Altijd van die verrassende inzichten...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Jivis het volgende:
Wat ontzettend fijn om Youri Mulder's visie steeds even te horen op het internationale voetbal.
Al lang blij dat hij niet 10 minuten als een wijf zit te lachen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sjek heeft wel humor he jongens!
xDquote:
Ik begrijp niet dat de NOS niemand beters kan krijgen. Youri Mulder heeft nooit iets voorgesteld binnen het Nederlandse voetbal, laat staan bij internationale voetbal.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Jivis het volgende:
Wat ontzettend fijn om Youri Mulder's visie steeds even te horen op het internationale voetbal.
Hij zit bijquote:Op donderdag 11 december 2014 02:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat de NOS niemand beters kan krijgen. Youri Mulder heeft nooit iets voorgesteld binnen het Nederlandse voetbal, laat staan bij internationale voetbal.
Is gewoon een vriendje van Sjek: http://www.goalsandglamou(...)ri-mulder-zwembroek/quote:Op donderdag 11 december 2014 02:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat de NOS niemand beters kan krijgen. Youri Mulder heeft nooit iets voorgesteld binnen het Nederlandse voetbal, laat staan bij internationale voetbal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |