Ik kan je wel met zekerheid zeggen dat ik niet met die verf overweg kan, terwijl ik toch best aardig kan schilderen. Ondergrond is goed ontvet, geschuurd en gegrond, tussen de lagen door ook licht opgeschuurd. Verder ook rekening gehouden met de temperatuur en luchtvochtigheid. Voorkant ziet er verder prima uit, alleen de dorpels moeten nu dus al een nieuwe laag krijgen na 2 jaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:53 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Kan je met zekerheid vertellen dat dat niet aan de verf ligt. Schilder er al drie jaar professioneel mee en dat de verf iets minder vloeit moet de levensduur meer dan goed maken. Scheuren en bubbels hebben puur te maken met een slechte ondergrond en/of voorbereiding.
Dat hoeft niet, al is de levensduur wel langer als je het wel doet. Hecht ook prima op de meeste synthetische lakken aldus de fabrikant. Bovenkant moet sowieso kaal in verband met reparaties e.d.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef Erasmo het volgende:
Lijnolieverf is geweldig spul maar je moet wel eerst de boel kaal halen.
Balen man! Gelukkig hebben ze het nog een beetje kunnen verhullen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:06 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Vrijdag kwamen ze de vloer sealen en hebben ze zo goed als het kon nog wat steentjes terug geplakt en geseald. Niemand die het nog opvalt behalve ik dus. Baal er gigantisch van.
Tegenwoordig heb je voor ¤300 al plasmasnijders, dat is ook wel leuk, daar kun je ook RVS mee snijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:18 schreef derLudolf het volgende:
Vandaag voor het eerst met een snijdende snijbrander gewerkt, waarschijnlijk dus wel genoeg fouten gemaakt maar dat mogen geen blunders hetenBest leuk werk trouwens, maar wat ik denk dat een slijptol in dit geval sneller was. Maar ja die hadden we niet bij de hand
en een hell als het er weer af moetquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:44 schreef Erasmo het volgende:
Lijnolieverf is geweldig spul maar je moet wel eerst de boel kaal halen.
Plasmasnijders zijn iid leuk. Helaas ben je er met een plasmasnijder alleen niet. Je zal ook een behoorlijke compressor incl koeldroger nodig hebben die minstens evenveel kost als de plasmasnijder.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je voor ¤300 al plasmasnijders, dat is ook wel leuk, daar kun je ook RVS mee snijden.
En dan zit je ook niet met huur/koop van gasflessen en uitgedroogde slangen, vlamdempers etc.
Maar inderdaad, snijbranders zijn leuk.
Maar wederom, je bent weer elektriciteit nodig en dat was er nou net nietquote:Op zondag 3 mei 2015 14:25 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je voor ¤300 al plasmasnijders, dat is ook wel leuk, daar kun je ook RVS mee snijden.
En dan zit je ook niet met huur/koop van gasflessen en uitgedroogde slangen, vlamdempers etc.
Maar inderdaad, snijbranders zijn leuk.
Tja die compressor van 18 kW neem je niet even mee om dat oud ijzer in stukken te snijdenquote:Op zondag 3 mei 2015 14:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Kom nou he![]()
Dit is K&W, iedereen heeft een dikke compressor in de schuur staan.![]()
[ link | afbeelding ]
Niet overdrijven die van mij is ook maar 2,2kW, dat wil best.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:38 schreef derLudolf het volgende:
Tja die compressor van 18 kW neem je niet even mee om dat oud ijzer in stukken te snijden
Bedrijsmatig wil het wel, maar voor een particulier is een snijbranderset vaak niet handig, of je moet via je werk al flessen kunnen "lenen"....quote:Op het werk hebben we alles wel, maar dit was het meest praktische.
Moet je die wel hebben, in de werkplaats staat een van 18 kW. Kun je een stoommachine mee op druk krijgenquote:Op zondag 3 mei 2015 14:39 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Niet overdrijven die van mij is ook maar 2,2kW, dat wil best.
Dat heb je met de plasmasnijder gedaan?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Kom nou he![]()
Dit is K&W, iedereen heeft een dikke compressor in de schuur staan.![]()
[ link | afbeelding ]
Die relatie snap ik niet, waarvoor gebruik je een compressor bij een plasmasnijder?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:31 schreef boertie het volgende:
[..]
Plasmasnijders zijn iid leuk. Helaas ben je er met een plasmasnijder alleen niet. Je zal ook een behoorlijke compressor incl koeldroger nodig hebben die minstens evenveel kost als de plasmasnijder.
Gaat met luchtdruk. Met een snijbrander 'blaas' je met zuurstof het ijzer weg, bij een plasmasnijder kan dan met 'gewone' luchtquote:Op zondag 3 mei 2015 15:01 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Die relatie snap ik niet, waarvoor gebruik je een compressor bij een plasmasnijder?
Ah, duidelijkquote:Op zondag 3 mei 2015 15:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaat met luchtdruk. Met een snijbrander 'blaas' je met zuurstof het ijzer weg, bij een plasmasnijder kan dan met 'gewone' lucht
Een plasmasnijmachine bestaat uit een stroombron, mondstuk, massakabel, stroomtoevoerdraad en persleiding.Via de persleiding wordt perslucht met hoge snelheid door het mondstuk gespoten, terwijl tegelijkertijd tussen een wolfraamelektrode en het werkstuk een vlamboog in de perslucht wordt opgewekt, waardoor een gedeelte van het gas in plasma wordt omgezet. Het plasma is voldoende heet, 30.000 °C, om het metaal te laten smelten en gedeeltelijk sublimeren en heeft voldoende snelheid voor het wegblazen van het gesmolten metaal.
Hogequote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef derLudolf het volgende:
Stond je in het hoge of lage gedeelte Puala?
Liep de stroom niet gewoon verkeerd om ? Dan moet je de stekker omdraaienquote:Op zondag 3 mei 2015 17:11 schreef bleiblei het volgende:
Twee makita steenboortjes kapot geboord tot ik ontdekte dat de klopboor de verkeerde kant op draaide. Ik dacht bij de eerste dat het een maandagochtend boortjes was
.
Wat dat betreft heb ik toch liever steeklasdoppen (wago). Zolang je de goede lengte stript, aders er recht in doet en de voedende ader in het midden doet gaat het altijd goed.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:35 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik hoor mijn collega laatst nog zeggen; een slechte draailasdoppen bestaat niet, die steeklaasdoppen die zouden ze moeten verbieden !![]()
3 dagen later moet ik voor een storing van knipperende, brommende tl-verlichting ergens zijn; kijk ik boven het systeemplafond; draai ik de lasdoos maar eens los![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wat vind ik; een knetterende draailasdop![]()
Was het maar zo, dan kon ik de schuld afschuiven op het boortjequote:Op zondag 3 mei 2015 18:34 schreef bluemoon23 het volgende:
Zeker een boortje uit Engeland, daar rijden ze ook aan de linkerkant van de weg.
Die boortjes draaien ook linksom
Ik ben helemaal over op die hersluitbare wago's. Die dingen zijn duur maar wel zo fijnquote:Op zondag 3 mei 2015 18:39 schreef benkruk het volgende:
[..]
Wat dat betreft heb ik toch liever steeklasdoppen (wago). Zolang je de goede lengte stript, aders er recht in doet en de voedende ader in het midden doet gaat het altijd goed.
Heb nog nooit problemen gehad met die dingen. En als er soepel bij zit dan die met hendel gebruiken. (Mogen zelfs tot 25 ampere)
Het door mij gemaakte beschadigding valt amper meer op!! Godzijdank! (Seallaag zit er nu op, en is helder geworden).quote:Op zondag 3 mei 2015 11:05 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, al is de levensduur wel langer als je het wel doet. Hecht ook prima op de meeste synthetische lakken aldus de fabrikant. Bovenkant moet sowieso kaal in verband met reparaties e.d.
[..]
Balen man! Gelukkig hebben ze het nog een beetje kunnen verhullen.
Ai... Daar is iemand overheen geweest? Of fout tijdens het 'leggen' van die vloer?quote:Op zondag 3 mei 2015 22:22 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Het door mij gemaakte beschadigding valt amper meer op!! Godzijdank! (Seallaag zit er nu op, en is helder geworden).
Echter kwam ik vanavond 5 bulten tegen (en uiteraard weer midden in de loop, zichtplekken ipv onder de keuken of bank). Dat wordt morgen een minder leuk gesprek.
Een boze cvboer, das nooit goed..quote:Op maandag 4 mei 2015 22:01 schreef Chicolade het volgende:
Vandaag kwam de installateur voor de CV. We hadden, voor zover wij wisten, gister al het water al uit de radiatoren laten lopen. Waren we vergeten om bij een van de radiatoren de beluchting ook open te draaien, waardoor het systeem op vacuüm stond totdat hij de retour los haalde en we opeens een waterballet hadden![]()
. De beste man was, volledig terecht, not amused met deze verrassing om half 4. Denk niet dat hij nu nog op ons woord gaat geloven als we beweren iets goed voorbereid te hebben
.
Waterzuiger, bedoel je.quote:Op maandag 4 mei 2015 22:18 schreef bluemoon23 het volgende:
Als ik tegenwoordig iets loshaal aan de verwarming dan pak ik altijd even de waterstofzuiger erbij.
Ideaal.
Foutje bij het "smeren"quote:Op zondag 3 mei 2015 23:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ai... Daar is iemand overheen geweest? Of fout tijdens het 'leggen' van die vloer?
Inderdaad zeg! Ze zijn soms alleen wat lastig te vindenquote:Op maandag 4 mei 2015 23:08 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
Godzijdank bestaan er nog mannen met liefde voor het vak!
quote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger kan toevallig ook water zuigen ja![]()
Beste ¤70 die ik ooit heb uitgegeven.
De gele Kärcher? Die "ge"bruik (lees misbruik) ik hier al 2 jaar.. Zuigt zelfs water met een stofzak erin! Daarna we de stofzak weggooien en de filter drogen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mooi zo. En waarschijnlijk levert dat zo herstellen hem indirect meer op dan het kost. Neem aan dat jij in je omgeving ook reclame maaktquote:Op maandag 4 mei 2015 23:08 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Foutje bij het "smeren"
Hij was me vanochtend net voor met bellen (was benieuwd naar mijn mening) en is gelijk na zijn klus van vandaag hierheen gescheurd.
Schrok er zelf van, en stelde voor donderdag gelijk de boel te fixen, vanavond kon ook als ik erop stond maar dan moest hij even zijn vriendin bellen dat hij niet thuis zou eten.
En aangezien ik woensdag een grote kast moet plaatsen kwam donderdag me beter uit. Mocht ik woensdag een beschadiging maken moest ik hem even markeren, pakt hij hem gelijk mee...
Godzijdank bestaan er nog mannen met liefde voor het vak!
Dit gaat hem zeker opleveren, ik twijfelde nog over een mooie vloeistofdichte vloer voor de eventueel te bouwen nieuwe garage.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mooi zo. En waarschijnlijk levert dat zo herstellen hem indirect meer op dan het kost. Neem aan dat jij in je omgeving ook reclame maakt
Altijd handig,een waterstofzuiger,als je waterstof morst bij het tanken van je auto met brandstofcelquote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een grijze. Wij waren een keer vergeten het filter te drogen, geen handige zetquote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
De gele Kärcher? Die "ge"bruik (lees misbruik) ik hier al 2 jaar.. Zuigt zelfs water met een stofzak erin! Daarna we de stofzak weggooien en de filter drogen.
Mijne zuigt luchtbuksloodjes, doet hij dat niet meer dan wordt het tijd voor een nieuwe zak.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:42 schreef Nico987 het volgende:
De gele zuigt alleen geen stof. Heb er ook 1. Ideaal om bij een verbouwing even snel te zuiger.
Vreemd. Misschien is mijn motor op zijn einde. Maar moet zeggen dat iets groter stof. Schroefjes, kleine stukjes hout, het meeste zaagsel. Maar juist het fijnere stof laat die liggen. Dat stof wat aan je schoenen plakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:04 schreef dedodo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een grijze. Wij waren een keer vergeten het filter te drogen, geen handige zet![]()
Ik heb zelf een gele (A2004). Nadeel van dat ding is het hoge zwaartepunt, ding wil dus omflikkeren als hij tegen z'n snoer of wat dan ook rijdt.Oplossing: stuk lood onderin.
[..]
Mijne zuigt luchtbuksloodjes, doet hij dat niet meer dan wordt het tijd voor een nieuwe zak.
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enkele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:07 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien is mijn motor op zijn einde. Maar moet zeggen dat iets groter stof. Schroefjes, kleine stukjes hout, het meeste zaagsel. Maar juist het fijnere stof laat die liggen. Dat stof wat aan je schoenen plakt.
Daar had één van mijn buurmeisjes vroeger ook last vanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enkele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigen
Overigens raakt je zak ook snel verstopt door dat spul. Mijne zuigt in het algemeen eerder slecht dan dat de zak vol is. Daarom zuig ik gewoon alles dat ik kan vinden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar had één van mijn buurmeisjes vroeger ook last van
Ooit een 50 euro stofzuiger gekocht van een duister(voor mij althans) merk, Beka oid, ding heeft 4 verhuizingen overleefd, incluis fijn stof van roodband ed.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
De gele Kärcher? Die "ge"bruik (lees misbruik) ik hier al 2 jaar.. Zuigt zelfs water met een stofzak erin! Daarna we de stofzak weggooien en de filter drogen.
hoe kan je hier nog nog op reageren zonder dat mensen meteen rare dingen denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enk
ele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigen
Overigens raakt je zak ook snel verstopt door dat spul. Mijne zuigt in het algemeen eerder slecht dan dat de zak vol is. Daarom zuig ik gewoon alles dat ik kan vinden.
Ik krijg ineens allerlei rare beelden...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoe kan je hier nog nog op reageren zonder dat mensen meteen rare dingen denken
[..]
[..]
Niks, ik was nog niet geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:04 schreef dedodo het volgende:
Nu heeft iedereen zijn/haar lolletje weer gehad
Precies de reden waarom ik mijn berichten nalees, voordat ik ze post..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:04 schreef dedodo het volgende:
Nu heeft iedereen zijn/haar lolletje weer gehad
Echt, ik weet dat het over stofzuigers gaat. Maar Christus te paard.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enkele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigen
Hehequote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, ik weet dat het over stofzuigers gaat. Maar Christus te paard.
Als het "goed" gaat maak je op die manier wel van een zijkniptang een zijkniptang met afstrip mogelijkheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:35 schreef usernaamvergeten het volgende:
Lekkere blunder gemaakt weer vandaag. Van die katoenen draden in metalen pijpen, drie keer gemeten of er spanning was tussen de verschillende draden, niks. Dus ik begin met knippen, bij de tweede draad plots een flinke vonk, bleek de buis onder spanning te staan*Bestelt nieuwe knipex tang*
Of je koopt ze tegenwoordig kant en klaarquote:Op zondag 10 mei 2015 11:11 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Als het "goed" gaat maak je op die manier wel van een zijkniptang een zijkniptang met afstrip mogelijkheid.
* Knutsel-Smurf heeft een knipex waarmee hij nu ook heel goed 2.5mm2 kan afstrippen.
Modificeren kun je leren
Die katoenen kabels waren helaas dunner dan 2,5mm2, dus gebruiken als striptang kan ik wel vergeten.quote:Op zondag 10 mei 2015 11:11 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Als het "goed" gaat maak je op die manier wel van een zijkniptang een zijkniptang met afstrip mogelijkheid.
* Knutsel-Smurf heeft een knipex waarmee hij nu ook heel goed 2.5mm2 kan afstrippen.
Modificeren kun je leren
Dat elk detail dan weer belangrijk blijktquote:Op maandag 11 mei 2015 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wilde de CV bijvullen en daar heb ik twee uur over gedaan. En ik snapte niet wat er mis ging, deed alles netjes volgens YouTube, maar de druk werd niet hoger.
De kraan open draaien blijkt een essentiële stap te zijn in dit proces
(Godzijdank zelf de fout ontdekt en niet iemand om hulp gevraagd)
Ik heb mezelf keihard uitgelachen
2 uur?quote:Op maandag 11 mei 2015 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik wilde de CV bijvullen en daar heb ik twee uur over gedaan. En ik snapte niet wat er mis ging, deed alles netjes volgens YouTube, maar de druk werd niet hoger.
De kraan open draaien blijkt een essentiële stap te zijn in dit proces
(Godzijdank zelf de fout ontdekt en niet iemand om hulp gevraagd)
Ik heb mezelf keihard uitgelachen
Nogal logisch.quote:Op maandag 11 mei 2015 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ik eenmaal de kraan had opengedraaid ging het heel snel
Nu heb je een labeltje bij de afsluiter hangen?quote:Op maandag 11 mei 2015 18:56 schreef koffielepel het volgende:
Laatst de cartouche van onze douche moeten vervangen. Stad en land afgezocht naar pijpsleutel 34,uiteindelijk bij een buurman gevonden.
Ik naar de kelder om de hoofdkraan dicht te zetten. Er zitten daar twee afsluiters, één voor de wc en één voor de hoofdleiding. Ik kan lezen en schrijven met mijn huis dus hup, de juiste kraan dicht en gauw naar boven. Normaal controleer ik natuurlijk altijd even of het water er echt af is maar dat had ik al zo vaak gedaan, dat was niet nodig
Uiteindelijk spoot het water 5 meter horizontaal weg op maximale druk. Na een paar seconden realiseer je je dat het niet nog een beetje water uit de leiding is en krijg je met geen mogelijkheid de cartouche terug. Wat een waterballetgelukkig was mevrouw koffielepel thuis om de echte juiste afsluiter dicht te zetten
Waarom, hij vergeet nooit meer welke de verkeerde isquote:Op maandag 11 mei 2015 19:27 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Nu heb je een labeltje bij de afsluiter hangen?
Zooooo!! Tering, nou dan ben je weer ff wakker dat gemak er niet altijd in moet sluipenquote:
Daar zorgt mevrouw Koffielepel wel voor op verjaardagen met een leuk verhaalquote:Op maandag 11 mei 2015 20:03 schreef lucky_m3 het volgende:
Waarom, hij vergeet nooit meer welke de verkeerde is
Wat ga je maken?quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:53 schreef Puala het volgende:
Dat je dan alles uittekent, uitmeet, boodschappenlijstjes maakt etc. En dan een rondje bouwmarkt hebt hebt gedaan.. Thuis alles uitlegt en wat vergeten bent. *zucht* wéér naar de bouwmarkt
De ware klussert neemt te veel mee. Aan het eind van de verbouwing, ook al is het een half jaar later. Neem je alle bonnen en alle spullen me naar de bouwmarkt. Bij de service balie een pak bonnen neer leggen en de spullen. 10 tegen 1 dat men vrolijk alles gaat inscannen zonder de tientalle bonnen te gaan uitzoeken waar wat staat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 13:53 schreef Puala het volgende:
Dat je dan alles uittekent, uitmeet, boodschappenlijstjes maakt etc. En dan een rondje bouwmarkt hebt hebt gedaan.. Thuis alles uitlegt en wat vergeten bent. *zucht* wéér naar de bouwmarkt
Als het toch zo makkelijk was dat ik overal maar even te veel van kon kopen. Maar het T-stukje wat ik vergeten was was eventjes 20 euro. Daar neem ik er geen te veel van meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 07:43 schreef jpajs het volgende:
[..]
De ware klussert neemt te veel mee. Aan het eind van de verbouwing, ook al is het een half jaar later. Neem je alle bonnen en alle spullen me naar de bouwmarkt. Bij de service balie een pak bonnen neer leggen en de spullen. 10 tegen 1 dat men vrolijk alles gaat inscannen zonder de tientalle bonnen te gaan uitzoeken waar wat staat.
Been there and done it. Mooiste was dat er wat tussen zat van de concollega en omdat het geen eigen merk was scande men dat mooi mee. Kreeg ooit eens twee artikelen terug omdat het niet van hun was. Wel even er voor zorgen dat het afgestoft of in de originele verpakking zit.
Dus volgende keer wat dingen op reserve mee nemen. Vooral die pvc bocht waar je nooit genoeg verschillende zooi van kan hebben.
70 is sowieso geen riool, dat hwa. 110, 75, 50 en 40mm zijn veel gebruikte maten.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 08:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Als het toch zo makkelijk was dat ik overal maar even te veel van kon kopen. Maar het T-stukje wat ik vergeten was was eventjes 20 euro. Daar neem ik er geen te veel van mee![]()
En riool is 70 om 110. Dat gebruik je binnenshuis amper meer. Dus wat je over hebt is ook niet handig. En de karwei zijn zeikerds voor terugbrengen.
Ja sorry, maar wil ik het aansluiten op de bestaande pijp dan heb ik toch echt 70 nodigquote:Op vrijdag 15 mei 2015 20:34 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
70 is sowieso geen riool, dat hwa. 110, 75, 50 en 40mm zijn veel gebruikte maten.
daar zijn wel verloopjes voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wil ik het aansluiten op de bestaande pijp dan heb ik toch echt 70 nodig
Ja. Dat kan, maar ik bouw door op wat ik heb in elk geval. Maar vandaag regende het toen ik verder wilde. Dus ergens van de week een keertje verderquote:
Bij ons is dat ook gebeurd, maar zonder er teveel gewicht in te doen. Onder garantie vervangen en de monteur heeft ook de veer voor het strakspannen vervangen voor een ander type. Was dus zeer waarschijnlijk een ontwerp foutje. (Gebeurde binnen een half jaar).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
geld deze ook...?
wasje draaien.. inhoud van de wasmachine naar de droger verhuist.. blijkt dat het iets te veel is voor de droger.... gevolg.. snaar slipt op de motor as.. begint een beetje te stinken.. en hop dag snaar
denk dat dit hem wel te zwaar was.. rook ook naar verpiept rubber... die motor wil welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:23 schreef benkruk het volgende:
[..]
Bij ons is dat ook gebeurd, maar zonder er teveel gewicht in te doen. Onder garantie vervangen en de monteur heeft ook de veer voor het strakspannen vervangen voor een ander type. Was dus zeer waarschijnlijk een ontwerp foutje. (Gebeurde binnen een half jaar).
Ik weet het, ik was ervoor gewaarschuwd en voor we begonnen dacht ik nog 'wel even controleren of de pakken inderdaad hetzelfde zijn' en ben dat vervolgens vergetenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |