Rens droomt altijd dat hij erbij staat.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef MouzurX het volgende:
Die gasten die altijd naar het publiek gedraaid staan
je bent toch geen suppoost?
Precies. Bij standaardsituaties weet hij zich redelijk te redden, maar bij het maken van een actie schort het nogal aan motoriek en techniek.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:12 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Inderdaad, zijn motoriek is gewoon niet goed. Best grappig op naar te kijken eigenlijk.
ahquote:
Zijn jullie dezelfde user?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Bij standaardsituaties weet hij zich redelijk te redden, maar bij het maken van een actie schort het nogal aan motoriek en techniek.
Klopt. Als je bij Ajax een speler moet noemen met een gemankeerde actie, dan kom je bij Kishna uit. Jullie zien hetquote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Precies. Bij standaardsituaties weet hij zich redelijk te redden, maar bij het maken van een actie schort het nogal aan motoriek en techniek.
Klopt, af en toe een hakje doet daar natuurlijk niks aan af.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Alsof ze de CL gewonnen hebben
In de Kuip gingen ze anders ook heel erg los dat ze de knockout fase hebben bereikt.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Schelle vogelgeluidenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef KingRoland het volgende:
Wat moet ik voorstellen bij Oerwoudgeluiden?
Je moest De Kuip eens horen tegen Sevillaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Ik hoorde ze dit liedje net nogmaals inzetten!!!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef Sunri5e het volgende:
HOOR DAT PUBLIEK!!!!!!: MIELIEEEEK MIELIEEEK
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Of toen ze 2e werdenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip gingen ze anders ook heel erg los dat ze de knockout fase hebben bereikt.
Toch wel een iets ander verwachtingspatroon + tegenstanderquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de Kuip gingen ze anders ook heel erg los dat ze de knockout fase hebben bereikt.
hapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest De Kuip eens horen tegen Sevilla
hapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laat staan hoe het was tegen Luhansk.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook toen ze alleen maar mee mochten doen in de ELquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sevilla is andere koek dan APOEL waar Joost Broerse 2 jaar geleden nog speelde.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest De Kuip eens horen tegen Sevilla
Bayern staat nog voor tochquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef koosfransoos het volgende:
Porto neukt mijn toto.
Kut Martins Indi.
En op de platte kar door de stadquote:
Stil publiek:quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef Elan het volgende:
Hoor dat publiek
Ik heb soms het idee dat hij het niveau gewoon nog niet aan kan.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb bij kishna het idee dat hij soms te bang is of twijfelt en dan niet vol overtuiging zijn acties maakt
Komt door het stemmetje in zijn hoofd van de Boer.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb bij kishna het idee dat hij soms te bang is of twijfelt en dan niet vol overtuiging zijn acties maakt
hapquote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh haha, heb jij mij hier even.
Exact. Die hele hype om Kishna heen moet het gebrek aan kwaliteit binnen de Ajax-selectie en jeugd maskeren. Echte scouts zien natuurlijk redelijk snel in dat Kishna een gemankeerde speler is, en in de top van Europa het nooit gaat redden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef koosfransoos het volgende:
Klopt, af en toe een hakje doet daar natuurlijk niks aan af.
Alhoewel onze jodenvriendjes lijken te denken dat hakjes gelijk staan aan een goed techniek.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten? WEDSTRIJD VAN HET SEIZOEN
Zelfs Tom fucking de Mul heeft bij Sevilla gespeeld. Zelfs Hedwiges fucking Maduro.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sevilla is andere koek dan APOEL waar Joost Broerse 2 jaar geleden nog speelde.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten? WEDSTRIJD VAN HET SEIZOEN
Dat waren dan ook aardige talenten stijnquote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zelfs Tom fucking de Mul heeft bij Sevilla gespeeld. Zelfs Hedwiges fucking Maduro.
Ja, jammer dat je dit niet kunt zeggen als ik de ontlading na de 4-3 tegen fucking Loegansk aanhaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Sevilla is andere koek dan APOEL waar Joost Broerse 2 jaar geleden nog speelde.
Ze zijn allemaal...uhm..wat was dat woordje ook alweer?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een frustatie hier zeg.
Schitterend.
Zo mijn goudvissen maar eens vermoorden!quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Schitterend.
Het is wachten tot je een keer gaat zeuren dat het publiek blijft zitten voor de laatste minuten tegen fucking APOEL.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt mee dat ze nog niet haar huis gaan.
Ongesteld?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal...uhm..wat was dat woordje ook alweer?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal...uhm..wat was dat woordje ook alweer?
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:16 schreef Rabieluh het volgende:
Wel een topic waar iedereen mad op elkaar is.
Ja he.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Schitterend.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wachten tot je een keer gaat zeuren dat het publiek blijft zitten voor de laatste minuten tegen fucking APOEL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het woord zit daar ergens in verborgen, ik wil het niet te makkelijk maken.quote:
Dat zegt meer over jouw maagdelijkheid dan over hen.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Zoveel zure figuren in dit topic dat ik er een klein stijfje aan over hou.
De druiven zijn wel heel zuur bij Feyenoord en PSV.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
We weten dat je niet groot geschapen bent.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:20 schreef Scorpie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |