Lekker voor je.quote:
Was het maar jouw laatste postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Dankje, al die moeite loont toch welquote:Op woensdag 10 december 2014 21:35 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Mijn stem heb jealleen al voor de paints
Ik moest er gewoon iets mee doenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ebolix de Galliėr![]()
.
Die vind ik echt leuk.
quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef john-hert het volgende:
[..]
Was het maar jouw laatste postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef john-hert het volgende:
Deadprez stond al klaar om een nieuw deel te openen
=quote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
deadprez zat je gvd gewoon te lurken tot je een nieuw topiek kon aanmaken?
Zo rolt hijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
PausNicolaas is volgens mij wel oké, dat gehaat op hem hoeft wat mij betreft niet.
nee ik zag het toevallig toen er nog maar 5 posts hoefden ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
Jij bent een goede manquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik zag het toevallig toen er nog maar 5 posts hoefden ofzo
gunde paus sws geen nieuw deel
Weet ik.quote:
Ik wil je wel nomineren voor iets leuks in ruil voor seks.quote:
jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 21:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik zag het toevallig toen er nog maar 5 posts hoefden ofzo
gunde paus sws geen nieuw deel
Volgende keer beter knul.quote:
Ik haat niemand.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
Deadprez waarom haat je Paus zo erg?
Users die niet op paus hatenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
Sowieso de rooms katholieke kerkquote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Users die niet op paus haten
Ben ook altijd te laat :s Story of my lifequote:Op woensdag 10 december 2014 21:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al gestemd anders had ik wel op jou gestemd bij Tatjana ;$
So so sweetie :$$quote:
Nee, kan helemaal niks met die kleine pik van jequote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik wil je wel nomineren voor iets leuks in ruil voor seks.
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Blackings het volgende:
Ik begrijp het ook niet meer Blackingsquote:
Pedofielen, allemaalquote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef john-hert het volgende:
[..]
Sowieso de rooms katholieke kerk
Hoer.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, kan helemaal niks met die kleine pik van je
Het is omdat je je enorm debiel gedraagtquote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het ook niet meer Blackings
Wow :squote:
Niet zielig doen via mijn post AUB.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp het ook niet meer Blackings
Je mag altijd bij me langs komen hoor ;$quote:Op woensdag 10 december 2014 21:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben ook altijd te laat :s Story of my life
ja niet tegen iedereenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is omdat je je enorm debiel gedraagt
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:46 schreef Blackings het volgende:
[..]
Niet zielig doen via mijn post AUB.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja niet tegen iedereen
90% van de mensen die net hebben lopen haten heb ik nooit eerder gezien
Misschien hebben ze je pohi gezienquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ja niet tegen iedereen
90% van de mensen die net hebben lopen haten heb ik nooit eerder gezien
quote:
mja zou ik ook misselijk wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Misschien hebben ze je pohi gezien
Valt tegenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
mja zou ik ook misselijk worden
zoveel kwaliteit
Het komt eerder hier op neer:quote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[..]
mja zou ik ook misselijk worden
zoveel kwaliteit
Die beweging die hij maakt met zijn rechter handquote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het komt eerder hier op neer:
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Die beweging die ik maak met mijn rechter hand
Ja?quote:
Hij heeft een beetje last van aandachtstekort volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:09 schreef terrastegel het volgende:
Niet te geloven die mountainbiker4life, pas gebanned vanwege zijn kuttopics over solomio, en vandaag heeft hij er weer een gemaakt erover.
Terechte ban dus hoor paus
Nee, op woensdagavond heet ik altijd Henk.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, op woensdagavond heet ik altijd Henk.
De rest van de week is het Remco.
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:09 schreef terrastegel het volgende:
Niet te geloven die mountainbiker4life, pas gebanned vanwege zijn kuttopics over solomio, en vandaag heeft hij er weer een gemaakt erover.
Terechte ban dus hoor paus
Vanwaar die q?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:11 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, op woensdagavond heet ik altijd Henk.
De rest van de week is het Remco.
Hij heeft in coma gelegen, wat is jouw excuus?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:14 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Haha
T is wat met die gozer
antwoord uit een ander topic:quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:05 schreef Remqo het volgende:
Omdat er Remco's en in de goedkopere uitvoering Remko's hebt, wou ik me onderscheiden door mijn naam met een q te schrijven.
het ware verhaal is dat ik mijn eigen naam niet eens kan schrijvenquote:
Door al die jonko's en dat bier jaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij heeft in coma gelegen, wat is jouw excuus?
Hoax, dan zou ik ook zwakzinnig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:19 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Door al die jonko's en dat bier ja
Niet echt volgens mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:28 schreef Der_Mann het volgende:
is de bash-op-PausNicolaas avond nog steeds aan de gang?
o.quote:
Jaquote:
whutquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Blackings het volgende:
https://s3.amazonaws.com/(...)-20141208-WA0048.mp3
Dit kreeg ik laatst doorgestuurd op whatsapp
Mapimaquote:Op woensdag 10 december 2014 22:32 schreef Remqo het volgende:
[..]
Was het Tjerry?
SEX / Baarmoederbuikpijn door seks?
Waarom zie ik niks?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Blackings het volgende:
dat accentquote:Op woensdag 10 december 2014 22:31 schreef Blackings het volgende:
omdat het geen filmpje is, helder lichtquote:
Ik zat ooit in een clan voor een debiel spel, maar ze hebben een whatsappgroepsgesprek aangemaakt na fucking 2 jaar, ik snap sowieso niet hoe ze mijn nummer hebbenquote:
Wijnquote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een clan voor een debiel spel, maar ze hebben een whatsappgroepsgesprek aangemaakt na fucking 2 jaar, ik snap sowieso niet hoe ze mijn nummer hebben
Ik krijg ook meer rare shit toegstuurd zoals een gozer die ineens een hele fles wijn gaat opdrinken en gaat zeggen "deze is voor Blackings"_
Mijn volume stond uitquote:Op woensdag 10 december 2014 22:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
omdat het geen filmpje is, helder licht
Welk spel en welke clan? :pquote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zat ooit in een clan voor een debiel spel, maar ze hebben een whatsappgroepsgesprek aangemaakt na fucking 2 jaar, ik snap sowieso niet hoe ze mijn nummer hebben
Ik krijg ook meer rare shit toegstuurd zoals een gozer die ineens een hele fles wijn gaat opdrinken en gaat zeggen "deze is voor Blackings"_
quote:
Ik rook niet, en ga het ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:40 schreef Blackings het volgende:
terrastegel heeft een dikke gerookt oder niet?
goody two shoes hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik rook niet, en ga het ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.
"Geen behoefte"quote:Op woensdag 10 december 2014 22:41 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik rook niet, en ga het ook niet doen. Totaal geen behoefte aan eigenlijk.
gvd wat slechtquote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Blackings het volgende:
Kers op de taart:
https://s3.amazonaws.com/(...)-20141207-WA0028.mp3
En dit is van de afgelopen 3 dagen wat ik heb opgenoemd/laten zien
Met 5/6 mensen halen ze soms tot 2000 posts per nacht
Als ik vakantie heb kom ik ook aan 2000 post per nacht, mits er anderen zijn die het gesprek boeiend houden.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:43 schreef Blackings het volgende:
Kers op de taart:
https://s3.amazonaws.com/(...)-20141207-WA0028.mp3
En dit is van de afgelopen 3 dagen wat ik heb opgenoemd/laten zien
Met 5/6 mensen halen ze soms tot 2000 posts per nacht
Ik vind het gewoon niks, het stink en maakt meer kapot dan je lief isquote:Op woensdag 10 december 2014 22:44 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Geen behoefte"
Nee, je weet niet hoe het is, hoe kan je dan weten hoe het is?
Dood ga je toch wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:46 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niks, het stink en maakt meer kapot dan je lief is
Je bedoelt, "ik ben niet interessant, maar anderen maken er soms een leuk groepsgesprek van"?quote:Op woensdag 10 december 2014 22:45 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Als ik vakantie heb kom ik ook aan 2000 post per nacht, mits er anderen zijn die het gesprek boeiend houden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |