deze bind je meer?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:13 schreef bondage het volgende:
Zal wel geweest zijn toen ik stoned was. Was bedoeld als kloon maar ben andere account zat.
je moet een verhaal hebben. Je komt niet zomaar op pionnetjequote:Op zaterdag 29 november 2014 22:17 schreef pionnetje het volgende:
ik heb geen verhaal
gewoon even naampje verzonnen uit de mouw geschud
nu baal ik wel
vind mn naam saai !
wat cheap en wat lutser !quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo nu en dan krijg ik wel eens een DM of quote iemand mij met de vraag of ik daadwerkelijk een Gibson Les Paul heb.
Het antwoord hierop is: Neen.
Als je een namaak koopt dan pas ben je een cheapass lutser.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:22 schreef pionnetje het volgende:
[..]
wat cheap en wat lutser !
je kan toch gewoon effe een imitatie les paul kopen uit 1970/80?
koop je vaak al voor 250!
Ik ben de koning spel draait om mijquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:21 schreef pionnetje het volgende:
mensen zijn vaak zonder het te beseffen een pion in een schaakspel...
iedereen op vrijdag avond met 3 bier in zijn mik zegt dat!quote:
is zaterdagquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:26 schreef pionnetje het volgende:
[..]
iedereen op vrijdag avond met 3 bier in zijn mik zegt dat!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
Ik wist geen username en had een nummer van Dead Prez opstaan.
Echt? Ik dacht dat jij iets van 20-25 was of zoquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:28 schreef Toto69 het volgende:
Toto = Gokspel, de band
69 = standje, summer of '69, geboortejaar
Hehe, nee men denkt vaak dat ik uit '69 komquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat jij iets van 20-25 was of zo
BrandX was een jazz-fusion hobbybandje van Phil Collins.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jee, nooit geweten. Ken die hele plaat niet.
Ik dubbel zo oudquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, nee men denkt vaak dat ik uit '69 komben 19
Ik ben ook een draak.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:31 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik ben geboren in 1988 en dat was het jaar van de Aarde draak, en dat is wat mijn gebruikersnaam betekend.
Nooit geweten. Grappig om te weten.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
BrandX was een jazz-fusion hobbybandje van Phil Collins.
Een schokkende onthulling, dit!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:34 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben orgineel ik weet het
Phil Collins/Genesisfan hierquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten. Grappig om te weten.
Hoeft geenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Phil Collins/Genesisfan hier![]()
inmiddels precies 30 jaar lang
Dan flikker je toch lekker op naar Partyflock.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef pionnetje het volgende:
op partyflock heb je dat gezeik niet!
dan mag je zo vaak je wilt je naam veranderen!
Je weet van z'n schoonzoon hé?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Phil Collins/Genesisfan hier![]()
inmiddels precies 30 jaar lang
19 master leeftijdquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, nee men denkt vaak dat ik uit '69 komben 19
welke van de tigquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je weet van z'n schoonzoon hé?
mag toch gewoon wel kritiek hebben op fok?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef deadprez het volgende:
Dan flikker je toch lekker op naar Partyflock.
Die plaat van But Seriously is wel een klassieker hé?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
welke van de tig
ja ik weetz
hier in leiden.
Van mij wel.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef pionnetje het volgende:
[..]
mag toch gewoon wel kritiek hebben op fok?
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeft geenachter hoor. Prima smaak. Ik heb ook een paar Collins- / Genesis-nummers in mijn Top 200 allertijden staan.
nou ja ik ben te lui iig om nieuwe acount op fok aan te maken, maar zo gek is het niet wat ik zeg, want een muzikant mag toch ook net zo vaak een nieuwe naam nemen als hij zelf wilt?quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef pionnetje het volgende:
vind ik een van de mindere eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die plaat van But Seriously is wel een klassieker hé?
Oh, dit is iemand anders' topic
vertel over je username mag je blijvenquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die plaat van But Seriously is wel een klassieker hé?
Oh, dit is iemand anders' topic
Heb ik al gepost lieve schat!quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
vertel over je username mag je blijven
ow hou het niet bij;p. Dus je mag hier best ouwehoeren over usernames enzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Heb ik al gepost lieve schat!
quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:05 schreef Remqo het volgende:
Omdat er Remco's en in de goedkopere uitvoering Remko's hebt, wou ik me onderscheiden door mijn naam met een q te schrijven.
quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:53 schreef Mountainbiker4life het volgende:
Mountainbiker voor het leven en mijn bouwjaar is 1990
Ik wist geen username en had de serie Forbrydelsen (The Killing) gezien.quote:Op zaterdag 29 november 2014 22:14 schreef deadprez het volgende:
Ik wist geen username en had een nummer van Dead Prez opstaan.
Leukquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:29 schreef Elfletterig het volgende:
Ik was eerst onder een andere naam op dit forum actief. Ik ben beroepsmatig met taal bezig en ik hou nogal van flauwe woordgrapjes. Toen kwam ik dus ergens het woord "elfletterig" tegen, met de opmerking dat dat woord zelf ook echt elfletterig is. Het toeval wil dat 11 ook nog eens mijn lievelingsgetal is en dat ik op de 11e jarig ben.
Nou ja, dan is de keuze voor een nieuwe username dus snel gemaakt
Ik heb overigens niets te maken met het weblogement www.elfletterig.nl van PJ Roggeband.
je hoeft geen band te hebben om een leuk verhaal te hebben.quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik wist geen username en had de serie Forbrydelsen (The Killing) gezien.
Ik vond/vind dat wel een goede serie, maar dat is het ook wel. Mijn usernames (heb er slechts één op FOK!, maar ook daarbuiten bedoel ik) zijn vaak "momentopnames", waarmee ik verder niet bijzonder veel binding heb.
Nah ja, vind het verhaal erachter (in mijn geval) dan ook niet zo leuk ofzoquote:Op zaterdag 29 november 2014 23:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
je hoeft geen band te hebben om een leuk verhaal te hebben.
juist daarom de doe die naam maar .quote:Op zaterdag 29 november 2014 23:56 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah ja, vind het verhaal erachter (in mijn geval) dan ook niet zo leuk ofzo
maar hoe had je op deze gekomen?quote:Op zondag 30 november 2014 00:06 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik wilde mij registreren maar mijn e-mail adres was al in gebruik. Toen bleek dat ik al een account had en ben ik die maar gaan gebruiken.
denken dat FOK! een democratie isquote:Op zaterdag 29 november 2014 22:41 schreef pionnetje het volgende:
[..]
palingdroom allesquote:Op zondag 30 november 2014 04:54 schreef droommoord het volgende:
je moet mijn naam omdraaien om te begrijpen
En dan uiteindelijk de crips en bloods opsluiten in het recreatiecentrumquote:Op zondag 30 november 2014 12:28 schreef Crip het volgende:
Eerst gebruikte ik altijd Crippled overal als username want Timmy.. Southpark je weet wel.
Toen de aflevering van Southpark kwam dat Timmy en Jimmy Crips werden dacht ik: Hey, laat ik dat nemen dat is lekker kort (en pittig hi ha ho).
Dus ben basically gewoon een Crippled Crip.
Precies.quote:Op zondag 30 november 2014 13:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
En dan uiteindelijk de crips en bloods opsluiten in het recreatiecentrum
Jammer dat er geen drakendildo lag.quote:Op zondag 30 november 2014 17:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik had een Monopoly spel boven de computer liggen op een plank en ik was bezopen en keek om mij heen toen ik een naam moest invullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |