Ik zie het wel. All star point guard, die liever passed dan schiet. En scorend vermogen hebben ze al genoeg, nu is er iemand bij die ze ook nog eens de bal kan geven. Daarnaast al bekend met winnen en hoe je op dat niveau moet spelen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zie niet hoe Dallas hier beter van wordt. Je 1 en 2 geven nauwelijks tot geen spacing en Wright, een van de betere backup bigs in de league is weg. Lekker Chandler en Dirk 40 mpg spelen.
Nowitzki heeft ook een massive pay cut genomen om deze trades mogelijk te maken. Laat tientallen miljoenen liggen om van Dallas weer een contender te maken. Zo kan het ook, heren Anthony en Bryant...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:57 schreef peasant het volgende:
[..]
Ik zie het wel. All star point guard, die liever passed dan schiet. En scorend vermogen hebben ze al genoeg, nu is er iemand bij die ze ook nog eens de bal kan geven. Daarnaast al bekend met winnen en hoe je op dat niveau moet spelen.
Het verlies van Wright zal ze zeker pijn doen. Die was toch wel bezig aan een sterke ontwikkeling. Maar er zullen waarschijnlijk genoeg opties op de markt zijn om een redelijke BigMan te contracteren.
Al met al kan het beide kanten op. Ik ben benieuwd. Wel nog meer bewondering voor Mavericks/Cuban/Degene die echt verantwoordelijk is voor de trades. Krijgen het daar toch voor mekaar om een title contender neer te zetten (ik verwacht eigenlijk minimaal conference finals voor de Mavs, maar ja, blijft het westen he)
Tweede pijnlijke thuis verlies voor de Spurs op rij en morgen even voor de lol b2b in Dallas....quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:22 schreef Salina het volgende:
Nikola Mirotic for Rookie of the Year!
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef PippenScottie het volgende:
Mirotic is nog maar 23 jaar. Zo gek zou die keus niet eens zijn, als hij fit blijft en genoeg speeltijd krijgt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
Mirotic 6/6 driepunters tegen de Grizzlies en good old Mike Miller 7/8 tegen de Nets.
Lillard is een beest.quote:Op zaterdag 20 december 2014 14:24 schreef PippenScottie het volgende:
Net Spurs-Trail Blazers gekeken, wat een genot!
De Spurs verliezen deze close wedstrijden nu, maar spelers als Joseph en Anderson krijgen wel veel vertrouwen en speeltijd.
Gaat zich uitbetalen als de Spurs in de playoffs een beroep op ze moeten doen.
Lillard was fenomenaal!
Mirotic 6/6 driepunters tegen de Grizzlies en good old Mike Miller 7/8 tegen de Nets.
OK, je hebt me net overtuigd om niet op te blijven/wekker te zetten voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:01 schreef PippenScottie het volgende:
Vannacht Rondo night in Dallas.
Bij de Spurs spelen Duncan, Manu, Parker en Leonard niet mee...
Quincy Acy, Pablo Prigoni, Jason Smith, Cole Aldrich!!!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:51 schreef Salina het volgende:
En morgenavond ook al weer New York Knicks.
Echt een ploeg die ik graag zie spelen.
Ow, maar ik ben fan van Travis Wear en Dalembert.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:35 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Quincy Acy, Pablo Prigoni, Jason Smith, Cole Aldrich!!!
Hoeveelste zondag is dit wel niet dat de Knicks worden voorgeschoteld? Volgens mij treiteren ze gewoon de Europeanen haha.quote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef PippenScottie het volgende:
Raptors-Knicks en Cavs-Grizzlies allebei op Europa vriendelijke tijd en wij krijgen Quincy Acy en co voorgeschoteld...
Raptors wel leuke ploeg gelukkig!
Te vaak.quote:Op zondag 21 december 2014 21:55 schreef Principia het volgende:
[..]
Hoeveelste zondag is dit wel niet dat de Knicks worden voorgeschoteld? Volgens mij treiteren ze gewoon de Europeanen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |