abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147735985
Ik zie niet hoe Dallas hier beter van wordt. Je 1 en 2 geven nauwelijks tot geen spacing en Wright, een van de betere backup bigs in de league is weg. Lekker Chandler en Dirk 40 mpg spelen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:57:33 #102
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_147746343
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet hoe Dallas hier beter van wordt. Je 1 en 2 geven nauwelijks tot geen spacing en Wright, een van de betere backup bigs in de league is weg. Lekker Chandler en Dirk 40 mpg spelen.
Ik zie het wel. All star point guard, die liever passed dan schiet. En scorend vermogen hebben ze al genoeg, nu is er iemand bij die ze ook nog eens de bal kan geven. Daarnaast al bekend met winnen en hoe je op dat niveau moet spelen.
Het verlies van Wright zal ze zeker pijn doen. Die was toch wel bezig aan een sterke ontwikkeling. Maar er zullen waarschijnlijk genoeg opties op de markt zijn om een redelijke BigMan te contracteren.

Al met al kan het beide kanten op. Ik ben benieuwd. Wel nog meer bewondering voor Mavericks/Cuban/Degene die echt verantwoordelijk is voor de trades. Krijgen het daar toch voor mekaar om een title contender neer te zetten (ik verwacht eigenlijk minimaal conference finals voor de Mavs, maar ja, blijft het westen he)
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 december 2014 @ 18:00:08 #103
426493 crew  PippenScottie
pi_147748264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:57 schreef peasant het volgende:

[..]

Ik zie het wel. All star point guard, die liever passed dan schiet. En scorend vermogen hebben ze al genoeg, nu is er iemand bij die ze ook nog eens de bal kan geven. Daarnaast al bekend met winnen en hoe je op dat niveau moet spelen.
Het verlies van Wright zal ze zeker pijn doen. Die was toch wel bezig aan een sterke ontwikkeling. Maar er zullen waarschijnlijk genoeg opties op de markt zijn om een redelijke BigMan te contracteren.

Al met al kan het beide kanten op. Ik ben benieuwd. Wel nog meer bewondering voor Mavericks/Cuban/Degene die echt verantwoordelijk is voor de trades. Krijgen het daar toch voor mekaar om een title contender neer te zetten (ik verwacht eigenlijk minimaal conference finals voor de Mavs, maar ja, blijft het westen he)
Nowitzki heeft ook een massive pay cut genomen om deze trades mogelijk te maken. Laat tientallen miljoenen liggen om van Dallas weer een contender te maken. Zo kan het ook, heren Anthony en Bryant...

Zach Lowe heeft op Grantland een prima analyse waarom dit wel of niet een goede trade is voor Dallas. Boston kon waarschijnlijk niet veel beters krijgen, voor Dallas een gamble.

Persoonlijk ben ik blij dat Rondo nu regelmatig tegen Paul, Lillard, Westbrook, Curry, Conley en Tony Parker te zien zal zijn!
My friends all drive horses
pi_147765333
Vannacht maar weer eens proberen een wedstrijdje live helemaal mee te pikken (Memphis vs Chicago, The Battle of the Gasol's).
Hopen dat het eindelijk eens lukt. Laatste maanden wil het maar niet lukken, veel te moe om het vol te houden tot midden id nacht.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_147765403
Wanneer komt David Lee nou eindelijk eens terug?
Begint maar te duren en duren.

Hij zal wel langzaam worden gebracht denk ik, met het oog op de lange, zware playoff-run en het feit dat de starting forwards het erg goed doen.

Wat zal hij GS nog extra kunnen brengen denken jullie?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_147766696
Lekker einde SA-Portland.
pi_147766847
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 05:02 schreef Salina het volgende:
Lekker einde SA-Portland.
Tweede pijnlijke thuis verlies voor de Spurs op rij en morgen even voor de lol b2b in Dallas....

Lakers-Thunder spannend nu!
pi_147766880
Kobe.........
pi_147768131
Lolll van alle teams hebben de spurs 3ot achter elkaar _O-

Let the rondo hype begin vanavond :D
hhhhh
pi_147768939
Ik vind die ontwikkeling van Wright zo overdreven. Ja hij was een quality big men, maar zijn offense wordt gecreerd door het systeem van Carisle, net zoals Chanlder z'n rolls naar de basket krijgt. Verdedigend was hij ok maar niet super.

Vraag echter hoe de spacing zal zijn, Rondo zal z'n schoten nu moeten nemen. In principe is hij een goede schutter geworden (schoot in 2012 bijna 50% van midrange, bijna top of the league), maar heeft met vertrouwen en wil te maken bij hem. Nu zal het moeten, heeft hij weinig keuzes. Van alles wat er met deze trade komt, is de enige grote vraag hoe goed hij zal schieten (vooral catch-and-shoot shots). Als hij daarin slaagt kunnen deze Mavs zomaar kampioen worden. Slaagt hij daar niet in, zal het een 1st round exit worden....

Dirk is ouder aan het worden, minder dominant. Ellis is de man bij de Mavs. Mocht Rondo er niet goed bijpassen is het einde verhaal. Maar dan nog geef je weinig op als Mavs zijnde. Dus goede move denk ik, Cuban likes to take a gamble. Beter dan zoals de Hawks elk jaar 2nd round exit
Only the strong survive
pi_147769545

Hoe kan dit nooit een flagrant 2 foul zijn. Bizar. Omdat Johnson hem op een poster zette de vorige aanval doet hij dit en hij mag verder spelen? Wat een loser die Drummond.
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 december 2014 @ 14:24:55 #112
pi_147773900
Net Spurs-Trail Blazers gekeken, wat een genot!

De Spurs verliezen deze close wedstrijden nu, maar spelers als Joseph en Anderson krijgen wel veel vertrouwen en speeltijd.
Gaat zich uitbetalen als de Spurs in de playoffs een beroep op ze moeten doen.

Lillard was fenomenaal!

Mirotic 6/6 driepunters tegen de Grizzlies en good old Mike Miller 7/8 tegen de Nets.
pi_147776507
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef Salina het volgende:
Nikola Mirotic for Rookie of the Year! ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Mirotic is nog maar 23 jaar. Zo gek zou die keus niet eens zijn, als hij fit blijft en genoeg speeltijd krijgt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mirotic 6/6 driepunters tegen de Grizzlies en good old Mike Miller 7/8 tegen de Nets.
;) *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door Salina op 20-12-2014 16:17:40 ]
pi_147776683
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
Net Spurs-Trail Blazers gekeken, wat een genot!

De Spurs verliezen deze close wedstrijden nu, maar spelers als Joseph en Anderson krijgen wel veel vertrouwen en speeltijd.
Gaat zich uitbetalen als de Spurs in de playoffs een beroep op ze moeten doen.

Lillard was fenomenaal!

Lillard is een beest.
Toch gaat Portland geen kans maken op het kampioenschap (Dallas-SA-GS-Memphis-Houston wel).

SA heeft nu wel even pech met al die blessures.
Uiteindelijk denk ik niet dat het veel uitmaakt aan het eind van de rit, of SA nu als 2e of als 7e de playoffs ingaat.
Ze zullen zich er denk ik wel doorheen vechten en minstens de conference semi finals of finals halen. Minstens.

Duncan en Ginobili hebben nog steeds meer dan ik had verwacht, die blijven maar gaan. Kwestie van minute control en rust geven. Parker dito.
De reserves doen hun werk ook wel, alleen Diaw blijft wat achter vergeleken met vorig seizoen. En Baynes valt wat tegen nog dit seizoen. Kyle Anderson is wel een welkome aanwinst, erg veelzijdig ook (goede draftkeuze denk ik).

Straks een fitte Parker, Leonard en eindelijk weer eens Patty Mills en de Spurs staan er omstreeks mei/juni wel weer, denk ik.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 december 2014 @ 20:01:26 #115
pi_147783070
Vannacht Rondo night in Dallas.
Bij de Spurs spelen Duncan, Manu, Parker en Leonard niet mee...

Knicks spelen nu tegen de Suns. Leuk dat er ook op zaterdag af en toe op een Europa-vriendelijk tijdstip wordt gespeeld, maar jammer dat het een vrij meaningless wedstrijd is...
pi_147787039
En morgenavond ook al weer New York Knicks.
Echt een ploeg die ik graag zie spelen. :{
pi_147787091
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
Vannacht Rondo night in Dallas.
Bij de Spurs spelen Duncan, Manu, Parker en Leonard niet mee...
OK, je hebt me net overtuigd om niet op te blijven/wekker te zetten voor deze wedstrijd.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 20 december 2014 @ 23:35:40 #118
pi_147789295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2014 21:51 schreef Salina het volgende:

En morgenavond ook al weer New York Knicks.
Echt een ploeg die ik graag zie spelen. :{
Quincy Acy, Pablo Prigoni, Jason Smith, Cole Aldrich!!! _O_
pi_147792201
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Quincy Acy, Pablo Prigoni, Jason Smith, Cole Aldrich!!! _O_
Ow, maar ik ben fan van Travis Wear en Dalembert.

Toch nog wakker, dus ik ga nog even zitten voor de eerste game van Rondo bij Dallas.
Jammer dat de grote kanonnen bij SA aan de zijlijn staan. Kans voor de second unit om los te gaan?
pi_147793149
Jammer. Keek echt uit naar Rondo's debuut bij de Mavs. Ondanks de waardeloze line-up van de Spits staan ze nog voor, Nowitzki de oorzaak. Desondanks gaan de Mavs dit wel in rechttrekken in de tweede helft.
pi_147809725
Rondo in het midden tegen de zone van de Spurs, geniaal idee van Carisle. Daarmee elimineer je het feit dat Rondo niet goed kan schieten, en heb je een goede passer in het midden. Kwamen aantal goede scores uit. Benieuwd hoe de komende wedstrijden gaan zijn!
Only the strong survive
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 december 2014 @ 21:41:30 #122
pi_147820072
Raptors-Knicks en Cavs-Grizzlies allebei op Europa vriendelijke tijd en wij krijgen Quincy Acy en co voorgeschoteld...

Raptors wel leuke ploeg gelukkig!
pi_147820714
quote:
1s.gif Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Raptors-Knicks en Cavs-Grizzlies allebei op Europa vriendelijke tijd en wij krijgen Quincy Acy en co voorgeschoteld...

Raptors wel leuke ploeg gelukkig!
Hoeveelste zondag is dit wel niet dat de Knicks worden voorgeschoteld? Volgens mij treiteren ze gewoon de Europeanen haha.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 21 december 2014 @ 22:03:15 #124
pi_147821142
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Principia het volgende:

[..]

Hoeveelste zondag is dit wel niet dat de Knicks worden voorgeschoteld? Volgens mij treiteren ze gewoon de Europeanen haha.
Te vaak.
Cole Aldrich is vaker op tv dan LaMarcus Aldridge and that ain't right...
  Redactie Frontpage / Sport maandag 22 december 2014 @ 00:28:31 #125
pi_147828406
Nog nooit een crowd zo enthousiast gezien voor een wissel in garbage time als Toronto toen Bruno Caboclo twee minuutjes mee mocht spelen. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')