ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:14 schreef mootie het volgende:
Ik snap de vergelijking tussen een bewakingscamera, waarvan we weten dat ze er zijn, en een verborgen camera niet.
klopt. Dat past wel beter bij haar.quote:
Jullie spelen met mijn prive!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:14 schreef mootie het volgende:
Ik snap de vergelijking tussen een bewakingscamera, waarvan we weten dat ze er zijn, en een verborgen camera niet.
En omdat de samenleving gewoon zo is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:16 schreef JaneDoe het volgende:
dus voor wat albert heeft gedaan moet onno boeten zegt ze eigenlijk
Maar kom op, je gaat er toch niet vanuit dat die beelden openbaar gebruikt gaan worden? Dat was ook gewoon belachelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:18 schreef mootie het volgende:
Nee lul, het zijn geen verborgen camera's in een garage.
Eens met Alors.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Maar kom op, je gaat er toch niet vanuit dat die beelden openbaar gebruikt gaan worden? Dat was ook gewoon belachelijk.
Dat zeker, maar ze moeten niet gaan doen alsof een bewakingscamera in een garage hetzelfde is als iemand die je er moedwillig inluist met een verborgen camera.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
Maar kom op, je gaat er toch niet vanuit dat die beelden openbaar gebruikt gaan worden? Dat was ook gewoon belachelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
natuurlijk, maar nu wordt dit steeds naar voren gehaald alsof onno daar achter zatquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:20 schreef alors het volgende:
[..]
en ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zeker, maar ze moeten niet gaan doen alsof een bewakingscamera in een garage hetzelfde is als iemand die je er moedwillig inluist met een verborgen camera.
Dat niet alleen. Ik kijk pas 5 minuten en ze zegt alleen maar achterlijke dingen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef mootie het volgende:
Catherine is toch een stuk minder goed geīnformeerd dan de échte journalist.
Ik zie het nu ja. Vooral de neus ook..quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed ook botox, kijk dat voorhoofd eens. En het gebrek aan expressie.
Er beweegt niks meer. Popperig. Zonde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Vooral de neus ook..
The Voice, ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef Travel. het volgende:
Het programma ervoor is zeker uitgelopen?
Holycrap............quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zapte even naar RTL4 en ik kreeg bijna een hartaanval.
[ afbeelding ]
Moeder Joling.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:30 schreef Travel. het volgende:
[..]
Okee, en wie is die Neil Veerkamp look a like?
Hardeschijfquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:35 schreef Inspireme het volgende:
Dafuuq was dat nou een mobiel in zijn arm
Ja ik ook. Ik kijk steeds weg hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:36 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het zo vies om die dingen onderhuids te zien zitten....
Wel grappig trouwens, een Amerikaan met een Arabische voornaam en Nederlandse achternaam
Edit: kennelijk ook Hebreeuws.
Zooo zonde wat doet ze zichzelf aan, dat gaat dezelfde fout maken als die Hunter Tylo die ooit zo beeldschoon was...quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef mootie het volgende:
Yolanthes voorhoofd en lachrimpels doen het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |