abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:57:19 #76
34974 trigt013
Ik weet ook niet wat ik doe.
pi_150335608
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef blup het volgende:
http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html

Heb ooit kokend water over mijn hele hand gehad, dit spul kalmeert wel een flink stuk.
Na een kwartier laait het toch weer op, opnieuw sprayen, kalmeert het weer wat.

[ afbeelding ]
Volgende keer bij verbranding minimaal 10 minuten koelen onder stromend water en bij zichtbare schade even langs de huisarts. Geen zalfjes gebruiken.
Het leven is veel te belangrijk om serieus te nemen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 22:58:32 #77
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_150335684
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:57 schreef trigt013 het volgende:

[..]

Volgende keer bij verbranding minimaal 10 minuten koelen onder stromend <lauw> water en bij zichtbare schade even langs de huisarts. Geen zalfjes gebruiken.
Uiteraard
  donderdag 5 maart 2015 @ 23:20:31 #78
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_150336773
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:18 schreef jpajs het volgende:

[..]

Zit ook in deze spray van Dokter Vogel. Zal toch wel genoeg werkzame Aloë Vera in zitten.
Je bedoelt deze 'dokter' vogel?

pi_150369030
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef blup het volgende:
http://www.skepsis.nl/aloe-vera.html

Heb ooit kokend water over mijn hele hand gehad, dit spul kalmeert wel een flink stuk.
Na een kwartier laait het toch weer op, opnieuw sprayen, kalmeert het weer wat.

[ afbeelding ]
heb niet voor niks een bak vol met aloë vera planten.. voor als ik tijdens het solderen toch net even met de hete punt tegen mn vinger tik..

eerst met lauw water koelen, en daarna de plant een stengel laten inleveren.. :-)
pi_150369589
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:28 schreef Knutsel-Smurf het volgende:

Blunder 2: vergeten een petje op te zetten, zie er nu uit als een 65+ er

:D :D :D :D :D _O-
Waarom niet?
pi_150390790
Dubbele stugge cat7 kabel door een 50 mm pijp getrokken, een meter of 10 met 2 bochten - gelijk een nieuw touwtje mee naar binnen getrokken, mijn vrouw begeleidde de kabel bij het naar binnen gaan en ik trok. Komt die kabel eindelijk boven, ik moest eigenlijk al harder trekken dan ik wilde, zie ik buiten dat het touwtje dat ik meegetrokken heb te kort is, zodat het einde ook in de buis zit. Ik was vergeten te zeggen dat ze daar op moest letten.

Nu heb ik wel een kabel door de buis, maar geen touw voor de volgende keer....

[ Bericht 0% gewijzigd door JurriaanK op 07-03-2015 20:30:51 ]
unieke geschenken, exclusieve cadeaus uit de mooiste Nederlandse bomen:
handgemaakte houten vazen http://www.hetmooistehout.nl
handgemaakte houten schalen http://www.houtenschalen.nl
  zaterdag 7 maart 2015 @ 18:17:18 #82
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_150390866
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:14 schreef JurriaanK het volgende:
Dubbele stugge cat7 kabel door een 50 mm pijp getrokken, een meter of 10 met 2 bochten - gelijk een nieuw touwtje mee naar binnen getrokken, mijn vrouw begeleide de kabel bij het naar binnen gaan en ik trok. Komt die kabel eindelijk boven, ik moest eigenlijk al harder trekken dan ik wilde, zie ik buiten dat het touwtje dat ik meegetrokken heb te kort is, zodat het einde ook in de buis zit. Ik was vergeten te zeggen dat ze daar op moest letten.

Nu heb ik wel een kabel door de buis, maar geen touw voor de volgende keer....
Vrouwen....
Share your talent, move the world.
pi_150391129
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:17 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Vrouwen....
Mannen en dingen opmeten! :')
Elke FOK!ker denkt ook dat ie 30cm in de broek heeft. In werkelijkheid ook maar 16 cm oid. En zo geld het voor dit soort dingen ook :+
pi_150391176
Onderhoudswerken aan een van onze panden. Kelder die vochtig was door gesprongen leiding door vet afzetting. Daardoor ooit water en daardoor schimmel en roest ijzeren balk.

Ik laat kelder door bedrijf uitspuiten maar moest samen met mijn timmerman dus alles schoonmaken ijzeren balk behandelen. Dus roest eraf geschuurd. Kelder is 6x3. Bouwdroger erin en hete lucht kanon. Al benauwd hok. Zijn gaan spuiten met anti roest en primer in een. Hele ruimte vol met die shit. Gasmasker. Ach dacht kan wel ff snel. Timmerman vluchte al. Ik lak spuiten. Komt timmerman kijken. Heeft mij eruit gestuurd omdat hij zelf al bijna omviel van de dampen.

Hey dacht ik. Heb nog speciale filters voor mijn drager masker. Veel te laat op gehaald. Afgespoten met masker en dacht gaat wel.

Vannacht ben ik schijnbaar uit mijn bed beneden naar mijn slaapkamer boven gegaan. Reden unknown. Weet er niks meer van. Heb alleen een dressoir van de muur gelopen en alle stoelen in woonkamer. Was zo high als een aap door die bende.

Dat doen we dus ook niet meer ff snel. Vanochtend anti schimmelspray en gratis bloedneus erbij. Dit weekend ff 2 jaar ingeleverd denk ik. 😝
pi_150392047
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef hans1985 het volgende:
Onderhoudswerken aan een van onze panden. Kelder die vochtig was door gesprongen leiding door vet afzetting. Daardoor ooit water en daardoor schimmel en roest ijzeren balk.

Ik laat kelder door bedrijf uitspuiten maar moest samen met mijn timmerman dus alles schoonmaken ijzeren balk behandelen. Dus roest eraf geschuurd. Kelder is 6x3. Bouwdroger erin en hete lucht kanon. Al benauwd hok. Zijn gaan spuiten met anti roest en primer in een. Hele ruimte vol met die shit. Gasmasker. Ach dacht kan wel ff snel. Timmerman vluchte al. Ik lak spuiten. Komt timmerman kijken. Heeft mij eruit gestuurd omdat hij zelf al bijna omviel van de dampen.

Hey dacht ik. Heb nog speciale filters voor mijn drager masker. Veel te laat op gehaald. Afgespoten met masker en dacht gaat wel.

Vannacht ben ik schijnbaar uit mijn bed beneden naar mijn slaapkamer boven gegaan. Reden unknown. Weet er niks meer van. Heb alleen een dressoir van de muur gelopen en alle stoelen in woonkamer. Was zo high als een aap door die bende.

Dat doen we dus ook niet meer ff snel. Vanochtend anti schimmelspray en gratis bloedneus erbij. Dit weekend ff 2 jaar ingeleverd denk ik. 😝
Besloten ruimtes... Levens gevaarlijk en daarbij zijn al duizend en nog meer doden bijgevallen. Aan boord van schepen valen er regelmatig doden bij. Dus kijk aub uit en voor dat je echt van je stokje gaat en vrienden/familie/collega's van je zo dom zijn om er ook achter gaan en ook dood neer vallen.

Op een koopvaardij schip is ooit een keer een familie uit gemoord. Eerste de eerste stuurman viel neer in een ruim ingang waar bij de ruim gevuld met graan. Toen zijn zwager/kapitein toen de vrouw van de kapitein allebei dood. Toen een matroos die overleefde het net en toen pas werd te politie er bij geroepen.

Vandaag ook een kleine minus gemaakt. Verkeerde harder gebruikt bij een batch 2 componenten verf gebruikt.
pi_150392813
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef hans1985 het volgende:
Bouwdroger erin en hete lucht kanon. Al benauwd hok. Zijn gaan spuiten met anti roest en primer in een. Hele ruimte vol met die shit. Gasmasker. Ach dacht kan wel ff snel. Timmerman vluchte al. Ik lak spuiten. Komt timmerman kijken. Heeft mij eruit gestuurd omdat hij zelf al bijna omviel van de dampen.
Voor dat soort grapjes hebben ze airmovers uitgevonden, om de schadelijke dampen af te voeren.
Die kent Eris vast ook wel...

Je hebt ze elektrisch en op perslucht, voor dat geintje waar jij mee bezig was heb je eentje op perslucht nodig, ivm kans op explosiegevaar van de verfdampen...... :o
http://www.boels.nl/huren(...)neumatisch-3500-muur
Zo eentje bijvoorbeeld, zulke dingen hebben we ook bij mij op het werk.
Mooie lange harmonica-slang eraan van 300mm doorsnee, en weg met die dampen. ~O>

En in de industrie en in de scheepvaart worden natuurlijk de gevaarlijke stoffen, explosiegevaar en het zuurstofgehalte gemeten voordat een besloten ruimte betreden wordt. (en tijdens werkzaamheden natuurlijk)
Dat is in de bouw nog een ondergeschoven kindje, ook in de landbouw sterven er elk jaar wel een paar in een mestsilo of in een gierkelder.
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 19:45:26 #87
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_150393947
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef hans1985 het volgende:
Onderhoudswerken aan een van onze panden. Kelder die vochtig was door gesprongen leiding door vet afzetting. Daardoor ooit water en daardoor schimmel en roest ijzeren balk.

Ik laat kelder door bedrijf uitspuiten maar moest samen met mijn timmerman dus alles schoonmaken ijzeren balk behandelen. Dus roest eraf geschuurd. Kelder is 6x3. Bouwdroger erin en hete lucht kanon. Al benauwd hok. Zijn gaan spuiten met anti roest en primer in een. Hele ruimte vol met die shit. Gasmasker. Ach dacht kan wel ff snel. Timmerman vluchte al. Ik lak spuiten. Komt timmerman kijken. Heeft mij eruit gestuurd omdat hij zelf al bijna omviel van de dampen.

Hey dacht ik. Heb nog speciale filters voor mijn drager masker. Veel te laat op gehaald. Afgespoten met masker en dacht gaat wel.

Vannacht ben ik schijnbaar uit mijn bed beneden naar mijn slaapkamer boven gegaan. Reden unknown. Weet er niks meer van. Heb alleen een dressoir van de muur gelopen en alle stoelen in woonkamer. Was zo high als een aap door die bende.

Dat doen we dus ook niet meer ff snel. Vanochtend anti schimmelspray en gratis bloedneus erbij. Dit weekend ff 2 jaar ingeleverd denk ik. 😝
Dit is echt gewoon spelen met je leven :X
  zondag 8 maart 2015 @ 10:50:43 #88
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_150413337
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef hans1985 het volgende:

Dat doen we dus ook niet meer ff snel. Vanochtend anti schimmelspray en gratis bloedneus erbij. Dit weekend ff 2 jaar ingeleverd denk ik. 😝
:X :X :X

Misschien leer je hier wat van, andere gassen maar je brengt niet alleen jezelf in gevaar maar ook de rest.
  Moderator zondag 8 maart 2015 @ 13:08:45 #89
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_150416207
Zo'n vergelijkbaar iets heb ik ook gehad. Even een vloer schoonmaken voordat er nieuwe betonverf op kwam. 100mL ammonia op 1L water ipv 10L. Ik weet nou nog steeds niet of ik dat nou fout heb gelezen (ik vond het zelf ook erg veel) of dat het echt verkeerd op het etiket stond.

Dus 3 flessen van dat spul kreeg op de vloer en met de brandslang er op. Dat bij droog dweilen was ook geen pretje, ondanks afzuiging en ventilatie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 9 maart 2015 @ 11:31:28 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150454160
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef hans1985 het volgende:
Onderhoudswerken aan een van onze panden. Kelder die vochtig was door gesprongen leiding door vet afzetting. Daardoor ooit water en daardoor schimmel en roest ijzeren balk.

Ik laat kelder door bedrijf uitspuiten maar moest samen met mijn timmerman dus alles schoonmaken ijzeren balk behandelen. Dus roest eraf geschuurd. Kelder is 6x3. Bouwdroger erin en hete lucht kanon. Al benauwd hok. Zijn gaan spuiten met anti roest en primer in een. Hele ruimte vol met die shit. Gasmasker. Ach dacht kan wel ff snel. Timmerman vluchte al. Ik lak spuiten. Komt timmerman kijken. Heeft mij eruit gestuurd omdat hij zelf al bijna omviel van de dampen.

Hey dacht ik. Heb nog speciale filters voor mijn drager masker. Veel te laat op gehaald. Afgespoten met masker en dacht gaat wel.

Vannacht ben ik schijnbaar uit mijn bed beneden naar mijn slaapkamer boven gegaan. Reden unknown. Weet er niks meer van. Heb alleen een dressoir van de muur gelopen en alle stoelen in woonkamer. Was zo high als een aap door die bende.

Dat doen we dus ook niet meer ff snel. Vanochtend anti schimmelspray en gratis bloedneus erbij. Dit weekend ff 2 jaar ingeleverd denk ik.
:|W :N

Nou is werken met een gasmasker niet mijn favo bezigheid, maar ik moet het sort off regelmatig, en dat terwijl het in 9 van de 10 gevallen overdreven is, maar in een kelder met oplosmiddelen en chemicaliën zou het geen overbodige luxe zijn :X

Juist als zelfstandige moet je op zulke shit extra alert zijn.. dan huur je effe een Pool in ofzo O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 maart 2015 @ 11:38:02 #91
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_150454360
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:17 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Voor dat soort grapjes hebben ze airmovers uitgevonden, om de schadelijke dampen af te voeren.
Die kent Eris vast ook wel...

Je hebt ze elektrisch en op perslucht, voor dat geintje waar jij mee bezig was heb je eentje op perslucht nodig, ivm kans op explosiegevaar van de verfdampen...... :o
http://www.boels.nl/huren(...)neumatisch-3500-muur
Zo eentje bijvoorbeeld, zulke dingen hebben we ook bij mij op het werk.
Mooie lange harmonica-slang eraan van 300mm doorsnee, en weg met die dampen. ~O>

En in de industrie en in de scheepvaart worden natuurlijk de gevaarlijke stoffen, explosiegevaar en het zuurstofgehalte gemeten voordat een besloten ruimte betreden wordt. (en tijdens werkzaamheden natuurlijk)
Dat is in de bouw nog een ondergeschoven kindje, ook in de landbouw sterven er elk jaar wel een paar in een mestsilo of in een gierkelder.
De pest is, dat die metertjes een boel centjes kosten, en voor die anderhalve keer dat je hem dan gebruikt...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 maart 2015 @ 12:43:12 #92
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_150456341
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Mannen en dingen opmeten! :')
Elke FOK!ker denkt ook dat ie 30cm in de broek heeft. In werkelijkheid ook maar 16 cm oid. En zo geld het voor dit soort dingen ook :+
Mannen en meten???

Ik weet wel hoe dat komt... pas geleden ook weer een gevalletje van heb ik toch verkeerd gemeten....

Bij het schuren van de deur een fantastisch mooie scheur in de ruit.... dus de oude ruit eruit en een nieuwe gehaald... bleek de ruit zowel in de lengte als in de breedte net 7 cm tekort.... precies de maat van de behuizing van de rolmaat.. :)

Dus volgende keer als ik hem meet zal ik beter opletten....
  Moderator maandag 9 maart 2015 @ 12:48:47 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_150456509
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:43 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Mannen en meten???

Ik weet wel hoe dat komt... pas geleden ook weer een gevalletje van heb ik toch verkeerd gemeten....

Bij het schuren van de deur een fantastisch mooie scheur in de ruit.... dus de oude ruit eruit en een nieuwe gehaald... bleek de ruit zowel in de lengte als in de breedte net 7 cm tekort.... precies de maat van de behuizing van de rolmaat.. :)

Dus volgende keer als ik hem meet zal ik beter opletten....
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 9 maart 2015 @ 12:49:42 #94
35189 Troel
scherp en bot
pi_150456535
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:43 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Mannen en meten???

Ik weet wel hoe dat komt... pas geleden ook weer een gevalletje van heb ik toch verkeerd gemeten....

Bij het schuren van de deur een fantastisch mooie scheur in de ruit.... dus de oude ruit eruit en een nieuwe gehaald... bleek de ruit zowel in de lengte als in de breedte net 7 cm tekort.... precies de maat van de behuizing van de rolmaat.. :)

Dus volgende keer als ik hem meet zal ik beter opletten....
Ik zou toch niet zomaar edele delen met een rolbandmaat opmeten. Dat snijdt zo lekker als het mis gaat :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_150457797
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Mannen en dingen opmeten! :')

Ooit aangeboden bij een vriendin te komen behangen. Ik was blij verrast dat zij bij binnenkomst wist te melden dat de banen al op maat waren geknipt!

Helaas, wel afgemeten bij de deurpost...

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkE op 09-03-2015 13:53:34 ]
pi_150459466
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou toch niet zomaar edele delen met een rolbandmaat opmeten. Dat snijdt zo lekker als het mis gaat :X
:'D
  maandag 9 maart 2015 @ 17:40:53 #97
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_150465704
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 12:49 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zou toch niet zomaar edele delen met een rolbandmaat opmeten. Dat snijdt zo lekker als het mis gaat :X
Toch geen ervaring mee, hoop ik? :X
Share your talent, move the world.
  maandag 9 maart 2015 @ 17:51:30 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_150465997
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:40 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Toch geen ervaring mee, hoop ik? :X
Nee, maar heb de effecten gezien bij andermans vingers. Voor mijn gevoel zijn edele delen nog wat teerder :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 9 maart 2015 @ 19:05:13 #99
432925 cvboer2
Heeft de leiding
pi_150468170
quote:
7s.gif Op maandag 9 maart 2015 17:51 schreef Troel het volgende:

[..]

Nee, maar heb de effecten gezien bij andermans vingers. Voor mijn gevoel zijn edele delen nog wat teerder :P
Je gevoel klopt. En nee, ik heb hem niet gemeten. :P
Share your talent, move the world.
  maandag 9 maart 2015 @ 19:57:00 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_150470457
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:05 schreef cvboer2 het volgende:

[..]

Je gevoel klopt. En nee, ik heb hem niet gemeten. :P
Je hebt eerst in je vingers gesneden met een rolbandmaat en daarna in je edele delen? >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')