Rens droomt altijd dat hij erbij staat.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef MouzurX het volgende:
Die gasten die altijd naar het publiek gedraaid staan
je bent toch geen suppoost?
Precies. Bij standaardsituaties weet hij zich redelijk te redden, maar bij het maken van een actie schort het nogal aan motoriek en techniek.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn motoriek is gewoon niet goed. Best grappig op naar te kijken eigenlijk.
ahquote:
Zijn jullie dezelfde user?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Bij standaardsituaties weet hij zich redelijk te redden, maar bij het maken van een actie schort het nogal aan motoriek en techniek.
Klopt. Als je bij Ajax een speler moet noemen met een gemankeerde actie, dan kom je bij Kishna uit. Jullie zien hetquote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Bij standaardsituaties weet hij zich redelijk te redden, maar bij het maken van een actie schort het nogal aan motoriek en techniek.
Klopt, af en toe een hakje doet daar natuurlijk niks aan af.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Alsof ze de CL gewonnen hebben
In de Kuip gingen ze anders ook heel erg los dat ze de knockout fase hebben bereikt.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Schelle vogelgeluidenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Wat moet ik voorstellen bij Oerwoudgeluiden?
Je moest De Kuip eens horen tegen Sevillaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Ik hoorde ze dit liedje net nogmaals inzetten!!!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Sunri5e het volgende:
HOOR DAT PUBLIEK!!!!!!: MIELIEEEEK MIELIEEEK
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Of toen ze 2e werdenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip gingen ze anders ook heel erg los dat ze de knockout fase hebben bereikt.
Toch wel een iets ander verwachtingspatroon + tegenstanderquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip gingen ze anders ook heel erg los dat ze de knockout fase hebben bereikt.
hapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest De Kuip eens horen tegen Sevilla
hapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat staan hoe het was tegen Luhansk.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook toen ze alleen maar mee mochten doen in de ELquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sevilla is andere koek dan APOEL waar Joost Broerse 2 jaar geleden nog speelde.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest De Kuip eens horen tegen Sevilla
Bayern staat nog voor tochquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef koosfransoos het volgende:
Porto neukt mijn toto.
Kut Martins Indi.
En op de platte kar door de stadquote:
Stil publiek:quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Ik heb soms het idee dat hij het niveau gewoon nog niet aan kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb bij kishna het idee dat hij soms te bang is of twijfelt en dan niet vol overtuiging zijn acties maakt
Komt door het stemmetje in zijn hoofd van de Boer.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb bij kishna het idee dat hij soms te bang is of twijfelt en dan niet vol overtuiging zijn acties maakt
hapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh haha, heb jij mij hier even.
Exact. Die hele hype om Kishna heen moet het gebrek aan kwaliteit binnen de Ajax-selectie en jeugd maskeren. Echte scouts zien natuurlijk redelijk snel in dat Kishna een gemankeerde speler is, en in de top van Europa het nooit gaat redden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef koosfransoos het volgende:
Klopt, af en toe een hakje doet daar natuurlijk niks aan af.
Alhoewel onze jodenvriendjes lijken te denken dat hakjes gelijk staan aan een goed techniek.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten? WEDSTRIJD VAN HET SEIZOEN
Zelfs Tom fucking de Mul heeft bij Sevilla gespeeld. Zelfs Hedwiges fucking Maduro.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sevilla is andere koek dan APOEL waar Joost Broerse 2 jaar geleden nog speelde.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten? WEDSTRIJD VAN HET SEIZOEN
Dat waren dan ook aardige talenten stijnquote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Tom fucking de Mul heeft bij Sevilla gespeeld. Zelfs Hedwiges fucking Maduro.
Ja, jammer dat je dit niet kunt zeggen als ik de ontlading na de 4-3 tegen fucking Loegansk aanhaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sevilla is andere koek dan APOEL waar Joost Broerse 2 jaar geleden nog speelde.
Ze zijn allemaal...uhm..wat was dat woordje ook alweer?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een frustatie hier zeg.
Schitterend.
Zo mijn goudvissen maar eens vermoorden!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Schitterend.
Het is wachten tot je een keer gaat zeuren dat het publiek blijft zitten voor de laatste minuten tegen fucking APOEL.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee dat ze nog niet haar huis gaan.
Ongesteld?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal...uhm..wat was dat woordje ook alweer?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal...uhm..wat was dat woordje ook alweer?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
Wel een topic waar iedereen mad op elkaar is.
Ja he.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Schitterend.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wachten tot je een keer gaat zeuren dat het publiek blijft zitten voor de laatste minuten tegen fucking APOEL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het woord zit daar ergens in verborgen, ik wil het niet te makkelijk maken.quote:
Dat zegt meer over jouw maagdelijkheid dan over hen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Zoveel zure figuren in dit topic dat ik er een klein stijfje aan over hou.
De druiven zijn wel heel zuur bij Feyenoord en PSV.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
We weten dat je niet groot geschapen bent.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Anders ga je weer jammeren over het niveau in VBL?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef NaturalScience het volgende:
Deze lui hier.....![]()
Ga het gewoon weer over de wedstrijd hebben.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:21:50Van der Hoorn gaat weer zitten. Zivkovic trekt nog wat sprintjes. U mag de optelsom maken. #ajaapo reageer retweet
http://imageshack.us/a/img38/138/1349371144463.gif (copy/paste deze link)quote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef NaturalScience het volgende:
Deze lui hier.....![]()
Ga het gewoon weer over de wedstrijd hebben.
Ik zei: 'de wedstrijd'quote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Anders ga je weer jammeren over het niveau in VBL?
Hier gaat iets misquote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ http://imageshack.us/a/img38/138/1349371144463.gif (copy/paste deze link) ]
failquote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Imageshack mag hier niet Powerloungen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is eerder aftrekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:21:50Van der Hoorn gaat weer zitten. Zivkovic trekt nog wat sprintjes. U mag de optelsom maken. #ajaapo reageer retweet
ik ga niks copy pasten, lul.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat de zon schijnen op jullie bolletjes, na deze prachtige overwinning....quote:Op woensdag 10 december 2014 22:21 schreef Pascalus het volgende:
Waarom is iedereen mad in dit topic?
Die jeugdopleiding van Feyenoord is pas een grapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Er moeten meer 'hahaha eigen jeugd xdd xd' grappen gemaakt worden jongens.
haha madquote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die jeugdopleiding van Feyenoord is pas een grap
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb nooit een eigen jeugd gehad.
Mja daar halen ze niet op hun 16/17de.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jelly?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die agenten staan ook echt overal...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samequote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Maar goed, de puntjes en het geld is weer binnen jongens
[ afbeelding ]
Optische illusie, het stadion is gewoon uitverkocht.quote:
Turkije altijd nümmer 1 sowiesoquote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
same
Turkije altijd nummer 1 trouwens
Ohja, sorry.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Optische illusie, het stadion is gewoon uitverkocht.
Deze gemaakt Ozil want hij turkquote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef KingRoland het volgende:
[..]
same
Turkije altijd nummer 1 trouwens
RIP iedereen die is gesneuveld bij de zwarte pieten gatequote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Sterker nog.... Danny is hoofd-mod...... :'{
1-1.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef koosfransoos het volgende:
Porto maakt er nog even twee.
Ik heb er vertrouwen in.
Turken altijd goed man niets mis meequote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze gemaakt Ozil want hij turk
Turkije heeft 1 keer het WK gewonnen want Özilquote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Deze gemaakt Ozil want hij turk
Dan had je wel deze gedaan toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
Johannes en ik vinden het jammer dat Ajax wint. Nu hoeven wij geen Joost Broerse UI te nemen.
quote:
Nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan had je wel deze gedaan toch?
[ afbeelding ]
Het noorden? Dit is een orginele zwarte Piet uit de bossen van Afrika.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
UIT HET NOORDEN![]()
![]()
![]()
Dit is maar APOELquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
Waarom kan Ajax dit nou wel netjes afmaken en tegen ADO niet?
Ze kunnen aardig verdedigen, maar daar hadden ze niet zo veel meer aan nadat de achterkwamen.quote:
HAHAHAHAHHAquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het noorden? Dit is een orginele zwarte Piet uit de bossen van Afrika.
Omdat, ADO gewoon ADO isquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Tchock het volgende:
Waarom kan Ajax dit nou wel netjes afmaken en tegen ADO niet?
Dat is Serero.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Dit is een orginele zwarte Piet uit de bossen van Afrika.
Poos geleden inderdaadquote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef NaturalScience het volgende:
Gaat een leuke europa league worden met zoveel Nederlandse teams in de knock-out fase.
RTL7 wrijft zich in zijn handjes.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef NaturalScience het volgende:
Gaat een leuke europa league worden met zoveel Nederlandse teams in de knock-out fase.
Vooral Ajax met hun eigen jeugd.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als de 3 Nederlandse ploegen in de Europa League geloven in hun eigen kunnen en het echt willen, zouden ze het nog best ver kunnen schoppen daar
Dit.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als de 3 Nederlandse ploegen in de Europa League geloven in hun eigen kunnen en het echt willen, zouden ze het nog best ver kunnen schoppen daar
nounounouquote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Pascalus het volgende:
Schöne moet echt eens naar de kapper gaan met dat schaamhaar op z'n hoofd.
Hopen dat de clubs de Europa League eindelijk eens serieus gaan nemen en de potentie inzien, dan kan het mooi worden. De coaches lijken wel dat signaal af te geven (al heb ik De Boer daar niet zo veel over horen zeggen).quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eindelijk doen PSV en Feyenoord een keer hun sportieve plicht in plaats van ons land voor schut te zetten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:34 schreef NaturalScience het volgende:
Ajax heeft sowieso voorkeur omdat daar de meeste mensen naar kijken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3 NL ploegen in de Europea Liek betekent dat we er 1 niet kunnen kijken op RTL7? Die komt dan zeker op Foks Sports
Als ze de punten willen redden voor Nederland zullen ze wel moetenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hopen dat de clubs de Europa League eindelijk eens serieus gaan nemen en de potentie inzien, dan kan het mooi worden. De coaches lijken wel dat signaal af te geven (al heb ik De Boer daar niet zo veel over horen zeggen).
Met kijkcijfers gaan ze voor Feyenoord + Ajaxquote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ajax heeft sowieso voorkeur omdat daar de meeste mensen naar kijken.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
RTL7 wrijft zich in zijn handjes.
Robben heeft niet gescoord ouwe reusquote:Op woensdag 10 december 2014 22:37 schreef KingRoland het volgende:
Hopen dat Ajax en PSV ver zullen komen
Hij deed niet meequote:Op woensdag 10 december 2014 22:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Robben heeft niet gescoord ouwe reus
Veel mensen schakelen sowieso in voor Depay.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met kijkcijfers gaan ze voor Feyenoord + Ajax
Met prestaties/status PSV + Ajax
Boeit mij eigenlijk weinig, ik heb gewoon FOX
Niet Jetro vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Veel mensen schakelen sowieso in voor Depay.
Nee joh, eerst een Duitse tegenstander, dan Celtic, dan PSV, dan Inter en dan Ajax (bij gebrek aan Dortmund).quote:
Bedankt voor de spoilers, Hansquote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummers 2
Shakhtar Donetsk
Schalke 04
Paris St. Germain
Manchester City
Arsenal
Bayer Leverkusen
FC Basel
Juventus
Nummers 1
Atletico Madrid
Real Madrid
AS Monaco
Borussia Dortmund
Bayern München
FC Barcelona
Chelsea
FC Porto
lul de behangerquote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummers 2
Shakhtar Donetsk
Schalke 04
Paris St. Germain
Manchester City
Arsenal
Bayer Leverkusen
FC Basel
Juventus
Nummers 1
Atletico Madrid
Real Madrid
AS Monaco
Borussia Dortmund
Bayern München
FC Barcelona
Chelsea
FC Porto
Ik quote het zodat iedereen het goed kan zien.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummers 2
Shakhtar Donetsk
Schalke 04
Paris St. Germain
Manchester City
Arsenal
Bayer Leverkusen
FC Basel
Juventus
Nummers 1
Atletico Madrid
Real Madrid
AS Monaco
Borussia Dortmund
Bayern München
FC Barcelona
Chelsea
FC Porto
ouwe UI was leuker pikquote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op internet vragen wat een uitslag is geworden...
95% van de posts in dit soort reeksen zijn nog van veel lager niveau dan op internet vragen wat een uitslag is geworden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op internet vragen wat een uitslag is geworden...
En toch blijven posten.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
95% van de posts in dit soort reeksen zijn nog van veel lager niveau dan op internet vragen wat een uitslag is geworden.
Vier Duitse ploegen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Nummers 2
Shakhtar Donetsk
Schalke 04
Paris St. Germain
Manchester City
Arsenal
Bayer Leverkusen
FC Basel
Juventus
Nummers 1
Atletico Madrid
Real Madrid
AS Monaco
Borussia Dortmund
Bayern München
FC Barcelona
Chelsea
FC Porto
Die zijn niet goed.......quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn mensen die Italiaans voetbal beter vinden.
Bianconeri.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zijn mensen die Italiaans voetbal beter vinden.
Dat is een kloon van Intellectueel.quote:
"Frank, 4-0, dat is lekker hé"quote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd het idee houden dat ze Tom Egbers net zo goed bij het EK Klootschieten hadden kunnen neerzetten. Die man praat altijd alsof hij geen idee is waar hij mee bezig is
Niet waar............................quote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is een kloon van Intellectueel.
Zijn frons zit in de wegquote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom kijkt de Boer in interviews nooit naar de interviewer en kijkt hij altijd naar de grond?
Haten op PrimaDeluxequote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf altijd het idee houden dat ze Tom Egbers net zo goed bij het EK Klootschieten hadden kunnen neerzetten. Die man praat altijd alsof hij geen idee is waar hij mee bezig is
Wie van de NOS is beter in presenteren/interviewen dan?(man dus mevrouw stax telt niet )quote:Op woensdag 10 december 2014 22:48 schreef TheVulture het volgende:
hoe zo dodelijk , daar krijgen ze wel voor betaald , doen ze het niet is het plichtverzuimquote:Op woensdag 10 december 2014 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neymar - Suarez - MessiDodelijk
Herman Van der Zandtquote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie van de NOS is beter in presenteren/interviewen dan?
Dionne Staxquote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie van de NOS is beter in presenteren/interviewen dan?
Moet je slapen?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:52 schreef hoekandit het volgende:
Kappen met dit geleuter, laat ff die samenvattingen zien
En dan ben ik ook nog eens niet in het topic.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de spek- en bonenavond in de Europa League.
Feyenoord zonder balansbewaker El Ahmadi en superjezus Nelom.
PSV op een nieuwe grasmat
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:54 schreef MouzurX het volgende:
Iemand een stream naar de NOS samenvattingen? (niet NOS website, werkt niet)
Lens r u watching?twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:48:410 – Ajax are the first team to go a whole #UCL campaign without being caught offside since Opta started collecting full data (03/04). Neat. reageer retweet
Aanvallendquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lens r u watching?twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 10-12-2014 om 22:48:410 – Ajax are the first team to go a whole #UCL campaign without being caught offside since Opta started collecting full data (03/04). Neat. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |