Lekker voor je.quote:
Was het maar jouw laatste postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Dankje, al die moeite loont toch welquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Mijn stem heb jealleen al voor de paints
Ik moest er gewoon iets mee doenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ebolix de Galliėr![]()
.
Die vind ik echt leuk.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Was het maar jouw laatste postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef john-hert het volgende:
Deadprez stond al klaar om een nieuw deel te openen
=quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
deadprez zat je gvd gewoon te lurken tot je een nieuw topiek kon aanmaken?
Zo rolt hijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
PausNicolaas is volgens mij wel oké, dat gehaat op hem hoeft wat mij betreft niet.
nee ik zag het toevallig toen er nog maar 5 posts hoefden ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
Jij bent een goede manquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik zag het toevallig toen er nog maar 5 posts hoefden ofzo
gunde paus sws geen nieuw deel
Weet ik.quote:
Ik wil je wel nomineren voor iets leuks in ruil voor seks.quote:
jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik zag het toevallig toen er nog maar 5 posts hoefden ofzo
gunde paus sws geen nieuw deel
Volgende keer beter knul.quote:
Ik haat niemand.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
Deadprez waarom haat je Paus zo erg?
Users die niet op paus hatenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
Sowieso de rooms katholieke kerkquote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Users die niet op paus haten
Ben ook altijd te laat :s Story of my lifequote:Op woensdag 10 december 2014 21:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al gestemd anders had ik wel op jou gestemd bij Tatjana ;$
So so sweetie :$$quote:
Nee, kan helemaal niks met die kleine pik van jequote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil je wel nomineren voor iets leuks in ruil voor seks.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
Ik begrijp het ook niet meer Blackingsquote:
Pedofielen, allemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef john-hert het volgende:
[..]
Sowieso de rooms katholieke kerk
Hoer.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, kan helemaal niks met die kleine pik van je
Het is omdat je je enorm debiel gedraagtquote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het ook niet meer Blackings
Wow :squote:
Niet zielig doen via mijn post AUB.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het ook niet meer Blackings
Je mag altijd bij me langs komen hoor ;$quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ook altijd te laat :s Story of my life
ja niet tegen iedereenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is omdat je je enorm debiel gedraagt
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet zielig doen via mijn post AUB.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja niet tegen iedereen
90% van de mensen die net hebben lopen haten heb ik nooit eerder gezien
Misschien hebben ze je pohi gezienquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja niet tegen iedereen
90% van de mensen die net hebben lopen haten heb ik nooit eerder gezien
quote:
mja zou ik ook misselijk wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je pohi gezien
Valt tegenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
mja zou ik ook misselijk worden
zoveel kwaliteit
Het komt eerder hier op neer:quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
mja zou ik ook misselijk worden
zoveel kwaliteit
Die beweging die hij maakt met zijn rechter handquote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt eerder hier op neer:
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Die beweging die ik maak met mijn rechter hand
Ja?quote:
Hij heeft een beetje last van aandachtstekort volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:09 schreef terrastegel het volgende:
Niet te geloven die mountainbiker4life, pas gebanned vanwege zijn kuttopics over solomio, en vandaag heeft hij er weer een gemaakt erover.
Terechte ban dus hoor paus
Nee, op woensdagavond heet ik altijd Henk.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, op woensdagavond heet ik altijd Henk.
De rest van de week is het Remco.
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:09 schreef terrastegel het volgende:
Niet te geloven die mountainbiker4life, pas gebanned vanwege zijn kuttopics over solomio, en vandaag heeft hij er weer een gemaakt erover.
Terechte ban dus hoor paus
Vanwaar die q?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, op woensdagavond heet ik altijd Henk.
De rest van de week is het Remco.
Hij heeft in coma gelegen, wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haha
T is wat met die gozer
antwoord uit een ander topic:quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:05 schreef Remqo het volgende:
Omdat er Remco's en in de goedkopere uitvoering Remko's hebt, wou ik me onderscheiden door mijn naam met een q te schrijven.
het ware verhaal is dat ik mijn eigen naam niet eens kan schrijvenquote:
Door al die jonko's en dat bier jaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft in coma gelegen, wat is jouw excuus?
Hoax, dan zou ik ook zwakzinnig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Door al die jonko's en dat bier ja
Niet echt volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
is de bash-op-PausNicolaas avond nog steeds aan de gang?
o.quote:
Jaquote:
whutquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Blackings het volgende:
https://s3.amazonaws.com/(...)-20141208-WA0048.mp3
Dit kreeg ik laatst doorgestuurd op whatsapp
Mapimaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was het Tjerry?
SEX / Baarmoederbuikpijn door seks?
Waarom zie ik niks?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Blackings het volgende:
dat accentquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Blackings het volgende:
omdat het geen filmpje is, helder lichtquote:
Ik zat ooit in een clan voor een debiel spel, maar ze hebben een whatsappgroepsgesprek aangemaakt na fucking 2 jaar, ik snap sowieso niet hoe ze mijn nummer hebbenquote:
Wijnquote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een clan voor een debiel spel, maar ze hebben een whatsappgroepsgesprek aangemaakt na fucking 2 jaar, ik snap sowieso niet hoe ze mijn nummer hebben
Ik krijg ook meer rare shit toegstuurd zoals een gozer die ineens een hele fles wijn gaat opdrinken en gaat zeggen "deze is voor Blackings"_
Mijn volume stond uitquote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat het geen filmpje is, helder licht
Welk spel en welke clan? :pquote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een clan voor een debiel spel, maar ze hebben een whatsappgroepsgesprek aangemaakt na fucking 2 jaar, ik snap sowieso niet hoe ze mijn nummer hebben
Ik krijg ook meer rare shit toegstuurd zoals een gozer die ineens een hele fles wijn gaat opdrinken en gaat zeggen "deze is voor Blackings"_
quote:
Ik rook niet, en ga het ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Blackings het volgende:
terrastegel heeft een dikke gerookt oder niet?
goody two shoes hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik rook niet, en ga het ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.
"Geen behoefte"quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik rook niet, en ga het ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.
gvd wat slechtquote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Blackings het volgende:
Kers op de taart:
https://s3.amazonaws.com/(...)-20141207-WA0028.mp3
En dit is van de afgelopen 3 dagen wat ik heb opgenoemd/laten zien
Met 5/6 mensen halen ze soms tot 2000 posts per nacht
Als ik vakantie heb kom ik ook aan 2000 post per nacht, mits er anderen zijn die het gesprek boeiend houden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Blackings het volgende:
Kers op de taart:
https://s3.amazonaws.com/(...)-20141207-WA0028.mp3
En dit is van de afgelopen 3 dagen wat ik heb opgenoemd/laten zien
Met 5/6 mensen halen ze soms tot 2000 posts per nacht
Ik vind het gewoon niks, het stink en maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 10 december 2014 22:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Geen behoefte"
Nee, je weet niet hoe het is, hoe kan je dan weten hoe het is?
Dood ga je toch wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks, het stink en maakt meer kapot dan je lief is
Je bedoelt, "ik ben niet interessant, maar anderen maken er soms een leuk groepsgesprek van"?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb kom ik ook aan 2000 post per nacht, mits er anderen zijn die het gesprek boeiend houden.![]()
Ja dat is waar, maar ik sterf liever niet aan longkanker, dat schijnt namelijk vreselijk te zijn.quote:
's nachts slapen anderen, dat is pas geen leven hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik geen leven heb omdat ik gemiddeld 113 posts per dag op FOK! plaats.
Voor hetzelfde geld krijg je alsnog longkanker. Of ebola.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik sterf liever niet aan longkanker, dat schijnt namelijk vreselijk te zijn.
Nee ik bedoel eigenlijk meer als er geen anderen zijn die posten dat het gesprek niet verder kan, en als het saaie personen zijn ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:47 schreef Blackings het volgende:
[..]
Je bedoelt, "ik ben niet interessant, maar anderen maken er soms een leuk groepsgesprek van"?
lukt je nietquote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
Goede voornemen is om te stoppen met roken vanaf 2015
hypocrietquote:
Om de samenleving in balans te houden zal ik vanaf 2015 beginnen met roken.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:49 schreef eend112 het volgende:
Goede voornemen is om te stoppen met roken vanaf 2015
OEOEOOEH GEK HOORquote:
Maakt niet uitquote:
Jawel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:50 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Drinken is niet zo erg als roken
Is nog meer fok!en er een van?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:51 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maakt niet uit
Lijstje met goede voornemens is zo groot dat er wel 1 is die moet lukken
quote:
quote:Waarschuwing over inhoud
Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers
Jij hebt structureel geen leven, hij leeft in de vakantie helemaal niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef deadprez het volgende:
En dan zeggen mensen dat ik geen leven heb omdat ik gemiddeld 113 posts per dag op FOK! plaats.
Niet jezelf iedere dag kapotzuipen op je zolderkamertjequote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Drink met maten en niet alleen
Ja oké.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt structureel geen leven, hij leeft in de vakantie helemaal niet.
hoi youtube cashmoneymeisterquote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt structureel geen leven, hij leeft in de vakantie helemaal niet.
.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niet jezelf iedere dag kapotzuipen op je zolderkamertje
ja manquote:Op woensdag 10 december 2014 22:52 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Is nog meer fok!en er een van?
yoloquote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef terrastegel het volgende:
[..]
.
Overmatig drankgebruik is niet goed, net zoals teveel vettig voedsel eten, enz enz ja inderdaad je gaat wel aan iets dood
lol.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
Godverdomme wil ik die shit op jewtube omzeilen, krijg ik dit:
Deze video bevat inhoud van WMG blabla kan niet afgespeeld worden
nee ik ben gewoon nog geen 18quote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol.
je hebt geen youtube account?
wtf ga je nou weer over mij beginnen out of the randomquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef hoink581 het volgende:
PausNicolaas maken precies dezelfde fout als Roadtrip vorig jaar.
Dan ben je echt een kankerdebieltje hoor. En dan niet snappen waarom iedereen ze uitkotst.
wat doet hij percies?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef hoink581 het volgende:
PausNicolaas maken precies dezelfde fout als Roadtrip vorig jaar.
Dan ben je echt een kankerdebieltje hoor. En dan niet snappen waarom iedereen ze uitkotst.
Wtf ga jij hier nou weer postenquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wtf ga je nou weer over mij beginnen out of the random
En zo wordt je altijd maar genaaidquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
Maar nee klopt, vooral omdat je dan ook meteen vastzit aan een Google-account.
Begrijp je waarom iedereen je projectieluitkotst?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Dat soort posts met woorden als 'kankerdebieltje' moet je niet serieus nemen. Beetje grof.quote:
Vandaag heb ik niet zoveel uitgespookt, volgens mijquote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Begrijp je waarom iedereen je projectieluitkotst?
Maar feitelijk is dat wel wat je bent.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat soort posts met woorden als 'kankerdebieltje' moet je niet serieus nemen. Beetje grof.
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:57 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Tevens meervoud???
eyquote:
toen pausnicolaas weg was was het best gezelligquote:
Begrijpelijk. Stuk onkruid.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
toen pausnicolaas weg was was het best gezellig
nasirblado at gmail comquote:Op woensdag 10 december 2014 22:56 schreef deadprez het volgende:
Maar nee klopt, vooral omdat je dan ook meteen vastzit aan een Google-account.
Denk niet dat Hork daar blij mee zal zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef pijltjegooien het volgende:
Beter gaat PausNicolaas naar ONZ en rot ie op uit KLB. Dat komt beide subfora ten goede.
ik probeerde hetquote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef Blackings het volgende:
[..]
nasirblado at gmail com
ww is stronthoofd
boemgoed en boemslecht tegerlijkertijd.quote:
Hij is al actief in ONZ en daar wordt zijn aanwezigheid ook niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef pijltjegooien het volgende:
Beter gaat PausNicolaas naar ONZ en rot ie op uit KLB. Dat komt beide subfora ten goede.
haha zeg jijquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hij is al actief in ONZ en daar wordt zijn aanwezigheid ook niet op prijs gesteld.
Sterke comeback.quote:
het is strontjongen sorryquote:
ik trap er niet nog een keer in a zemmelquote:
noh ik zweer je krijgt een naakt youtube account man wees blijquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik trap er niet nog een keer in a zemmel
Hahaha ja en Israėl levert land in aan Palestina.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
Deadprez ga het goedmaken met PausNicholaas, dat zou zowel positief uitpakken voor hem als voor jou.
alleen als dat hoerenjong daarna optyftquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
Deadprez ga het goedmaken met PausNicholaas, dat zou zowel positief uitpakken voor hem als voor jou.
whehehquote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ja en Israėl levert land in aan Palestina.
Vrede op aarde. Goed voor de Kerst.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
ik hoef je youtube account nietquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef Blackings het volgende:
[..]
noh ik zweer je krijgt een naakt youtube account man wees blij
jouw taalgebruik staat me niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als dat hoerenjong daarna optyft
Trouwens gezien over die minister van de Palestijnen? Opeens doodquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
alleen als dat hoerenjong daarna optyft
Ben je echt zo dom? Of doe je alsof?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Vandaag heb ik niet zoveel uitgespookt, volgens mij
Jow Tijger, lang niet gezien. Je hebt een nieuwe UI, wat artistiek is deze.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ja en Israėl levert land in aan Palestina.
Zal wel weer vergiftigd zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Trouwens gezien over die minister van de Palestijnen? Opeens dood
Beetje respect, hij zit wel in het eerste jaar van de uniquote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ben je echt zo dom? Of doe je alsof?
hou je bekquote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jow Tijger, lang niet gezien. Je hebt een nieuwe UI, wat artistiek is deze.
#freebevertonquote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef john-hert het volgende:
[..]
Beetje respect, hij zit wel in het eerste jaar van de uni
Kunnen we jou niet ruilen voor befferton? Lijkt me op zich best een redelijke deal.quote:
ja daar stomp ik hem ook iedere dag de kkr inquote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:
PausNicholaas moet deadprez irl kennen ofzo, deze haat... mi gado...
Nou, dat is dus niet het geval, geloof ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:10 schreef Blackings het volgende:
PausNicholaas moet deadprez irl kennen ofzo, deze haat... mi gado...
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
Kunnen we jou niet ruilen voor befferton? Lijkt me op zich best een redelijke deal.
Of gewoon beide wegflikkerenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet ruilen voor befferton? Lijkt me op zich best een redelijke deal.
[..]
Ja nu Beverton ff weg is maar een nieuw haatpaaltje zoeken hequote:
Dat zou ideaal zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Of gewoon beide wegflikkeren
[..]
ja daar stomp ik hem ook iedere dag de kkr in
lolquote:Op woensdag 10 december 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar stomp ik hem ook iedere dag de kkr in
Was dat het maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:12 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ja nu Beverton ff weg is maar een nieuw haatpaaltje zoeken he
Oké vogeltjesdans.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Om jouw hoofd kan ik wel lachen
Weer een ijzersterke comeback van Paus.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:20 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Om jouw hoofd kan ik wel lachen
Yup.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef Der_Mann het volgende:
ik ben ff weg, kom terug en yup de PausNicolaas haat is weer bezig
lekker volwassen allemaal
Mja ik heb ff geen trek meer om jullie te voeren met nieuw afkraak materiaalquote:
Je werd niet gequote door hoink, dus hoe wist je dat als je er niet was?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Yup.
Ik was ook weg en niks aan de hand.
Komt hoink en BozeHaas een quote droppen en begint iedereen weer.
Terwijl ik er niet eens was...
Ik ben er ook nog maar net.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Yup.
Ik was ook weg en niks aan de hand.
Komt hoink en BozeHaas een quote droppen en begint iedereen weer.
Terwijl ik er niet eens was...
Dan ga je toch lekker weg.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Mja ik heb ff geen trek meer om jullie te voeren met nieuw afkraak materiaal
En dit. Beetje jammer dat het niet wedetzijds is.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Snel aanpassen omdat je nog gevoelens hebt voor John.
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Ja jongens kan echt niet hoor. Het is niet eerlijk om tegen iemand die zo geboren is op deze manier op te jutten. Bah.
trustequote:
Omdat het topic nog open stond, en hoink na 3 paginas inneens weer over mij begintquote:Op woensdag 10 december 2014 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je werd niet gequote door hoink, dus hoe wist je dat als je er niet was?
Jij weet.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Helemaal out of the random ook.
Dus je was er wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat het topic nog open stond, en hoink na 3 paginas inneens weer over mij begint
Vermoedelijk geheel terechtquote:Op woensdag 10 december 2014 23:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Omdat het topic nog open stond, en hoink na 3 paginas inneens weer over mij begint
wie?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus je was er wel.
Begint een beetje braddieniveau te worden dit.
Als je nu gewoon eens normaal gaat doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:23 schreef PausNicolaas het volgende:
Mja ik heb ff geen trek meer om jullie te voeren met nieuw afkraak materiaal
Ja probeer ik maar gaat lastig vandaag met al die random haat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens normaal gaat doen.
DP en ik zijn geen KLB SC-ers, we haten niet op je alleen omdat we je niet "kennen".quote:Op woensdag 10 december 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
Maar even voor de duidelijkheid; we bashen je niet omdat we per se iemand willen bashen, we bashen je omdat je je continu als een ongelofelijke teringdebiel gedraagt.
Begin jij alsjeblieft niet over internethelden.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Copthorne het volgende:
Zucht. Weer met zijn vieren een user aan het bashen? Wat een internethelden zitten hier toch.
Random haat zegt iequote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja probeer ik maar gaat lastig vandaag met al die random haat.
Moet een beetje van twee kanten komen
Pas nu maar op voor je tere ziel.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:29 schreef Copthorne het volgende:
Zucht. Weer met zijn vieren een user aan het bashen? Wat een internethelden zitten hier toch.
met z'n allen even een user afkraken is lachen gieren brullen, maar om het na een paar uur wéér te doen gaat de lol er een beetje van af. ok jullie vinden dat hij zich als een debiel gedraagt... dus? dan negeer je hem toch lekker gewoon. als iemand afgekraakt wordt wilt hij toch het laatste woord hebben? en dan wilt de afkraker ook weer even reageren met een hilarische comeback.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je nu gewoon eens normaal gaat doen.
Ja is onze schuld inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Copthorne het volgende:
En maar zeiken dat de sfeer zo slecht is en dat de postaantallen teruglopen.
Dat wordt vast verholpen als iedereen met de digitale tong de internetaarzen gaat lekken.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Copthorne het volgende:
En maar zeiken dat de sfeer zo slecht is en dat de postaantallen teruglopen.
Of je probeert niet grappig te zijn met een 'hilarische' comeback en laat het gewoon gaan.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met z'n allen even een user afkraken is lachen gieren brullen, maar om het na een paar uur wéér te doen gaat de lol er een beetje van af. ok jullie vinden dat hij zich als een debiel gedraagt... dus? dan negeer je hem toch lekker gewoon. als iemand afgekraakt wordt wilt hij toch het laatste woord hebben? en dan wilt de afkraker ook weer even reageren met een hilarische comeback.
eindeloze cirkel zo.
Dit dus.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of je probeert niet grappig te zijn met een 'hilarische' comeback en laat het gewoon gaan.
+1quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
met z'n allen even een user afkraken is lachen gieren brullen, maar om het na een paar uur wéér te doen gaat de lol er een beetje van af. ok jullie vinden dat hij zich als een debiel gedraagt... dus? dan negeer je hem toch lekker gewoon. als iemand afgekraakt wordt wilt hij toch het laatste woord hebben? en dan wilt de afkraker ook weer even reageren met een hilarische comeback.
eindeloze cirkel zo.
Jij maakt precies dezelfde fout als PausNicolaas. Ik ben enorm benieuwd of je begrijpt waarom er op jullie gebasht wordt?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
eindeloze cirkel zo.
Het kan toch satire blijven zonder al die haat.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat wordt vast verholpen als iedereen met de digitale tong de internetaarzen gaat lekken.
stel er zitten een paar man je af te kraken: het is toch logisch dat je jezelf wilt verdedigen, ook al is het met stomme garpjes? als ik 5 mensen zie posten ''Der_Mann is een kutuser, wat een mongool, wat een debiel'' dan negeer ik die shit niet zomaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Of je probeert niet grappig te zijn met een 'hilarische' comeback en laat het gewoon gaan.
Enige vorm van zelfspot zou al helpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel er zitten een paar man je af te kraken: het is toch logisch dat je jezelf wilt verdedigen, ook al is het met stomme garpjes? als ik 5 mensen zie posten ''Der_Mann is een kutuser, wat een mongool, wat een debiel'' dan negeer ik die shit niet zomaar.
Dat jij zelf een beetje moeite hebt met zelfreflectie is ook al duidelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Copthorne het volgende:
Het kan toch satire blijven zonder al die haat.
Waarom niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel er zitten een paar man je af te kraken: het is toch logisch dat je jezelf wilt verdedigen, ook al is het met stomme garpjes? als ik 5 mensen zie posten ''Der_Mann is een kutuser, wat een mongool, wat een debiel'' dan negeer ik die shit niet zomaar.
ik weet heus zelf ook wel dat ik soms echte kutposts maak, maar dan wil ik nog steeds mezelf verdedigen als mensen me gaan uitschelden. dat elkaar uitschelden vind ik niet erg maar als je het maar urenlang blijft doen wordt het een beetje zielig(voor de afkrakers, Paus zit vast te gniffelen)quote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Enige vorm van zelfspot zou al helpen.
genoeg tijd om ff te fappen dus, ben zo terugquote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
kwartiertje afkoelen
prioriteiten heroverwegen
Hij vertoont al maandenlang irritant gedrag, dat wordt ook een beetje zielig.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet heus zelf ook wel dat ik soms echte kutposts maak, maar dan wil ik nog steeds mezelf verdedigen als mensen me gaan uitschelden. dat elkaar uitschelden vind ik niet erg maar als je het maar urenlang blijft doen wordt het een beetje zielig(voor de afkrakers, Paus zit vast te gniffelen)
Wij doen dit niet voor ons plezier alleen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik weet heus zelf ook wel dat ik soms echte kutposts maak, maar dan wil ik nog steeds mezelf verdedigen als mensen me gaan uitschelden. dat elkaar uitschelden vind ik niet erg maar als je het maar urenlang blijft doen wordt het een beetje zielig(voor de afkrakers, Paus zit vast te gniffelen)
quote:
Dat is een mening lijkt me? Als Der_Mann zichzelf een kwaliteitsuser vind mag dat toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wij doen dit niet voor ons plezier alleen.
Een hint: jezelf kwaliteitsuser noemen terwijl je in werkelijkheid niks van enige significantie hebt voortgebracht, wekt veel irritatie op. Vooral als je hetzelfde soort gedrag van anderen in stand houdt.
Graag.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja jij wint kuthoer. Zullen we Zal ik nu weer normaal doen?
Dat noemt men arrogantie en opschepperij, twee dingen die niet worden gewaardeerd ook niet in het echte leven.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
Dat is een mening lijkt me? Als Der_Mann zichzelf een kwaliteitsuser vind mag dat toch?
groetjes en kusje voor je zusjequote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Ik peer 'm. Vind de sfeer niet leuk meer.
Yep, ik heb ook een normaal leven naast FOK!, met zo zijn tekortkomingenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:43 schreef Blackings het volgende:
PausNicholaas is best een aardige kerel.
R&P / Op achtergrond bij grotere groep.
Insight op zijn leven.
kusje op je kutjequote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
je moet wel een grote mongool zijn om te denken dat ik serieus ben als ik dat soort dingen zeg. jij bent trouwens letterlijk de enige die ooit zijn frustratie heeft geuit om de ''ik ben een kwaliteitsuser'' posts, maar goed. de meeste mensen snappen wel dat dat een grap is.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een hint: jezelf kwaliteitsuser noemen terwijl je in werkelijkheid niks van enige significantie hebt voortgebracht, wekt veel irritatie op. Vooral als je hetzelfde soort gedrag van anderen in stand houdt.
Ze willen je besodeflikkeren.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Slaap lekke manquote:Op woensdag 10 december 2014 23:44 schreef Copthorne het volgende:
Een overgebruikte, humorloze mislukte poging tot een grap. Stop daar maar mee.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet wel een grote mongool zijn om te denken dat ik serieus ben als ik dat soort dingen zeg. jij bent trouwens letterlijk de enige die ooit zijn frustratie heeft geuit om de ''ik ben een kwaliteitsuser'' posts, maar goed. de meeste mensen snappen wel dat dat een grap is.
het frustreert je overduidelijk. ik denk dat ik maar even met die grap doorga.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een overgebruikte, humorloze mislukte poging tot een grap. Stop daar maar mee.
Jezus jij hebt echt moeite vandaag.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een overgebruikte, humorloze mislukte poging tot een grap. Stop daar maar mee.
En meer paintsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef Remqo het volgende:
Een beetje meer lol en wat minder getrol, dat zou KLB een stuk verbeteren.
Nou neem ik dat dan ook niet serieus, maar jezelf (ongemeend) kwaliteitsuser noemen komt wel misplaatst over, zeker als anderen (Hoink in dit geval) vinden dat je alles behalve kwaliteit post.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je moet wel een grote mongool zijn om te denken dat ik serieus ben als ik dat soort dingen zeg. jij bent trouwens letterlijk de enige die ooit zijn frustratie heeft geuit om de ''ik ben een kwaliteitsuser'' posts, maar goed. de meeste mensen snappen wel dat dat een grap is.
mezelf een kwaliteitsuser noemen terwijl ik bijna alleen maar bagger post is juist de grapquote:Op woensdag 10 december 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou neem ik dat dan ook niet serieus, maar jezelf (ongemeend) kwaliteitsuser noemen komt wel misplaatst over, zeker als anderen (Hoink in dit geval) vinden dat je alles behalve kwaliteit post.
Zelfverheerlijking is gewoon not done, ook al bedoel je het grappig.
godver hij is serieus nog ookquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
hoeveel dramatique kan ik aan op een avondquote:Op woensdag 10 december 2014 23:50 schreef deadprez het volgende:
FB / FOK! verlaten, wat zijn de mogelijkheden
Slechte grappen herhalen is ook storend.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:52 schreef Der_Mann het volgende:
mezelf een kwaliteitsuser noemen terwijl ik bijna alleen maar bagger post is juist de grap
Echt hčquote:Op woensdag 10 december 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
hoeveel dramatique kan ik aan op een avond
In die combinatie met m'n slogan, kan ik weer een mooie campagne-poster van maken, bedenk ik me net.quote:
je weet dat we in KLB zitten? waar dezelfde 6 grappen iedere dag tig keer herhaald worden?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Slechte grappen herhalen is ook storend.
Alles maakt veel emoties los bij Copthorne.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
De userverkiezingen maken veel emoties los bij users.
quote:
ok sstquote:Op woensdag 10 december 2014 23:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je weet dat we in KLB zitten? waar dezelfde 6 grappen iedere dag tig keer herhaald worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |