quote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mijn stofzuiger kan toevallig ook water zuigen ja![]()
Beste ¤70 die ik ooit heb uitgegeven.
De gele Kärcher? Die "ge"bruik (lees misbruik) ik hier al 2 jaar.. Zuigt zelfs water met een stofzak erin! Daarna we de stofzak weggooien en de filter drogen.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mooi zo. En waarschijnlijk levert dat zo herstellen hem indirect meer op dan het kost. Neem aan dat jij in je omgeving ook reclame maaktquote:Op maandag 4 mei 2015 23:08 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Foutje bij het "smeren"
Hij was me vanochtend net voor met bellen (was benieuwd naar mijn mening) en is gelijk na zijn klus van vandaag hierheen gescheurd.
Schrok er zelf van, en stelde voor donderdag gelijk de boel te fixen, vanavond kon ook als ik erop stond maar dan moest hij even zijn vriendin bellen dat hij niet thuis zou eten.
En aangezien ik woensdag een grote kast moet plaatsen kwam donderdag me beter uit. Mocht ik woensdag een beschadiging maken moest ik hem even markeren, pakt hij hem gelijk mee...
Godzijdank bestaan er nog mannen met liefde voor het vak!
Dit gaat hem zeker opleveren, ik twijfelde nog over een mooie vloeistofdichte vloer voor de eventueel te bouwen nieuwe garage.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mooi zo. En waarschijnlijk levert dat zo herstellen hem indirect meer op dan het kost. Neem aan dat jij in je omgeving ook reclame maakt
Altijd handig,een waterstofzuiger,als je waterstof morst bij het tanken van je auto met brandstofcelquote:Op maandag 4 mei 2015 23:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een grijze. Wij waren een keer vergeten het filter te drogen, geen handige zetquote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
De gele Kärcher? Die "ge"bruik (lees misbruik) ik hier al 2 jaar.. Zuigt zelfs water met een stofzak erin! Daarna we de stofzak weggooien en de filter drogen.
Mijne zuigt luchtbuksloodjes, doet hij dat niet meer dan wordt het tijd voor een nieuwe zak.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:42 schreef Nico987 het volgende:
De gele zuigt alleen geen stof. Heb er ook 1. Ideaal om bij een verbouwing even snel te zuiger.
Vreemd. Misschien is mijn motor op zijn einde. Maar moet zeggen dat iets groter stof. Schroefjes, kleine stukjes hout, het meeste zaagsel. Maar juist het fijnere stof laat die liggen. Dat stof wat aan je schoenen plakt.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:04 schreef dedodo het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een grijze. Wij waren een keer vergeten het filter te drogen, geen handige zet![]()
Ik heb zelf een gele (A2004). Nadeel van dat ding is het hoge zwaartepunt, ding wil dus omflikkeren als hij tegen z'n snoer of wat dan ook rijdt.Oplossing: stuk lood onderin.
[..]
Mijne zuigt luchtbuksloodjes, doet hij dat niet meer dan wordt het tijd voor een nieuwe zak.
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enkele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:07 schreef Nico987 het volgende:
[..]
Vreemd. Misschien is mijn motor op zijn einde. Maar moet zeggen dat iets groter stof. Schroefjes, kleine stukjes hout, het meeste zaagsel. Maar juist het fijnere stof laat die liggen. Dat stof wat aan je schoenen plakt.
Daar had één van mijn buurmeisjes vroeger ook last vanquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enkele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigen
Overigens raakt je zak ook snel verstopt door dat spul. Mijne zuigt in het algemeen eerder slecht dan dat de zak vol is. Daarom zuig ik gewoon alles dat ik kan vinden.
quote:Op dinsdag 5 mei 2015 10:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar had één van mijn buurmeisjes vroeger ook last van
Ooit een 50 euro stofzuiger gekocht van een duister(voor mij althans) merk, Beka oid, ding heeft 4 verhuizingen overleefd, incluis fijn stof van roodband ed.quote:Op maandag 4 mei 2015 23:15 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
De gele Kärcher? Die "ge"bruik (lees misbruik) ik hier al 2 jaar.. Zuigt zelfs water met een stofzak erin! Daarna we de stofzak weggooien en de filter drogen.
hoe kan je hier nog nog op reageren zonder dat mensen meteen rare dingen denkenquote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enk
ele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigen
Overigens raakt je zak ook snel verstopt door dat spul. Mijne zuigt in het algemeen eerder slecht dan dat de zak vol is. Daarom zuig ik gewoon alles dat ik kan vinden.
Ik krijg ineens allerlei rare beelden...quote:Op dinsdag 5 mei 2015 11:05 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hoe kan je hier nog nog op reageren zonder dat mensen meteen rare dingen denken
[..]
[..]
Niks, ik was nog niet geweest.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:04 schreef dedodo het volgende:
Nu heeft iedereen zijn/haar lolletje weer gehad
Precies de reden waarom ik mijn berichten nalees, voordat ik ze post..quote:Op dinsdag 5 mei 2015 13:04 schreef dedodo het volgende:
Nu heeft iedereen zijn/haar lolletje weer gehad
Echt, ik weet dat het over stofzuigers gaat. Maar Christus te paard.quote:Op dinsdag 5 mei 2015 09:13 schreef dedodo het volgende:
[..]
Het allerfijnste plakspul krijgt geen enkele droge zuiger weg volgens mij, dan moet je het natmaken en dan zuigen
Hehequote:Op dinsdag 5 mei 2015 14:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt, ik weet dat het over stofzuigers gaat. Maar Christus te paard.
Als het "goed" gaat maak je op die manier wel van een zijkniptang een zijkniptang met afstrip mogelijkheid.quote:Op zaterdag 9 mei 2015 22:35 schreef usernaamvergeten het volgende:
Lekkere blunder gemaakt weer vandaag. Van die katoenen draden in metalen pijpen, drie keer gemeten of er spanning was tussen de verschillende draden, niks. Dus ik begin met knippen, bij de tweede draad plots een flinke vonk, bleek de buis onder spanning te staan*Bestelt nieuwe knipex tang*
Of je koopt ze tegenwoordig kant en klaarquote:Op zondag 10 mei 2015 11:11 schreef Knutsel-Smurf het volgende:
[..]
Als het "goed" gaat maak je op die manier wel van een zijkniptang een zijkniptang met afstrip mogelijkheid.
* Knutsel-Smurf heeft een knipex waarmee hij nu ook heel goed 2.5mm2 kan afstrippen.
Modificeren kun je leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |