Maar als je dus niet hebt geslapen, met dat spul op, is het toch niet vreemd dat je er later iets van voelt? Sorry, ik vind het gewoon nogal onverantwoord..quote:Op donderdag 11 december 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat. Als ZZP'er kun je niet zomaar "niet gaan". maar dan had ze wel met de trein kunnen gaan, wat ze morgen ook gaat doen. Maar ze merkte t dus pas tijdens de rit dat dat spul helemala niet uitgewerkt was.
Ook voor ZZP'ers hebben bedrijven weleens begrip hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 10:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat. Als ZZP'er kun je niet zomaar "niet gaan". maar dan had ze wel met de trein kunnen gaan, wat ze morgen ook gaat doen. Maar ze merkte t dus pas tijdens de rit dat dat spul helemala niet uitgewerkt was.
Ik neem aan dat t DAN toch onderhand wel uitgewerkt is.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook voor ZZP'ers hebben bedrijven weleens begrip hoorMaar toch mooi kut. En ze moet ook nog terug natuurlijk.
Niet vermoord worden hè? Dan moet ik iemand anders vinden om mee te trouwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:46 schreef CherryLips het volgende:
God jongens ik moet morgenavond naar Amsterdam-West met de autoDit wordt lachen.
Ik maak me meer zorgen om het welzijn van m'n auto.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet vermoord worden hè? Dan moet ik iemand anders vinden om mee te trouwen.
Ja want t is super onvoorstelbaar dat je opstaat en denkt "O kan prima, 8u zijn al voorbij" en dat t met ontbijt maken, aankleden, douchen etc prima gaat, maar dat je dan op een lange rechte weg zit een jhalf uur en merkt dat t toch niet gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar als je dus niet hebt geslapen, met dat spul op, is het toch niet vreemd dat je er later iets van voelt? Sorry, ik vind het gewoon nogal onverantwoord..
Easterhouse?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
OK, Nederland just went full retard.
Traincha.
I'm out.
Ben je al geemigreerd?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:47 schreef HeatWave het volgende:
OK, Nederland just went full retard.
Traincha.
I'm out.
He, rustig maar! Bedoel het niet verkeerd verder.. Ms heb ik iets meer ervaring met slaapmedsquote:Op donderdag 11 december 2014 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want t is super onvoorstelbaar dat je opstaat en denkt "O kan prima, 8u zijn al voorbij" en dat t met ontbijt maken, aankleden, douchen etc prima gaat, maar dat je dan op een lange rechte weg zit een jhalf uur en merkt dat t toch niet gaat.
Het spul is misschien wel uitgewerkt, maar ondertussen is haar lichaam natuurlijk gewoon uitgeput van het niet slapenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat t DAN toch onderhand wel uitgewerkt is.
Ach ja, dit jaar ging het te goed, we moeten er nu natuurlijk weer zo snel mogelijk uit liggen.quote:
Ligt eraan, ik weet niet wat ze geslikt heeft en hoe laat ze weer met de auto moet, maar een hele week stress + geen slapen + ondanks dikke pil niet slapen + drukte... Als die last van de afspraak van de schouders is en ze zit op een rechte weg, dan kan het alsnog zwaar worden denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat t DAN toch onderhand wel uitgewerkt is.
Die ja.quote:
Zij en ik gelukkig niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, rustig maar! Bedoel het niet verkeerd verder.. Ms heb ik iets meer ervaring met slaapmeds
Precies. En gelukkig is ze veilig aangekomenquote:
"Wel eens" ja. Ligt er nogal aan. Niet als er 30 man zit te wachten op een cursus van je, van een dag, op een gehuurde locatiequote:Op donderdag 11 december 2014 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook voor ZZP'ers hebben bedrijven weleens begrip hoorMaar toch mooi kut. En ze moet ook nog terug natuurlijk.
Ja oké, dan is het wel knap kutquote:Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Wel eens" ja. Ligt er nogal aan. Niet als er 30 man zit te wachten op een cursus van je, van een dag, op een gehuurde locatie
Ben je al aan het twijfelen over België?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ja.
@Q, thinking about it.
Ja dat sowieso. Die moet onderhand eens gaan slapen.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het spul is misschien wel uitgewerkt, maar ondertussen is haar lichaam natuurlijk gewoon uitgeput van het niet slapen
Nee, het moet niet allemaal nog kutter worden dan het al is natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je al aan het twijfelen over België?
Ik zou naar Duitsland gaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je al aan het twijfelen over België?
Ik weet bij god niet waar t over gaat.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach ja, dit jaar ging het te goed, we moeten er nu natuurlijk weer zo snel mogelijk uit liggen.
ESF. Slechte homo hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet bij god niet waar t over gaat.
Ik heb al gezegd auto laten stana en trein terug pakken.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik weet niet wat ze geslikt heeft en hoe laat ze weer met de auto moet, maar een hele week stress + geen slapen + ondanks dikke pil niet slapen + drukte... Als die last van de afspraak van de schouders is en ze zit op een rechte weg, dan kan het alsnog zwaar worden denk ik
Ja precies, concurrentie is moordend.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja oké, dan is het wel knap kutZe zouden misschien wel begrip hebben maar dan moet je maar hopen dat je de volgende keer weer wordt gevraagd.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 11 december 2014 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies, concurrentie is moordend.
Thank God dat ik geen ZZP"er ben. Zou niks voor mij zijn.
Slaappillen, ZZP, ESF, Henk Westbroek.. Dat soort shitquote:Op donderdag 11 december 2014 10:53 schreef Kluts het volgende:
Waar de fuck gaat t nu allemaal over.
Ik kreeg eergisteren te horen dat een ex-collega van me kanker heeft, gozer is 45quote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Die moet onderhand eens gaan slapen.
Maar dat lukt dus niet.
Die denkt alleen maar: Yay! Ik heb 2x kanker overleefd, maar mama heeft t nu wel. En dat etekent dat t in de familie zit. Dus dan zal ik ook welw eer voor de derde x die shit krijgen.
O. Gaat zij ja?quote:
Jij bent de verkeerd gespelde versie met DTquote:
Thanks voor de update.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slaappillen, ZZP, ESF, Henk Westbroek.. Dat soort shit
T blijft een stom ietsquote:Op donderdag 11 december 2014 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg eergisteren te horen dat een ex-collega van me kanker heeft, gozer is 45Was al iets van 30 kilo afgevallen enzo
Bij die collega van me is het net zo begonnen als bij een collega van m'n zus en bij m'n oom. Als ik nu hoest en rugpijn heb zit ik meteen te gillenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
T blijft een stom iets
"Wij" (zij) dachten er na 2x een paar jaar vechten wel vanaf te zijn... begint 'r moeder.
Ik probeer me echt niet druk te maken omdat soort dingen bij voorbaat al.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij die collega van me is het net zo begonnen als bij een collega van m'n zus en bij m'n oom. Als ik nu hoest en rugpijn heb zit ik meteen te gillen
Ik ben echt een enorme hypochonder en angsthaas,quote:Op donderdag 11 december 2014 10:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik probeer me echt niet druk te maken omdat soort dingen bij voorbaat al.
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Thanks voor de update.
Slaappillen vind ik troep.Dat trijntje-nummer is best aardig en Henk Westbroek is wel oke.
Ik ben meer een struisvogel.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme hypochonder en angsthaas,
Als ik naar mijn familiehistorie op dat gebied kijk belooft t weinig goeds, maar wat heb ik eraan om in angst te leven? Ik deal er wel mee als t ooit zover is.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt een enorme hypochonder en angsthaas,
Ja ik ook. Hoewel het wel akelig dichtbij komt, zo met mijn moeder enzo. Ondanks dat het goed lijkt te zijn gegaan, ben ik er niet gerust opquote:
Soms.quote:
Ik vond m altijd wel grappig met zijn programma op rtv Utrecht. Maar zijn (zang) stem, nee, geen fan idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Graag gedaan
Liedje nog niet gehoord, straks maar eens doen dan.
Henk Westbroek tja, vind dat ie niet kan zingen en ooit zat ie in een nep-fruitmand te rommelen, terwijl die heel mooi in elkaar zatMaar verder, best oke
Ik vind SOA's echt zoiets dat je gewoon vergeet omdat je ze niet voelt, ziet, ruikt etcquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |