel.
Er loopt er hier 1 rond die in een vuiliniszak nog sexy zou zijn, die draagt Uggs en het is niet eens erg.
Blijkbaar wel, want het is gebeurdquote:Op donderdag 11 december 2014 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan. Net als die hoerenjurk: Zal best iemand zijn die m sexy kan dragen. Maar dan nog is er geen mogelijkheid op aarde waarbij deze jurk geschikt is voor een bruiloft. Hoe sexy ie je ook kan staan eventueel.
Nee. Ook hier was ie niet geschikt.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want het is gebeurd.
Wat jij wil, ze is erin getrouwd, dus het is een geschikte jurk geblekenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ook hier was ie niet geschikt.
Je kan ook trouwen in een Feyenoord shirt. I rest my case.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat jij wil, ze is erin getrouwd, dus het is een geschikte jurk gebleken.
quote:
En dat zal ook vaak zat gebeurd zijn, moeten mensen toch lekker zelf weten?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook trouwen in een Feyenoord shirt. I rest my case.
Prima. Dat zei ik zelf al. Maar als je denkt dat zo'n jurk mooi en stijlvol en geschikt is voor een bruiloft, dan heb je een steekje los. Je gaat ook niet in een clownspak rondparaderen op een begrafenis. Klaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dat zal ook vaak zat gebeurd zijn, moeten mensen toch lekker zelf weten?
Een steekje los, op FOK!?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Prima. Dat zei ik zelf al. Maar als je denkt dat zo'n jurk mooi en stijlvol en geschikt is voor een bruiloft, dan heb je een steekje los. Je gaat ook niet in een clownspak rondparaderen op een begrafenis. Klaar.
Wat ben je pittig hedenochtend!quote:Op donderdag 11 december 2014 11:43 schreef Ang3l het volgende:
Ze is vast zo'n gekke ik ben nog geil middenkader management slet.
Ik had t over de dame in kwestie zelf. Maar er zullen er op fok vast meer zijn. Niet alleen degene die moralistisch een punt proberen te maken terwijl ze zelf best inzien dat dit geen fatsoenlijke trouwjurk is en dat no one in their right mind dit aan zou trekken.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een steekje los, op FOK!?
Hoax.
Jup. I've noticed.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ben je pittig hedenochtend!
Nee. T is donderdag.quote:
JE HAD OOK KUNNEN GOOGELEN!quote:
Waarom? Hoezo zou Google weten of ik weekend heb of niet? Misschien ben ik morgen wel vrij!quote:
Wazzup babe?quote:
Dan heb je vrij. Is t nog geen weekend. Technisch gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom? Hoezo zou Google weten of ik weekend heb of niet? Misschien ben ik morgen wel vrij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |