Ik zou Wall boven Lowry kiezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Penls het volgende:
NBA All Star voting is open, wat zouden/gaan jullie stemmen?
Persoonlijk:
West: Curry-Harden-Gay (Durant nog wel erg weinig gespeeld)-Davis-Gasol
East: Lowry-Butler-James-Gasol-Jefferson
Uiteindelijk Durant wel boven Gay. Marc Gasol is echt geweldig bezig, maar ik vind persoonlijk dat Cousins het ook verdiend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:24 schreef Penls het volgende:
NBA All Star voting is open, wat zouden/gaan jullie stemmen?
Persoonlijk:
West: Curry-Harden-Gay (Durant nog wel erg weinig gespeeld)-Davis-Gasol
East: Lowry-Butler-James-Gasol-Jefferson
Denk ook dat Durant wel boven Gay komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:39 schreef Principia het volgende:
[..]
Uiteindelijk Durant wel boven Gay. Marc Gasol is echt geweldig bezig, maar ik vind persoonlijk dat Cousins het ook verdiend.
Eigenlijk is de all star wedstrijd al jaren niet meer leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:51 schreef Doublepain het volgende:
Een all star zonder Wade en Kobe is niet zo leuk.
Klopt idd, dat is helaas al sinds het einde van Shaq.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Eigenlijk is de all star wedstrijd al jaren niet meer leuk.
Goed verdedigd werd er nooit, maar ik heb de laatste paar jaar het idee dat teams ook niet meer proberen te winnen.
Het record van OKC ziet er trouwens weer acceptabel uit, 10-13.
The Brow valt al vroeg uit tegen de Cavs, toch winnen de Pelicans nog. Hopelijk is Davis weer snel terug.
Als je wilt mag je hem pm'enquote:Op zaterdag 13 december 2014 20:32 schreef TheGOAT het volgende:
Nu Warriors - Mavs !
Ik heb een hoge kwaliteit stream, mag ik hier niet posten volgens mij, pm anders maar ff! Leuke wedstrijd!
`quote:
Merciquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:25 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
`
Done
OT: Warriors zien er echt fantastisch uit. Krijgen zoveel good looks. wide-open 3's gemist door Thompson en Curry, en wat questionable calls vind ik. Gat had zo 30 punten kunnen zijn. En dit zonder Bogut en Lee...
Ook een strijd die de Lakers niet gaan winnen.quote:Op zondag 14 december 2014 18:59 schreef pfaf het volgende:
De echte strijd is wie er met het slechtste record de lottery ingaan.
Oh?quote:Op maandag 15 december 2014 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Halverwege het eerste kwart hebben de Splash Brothers al 19 punten gemaakt...
Dit wordt 16 straight wins.
Close shave... Maar 21-2 it is.quote:
Jammer dat Kobe vorig seizoen zo weinig speelde, door een blessure.quote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef TheGOAT het volgende:
Echt bizar, er moet daar iets gebeurt zijn. Team is afhankelijk van Cousins, maar ligt dat aan de coach? Of aan de GM? Las laatst rumours over Josh Smith naar Sacto, misschien dat Malone maar blij is dat hij dan gefired is...
En Kobe heeft tot volgend jaar contract. Haalt misschien Malone in, maar voor Kareem moet hij nog het jaar doorspelen nadat z'n contract eindigt. Kan voor z'n 40e though. Niet impossible, maar wel moeilijk. Maar sowieso bizar goed dat hij nu 3e staat, 32,000 punten man. '
KD heeft een legitieme kans btw.
Staat na 7 seizoenen op 14,997 (549 games). Is nu 26 jaar. Career average van 27 ppg. Hi moet nog 23,000 punten scoren.
Stel dat hij 27 ppg kan volhouden de komende 10 jaar. Ga uit van 70 games per jaar, blessures etc. Dan komen er 27x70x10 = 18,900 bij. Dan heeft hij nog 4100 punten nodig, en is hij 36. Dat is ongeveer waar Kobe nu staat. Is in 2 seizoenen te doen (164 wedstrijden, is 25 ppg).
Durant heeft echter alleen in 2012 66 wedstrijden gespeeld, en dit jaar z'n voetblessure. Verder haalde hij steeds 75-80 wedstrijden. En de laatste 5 jaar zat z'n average boven de 28, met seizoenen van 30 en 32.
Oftewel; als het dubbeltje een beetje goed valt, kan hij het record halen... Zal nu nog niet zo'n issue zijn, maar over een jaar of 6 of 7 als hij zo doorgaat wel
De Kings hebben nieuwe eigenaars. Zullen wel hun eigen mannetje neer willen zetten als coach.twitter:nbastats twitterde op maandag 15-12-2014 om 04:40:17#SAPStatLineOfTheNight Kawhi Leonard posts 18 points, 8 rebounds, 6 blocks, 5 steals, and 4 assists -- falling 1 assist short of a 5x5. reageer retweet
Brook Lopezquote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij is het hier nog niet voorbij gekomen, maar de Nets staan er voor open om Robin Lopez, Deron Williams en Joe Johnson (en vooral hun enorme contracten) te traden.
http://grantland.com/the-(...)klyn-nets-fire-sale/
Meanwhile in Boston..quote:Op maandag 15 december 2014 23:58 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Brook Lopez![]()
Als er een team is die hun shitty contracten overneemt.......Nets hebben zichzelf zo hard genaaid.
Bijna alle picks weg en deze drie heren liggen nog tot 2016 vast. Dus ik denk dat rond die tijd de zon weer gaat schijnen in Brooklyn .
Brook Lopez.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
Volgens mij is het hier nog niet voorbij gekomen, maar de Nets staan er voor open om Robin Lopez, Deron Williams en Joe Johnson (en vooral hun enorme contracten) te traden.
http://grantland.com/the-(...)klyn-nets-fire-sale/
Over Robin gesproken;quote:Op dinsdag 16 december 2014 13:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jaja, je bent de tweede al..
Anyone else?
En toch zal hij weer een all-star zijn dit jaarquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:26 schreef PippenScottie het volgende:
Kobe please....
Field Goals Missed
1. Kobe Bryant-LAL 346
2. LaMarcus Aldridge-POR 258
3. James Harden-HOU 249
4. Carmelo Anthony-NYK 239
5. Monta Ellis-DAL 236
6. Josh Smith-DET 221
7. Kemba Walker-CHO 217
8. Kyle Lowry-TOR 215
9. Blake Griffin-LAC 214
Al Jefferson-CHO 214
Dit idd...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:32 schreef TheGOAT het volgende:
En dan kijk je naar die post die ik in het vorige topic poste en zie je dat z'n teamgenoten ook niet echt helpen... Lakers zijn gewoon hopeloos. Kobe in een goed team heb je heel veel aan, Kobe in een team met slechte spelers is als een vrouw zonder punani.
Kobe zal niet zoals LeBron z'n team naar de Finals kunnen brengen zoals in 2007 (al heeft LeBron toen ook een hoop geluk bij gehad, blessures van tegenstanders etc. Was wel goddelijk tegen Detroit in de CF). Maar zet LeBron in dit team en je wint alsnog maar 35 wedstrijden. Dus zoveel maakt het mij ook niet uit dat Kobe zo dramatisch speelt/schiet/verdedigt, z'n teamgenoten bakken er ook weinig van
Wordt in ieder geval heel lastig voor de Warriors..quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
Golden State mag naar the Grindhouse vannacht.
Uit tegen de Grizzlies is een van de lastigste wedstrijden in de NBA. Komt er een eind aan de 16 game winning streak?
Vorig seizoen in de play-offs werd daar vorig jaar ook mee gespeeld als ik het goed heb? Was redelijk succesvol, omdat Dray natuurlijk alles kan.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Wordt in ieder geval heel lastig voor de Warriors..
Geen Bogut, geen Lee..
Smallball moet het dan maar winnen
Curry-Thompson-Iguodala-Barnes-Green line-up?
Nop, vorig jaar was het Curry-Thompson-Iguodala-Green-Lee.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:41 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Vorig seizoen in de play-offs werd daar vorig jaar ook mee gespeeld als ik het goed heb? Was redelijk succesvol, omdat Dray natuurlijk alles kan.
Injuries.....quote:Op woensdag 17 december 2014 07:10 schreef Cavaliers het volgende:
Parker out for season, triest. Torn ACL.
Voor de duidelijkheid, het gaat om Jabari. Niet Tony. Dat zou nog k*tter zijn geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 07:10 schreef Cavaliers het volgende:
Parker out for season, triest. Torn ACL.
Deze wedstrijd laat wel duidelijk zien wat Bogut betekent voor dit team. Hij maakt ze elite/contender.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:18 schreef TheGOAT het volgende:
Warriors - Grizz gezien. Mooie wedstrijd, veel strijd. Niet altijd goed basketbal, periodes bij beide teams. Warriors waren stukken beter met Curry op het veld, dat was zo ontzettend duidelijk. Thompson kon het team niet op sleeptouw nemen. Run aan het begin 2e kwart deed het voor Memphis. Toch kwam GS terug, ondanks dat ze niet goed schoten. Ik denk dat Memphis redelijk op het toppen vna z'n kunnen speelden, GS niet. Conley kreeg een aantal good looks en speelde een goede wedstrijd ondanks z'n mindere schot percentage. GS was sloppy, veel turnovers. Memphis won, maar gezien de wdstrijd acht ik GS sterker, zeker met Bogut die Gasol kan verdedigen.
En die travel van Conley waar die 2 technische fouten op volgden, belachelijk. Waren 3,5 stap.
Curry zag er wel moe uit trouwens.
Maar hij was + 16, waar ze zonder hem -23 waren....
Bogut leidt de NBA in defense rating. Per 100 possessions van de tegenstander, scoren ze 91,4 punten met Andrew Bogut op het veld.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:39 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Deze wedstrijd laat wel duidelijk zien wat Bogut betekent voor dit team. Hij maakt ze elite/contender.
Verder ja derde wedstrijd in 4 dagen voor Warriors met een dunne rotatie tegen een monster defence...
Dat zou einde carrière geweest zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid, het gaat om Jabari. Niet Tony. Dat zou nog k*tter zijn geweest.
quote:The remaining ROY "race"
1: Wiggins - 12.8ppg
5: Exum - 4.4ppg
8: Stauskas - 3.5ppg
10: Payton - 6.4ppg
13: LaVine - 9.2ppg
14: Warren - 4.2ppg
edit
"rookies":
6: Nerlens Noel - 8.1ppg, 1.4blk. 6.5reb
31: Bojan bogdanovic - 9.1ppg
others
23: Nikola Mirotic - 7.1ppg, 0.8blk, 5.4reb
32: K.J. McDaniels - 9.5ppg, 1.6blk, 3.9reb
twitter:nbastats twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:05:34Fastest to Reach 15k PTS in terms of Games Played 1.Wilt: 3582.MJ: 4603.O.Robertson: 4954.Kareem: 4955.Elgin: 501...10.DURANT: 550 reageer retweet
twitter:nbastats twitterde op woensdag 17-12-2014 om 15:45:20Youngest to Reach 15k Points (via ELIAS & @NBATV) http://t.co/enAW4FCL2t reageer retweet
Lijkt inderdaad net alsof het dit jaar best wel de extreme kant op gaat qua injuries. Meer dan anders?quote:Op woensdag 17 december 2014 08:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Injuries.....![]()
Wordt dat nou elk jaar erger, of is het altijd zo'n drama?
Wat hij heeft dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 00:59 schreef PippenScottie het volgende:
Josh McRoberts mist het hele seizoen.
Nikola Mirotic for Rookie of the Year!quote:
Maar hoe wordt dat beoordeeld dan, "een v/d slechtste draft classes ooit"?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:23 schreef PippenScottie het volgende:
De blessures van de rookies zijn om te huilen... Echt dramatisch dit seizoen.
OTOH.. vorig jaar was een van de slechtste draft classes ooit, je ziet dat een flink aantal spelers het in hun tweede jaar toch best aardig doen:
Giannis, Oladipo, Cody Zeller, Ben McLemore, Kelly Olynyk, Steven Adams, Schroder, Dieng, Hardaway jr., Rudy Gobert... Allemaal een flinke impact op hun team dit jaar.
Mirotic is nog maar 23 jaar. Zo gek zou die keus niet eens zijn, als hij fit blijft en genoeg speeltijd krijgt.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef Salina het volgende:
Nikola Mirotic for Rookie of the Year!
Daar heb je gelijk in.quote:Maar hoe wordt dat beoordeeld dan, "een v/d slechtste draft classes ooit"?
Kun je dat niet pas achteraf echt weten?
Er wordt volgens mij ook steeds meer gehyped de laatste jaren, al die one-and-doners.
Geef ze gewoon een aantal jaar de tijd en dan zie je het vanzelf wel.
twitter:SportsCenter twitterde op donderdag 18-12-2014 om 23:55:54BREAKING: Celtics agree in principle to deal sending Rajon Rondo to Dallas for Wright, Nelson, Crowder & 2 picks. (via @ESPNSteinLine) reageer retweet
Good timesquote:
Spurs, ik denk dat ze beetje naar de playoffs sukkelen met veel limited time en overgeslagen wedstrijden voor ginobili, tp, duncan en dan als 7e seed de finals halen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:47 schreef PippenScottie het volgende:
Wie het boedbad in het westen wint is groot favoriet.
Ik gok toch op de ervaring en diepte van de Spurs.
Maar ik kan ook goed leven met Mavericks, Thunder of Warriors.
Wat jij?
Ik zie het wel. All star point guard, die liever passed dan schiet. En scorend vermogen hebben ze al genoeg, nu is er iemand bij die ze ook nog eens de bal kan geven. Daarnaast al bekend met winnen en hoe je op dat niveau moet spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet hoe Dallas hier beter van wordt. Je 1 en 2 geven nauwelijks tot geen spacing en Wright, een van de betere backup bigs in de league is weg. Lekker Chandler en Dirk 40 mpg spelen.
Nowitzki heeft ook een massive pay cut genomen om deze trades mogelijk te maken. Laat tientallen miljoenen liggen om van Dallas weer een contender te maken. Zo kan het ook, heren Anthony en Bryant...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:57 schreef peasant het volgende:
[..]
Ik zie het wel. All star point guard, die liever passed dan schiet. En scorend vermogen hebben ze al genoeg, nu is er iemand bij die ze ook nog eens de bal kan geven. Daarnaast al bekend met winnen en hoe je op dat niveau moet spelen.
Het verlies van Wright zal ze zeker pijn doen. Die was toch wel bezig aan een sterke ontwikkeling. Maar er zullen waarschijnlijk genoeg opties op de markt zijn om een redelijke BigMan te contracteren.
Al met al kan het beide kanten op. Ik ben benieuwd. Wel nog meer bewondering voor Mavericks/Cuban/Degene die echt verantwoordelijk is voor de trades. Krijgen het daar toch voor mekaar om een title contender neer te zetten (ik verwacht eigenlijk minimaal conference finals voor de Mavs, maar ja, blijft het westen he)
Tweede pijnlijke thuis verlies voor de Spurs op rij en morgen even voor de lol b2b in Dallas....quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef Salina het volgende:
Nikola Mirotic for Rookie of the Year!
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Mirotic is nog maar 23 jaar. Zo gek zou die keus niet eens zijn, als hij fit blijft en genoeg speeltijd krijgt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mirotic 6/6 driepunters tegen de Grizzlies en good old Mike Miller 7/8 tegen de Nets.
Lillard is een beest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
Net Spurs-Trail Blazers gekeken, wat een genot!
De Spurs verliezen deze close wedstrijden nu, maar spelers als Joseph en Anderson krijgen wel veel vertrouwen en speeltijd.
Gaat zich uitbetalen als de Spurs in de playoffs een beroep op ze moeten doen.
Lillard was fenomenaal!
Mirotic 6/6 driepunters tegen de Grizzlies en good old Mike Miller 7/8 tegen de Nets.
OK, je hebt me net overtuigd om niet op te blijven/wekker te zetten voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
Vannacht Rondo night in Dallas.
Bij de Spurs spelen Duncan, Manu, Parker en Leonard niet mee...
Quincy Acy, Pablo Prigoni, Jason Smith, Cole Aldrich!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:51 schreef Salina het volgende:
En morgenavond ook al weer New York Knicks.
Echt een ploeg die ik graag zie spelen.
Ow, maar ik ben fan van Travis Wear en Dalembert.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Quincy Acy, Pablo Prigoni, Jason Smith, Cole Aldrich!!!
Hoeveelste zondag is dit wel niet dat de Knicks worden voorgeschoteld? Volgens mij treiteren ze gewoon de Europeanen haha.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Raptors-Knicks en Cavs-Grizzlies allebei op Europa vriendelijke tijd en wij krijgen Quincy Acy en co voorgeschoteld...
Raptors wel leuke ploeg gelukkig!
Te vaak.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoeveelste zondag is dit wel niet dat de Knicks worden voorgeschoteld? Volgens mij treiteren ze gewoon de Europeanen haha.
quote:Op maandag 22 december 2014 00:28 schreef PippenScottie het volgende:
Nog nooit een crowd zo enthousiast gezien voor een wissel in garbage time als Toronto toen Bruno Caboclo twee minuutjes mee mocht spelen.
Zeer knappe w van de Cavs trouwens!quote:Op maandag 22 december 2014 00:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Highlights zijn niet eens zo belangrijk, gaat vooral om het geluid. Raps fans zijn dan ook de beste in de NBA.
Het zag er redelijk uit, hoewel Memphis zonder Randolph en Allen speelde. Maar 34 assists is knap, no matter what.quote:Op maandag 22 december 2014 00:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zeer knappe w van de Cavs trouwens!
Dra-ma-tisch...quote:
En Kobe schiet de laatste drie wedstrijden 19/71 (26,8%)...twitter:CBSSportsNBA twitterde op maandag 22-12-2014 om 02:31:06Kobe. http://t.co/r3JKzN5wZT reageer retweet
Mavs kunnen hem wel goed gebruiken ja. Hij is ook dikke maatjes met Rondo(samen high school gespeeld).quote:Op maandag 22 december 2014 18:22 schreef Cavaliers het volgende:
Ballsy move van Stan, props. Smoove heeft wel value voor een contender, zolang hij maar wegblijft van jumpers. Maarja, als Stan het al niet voor elkaar krijgt, dan alleen Pop of Carisle, vrees ik.
Chicago heeft ooit 49 punten in een wedstrijd gescoord!quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:31 schreef Cavaliers het volgende:
Die 4th quarter bij Chicago vs. Toronto.
49-37
Staan goed te spelen vandaag ja!😊😊quote:
Het bewijst het gelijk van de advanced stats dat de Lakers aanzienlijk beter spelen als Kobe op de bank zit.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:12 schreef JayJay8 het volgende:
Denk dat Kobe dit wel prima vind als t elke game zou zo zijn...
Dit team is geen play off yeam inderdaad, maar ik denk dat ze zonder Bryant ongeveer hetzelfde record zouden hebben als met Kobe.quote:Op woensdag 24 december 2014 06:21 schreef JayJay8 het volgende:
Ze spelen idd beter als team, en met meer zelfvertrouwen lijkt t zonder Kobe. Maar dit team is absoluut niet zo goed als ze vandaag spelen😉
Zoals Kobe nu speelt waarschijnlijk wel iddquote:Op woensdag 24 december 2014 06:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit team is geen play off yeam inderdaad, maar ik denk dat ze zonder Bryant ongeveer hetzelfde record zouden hebben als met Kobe.
De teamgeest, ball movement, help defense, het zou allemaal een stuk beter zijn. Daar ben ik van overtuigd.
....quote:Op woensdag 24 december 2014 08:34 schreef popolon het volgende:
Kijk zo is 't mooi: No Kobe, no problem. Gewoon op de bank met die clown de rest vh seizoen.
Andytwitter:WindhorstESPN twitterde op woensdag 24-12-2014 om 18:15:05Tests this morning revealed Anderson Varejao has suffered a tear of his Achilles tendon, sources told ESPN. reageer retweet
Josh gaat lekker chucken bij de Rockets.twitter:WojYahooNBA twitterde op woensdag 24-12-2014 om 19:14:37Yahoo Sources: Josh Smith has agreed to sign with the Houston Rockets. http://t.co/djRksHOuf0 reageer retweet
Jammer voor hem en de Cavs, maar dit was wel de blessure die je wist dat zou komen.quote:Op woensdag 24 december 2014 18:44 schreef Cavaliers het volgende:
Andytwitter:WindhorstESPN twitterde op woensdag 24-12-2014 om 18:15:05Tests this morning revealed Anderson Varejao has suffered a tear of his Achilles tendon, sources told ESPN. reageer retweet
Howard was best man op de bruiloft van Smith. Ze zijn dikke matties, dat zal mee hebben gespeeld.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:20 schreef IbanMayo het volgende:
Josh gaat lekker chucken bij de Rockets.twitter:WojYahooNBA twitterde op woensdag 24-12-2014 om 19:14:37Yahoo Sources: Josh Smith has agreed to sign with the Houston Rockets. http://t.co/djRksHOuf0 reageer retweet
Gekozen voor big market teams en een paar spannende matchups (LeBron tegen oude team, Pau tegen Kobe). Vindt het lang niet gek hoor en ik hoop dat ik toch een beetje op tijd gedag kan zeggen tegen de schoonfamilie.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:02 schreef Penls het volgende:
Ligt het aan mij of vallen de Christmas-games een beetje tegen?
1200PM ET WAS-NYK
0230PM ET OKC-SAS
0500PM ET CLE-MIA
0800PM ET LAL-CHI
1030PM ET GSW-LAC
Oke OKC-SAS is natuurlijk wel aardig en GSW-LAC is erg leuk.
Alleen Durant is er niet bij (toch?) en GSW-LAC is weer gewoon erg laat..
Benieuwd of dit nu ook einde verhaal betekent voor Waiters...quote:Op woensdag 24 december 2014 20:02 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jammer voor hem en de Cavs, maar dit was wel de blessure die je wist dat zou komen.
Waiters als ruilmateriaal? Veel bigs worden in 2015 free agent. Misschien is Koufos, Mozgov of... Hibbert wel een target?quote:Op woensdag 24 december 2014 20:32 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Benieuwd of dit nu ook einde verhaal betekent voor Waiters...
Amundson en Haywood als je backup bigmen is Philly waardige rotatie.
Varejao >>> Dalembert...quote:Op woensdag 24 december 2014 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Hebben al pogingen gedaan voor een Mozgov trade, lijkt me sterk dat die er nog komt. Ik vrees dat het Dalembert wordt. Een echte rim protector zal pas volgende zomer binnengehaald kunnen worden door de toename in capspace en Haywood's briljante contract.
quote:
Ze zijn al begonnen en het loopt zoals verwacht. Wordt een inmaak partijtje.quote:
Quincy Acy werd een beetje mad in de vorige pot, spurs okc is wel leuk.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:03 schreef PippenScottie het volgende:
Kerstdiner achter de kiezen. Leuk gehad. Beetje dronken. Basketbal kijken.
What did I miss?
Ik snap niet wat Quincy Acy in de NBA te zoeken heeft.quote:Op donderdag 25 december 2014 22:08 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Quincy Acy werd een beetje mad in de vorige pot, spurs okc is wel leuk.
Allebei dusquote:Op donderdag 25 december 2014 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
De Thunder hebben wel de jackpot gewonnen met Steven Adams.
Wat een speler is dat aan het worden!
Aantrekken van Morrow was ook een goede move, al heeft die in zijn carriere nog geen enkele playoff wedstrijd gespeeld.
Nu de comeback van James in Miami. Zal hij worden uitgefloten of toegejuicht?
Maar de arena is maar voor de helft gevuld.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Helft van de American Airlines Arena zijn dus ondankbare honden.
Net als aan het eind van Game 6 tegen de Spurs in 2013.quote:Op donderdag 25 december 2014 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar de arena is maar voor de helft gevuld.
Hassan Whiteside ftw!!quote:Op donderdag 25 december 2014 23:48 schreef Principia het volgende:
Haslem nu al op 3 fouls, met Bosh out zal het een zware avond voor Birdman worden.
DWade is done huhquote:Op vrijdag 26 december 2014 01:48 schreef Cavaliers het volgende:
Kyrie weer met z'n hero ball... Lekker jumpers nemen met 20 seconds op de shot clock.
Salty.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:52 schreef D-Wade het volgende:
[..]
DWade is done huh
Succes met die fake ass big 3
Voor de 2e keerquote:Op vrijdag 26 december 2014 08:38 schreef danusz1986 het volgende:
Golden State voor het eerst dit seizoen met back to back losses. Ik hoop dat Bogut snel terug kan gaan komen, want je ziet wel hoe belangrijk hij voor het team is. Nul defense presence en ook belangrijk in de aanval als facilitator. Elk seizoen is hetzelfde met Bogut hurt. Voor welke BIG zou GS moeten gaan in de draft van 2015? Ik zou zeggen Marc Gasol.
Helemaal niet als ze Draymond Green willen behouden, die speelt daar op dit moment voor een schijntje.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:40 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Voor de 2e keerSan Antonio / Phoenix was ook na elkaar!
En je bedoelt neem ik aan free agency ipv Draft?Qua salary cap heeft GS helaas vrij weinig ruimte.. dus zie een free agent signing niet gebeuren, misschien een sign & trade.
Jah ik was denk ik niet helemaal fris meer. Lange nacht gehad. Ik ben gewoon van mening als Bogut weer niet fit is dit jaar in de playoffs je erover na moet denken om hem te traden. Maar misschien is dat lastig met zijn contract! Golden State mist alleen nog een big man from contending wat mij betreft. Inside scoring en met redelijke tot goede defense. Al zijn die lastig te vinden en moeilijk te verkrijgen door de cap. Bogut is dat half. Almost no offense maar wel belangrijk in de aanval en verdedigend is hij een van de beste, maar je kan er bij hem nooit van uit gaan dat hij er staat rond de playoffs. Tegen teams als San Antonio en Oklahoma en zelfs Memphis wordt dat schier onmogelijk.quote:Op vrijdag 26 december 2014 08:40 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Voor de 2e keerSan Antonio / Phoenix was ook na elkaar!
En je bedoelt neem ik aan free agency ipv Draft?Qua salary cap heeft GS helaas vrij weinig ruimte.. dus zie een free agent signing niet gebeuren, misschien een sign & trade.
Sarunas Marculionis! Chris Webber! Chris Gatling!quote:Op vrijdag 26 december 2014 14:02 schreef Hathor het volgende:
Nooit gedacht dat ik die Golden State Warriors cap die ik ruim 20 jaar geleden in de VS gekocht heb ooit nog eens met trots kon dragen.
Wade speelt ze hele carriere al 60 wedstrijden per seizoen, hij heeft nooit de 80 wedstrijden gehaald.quote:Op vrijdag 26 december 2014 01:55 schreef PippenScottie het volgende:
Wade is wel done.
Hij speelt 60 wedstrijden per seizoen en lang niet allemaal als vintage Wade.
Dan zal hij nog wel iets ouder zijn, volgens mij speelden in die tijd Mullin, Hardaway en Sprewell er nog.quote:Op vrijdag 26 december 2014 16:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sarunas Marculionis! Chris Webber! Chris Gatling!
Maar die defensequote:Op vrijdag 26 december 2014 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Kelly Olynyk is ook wel een fijne speler.
40% driepunt schutter voor een 7 ft center!
Net terug van een blessure. Dit is de laatste fase van z'n herstel.quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:24 schreef PippenScottie het volgende:
Het lukt Brooklyn maar niet om buiten de achtste plaats in het oosten te vallen.
Gaan gewoon de playoffs halen zo.
Waarom start Jarrett Jack eigenlijk en niet Deron Williams?
Las het idd.quote:Op vrijdag 26 december 2014 23:38 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Net terug van een blessure. Dit is de laatste fase van z'n herstel.
het wordt denk ik zo'n rudy gay geval. een speler met kwaliteit die het team verlaat waardoor dat team beter word. Smith kan best goed zijn als die leert om de goede keuzes te maken. ben benieuwd hoe dat doorgaat bij de rockets en pistons nuquote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef popolon het volgende:
Statement win. 119 punten, best win of the season.
Varajao 61 games gespeeld van de 220 ofzoiets van 2011 tot 2013 las ik ergens op nba.com, en dan nu weer wegquote:Op zaterdag 27 december 2014 16:25 schreef TheGOAT het volgende:
Door (schoon)familie drukte helemaal niets meegepikt van basketbal de 24e, 25e en gisteren, nu voor het eerst weer achter de pc. Maar zoveel heb ik niet gemist volgens mijHad van te voren de games al bekeken en daarvoor hoefde ik niet te gaan kijken, hooguit OKC - Spurs vantevoren. Clips - Dubs was pas om 4 uur toch?
John Wall's 360 lay-up is het belangrijkste wat ik gemist heb als ik het zo zie
En Bogut z'n blessure heeft met kraakbeen te maken, is maar de vraag of en hoe hij terugkomt... Hopelijk kunnen de Warriors en run a la Mavs 2011 maken voordat Bogut instort. Triest toch, zo'n goede speler, maar zoveel pech. Lijkt me zeer frustrerend voor hemzelf, net als bijv. bij Varejao.
Sow sow Pistons....18-0 run op de Cavs.quote:Op zaterdag 27 december 2014 03:48 schreef popolon het volgende:
Statement win. 119 punten, best win of the season.
Cavs zien er slecht uit.quote:Op zondag 28 december 2014 23:35 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Sow sow Pistons....18-0 run op de Cavs.
Mwah Drummond is wel bezig aan een monster game. Lebron durft niet eens meer de paint in.quote:Op zondag 28 december 2014 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Cavs zien er slecht uit.
Marion down kon er ook nog wel bij.
Ook Pistons vind ik matig spelen trouwens. Weinig dreiging inside, waar andere teams juist hun winst op de Cavs pakken.
De Q bleef wel lekker zitten tot het bittere einde he....quote:Op maandag 29 december 2014 00:30 schreef Cavaliers het volgende:
LeQuit was weer bezig. Josh Smith-esque shooting % en 7 turnovers.
Ze waren er tenminste, dat kunnen we bij andere teams niet altijd zeggen.quote:Op maandag 29 december 2014 00:43 schreef D-Wade het volgende:
[..]
De Q bleef wel lekker zitten tot het bittere einde he....
Nogal logisch als je LeBron James in je team hebt.quote:Op maandag 29 december 2014 00:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze waren er tenminste, dat kunnen we bij andere teams niet altijd zeggen.
Dat hebben we de afgelopen vier jaar gezien.quote:Op maandag 29 december 2014 01:07 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nogal logisch als je LeBron James in je team hebt.
Miami stond elk jaar in top 5 attendance...quote:Op maandag 29 december 2014 01:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat hebben we de afgelopen vier jaar gezien.
Misschien op basis van verkochte kaartjesquote:Op maandag 29 december 2014 01:17 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Miami stond elk jaar in top 5 attendance...
Mwah mwahquote:Op vrijdag 26 december 2014 00:00 schreef PippenScottie het volgende:
Danny Granger.. Jammer dat hij geen schim meer is van de speler die hij voor zijn blessure was.
http://www.basketball-reference.com/players/g/grangda01.html
Hij had wel een blessure.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:17 schreef PippenScottie het volgende:
Kevin Love 7 pt, 7 reb in 24 minuten. Zonder foul trouble en blessure?
Something's very wrong in Cleveland.
8 uit 30 laatst.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:23 schreef PippenScottie het volgende:
Kobe met een triple double en 11 schoten?
Dit gaat hij niet lang volhouden. Frustrerend dat hij wel een team player kan zijn, maar binnenkort krijgen we gewoon weer 7 op 25 Kobe.
Volgens mij ging het best goed met Motiejunas op die positie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:14 schreef PippenScottie het volgende:
Josh Smith pakt in de eerste drie minuten van Houston tegen de Pelicans twee fouten, mist al zijn drie schoten en blijft voorlopig op de bank...![]()
McHale speelt al vrijwel de hele tweede helft met zijn bench players. Die wedstrijd is over.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Volgens mij ging het best goed met Motiejunas op die positie.
Zonde dat hij dan weer die plek inneemt.
Net einde van Charlotte-Cleveland en van Orlando-Brooklyn meegepikt. Nog best spannend op het eind.
New York krijgt weer een pak slaag thuis volgens mij, New Orleans lijkt Houston even te slopen.
Washington-OKC gaat gelijk op. Nog een kwart opblijven dan maar? Hmm...
Ze hebben natuurlijk wat geluk gehad met de teams met die streak maar het is een totaal ander team. 't Is een jaar of zeven geleden dat het leuk was om naar de Pistons te kijken maar het plezier lijkt terug. Vierde kwart was slecht maar goed. Nu kijken hoe ze een verlies oppakken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 03:59 schreef PippenScottie het volgende:
Pistons met Josh Smith 5-23
Pistons zonder Josh Smith 4-0
quote:Smith is a mediocre player and has really put a dent on our offense. He excels at defending but on offence he bricks EVERY shot. It's insane to take the well deserved PF spot from DMo to this monstrosity.
quote:BUYER'S M************ REMORSE
DEAR DETROIT, PLEASE TAKE HIM BACK
quote:It's been so painful to see. Our very nice team mechanics have all been just shot to hell.
I can accept that we needed someone potentially to fill in for Jones, but we essentially traded Black for Smith, and Black was good.
Over Draymond gesproken.. die moet toch dit jaar op z'n minst MIP winnen en eigenlijk ook DPOY. Wat een ongelofelijke heldquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:13 schreef TheGOAT het volgende:
Tsja ik was een fan van Black, hard-werkende, goede fundamentele speler. Soort Draymond Green achtig qua intensiteit. In principe een Terrence Jones. Smith mag dan een grote naam zijn maar heeft nooit gepresteerd, heeft zich nooit ontwikkeld.
Rondo was magistraal in z'n returnHoe hoger de druk, hoe beter hij lijkt te spelen. Is toch altijd verwarrend vind ik
En Jennings is ook gelijk weer los sinds Smith weg is, speelt met meer zelfvertrouwen en speelt een stuk beter! En Detroit lijkt plezier te hebben, geniet van elkaar en hun spel. DJ Augustin, Jodie Meeks, Tolliver, zelfs Joel AnthonyMooi om te zien.
Vraag me af of Josh Smith dit soort dingen ooit ziet of over nadenkt. Lijkt me toch niet zo fijn als je dit blijkt te zijn..
En sinds Mike Malone weg is; Kings 3-6, en 112.3 ppg allowedLijkt me leuk om daar dan te spelen en je wilt graag winnen...
Jimmy Butler wants a word.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:33 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Over Draymond gesproken.. die moet toch dit jaar op z'n minst MIP winnen en eigenlijk ook DPOY. Wat een ongelofelijke held![]()
Die hoort naar Duncan te gaan.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:08 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Oké Butler voor MIP, Green voor DPOY
Hmm.. voor beide uiteraard een case te maken.quote:
Bogut zou ook een goeie zijn, maar die is bij elke windvlaag geblesseerd. Zonde.quote:Op zondag 4 januari 2015 02:35 schreef Reanimation het volgende:
[..]
Hmm.. voor beide uiteraard een case te maken.
Op dit moment:
Duncan: 97.0 Defensive Rating | 2.0 Defensive Win Shares | 4.2 Defensive Box Plus/Minus
Green 96.1 Defensive Rating | 2.3 Defensive Win Shares | 4.0 Defensive Box Plus/Minus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |